zorbus Opublikowano 20 Stycznia 2010 Opublikowano 20 Stycznia 2010 Witam. Słyszałem że są firmy które specjalizują się w sprzedaży gotowych zaprogramowanych kości ( raczej zagraniczne podobno). Czy ma ktoś może namiar na tego typu firme gdzie mogę sobie kupić gotową zaprogramowaną kość ?
Kowi87 Opublikowano 20 Stycznia 2010 Opublikowano 20 Stycznia 2010 Na alegro masz mnóstwo takich kosci i jeszcze innych bonusów Ale pamiętaj nie zaoszczędzisz....
domjenick Opublikowano 20 Stycznia 2010 Opublikowano 20 Stycznia 2010 odradzam,bo takie "gotowce" sa bardzo popularne w UK,ale tak samo popularne sa problemy z tym zwiazane-z prostych przyczyn-program jest zrobiony,ale nie pod konkretne auto,co juz koliduje z kondycja auta,nigdy nie bedzie pewnosci,ze trafisz z programem,pasującego do Twojego auta....
baskecior Opublikowano 21 Stycznia 2010 Opublikowano 21 Stycznia 2010 Ehhh marketing ... Jak Wam chce się pisać w kółko to samo ... Jeśli soft jest napisany pod konkretny model sterownika w trybie zachowawczym , to co stoi na przeszkodzie aby go zapodać ? Wiadomo że są to softy dla stetryczałych emerytów (bo większość tzw dedykowanych softów jest dla nieco bardziej energicznych emerytów) więc cena jest adekwatna do oczekiwań. Będzie przyrost mocy i momentu i będzie odczuwalny. Jeśli chcesz soft przy którym urywa łeb i sprzęgło ( na życzenie szofera) wtedy udajemy się do zaprzyjaźnionego chiptunera i każemy mu napisać taki a taki program za odpowiednią kasę. Cudów nie oczekuj, nieszczęść również nie oczekuj.
KOval81 Opublikowano 21 Stycznia 2010 Opublikowano 21 Stycznia 2010 Ehhh marketing ... Jak Wam chce się pisać w kółko to samo ... Jeśli soft jest napisany pod konkretny model sterownika w trybie zachowawczym , to co stoi na przeszkodzie aby go zapodać ? Wiadomo że są to softy dla stetryczałych emerytów (bo większość tzw dedykowanych softów jest dla nieco bardziej energicznych emerytów) więc cena jest adekwatna do oczekiwań. Będzie przyrost mocy i momentu i będzie odczuwalny. Jeśli chcesz soft przy którym urywa łeb i sprzęgło ( na życzenie szofera) wtedy udajemy się do zaprzyjaźnionego chiptunera i każemy mu napisać taki a taki program za odpowiednią kasę. Cudów nie oczekuj, nieszczęść również nie oczekuj. Jakoś nie za bardzo mogę się z tym zgodzić :gwizdanie: Soft gotowiec powoduje przyrost mocy i momentu, ale nie uwzględnia stanu technicznego samego silnika, wtryskiwaczy, sprzęgła, itd. Znam osoby, które jeżdżą na gotowcach i za żadne skarby świata nie przekonał byś ich do zrobienia chip'a w renomowanej firmie, bo "po co przepłacać". Założy gotowca, dostanie strzał Nm z dołu i później będą pretensje, że się posypało coś - nie twierdzę, że tak będzie, ale jest takie prawdopodobieństwo. Tanie mięso psy jedzą.
spanky Opublikowano 21 Stycznia 2010 Opublikowano 21 Stycznia 2010 Panowie ... tu nie chodzi o to ze gotowiec to soft nie pod konkretne auta i jest beee . Tu chodzi o to ze 99% gotowców [allegro, e-bay] nie ma nic wspolnego z dobrze wykonana modyfikacja, ograniczniki powyciagane, limietry tez albo wrecz przeciwnie zapomniano o nich, inne rzeczy wogole pominiete i stad biora sie problemy podczas uzytkowania auta z takim softem. Dobrze zrobiony gotowiec pod dany sterownik i numer softu [nie wywalone wszystko na maxa] tylko lizniete z umiarem nie bedzie sprawiac problemow w sprawnym technicznie aucie [tylko najpierw je trzeba sprawdzic ] Jezeli ma to byc modyfikacja na maxa to tak jak basket napisal jechac do kogos i probowac ile graty wytrzymaja .
