tomq Opublikowano 18 Stycznia 2010 Opublikowano 18 Stycznia 2010 Panowie niedawno czyscilem turbinke z powodu tych bledow a tu lipa to samo :> turbinka pracuje raz dobrze od 2100 obrotow a raz od 2800:> Napewno zvaguje odpowiednio jak bedzie mniej sniegu na drodze , a teraz pytanko 2 Faults Found: 00519 - Intake Manifold Pressure Sensor (G71) 28-10 - Short to B+ - Intermittent 00575 - Intake Manifold Pressure 17-00 - Control Difference z tabeli kodow wynika blad 575 - - - - - 023F Ciśnienie w kolektorze dolotowym ---> to znaczy ze co ?? 2222 519 P0106 0207 Czujnik ciśnienia w kolektorze dolotowym MAP (G71) wadliwa wartość | 2222 519 P0107 0207 Czujnik ciśnienia w kolektorze dolotowym MAP (G71) - niskie napięcie |--> ktory z tych bledow mozna dac pod 28-10 short b+ 2222 519 P0108 0207 Czujnik ciśnienia w kolektorze dolotowym MAP (G71) - wysokie napięcie | Czy to fest lipa ?? bo ostanio wpakowalem w nowy akum i wlasnie czyszczenie tej turbiny 900 zl i chwilowo grzybnia finansowa Olej wymieniany tak jak powinno sie wymieniac razem z filtrami i o czasie ( motul 6100 ) autko zreszta prawidlowo serwisowane bo to moj jedyny koszt dzialalnosci takze i paliwo tylko dobre (chodz pewno ono nie ma nic do tego ) Help Pozdrawiam
goldi Opublikowano 18 Stycznia 2010 Opublikowano 18 Stycznia 2010 http://www.a4-klub.pl/smf/b5_afn_blad_519_co_to_moze_byc-t57072.0.html;msg612462;topicseen;highlight,00519#msg612462 może problem tkwi w tym wężyku ja mam ten sam błąd 00519 dwa czy trzy razy odcieło mi moc przy 3000 tyś muszę też zajrzeć ale pogoda nie pozwala ale turbinę czyściłeś to raczej odpada
tomq Opublikowano 18 Stycznia 2010 Autor Opublikowano 18 Stycznia 2010 turbine czyscilem , wezyki mi mechanik powiedzial ze sprawdzal, ale ze do wezyka nie wejdzie czy ktos orientuje sie ile taki czujnik kosztuje ( pytam juz prowizorycznie ) napewno wezyki sprawdze ( tzn wymienie ). heh te audi na kobiete tyle nie wydam co na bryczke
czester Opublikowano 18 Stycznia 2010 Opublikowano 18 Stycznia 2010 Tomq ja bym obstawiał, że czujnik G71 jest walnięty, skoro kierownice wyczyściłeś.
tomq Opublikowano 18 Stycznia 2010 Autor Opublikowano 18 Stycznia 2010 Tomq ja bym obstawiał, że czujnik G71 jest walnięty, skoro kierownice wyczyściłeś. ... jak sie wqr...e to dopiero go moge walnac oby nie czester oby nie
paput Opublikowano 18 Stycznia 2010 Opublikowano 18 Stycznia 2010 Panowie niedawno czyscilem turbinke z powodu tych bledow a tu lipa to samo :> turbinka pracuje raz dobrze od 2100 obrotow a raz od 2800:> Napewno zvaguje odpowiednio jak bedzie mniej sniegu na drodze , a teraz pytanko 2 Faults Found: 00519 - Intake Manifold Pressure Sensor (G71) 28-10 - Short to B+ - Intermittent 00575 - Intake Manifold Pressure 17-00 - Control Difference z tabeli kodow wynika blad 575 - - - - - 023F Ciśnienie w kolektorze dolotowym ---> to znaczy ze co ?? 2222 519 P0106 0207 Czujnik ciśnienia w kolektorze dolotowym MAP (G71) wadliwa wartość | 2222 519 P0107 0207 Czujnik ciśnienia w kolektorze dolotowym MAP (G71) - niskie napięcie |--> ktory z tych bledow mozna dac pod 28-10 short b+ 2222 519 P0108 0207 Czujnik ciśnienia w kolektorze dolotowym MAP (G71) - wysokie napięcie | Czy to fest lipa ?? bo ostanio wpakowalem w nowy akum i wlasnie czyszczenie tej turbiny 900 zl i chwilowo grzybnia finansowa Olej wymieniany tak jak powinno sie wymieniac razem z filtrami i o czasie ( motul 6100 ) autko zreszta prawidlowo serwisowane bo to moj jedyny koszt dzialalnosci takze i paliwo tylko dobre (chodz pewno ono nie ma nic do tego ) Help Pozdrawiam Może odpinałeś któryś z tych czujników dlatego go teraz w vagu wywala?
