Alona Opublikowano 14 Stycznia 2010 Opublikowano 14 Stycznia 2010 Jadę sobie autem po obwodnicy wczoraj, nagle jakiś huk jakby cos wybuchło, później pisk jakby paska jakiegoś który spadł, spadek obrotów do 2000 ty i spadek mocy, jeszcze udało mi się chwile dojechać bo odzyskał moc, zjechałam z obwodnicy, zatrzymałam się, auto zgasło samo, a mam TIPTRONICA!!!! Żeby dotoczyć się do najbliższego zjazdu, jeszcze poszedł samochód spokojnie, ale przy samym zjeździe już ledwo co zipiał i jak juz dojeżdżalam na swoje miejsce postoju (gdzie zgasł już na bardzo niskich obrotach), to było słychać stukanie jakby coś o siebie się obijało, głośne chrobotanie. Musiałam dzwonić po lawetę. Zaznaczę,że parę tygodni temu miałam wymieniany kompletny rozrząd, wraz z wałkami, popychaczami, pompą i wszystkimi paskami. Po zdjęciu przodu mechanicy stwierdzili, że z rozrządem w porządku i, że będą sprawdzać pompe wtryskową, która rzekomo trzeszczała juz kiedy wymieniali ten rozrząd. Ale chyba gdyby coś z pompą było, to Vag pokazałby jakiś błąd?? AHA i jeszcze, auto nie pali, kręci kręci i nie da rady odpalić, swiece są ok, chyba tylko jedna przepalona wyszła. Trzeba zmierzyć ciśnienie?? A może aku jest już słaby?? Nie wiem co mam zrobić, kazałam odkręcać resztę, ale nie chcę żeby ze mnie zrobiono idiotke i przypadkiem ta awaria nie wyniknęła z powodu zmiany rozrządu czy czegoś tam co zostało źle ustawione. Ale raczej nie sądzę... Będę wdzięczna za jakąś pomoc, nic nie znalazłam na forum... jestem załamana, bo tylko kase i kasę wkładam w to auto!!! Chłopaki pomóżcie, bo ja już nie mam siły ;( ;( ;( ;( ;(
grippen Opublikowano 14 Stycznia 2010 Opublikowano 14 Stycznia 2010 a jak samochód pracował przed wymianą rozrządu oraz po jego wymianie była jakaś różnica ?. Co do odpalania ja bym odkręcił od wtrysków przewody paliwowe i kręcąc sprawdziłbym czy pompa podaje paliwo
Gość Trzeniu Opublikowano 14 Stycznia 2010 Opublikowano 14 Stycznia 2010 a może rozwaliło wąż od intercoolera? nie było doładowania , h*j wtedy jest i coś chrobocze... ja miałem taki przypadek ale nie walnął wąż tylko intercooler się rozlazł
grippen Opublikowano 14 Stycznia 2010 Opublikowano 14 Stycznia 2010 a może rozwaliło wąż od intercoolera? nie było doładowania , h*j wtedy jest i coś chrobocze... ja miałem taki przypadek ale nie walnął wąż tylko intercooler się rozlazł też tak może być ale w takiej sytuacji powinna spokojnie samochód odpalić a tu nie chce zatrybić
MarcinGD Opublikowano 14 Stycznia 2010 Opublikowano 14 Stycznia 2010 W pierwszym poscie piszesz ze "Zaznaczę,że parę tygodni temu miałam wymieniany kompletny rozrząd, wraz z wałkami, popychaczami, pompą i wszystkimi paskami." , wiec nie powinno byc zadnego wykladania kasy. Jedz do warsztatu gdzie to robili i niech robia na gwarancji powinno byc. Jak walki wymieniali tez powinni zwrocic uwage na hydraulike.
Alona Opublikowano 14 Stycznia 2010 Autor Opublikowano 14 Stycznia 2010 Marcin, ale z rozrządem nic się nie stało, to nie wina tego rozrządu!! Wałki też ok, wszystko sprawdzili... Grippen, po wymianie rozrządu auto chodzi o wiele ciszej i lepiej idzie!! Nie wiem, czarno to widzę, może to ta pompa wtryskowa?? Ona lubi siadać w 2,5 tdi... a z tego co wiem ona lubi sobie tak po prostu wziąc i się zepsuć... Cholera to wie!! jutro rozkreca caly rozrzad, jestem ciekawa, a co najlepsze VAG pokazuje 0 błędów :wallbash:
grippen Opublikowano 14 Stycznia 2010 Opublikowano 14 Stycznia 2010 piszesz że pompę też wymieniali jeśli to pompa to musi mieć gwarancje
MarcinGD Opublikowano 14 Stycznia 2010 Opublikowano 14 Stycznia 2010 piszesz że pompę też wymieniali jeśli to pompa to musi mieć gwarancje Wlasnie o to mnie chodzilo przy mojej wypowiedzi. Z tego co napisalas to zrobili ci remont za niemala kase razem z pompa. A tak przy okazji gdzie robisz to auto ??