baskecior Opublikowano 21 Stycznia 2010 Opublikowano 21 Stycznia 2010 Ehhh marketing ... Jak Wam chce się pisać w kółko to samo ... Jeśli soft jest napisany pod konkretny model sterownika w trybie zachowawczym , to co stoi na przeszkodzie aby go zapodać ? Wiadomo że są to softy dla stetryczałych emerytów (bo większość tzw dedykowanych softów jest dla nieco bardziej energicznych emerytów) więc cena jest adekwatna do oczekiwań. Będzie przyrost mocy i momentu i będzie odczuwalny. Jeśli chcesz soft przy którym urywa łeb i sprzęgło ( na życzenie szofera) wtedy udajemy się do zaprzyjaźnionego chiptunera i każemy mu napisać taki a taki program za odpowiednią kasę. Cudów nie oczekuj, nieszczęść również nie oczekuj. Jakoś nie za bardzo mogę się z tym zgodzić :gwizdanie: Soft gotowiec powoduje przyrost mocy i momentu, ale nie uwzględnia stanu technicznego samego silnika, wtryskiwaczy, sprzęgła, itd. Znam osoby, które jeżdżą na gotowcach i za żadne skarby świata nie przekonał byś ich do zrobienia chip'a w renomowanej firmie, bo "po co przepłacać". Założy gotowca, dostanie strzał Nm z dołu i później będą pretensje, że się posypało coś - nie twierdzę, że tak będzie, ale jest takie prawdopodobieństwo. Tanie mięso psy jedzą. Znów powtarzasz to co całe stado ... Gotowce mają to do siebie , że są totalnie lajtowe i "strzał momentu" następuje wysoko a moc mamy dość nisko. Ja akurat mam chipsy rezane przez kolegę, ale ten już dawno mi wytłumaczył tak naprawdę , że 95% to gotowce. Reszta to więcej lub mniej wydumane przeróbki - głównie dla sportu . Programy pod auto pisze FABRYKA. Nikt inny. Chips to nic innego jak MODYFIKACJA i naciągnięcie paru parametrów + zmiana wartości w limiterach. Nikt nie pisze softu od zera - oprócz FABRYKI. Mało tego - mówię Wam że za chwilę chipsy będziecie rezać sobie sami - kwestia czasu , gdy jakichś nawiedzony studencina napisze darmowy soft do obróbki map. Gwarantowane wybuchy i implozja turbin do cylindrów ...
rozjemca Opublikowano 21 Stycznia 2010 Opublikowano 21 Stycznia 2010 A ja zaryzykowałem i rok temu kupiłem kostkę z allegroza 300 zł i jestem bardzo zadowolony. Na poczatku nie obyło się bez problemów bo pierwsza kość nie działała tzn samochód się nie odpalał (w aeb są dwie wersje sterownika o tym samym numerze). Drugą dostałem za darmo. I na tej już śmiga wszystko. Podstawa przy wymianie kości to brak błędów w vagu, u mnie wyszło że uwalony czujnik temepratury cieczy i wtryski ładowały wtedy na maksa i zalewały silnik. Na seryjnej kostce było to niezauważalne, na chipie już tak. Przed zakupem zrobiłem wywiad z innymi kupującymi, tzn poznajdywałem innych posiadaczy 1.8t w komantarzach i powysyłałem do nich maile. Jeden miał nawet taki sam sterownik co ja i wykres z hamowni to mi podesłał, tak że wiem ile ta kość daje w moim mniej więcej - przed chipem z allegro 147ps 205nm, po chipie z allegro 197ps 262nm(tylko sam chip, brak innych modów). Za resztę kaski, którą bym wydał na chiptuning zrobiłem sobie kompletny wydech przelotowy - tłumiki przelotowe z kwasówki odkupiłem od kolegi z forum za niecałe 500 zł , wkładkę filtra pipercross oraz dv 710N i wentlowane nadkole z s4. Na wiosnę planuję: wymianę turba (najprawdopodobniej hybryda) , tipa(zbrojony sylikon) , wtrysków(280cc + 4bar regulator), sprzęgła na mocniejsze z lekkim jednomasem (f1 racing stage 2) i upgrade hamulców (tarcze i jarzma 312mm). Pozdrawiam
