krolo777 0 Opublikowano 27 Listopada 2017 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2017 Które z tych? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
johnnythebest 4 Opublikowano 27 Listopada 2017 Udostępnij Opublikowano 27 Listopada 2017 (edytowane) Pomóżcie w podjęciu decyzji. Rozmiar zimówek 215/50 R17. Dunlop Winter Sport 5 Nokian WR A4 Pirelli Cinturato Winter Oraz czy indeks nośności przy Dunlopach 91 wystarczy do quattro? PS. Plus dla Dunlopa, że posiada ochronę felgi. Minus dla Pirelli, że są z 2016 Edytowane 27 Listopada 2017 przez johnnythebest Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Doctore 0 Opublikowano 29 Listopada 2017 Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2017 Tu masz porównanie z oponeo, ale możliwe że sam już zrobiłeś , ja bym brał Dunlopa, + tak jak mówiłeś, że rant ochronny jest, poza tym jest tańszy o te kilka złotych od Pirelli, a jeśli chodzi o ocenę i opinie to ma bodajże najlepsze, można do Dunlopa tylko Michelin Alpin 5 porównać. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
muunv 80 Opublikowano 29 Listopada 2017 Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2017 Wez Nokiany. Opony warte swojej ceny i godne uwagi. Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
H4mm3R 267 Opublikowano 29 Listopada 2017 Udostępnij Opublikowano 29 Listopada 2017 W dniu 27.11.2017 o 17:30, krolo777 napisał: Które z tych? CrossClimate+ najniższe opory toczenia Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
johnnythebest 4 Opublikowano 30 Listopada 2017 Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2017 Jaki wg Was powinien być indeks nośności opony 215/50 R17 do A4 silnik AVF w quattro? 91 wystarczy czy brać 95? Na letnich 235/45 R17 mam 94. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
muunv 80 Opublikowano 30 Listopada 2017 Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2017 91 Ci wystarczy Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
johnnythebest 4 Opublikowano 30 Listopada 2017 Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2017 (edytowane) a wiesz może jak to powinno się obliczać? Edytowane 30 Listopada 2017 przez johnnythebest Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
muunv 80 Opublikowano 30 Listopada 2017 Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2017 Tu masz wszystko. http:// https://www.oponeo.pl/artykul/indeks-nosnosci-oponyWysłane z iPhone za pomocą Tapatalk Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
johnnythebest 4 Opublikowano 30 Listopada 2017 Udostępnij Opublikowano 30 Listopada 2017 Spoko dzięki tylko w sumie dużo tam nie ma nowego Czyli wg nich skoro na letniej 235/45 miałem 94 to teraz nie moge założyć opon z indeksem 91 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
emate966 0 Opublikowano 4 Grudnia 2017 Udostępnij Opublikowano 4 Grudnia 2017 W zależności od klasy opon : w budżetówce polecam gislaved, skandynawski producent klasa średnia: fulda, słyszałem bardzo dużo pozytywnych opinii na temat modelu montero 3 a są w bardzo przyzwoitej cenie jeżeli chodzi o klase premium to oczywiście nokian WR D4 albo tak samo rewelacyjny dunlop winter sport 5 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
EaglePoland 1 Opublikowano 5 Grudnia 2017 Udostępnij Opublikowano 5 Grudnia 2017 Wcześniej miałem Sava Eskimo S3+, na ten sezon założyłem nowe Nokiany WR D4. Kilka hamowań awaryjnych było i opony spisały się znakomicie. "Opon zimowych szukaj u Skandynawów, letnich - na Bałkanach"... coś w tym musi być Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gardom 0 Opublikowano 17 Grudnia 2017 Udostępnij Opublikowano 17 Grudnia 2017 Widzę, że niektórzy przechodzą z szerokich opon letnich na dość standardowe zimowe. Czy w przypadku takiej zmiany czujecie znaczną różnicę odnośnie wspomagania układu kierowniczego ? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
muunv 80 Opublikowano 17 Grudnia 2017 Udostępnij Opublikowano 17 Grudnia 2017 Widzę, że niektórzy przechodzą z szerokich opon letnich na dość standardowe zimowe. Czy w przypadku takiej zmiany czujecie znaczną różnicę odnośnie wspomagania układu kierowniczego ?Ja tak nie odczuwam bardzo roznicy osobiscie. Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
.Pablo. 16 Opublikowano 16 Lutego 2018 Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2018 (edytowane) Koledzy po tym sezonie moje goodyear ultra grip 7plus idą w odstawke. Mają 5mm bieżnika i 8lat. Myślałem o nokian wrd4 klasa przyczepności na mokry A albo goodyear ultra grip 9 I tu mam dylemat. Spotkałem opinie że nokian na mokrym średnio wychodza więc jak to jest? Edytowane 16 Lutego 2018 przez .Pablo. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nitroo 21 Opublikowano 17 Lutego 2018 Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2018 Dla mnie Nokiany to średnie opony. Nie rozumiem zachwytu nad nimi. Najlepiej jeździło mi się na Goodyear UG i Conti Winter Contact. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
.Pablo. 16 Opublikowano 17 Lutego 2018 Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2018 7 godzin temu, nitroo napisał: Dla mnie Nokiany to średnie opony. Nie rozumiem zachwytu nad nimi. Najlepiej jeździło mi się na Goodyear UG i Conti Winter Contact. Patrząc na etykietę nokian ma lepsze oceny na mokrym. Mam letnie nokiany zline i powiem tak ładnie radzą sobie z trakcja na suchym i mokrym jedyny minus to głośność. Są dużo za głośne jak dla mnie. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
przem8 780 Opublikowano 17 Lutego 2018 Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2018 (edytowane) Etykiety, a ich realne właściwości to co innego Mam nokiany tylko, że wrd3 i uważam, że to dobra opona. Na mokrym trzyma, na śniegu ciężko mi się wypowiedzieć, bo od kilku lat u nas jest go jak na lekarstwo Przy prędkościach grubo powyżej dozwolonych czuję się na nich pewniej niż na letnich uniroyalach 3. Edytowane 17 Lutego 2018 przez przem8 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dejvo 0 Opublikowano 17 Lutego 2018 Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2018 Cenie WRD3 za to ,że jak na zimówki nie są głośne. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
.Pablo. 16 Opublikowano 17 Lutego 2018 Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2018 Ale które lepsze UG czy wrd4 głównie miasto, czasem wypad na deskę w góry. Z UG 7+ byłem zadowolony czy wrd4 im dorównują? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się