Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[ALL B5] Błędy 00519 00575 Turbina wyczyszona :> błąd pozostał.


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Panowie niedawno czyscilem turbinke z powodu tych bledow a tu lipa to samo :> turbinka pracuje raz dobrze od 2100 obrotow a raz od 2800:>

Napewno zvaguje odpowiednio jak bedzie mniej sniegu na drodze , a teraz pytanko

2 Faults Found:

00519 - Intake Manifold Pressure Sensor (G71)

28-10 - Short to B+ - Intermittent

00575 - Intake Manifold Pressure

17-00 - Control Difference

z tabeli kodow wynika

blad 575 - - - - - 023F Ciśnienie w kolektorze dolotowym ---> to znaczy ze co ??:)

2222 519 P0106 0207 Czujnik ciśnienia w kolektorze dolotowym MAP (G71) wadliwa wartość |

2222 519 P0107 0207 Czujnik ciśnienia w kolektorze dolotowym MAP (G71) - niskie napięcie |--> ktory z tych bledow mozna dac pod 28-10 short b+

2222 519 P0108 0207 Czujnik ciśnienia w kolektorze dolotowym MAP (G71) - wysokie napięcie |

Czy to fest lipa ?? bo ostanio wpakowalem w nowy akum i wlasnie czyszczenie tej turbiny 900 zl i chwilowo grzybnia finansowa

Olej wymieniany tak jak powinno sie wymieniac razem z filtrami i o czasie ( motul 6100 ) autko zreszta prawidlowo serwisowane bo to moj jedyny koszt dzialalnosci ;) takze i paliwo tylko dobre :) (chodz pewno ono nie ma nic do tego )

Help :)

Pozdrawiam

Opublikowano
http://www.a4-klub.pl/smf/b5_afn_blad_519_co_to_moze_byc-t57072.0.html;msg612462;topicseen;highlight,00519#msg612462 może problem tkwi w tym wężyku ja mam ten sam błąd 00519 dwa czy trzy razy odcieło mi moc przy 3000 tyś muszę też zajrzeć ale pogoda nie pozwala ale turbinę czyściłeś to raczej odpada
Opublikowano

turbine czyscilem , wezyki mi mechanik powiedzial ze sprawdzal, ale ze do wezyka nie wejdzie :) czy ktos orientuje sie ile taki czujnik kosztuje ( pytam juz prowizorycznie ) napewno wezyki sprawdze ( tzn wymienie ). heh :) te audi :) na kobiete tyle nie wydam co na bryczke ;)

Opublikowano

Tomq ja bym obstawiał, że czujnik G71 jest walnięty, skoro kierownice wyczyściłeś.

Opublikowano

Tomq ja bym obstawiał, że czujnik G71 jest walnięty, skoro kierownice wyczyściłeś.

... jak sie wqr...e :) to dopiero go moge walnac :) oby nie czester oby nie ;)

Opublikowano

Panowie niedawno czyscilem turbinke z powodu tych bledow a tu lipa to samo :> turbinka pracuje raz dobrze od 2100 obrotow a raz od 2800:>

Napewno zvaguje odpowiednio jak bedzie mniej sniegu na drodze , a teraz pytanko

2 Faults Found:

00519 - Intake Manifold Pressure Sensor (G71)

28-10 - Short to B+ - Intermittent

00575 - Intake Manifold Pressure

17-00 - Control Difference

z tabeli kodow wynika

blad 575 - - - - - 023F Ciśnienie w kolektorze dolotowym ---> to znaczy ze co ??:)

2222 519 P0106 0207 Czujnik ciśnienia w kolektorze dolotowym MAP (G71) wadliwa wartość |

2222 519 P0107 0207 Czujnik ciśnienia w kolektorze dolotowym MAP (G71) - niskie napięcie |--> ktory z tych bledow mozna dac pod 28-10 short b+

2222 519 P0108 0207 Czujnik ciśnienia w kolektorze dolotowym MAP (G71) - wysokie napięcie |

Czy to fest lipa ?? bo ostanio wpakowalem w nowy akum i wlasnie czyszczenie tej turbiny 900 zl i chwilowo grzybnia finansowa

Olej wymieniany tak jak powinno sie wymieniac razem z filtrami i o czasie ( motul 6100 ) autko zreszta prawidlowo serwisowane bo to moj jedyny koszt dzialalnosci ;) takze i paliwo tylko dobre :) (chodz pewno ono nie ma nic do tego )

Help :)

Pozdrawiam

Może odpinałeś któryś z tych czujników dlatego go teraz w vagu wywala?