Alona Opublikowano 14 Stycznia 2010 Autor Opublikowano 14 Stycznia 2010 hmmm ale to była chyba pompa wody czy jakos tak?? jaka jest jeszcze pompa?? bo się już zakręciłam.... :wallbash:
MarcinGD Opublikowano 14 Stycznia 2010 Opublikowano 14 Stycznia 2010 Troszke krecisz. Na spotowym widzialem napisalas wyraznie ze jakis pasek strzelil wiec jak rozrzad moze byc ok ?? Ktory pasek walnął ?? Pompa wody sie moze zatarla, masz jeszcze wspomaganie, klime i alternator. Rozrzad mogl sie lekko przestawic. Jak dalas do partaczy to beda cie sciemniac.
Alona Opublikowano 14 Stycznia 2010 Autor Opublikowano 14 Stycznia 2010 Własnie myslałam, że pasek pekł, ale nic nie pekło, co okazało sie po rozkręceniu. Rozrząd jest na miejscu, byłam dzisiaj i to widziałam!!! W końcu okazało się, że nie pękł jak wszystko zostało rozkręcone, choć mi się wydawało... bo taki dziwny odgłos był, wpomaganie i alternator też ok... Do partaczy nie dałam, bo oni 3 razy sprawdzali mi auto zanim je dostałam z powrotem po wymianie rozrządu.
vikis4 Opublikowano 15 Stycznia 2010 Opublikowano 15 Stycznia 2010 Dziwna sprawa.... Najpierw zaczeli rozkładać auto??? A o podłączeniu kompa ktoś pomyślał?????? Jeśli wszysko niby jest ok ,a autko nie zapala,to na bank są jakieś błędy!!!! Co to za warsztat???[br]Dopisany: 15 Styczeń 2010, 07:29_________________________________________________Sorki przeoczyłem!
Alona Opublikowano 15 Stycznia 2010 Autor Opublikowano 15 Stycznia 2010 Chłopaki ja nie wytrzymam z tym samochodem :kox: Wyobraźcie sobie sprawdzają wszystko po kolei, pompę wtryskową nawet już sprawdzili, jest ok. Najgorsze jest to, że kręci kręci i nie mogą odpalić. Powiedziałam, żeby spróbowali aku naładować, bo może być słaby. Może coś z głowicą się dzieje? Zaraz zaczną to rozkręcać, ale mój mechanik jak do mnie dzwonił, to mówi, że już zgłupiał i nie wiem co sie dzieje z tym moim Paździerzem hehe Słuchajcie ja mam jeszcze jedną teorię, że może coś ze skrzynią biegów, w końcu mam 255 tysi przejechane, więc może się skończyła?? Ale z drugiej str jakby skrzynia padła to bym się pewnie nigdzie nie dotoczyła :mysli: Jak to się mówi, wiem że nic nie wiem. :gwizdanie: :gwizdanie:
grippen Opublikowano 15 Stycznia 2010 Opublikowano 15 Stycznia 2010 podobno jak walnięty jest czujnik położenia wału to też się nie odpali tak gdzieś słyszałem
Tomeks Opublikowano 15 Stycznia 2010 Opublikowano 15 Stycznia 2010 ruda,te auto cię wyraźnie nielubi może ci po prostu paliwa zabrakło ,a te huki i trzaski,to przewracające sie klamoty w bagażniku,sama wiesz,że masz ich tam sporo na 3M pisałaś,ze zewsząd leci ropa,to musi być coś z układem paliwowym,może przewód gdzieś pękł
Alona Opublikowano 15 Stycznia 2010 Autor Opublikowano 15 Stycznia 2010 TOMECZKU, Właśnie nie wiem co to było, ale chyba mi sie przysniło, ze ropa leci, albo mam jakies urojenia, bo wydawało mi sie, że mechanik mi tak powiedział, a jednak nie :mysli: heh Sucho wszedzie jest... A Paździoch chciał się po prostu ogrzać, bo mu zimno było w - 10, a tera stoi w garażu. :gwizdanie: :gwizdanie: :gwizdanie: Czujnik położenia wału?? :mysli:
slaweq Opublikowano 15 Stycznia 2010 Opublikowano 15 Stycznia 2010 Podłaczali Ci auto pod kompa? Powinno pokazać jakiś błąd
Alona Opublikowano 15 Stycznia 2010 Autor Opublikowano 15 Stycznia 2010 Przecież pisałam, że 0 błędów...
slaweq Opublikowano 15 Stycznia 2010 Opublikowano 15 Stycznia 2010 a co najlepsze VAG pokazuje 0 błędów :wallbash: Fakt..., nie zauwazyłem Dziwna sprawa z tym co piszesz, zwłaszcza ten trzask, huk
klaus31183 Opublikowano 15 Stycznia 2010 Opublikowano 15 Stycznia 2010 koleżanko a sprawdzaliście ta pompeczke w zbiorniku może tam leży cały kłopot
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się