KOval81 Opublikowano 21 Stycznia 2010 Opublikowano 21 Stycznia 2010 Ehhh marketing ... Jak Wam chce się pisać w kółko to samo ... Jeśli soft jest napisany pod konkretny model sterownika w trybie zachowawczym , to co stoi na przeszkodzie aby go zapodać ? Wiadomo że są to softy dla stetryczałych emerytów (bo większość tzw dedykowanych softów jest dla nieco bardziej energicznych emerytów) więc cena jest adekwatna do oczekiwań. Będzie przyrost mocy i momentu i będzie odczuwalny. Jeśli chcesz soft przy którym urywa łeb i sprzęgło ( na życzenie szofera) wtedy udajemy się do zaprzyjaźnionego chiptunera i każemy mu napisać taki a taki program za odpowiednią kasę. Cudów nie oczekuj, nieszczęść również nie oczekuj. Jakoś nie za bardzo mogę się z tym zgodzić :gwizdanie: Soft gotowiec powoduje przyrost mocy i momentu, ale nie uwzględnia stanu technicznego samego silnika, wtryskiwaczy, sprzęgła, itd. Znam osoby, które jeżdżą na gotowcach i za żadne skarby świata nie przekonał byś ich do zrobienia chip'a w renomowanej firmie, bo "po co przepłacać". Założy gotowca, dostanie strzał Nm z dołu i później będą pretensje, że się posypało coś - nie twierdzę, że tak będzie, ale jest takie prawdopodobieństwo. Tanie mięso psy jedzą. Znów powtarzasz to co całe stado ... Gotowce mają to do siebie , że są totalnie lajtowe i "strzał momentu" następuje wysoko a moc mamy dość nisko. Ja akurat mam chipsy rezane przez kolegę, ale ten już dawno mi wytłumaczył tak naprawdę , że 95% to gotowce. Reszta to więcej lub mniej wydumane przeróbki - głównie dla sportu . Programy pod auto pisze FABRYKA. Nikt inny. Chips to nic innego jak MODYFIKACJA i naciągnięcie paru parametrów + zmiana wartości w limiterach. Nikt nie pisze softu od zera - oprócz FABRYKI. Mało tego - mówię Wam że za chwilę chipsy będziecie rezać sobie sami - kwestia czasu , gdy jakichś nawiedzony studencina napisze darmowy soft do obróbki map. Gwarantowane wybuchy i implozja turbin do cylindrów ... Nie zaprzeczam temu, co napisałeś na końcu swojej wypowiedzi. Nie twierdzę również, że każdy tuner wymyśla soft od podstaw, a nie wzoruje się na gotowcu. Na mój gust, to jadąc do firmy, która się tuningiem zajmuje, masz auto hamowane, diagnozowane, wgrany jak to twierdzisz "gotowy" soft, ale indywidualnie przerobiony, dostosowany do stanu technicznego swojego paździerza oraz preferencji kierowcy. Gdyby tak nie było, to każdy zakładał by sobie kostkę i miał wszystko gdzieś, bo po co dawać zarabiać 4x tyle komuś, skoro możesz sobie zrobić to sam.