Opublikowano

Panowie niedawno czyscilem turbinke z powodu tych bledow a tu lipa to samo :> turbinka pracuje raz dobrze od 2100 obrotow a raz od 2800:>

Napewno zvaguje odpowiednio jak bedzie mniej sniegu na drodze , a teraz pytanko

2 Faults Found:

00519 - Intake Manifold Pressure Sensor (G71)

28-10 - Short to B+ - Intermittent

00575 - Intake Manifold Pressure

17-00 - Control Difference

z tabeli kodow wynika

blad 575 - - - - - 023F Ciśnienie w kolektorze dolotowym ---> to znaczy ze co ??:)

2222 519 P0106 0207 Czujnik ciśnienia w kolektorze dolotowym MAP (G71) wadliwa wartość |

2222 519 P0107 0207 Czujnik ciśnienia w kolektorze dolotowym MAP (G71) - niskie napięcie |--> ktory z tych bledow mozna dac pod 28-10 short b+

2222 519 P0108 0207 Czujnik ciśnienia w kolektorze dolotowym MAP (G71) - wysokie napięcie |

Czy to fest lipa ?? bo ostanio wpakowalem w nowy akum i wlasnie czyszczenie tej turbiny 900 zl i chwilowo grzybnia finansowa

Olej wymieniany tak jak powinno sie wymieniac razem z filtrami i o czasie ( motul 6100 ) autko zreszta prawidlowo serwisowane bo to moj jedyny koszt dzialalnosci ;) takze i paliwo tylko dobre :) (chodz pewno ono nie ma nic do tego )

Help :)

Pozdrawiam

Może odpinałeś któryś z tych czujników dlatego go teraz w vagu wywala?

Paput nikt czujnikow nie dotykal :

Opublikowano

Proton wspominał Ci już o tym czujniku. Najlepiej jak byś podmienił z innym, tylko zależy czy masz go w ecu, czy na dolocie, ale raczej na dolocie.

Opublikowano

Proton wspominał Ci już o tym czujniku. Najlepiej jak byś podmienił z innym, tylko zależy czy masz go w ecu, czy na dolocie, ale raczej na dolocie.

Czester - > gdziekolwiek :) ile mniej wiecej kosztuje :) tak z ciekawosci ;)

Opublikowano

Zloguj na postoju 011 i będziesz wiedział co się dzieje. Dodatkowo zobacz czy nie wariuje ciśnienie atmosferyczne (w 010) . Jesli tak - pęknięta rurka w ECU biegnąca do czujnika.

Jeśli rurka jest sprawna ( w co wątpię) - mógł paść sam czujnik.

Bajkopisarzom odpowiadam: G71 w AFN`ie z `97 znajduje się w ECU.

Opublikowano

Witam :) nie wytrzymalem ;) i turbinka poszla ponownie do rozebrania ;) okazalo sie ze znow jest upier...na :> odrazu mowie ze nie bujam sie po drogach w stylu psj bo nie po to jest chip aby mulic autko :)

minelo okolo 2 miesiecy od czyszczenia i ona nie powinna byc w takim stanie jak na fotkach.

Panowie, tam na jednym zdjeciu http://img686.imageshack.us/i/dsc02051l.jpg/ widac delitanie mokre z oleju takie cos :) nie wiem jak sie to nazywa :) pod ta swiderkowa czescia :)

MOje pytanie .. co jest grane ;) zdycha mi turbinka ?? cosik nie jest szczelne ;) help help :)

Bledy oczywiscie caly czas 519 i 575 :)

dsc02028r.th.jpg

dsc02030ce.th.jpg

dsc02032z.th.jpg

dsc02033z.th.jpg

dsc02034u.th.jpg

dsc02045n.th.jpg

dsc02046a.th.jpg

dsc02047g.th.jpg

dsc02051l.th.jpg

dsc02045n.jpg

dsc02046a.jpg

dsc02047g.jpg

dsc02051l.jpg

Opublikowano

no troche przybrudna moja po roku tak nie wygladala,puscila olej i jak ja rozebralem byla znacznie czystsza,masz kata?pamietaj ze czasami czyszczenie daje marny skutek,pewniejsze jest wypiaskowanie

Opublikowano

a weze podcisnienia i n75 sprawdzales? wezyki wymienilbym na nowe. a n75podmienil ze sprawnego auta

Opublikowano

wezyki sprawdzone ale kupie nowe , dla pewnosci ;) zawor... podobno dziala, zaraz jade go odebrac i obadam czy na czystej turbinie tez jest blad

a weze podcisnienia i n75 sprawdzales? wezyki wymienilbym na nowe. a n75 podmienil ze sprawnego auta

Opublikowano

wezyki sprawdzone ale kupie nowe , dla pewnosci ;) zawor... podobno dziala, zaraz jade go odebrac i obadam czy na czystej turbinie tez jest blad

a weze podcisnienia i n75 sprawdzales? wezyki wymienilbym na nowe. a n75 podmienil ze sprawnego auta

przy montazu turbiny pamietaj napelnic jej kanal olejowy olejem. pomijanie tej czynnosci powoduje dosyc szybka smierc turbiny [br]Dopisany: 28 Styczeń 2010, 16:53_________________________________________________BTW. bledy probowales wykasowac, czy czekasz az same znikna? :cool1:

Opublikowano

no troche przybrudna moja po roku tak nie wygladala,puscila olej i jak ja rozebralem byla znacznie czystsza,masz kata?pamietaj ze czasami czyszczenie daje marny skutek,pewniejsze jest wypiaskowanie

Otóz to. Ja swoją dałem do czyszczenia, poprawiło się na jakieś półtora miesiąca (200 zł poszło w d.pe) i skończyła na totalnej regeneracji, która kosztowała mnie 1300 zł, nie wspominając uwalonej przepływki i czujnika, które też wymieniałem.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...