Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 AFN] Ubywa płynu chłodniczego, dymi na biało.


tomasz-gorz

Rekomendowane odpowiedzi

jak w temacie, ubywa mi płyn chłodniczy jest juz sporo ponad minimum oraz zauwazylem, ze kopci na biało;( dalej, korek od oleju czysty (brak mazi) olej w normie i chyba zaczał głosniej pracowac;///

sprawdzałem jeszcze czy nie ubywa przez pompe wody, ale nie widac wyciekow. Co moze byc przyczyna?

płyn chłodniczy HEPU G12+

olej MOTUL 10W40

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ściągnij pokrywę silnika i sprawdź czy na tym trójniku gdzie się łączą węże z płynu chłodzącego i pod nim nie masz wycieków... przerabiałem to ostatnio :wink4:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ogrzewanie działa normalnie, po czym poznałes ze miałes uszczelke do wymiany? jakie objawy?

między innymi spaliny/olej w płynie chłodniczym i białe dymienie...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja wymienialem uszczelke pod glowica w AFN... na bank poszla ci uszczelka poszukaj mojego postu tam mam opisane dziwne dolegliwosci i chodz wielu gadala ze to nie uszczelka , prawda byla inna..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wiesz, kopcenie na biało mogłoby wskazywać na uszczelkę, ja nie miałem oleju w płynie, masz mocno twarde węże od wody jak trochę pojeździsz ? U mnie tak było ze przez ten mały wężyk bąble leciały-na jałowym też ale jeśli np po przygazowaniu lecą tylko to też uszczelka, napisz jeszcze jak szybko ubywa Ci tego płynu, u mnie troche chyba do oleju też poszlo płynu ale znikome ilości. A co do kosztów to zależy...ja robiłem sam... planowanie 60 zł sprawdzanie na mikropękniecia 80zł usczelka Glaser 120 zł(pierwszy montaż) dobre też są victor reinz, ja kupiłem szpilki tez po urwałem jedną ale tego nie musisz zmnieniać, do tego należy uszczelki pod kolektorami zmienić...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

chyba dobra informacja dla mnie - rozgrzany silnik nie dymi, trzyma temperaturę na poziomi 90*, ogrzewanie działa jak należy, tylko płynu mało. jutro doleje i poszukam nieszczelności.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

chyba dobra informacja dla mnie - rozgrzany silnik nie dymi, trzyma temperaturę na poziomi 90*, ogrzewanie działa jak należy, tylko płynu mało. jutro doleje i poszukam nieszczelności.

w takim razie to co leci to para :wink4:

szukaj nieszczelności zaczynając właśnie od trójnika o którym wcześniej wspomniałem bo to w każdym AFNie się już wysrało choć raz :naughty:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

to chyba bedzie uszczelka;/ po nocy na zimnym silniku leci biały dym, dopiero jak sie nagrzeje to przestaje. dolałem płynu hepu zobacze ile ubywa. jazda z takim stanem moze zaszkodzic silnikowi?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

to chyba bedzie uszczelka;/ po nocy na zimnym silniku leci biały dym, dopiero jak sie nagrzeje to przestaje. dolałem płynu hepu zobacze ile ubywa. jazda z takim stanem moze zaszkodzic silnikowi?

oczywiście że tak... pamiętaj że woda się nie spręża więc sam pomyśl jakie może siać spustoszenie w silniku

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Biały dym nic nie znaczy że to uszczelka silnik zimny i też będzie para z tłumika leciała Tylko ten ubytek płynu jak nigdzie nie ucieka to auto go spala tak było u mię tylko w małych ilościach 1l na miesiąc dolewałem No i ogrzewanie liche było węże puchły

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...