rozjemca Opublikowano 22 Stycznia 2010 Opublikowano 22 Stycznia 2010 kolego po tych modyfikacjach przydała by sie korekta softu. Mozesz napsiac jak to rozwiążesz? Bedziesz musiał wydac kase na nowy program bo podejrzewam ze Pan z allegro nie zrobi Ci korekty softu wiec gotowy program z allegro to sa wyrzucone pieniadze jezeli sie chce dalej modzic.. No jasne że przydała by się, co nie oznacza że jest konieczna. Zrobię mody, pojeżdzę i wtedy zobaczę, jak nie da efaktów lub będzie coś nie tak to pojadę na strojenie. Są osoby który jeżdzą na turbinach k04 z softem pod K03. A jakbym robił korektę softu to i tak bym musiał drugi raz kasę widać. A tak oszczędziłem to czego nie wydałem przecież. Pozdrawiam
Kowi87 Opublikowano 22 Stycznia 2010 Opublikowano 22 Stycznia 2010 kolego po tych modyfikacjach przydała by sie korekta softu. Mozesz napsiac jak to rozwiążesz? Bedziesz musiał wydac kase na nowy program bo podejrzewam ze Pan z allegro nie zrobi Ci korekty softu wiec gotowy program z allegro to sa wyrzucone pieniadze jezeli sie chce dalej modzic.. No jasne że przydała by się, co nie oznacza że jest konieczna. Zrobię mody, pojeżdzę i wtedy zobaczę, jak nie da efaktów lub będzie coś nie tak to pojadę na strojenie. Są osoby który jeżdzą na turbinach k04 z softem pod K03. A jakbym robił korektę softu to i tak bym musiał drugi raz kasę widać. A tak oszczędziłem to czego nie wydałem przecież. Pozdrawiam Przerost formy nad treścią... jeżdża bo na alegro nie ma juz takich gotowców, dostepne są tylko na seryjne graty, na forum było porównanie na hamowni tego samego autka(1,9) z chipem z alegro i softem wystrojonym pod ten samochód, wszystko mierzone w tych samych warunkach, była róznica w osiagach na plus strojenia, wiec ci co jeżdża tak jak napisałes na sofcie pod K03 z turbo k04 marnują tylko potencjał... zresztą ja sie jeszcze nie spotkałem z kimś kto inwestuje w graty sporą kase a stroi gotowcami z alegro
rozjemca Opublikowano 22 Stycznia 2010 Opublikowano 22 Stycznia 2010 kolego po tych modyfikacjach przydała by sie korekta softu. Mozesz napsiac jak to rozwiążesz? Bedziesz musiał wydac kase na nowy program bo podejrzewam ze Pan z allegro nie zrobi Ci korekty softu wiec gotowy program z allegro to sa wyrzucone pieniadze jezeli sie chce dalej modzic.. No jasne że przydała by się, co nie oznacza że jest konieczna. Zrobię mody, pojeżdzę i wtedy zobaczę, jak nie da efaktów lub będzie coś nie tak to pojadę na strojenie. Są osoby który jeżdzą na turbinach k04 z softem pod K03. A jakbym robił korektę softu to i tak bym musiał drugi raz kasę widać. A tak oszczędziłem to czego nie wydałem przecież. Pozdrawiam Przerost formy nad treścią... jeżdża bo na alegro nie ma juz takich gotowców, dostepne są tylko na seryjne graty, na forum było porównanie na hamowni tego samego autka(1,9) z chipem z alegro i softem wystrojonym pod ten samochód, wszystko mierzone w tych samych warunkach, była róznica w osiagach na plus strojenia, wiec ci co jeżdża tak jak napisałes na sofcie pod K03 z turbo k04 marnują tylko potencjał... zresztą ja sie jeszcze nie spotkałem z kimś kto inwestuje w graty sporą kase a stroi gotowcami z alegro kolego po tych modyfikacjach przydała by sie korekta softu. Mozesz napsiac jak to rozwiążesz? Bedziesz musiał wydac kase na nowy program bo podejrzewam ze Pan z allegro nie zrobi Ci korekty softu wiec gotowy program z allegro to sa wyrzucone pieniadze jezeli sie chce dalej modzic.. No jasne że przydała by się, co nie oznacza że jest konieczna. Zrobię mody, pojeżdzę i wtedy zobaczę, jak nie da efaktów lub będzie coś nie tak to pojadę na strojenie. Są osoby który jeżdzą na turbinach k04 z softem pod K03. A jakbym robił korektę softu to i tak bym musiał drugi raz kasę widać. A tak oszczędziłem to czego nie wydałem przecież. Pozdrawiam Przerost formy nad treścią... jeżdża bo na alegro nie ma juz takich gotowców, dostepne są tylko na seryjne graty, na forum było porównanie na hamowni tego samego autka(1,9) z chipem z alegro i softem wystrojonym pod ten samochód, wszystko mierzone w tych samych warunkach, była róznica w osiagach na plus strojenia, wiec ci co jeżdża tak jak napisałes na sofcie pod K03 z turbo k04 marnują tylko potencjał... zresztą ja sie jeszcze nie spotkałem z kimś kto inwestuje w graty sporą kase a stroi gotowcami z alegro Do k04-15 też są gotowce. Masz przykład ze strony http://www.giacusa.com How do I get the custom PC16 K04 file to work on my '97-99 Audi® A4/Passat 1.8T? " The "PC16_01_K04" file was a originally a custom chip written for a 1999 Audi A4 1.8t, with the following hardware: FMIC that will keep IAT's below 50 degrees Celsius. 3 Bar Fuel Pressure Regulator. 31 lb \"red top\" Bosch Motorsport injectors. 02 sensor with less than 50,000 miles on it. Spark plugs with less than 10,000 miles on them. Fuel Filter with less than 50,000 miles on it. A clean Air Filter. "