tomq Opublikowano 18 Stycznia 2010 Autor Opublikowano 18 Stycznia 2010 Panowie niedawno czyscilem turbinke z powodu tych bledow a tu lipa to samo :> turbinka pracuje raz dobrze od 2100 obrotow a raz od 2800:> Napewno zvaguje odpowiednio jak bedzie mniej sniegu na drodze , a teraz pytanko 2 Faults Found: 00519 - Intake Manifold Pressure Sensor (G71) 28-10 - Short to B+ - Intermittent 00575 - Intake Manifold Pressure 17-00 - Control Difference z tabeli kodow wynika blad 575 - - - - - 023F Ciśnienie w kolektorze dolotowym ---> to znaczy ze co ?? 2222 519 P0106 0207 Czujnik ciśnienia w kolektorze dolotowym MAP (G71) wadliwa wartość | 2222 519 P0107 0207 Czujnik ciśnienia w kolektorze dolotowym MAP (G71) - niskie napięcie |--> ktory z tych bledow mozna dac pod 28-10 short b+ 2222 519 P0108 0207 Czujnik ciśnienia w kolektorze dolotowym MAP (G71) - wysokie napięcie | Czy to fest lipa ?? bo ostanio wpakowalem w nowy akum i wlasnie czyszczenie tej turbiny 900 zl i chwilowo grzybnia finansowa Olej wymieniany tak jak powinno sie wymieniac razem z filtrami i o czasie ( motul 6100 ) autko zreszta prawidlowo serwisowane bo to moj jedyny koszt dzialalnosci takze i paliwo tylko dobre (chodz pewno ono nie ma nic do tego ) Help Pozdrawiam Może odpinałeś któryś z tych czujników dlatego go teraz w vagu wywala? Paput nikt czujnikow nie dotykal :
czester Opublikowano 18 Stycznia 2010 Opublikowano 18 Stycznia 2010 Proton wspominał Ci już o tym czujniku. Najlepiej jak byś podmienił z innym, tylko zależy czy masz go w ecu, czy na dolocie, ale raczej na dolocie.
tomq Opublikowano 18 Stycznia 2010 Autor Opublikowano 18 Stycznia 2010 Proton wspominał Ci już o tym czujniku. Najlepiej jak byś podmienił z innym, tylko zależy czy masz go w ecu, czy na dolocie, ale raczej na dolocie. Czester - > gdziekolwiek ile mniej wiecej kosztuje tak z ciekawosci
baskecior Opublikowano 18 Stycznia 2010 Opublikowano 18 Stycznia 2010 Zloguj na postoju 011 i będziesz wiedział co się dzieje. Dodatkowo zobacz czy nie wariuje ciśnienie atmosferyczne (w 010) . Jesli tak - pęknięta rurka w ECU biegnąca do czujnika. Jeśli rurka jest sprawna ( w co wątpię) - mógł paść sam czujnik. Bajkopisarzom odpowiadam: G71 w AFN`ie z `97 znajduje się w ECU.
tomq Opublikowano 28 Stycznia 2010 Autor Opublikowano 28 Stycznia 2010 Witam nie wytrzymalem i turbinka poszla ponownie do rozebrania okazalo sie ze znow jest upier...na :> odrazu mowie ze nie bujam sie po drogach w stylu psj bo nie po to jest chip aby mulic autko minelo okolo 2 miesiecy od czyszczenia i ona nie powinna byc w takim stanie jak na fotkach. Panowie, tam na jednym zdjeciu http://img686.imageshack.us/i/dsc02051l.jpg/ widac delitanie mokre z oleju takie cos nie wiem jak sie to nazywa pod ta swiderkowa czescia MOje pytanie .. co jest grane zdycha mi turbinka ?? cosik nie jest szczelne help help Bledy oczywiscie caly czas 519 i 575
krzysiek23 Opublikowano 28 Stycznia 2010 Opublikowano 28 Stycznia 2010 no troche przybrudna moja po roku tak nie wygladala,puscila olej i jak ja rozebralem byla znacznie czystsza,masz kata?pamietaj ze czasami czyszczenie daje marny skutek,pewniejsze jest wypiaskowanie
Musashi Opublikowano 28 Stycznia 2010 Opublikowano 28 Stycznia 2010 a weze podcisnienia i n75 sprawdzales? wezyki wymienilbym na nowe. a n75podmienil ze sprawnego auta
tomq Opublikowano 28 Stycznia 2010 Autor Opublikowano 28 Stycznia 2010 wezyki sprawdzone ale kupie nowe , dla pewnosci zawor... podobno dziala, zaraz jade go odebrac i obadam czy na czystej turbinie tez jest blad a weze podcisnienia i n75 sprawdzales? wezyki wymienilbym na nowe. a n75 podmienil ze sprawnego auta
Musashi Opublikowano 28 Stycznia 2010 Opublikowano 28 Stycznia 2010 wezyki sprawdzone ale kupie nowe , dla pewnosci zawor... podobno dziala, zaraz jade go odebrac i obadam czy na czystej turbinie tez jest blad a weze podcisnienia i n75 sprawdzales? wezyki wymienilbym na nowe. a n75 podmienil ze sprawnego auta przy montazu turbiny pamietaj napelnic jej kanal olejowy olejem. pomijanie tej czynnosci powoduje dosyc szybka smierc turbiny [br]Dopisany: 28 Styczeń 2010, 16:53_________________________________________________BTW. bledy probowales wykasowac, czy czekasz az same znikna?
aaaPablo Opublikowano 28 Stycznia 2010 Opublikowano 28 Stycznia 2010 no troche przybrudna moja po roku tak nie wygladala,puscila olej i jak ja rozebralem byla znacznie czystsza,masz kata?pamietaj ze czasami czyszczenie daje marny skutek,pewniejsze jest wypiaskowanie Otóz to. Ja swoją dałem do czyszczenia, poprawiło się na jakieś półtora miesiąca (200 zł poszło w d.pe) i skończyła na totalnej regeneracji, która kosztowała mnie 1300 zł, nie wspominając uwalonej przepływki i czujnika, które też wymieniałem.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się