Kowi87 Opublikowano 22 Stycznia 2010 Opublikowano 22 Stycznia 2010 kolego po tych modyfikacjach przydała by sie korekta softu. Mozesz napsiac jak to rozwiążesz? Bedziesz musiał wydac kase na nowy program bo podejrzewam ze Pan z allegro nie zrobi Ci korekty softu wiec gotowy program z allegro to sa wyrzucone pieniadze jezeli sie chce dalej modzic.. No jasne że przydała by się, co nie oznacza że jest konieczna. Zrobię mody, pojeżdzę i wtedy zobaczę, jak nie da efaktów lub będzie coś nie tak to pojadę na strojenie. Są osoby który jeżdzą na turbinach k04 z softem pod K03. A jakbym robił korektę softu to i tak bym musiał drugi raz kasę widać. A tak oszczędziłem to czego nie wydałem przecież. Pozdrawiam Przerost formy nad treścią... jeżdża bo na alegro nie ma juz takich gotowców, dostepne są tylko na seryjne graty, na forum było porównanie na hamowni tego samego autka(1,9) z chipem z alegro i softem wystrojonym pod ten samochód, wszystko mierzone w tych samych warunkach, była róznica w osiagach na plus strojenia, wiec ci co jeżdża tak jak napisałes na sofcie pod K03 z turbo k04 marnują tylko potencjał... zresztą ja sie jeszcze nie spotkałem z kimś kto inwestuje w graty sporą kase a stroi gotowcami z alegro kolego po tych modyfikacjach przydała by sie korekta softu. Mozesz napsiac jak to rozwiążesz? Bedziesz musiał wydac kase na nowy program bo podejrzewam ze Pan z allegro nie zrobi Ci korekty softu wiec gotowy program z allegro to sa wyrzucone pieniadze jezeli sie chce dalej modzic.. No jasne że przydała by się, co nie oznacza że jest konieczna. Zrobię mody, pojeżdzę i wtedy zobaczę, jak nie da efaktów lub będzie coś nie tak to pojadę na strojenie. Są osoby który jeżdzą na turbinach k04 z softem pod K03. A jakbym robił korektę softu to i tak bym musiał drugi raz kasę widać. A tak oszczędziłem to czego nie wydałem przecież. Pozdrawiam Przerost formy nad treścią... jeżdża bo na alegro nie ma juz takich gotowców, dostepne są tylko na seryjne graty, na forum było porównanie na hamowni tego samego autka(1,9) z chipem z alegro i softem wystrojonym pod ten samochód, wszystko mierzone w tych samych warunkach, była róznica w osiagach na plus strojenia, wiec ci co jeżdża tak jak napisałes na sofcie pod K03 z turbo k04 marnują tylko potencjał... zresztą ja sie jeszcze nie spotkałem z kimś kto inwestuje w graty sporą kase a stroi gotowcami z alegro Do k04-15 też są gotowce. Masz przykład ze strony http://www.giacusa.com How do I get the custom PC16 K04 file to work on my '97-99 Audi® A4/Passat 1.8T? " The "PC16_01_K04" file was a originally a custom chip written for a 1999 Audi A4 1.8t, with the following hardware: FMIC that will keep IAT's below 50 degrees Celsius. 3 Bar Fuel Pressure Regulator. 31 lb \"red top\" Bosch Motorsport injectors. 02 sensor with less than 50,000 miles on it. Spark plugs with less than 10,000 miles on them. Fuel Filter with less than 50,000 miles on it. A clean Air Filter. " To kup takiego w Polsce :gwizdanie:
rozjemca Opublikowano 22 Stycznia 2010 Opublikowano 22 Stycznia 2010 To kup takiego w Polsce :gwizdanie: A można wiedzieć czemu w Polsce akurat ? Sprzęgło np będę ze stanów sprowadzał
Kowi87 Opublikowano 22 Stycznia 2010 Opublikowano 22 Stycznia 2010 żadna oszczędność, i z korektami cyrk, bo za każdym razem bedziesz odsyłał do USA kostke zeby poprawili ci względem jakiejs małej przeróbki, częsci to OK mozna z USA, ale strojenie to jednak wolał bym na miejscu robić
rozjemca Opublikowano 22 Stycznia 2010 Opublikowano 22 Stycznia 2010 Sprzęgło sprowadzam bo do wzdłużnego 1.8t nie jest łatwo czegoś sensownego z lekkim jednomasem tutaj dostać. Nie chcę kupić tego gotowca, pokazałem tylko że są takie pod zmienione graty. Wiadomo że w wypadku gotowca nie robi się softu pod graty ale graty dostosowuje do softu. A na sofcie z allegro jeżdzę bo jest dobry.
gregory Opublikowano 22 Stycznia 2010 Opublikowano 22 Stycznia 2010 Do k04-15 też są gotowce. Masz przykład ze strony http://www.giacusa.com How do I get the custom PC16 K04 file to work on my '97-99 Audi® A4/Passat 1.8T? " The "PC16_01_K04" file was a originally a custom chip written for a 1999 Audi A4 1.8t, with the following hardware: FMIC that will keep IAT's below 50 degrees Celsius. 3 Bar Fuel Pressure Regulator. 31 lb \"red top\" Bosch Motorsport injectors. 02 sensor with less than 50,000 miles on it. Spark plugs with less than 10,000 miles on them. Fuel Filter with less than 50,000 miles on it. A clean Air Filter. " Kolego z tego co wiem to PC16 to soft pod pełne K04, a nie K04-15 bo to jest też różnica. K04-15 nie ma takiego wydatku jak pełne K04 jeśli wiesz o czym mowa Sprzęgło sprowadzam bo do wzdłużnego 1.8t nie jest łatwo czegoś sensownego z lekkim jednomasem tutaj dostać. Nie chcę kupić tego gotowca, pokazałem tylko że są takie pod zmienione graty. Wiadomo że w wypadku gotowca nie robi się softu pod graty ale graty dostosowuje do softu. A na sofcie z allegro jeżdzę bo jest dobry. Kolego kolejny raz nie do końca prawda. W PL możesz wzmocnić sobie docisk który wytrzyma i będzie kleił więcej niż uzyskasz nawet na tej K04-15. Koła zamachowego nie opłaca się odchudzać w aucie które będzie jeździć na codzień, chyba że szykujesz auto tylko do wyścigów, ale to byś nie zakładał K04-15 :gwizdanie: A soft pisze się na końcu jak już graty siedzą w aucie, a nie dopasowuje się gratów pod soft, bo to tak jakbyś chciał sobie Audi kupić, ale pójdziesz poboczem i najpierw kupisz felgi i będziesz snuł domysły jak będą te felgi wyglądały na tym Audi i jest zawsze duże prawdopodobieństwo, że ten wzór nie będzie pasował.
rozjemca Opublikowano 23 Stycznia 2010 Opublikowano 23 Stycznia 2010 Kolego z tego co wiem to PC16 to soft pod pełne K04, a nie K04-15 bo to jest też różnica. K04-15 nie ma takiego wydatku jak pełne K04 jeśli wiesz o czym mowa GIAC performance software for the 1999 - 1996 B5 A4 ® w/ K04-15 Turbo Upgrade smoothly delivers a 70-110hp and 110-190 ft/lbs gain. For optimum performance the software must be coupled with a K04 turbo.. 1999 - 1996 B5 A4 ® w/ K04-15 Turbo Upgrade 1.8T PC16custom 31lb inj. FMIC 3bar FPR M5.9.2 $300USd MSRP Kolego kolejny raz nie do końca prawda. W PL możesz wzmocnić sobie docisk który wytrzyma i będzie kleił więcej niż uzyskasz nawet na tej K04-15. Koła zamachowego nie opłaca się odchudzać w aucie które będzie jeździć na codzień, chyba że szykujesz auto tylko do wyścigów, ale to byś nie zakładał K04-15 :gwizdanie: A soft pisze się na końcu jak już graty siedzą w aucie, a nie dopasowuje się gratów pod soft, bo to tak jakbyś chciał sobie Audi kupić, ale pójdziesz poboczem i najpierw kupisz felgi i będziesz snuł domysły jak będą te felgi wyglądały na tym Audi i jest zawsze duże prawdopodobieństwo, że ten wzór nie będzie pasował. Auto szykuję pod siebie. A to sprzęgło śni mi się po nocach. Co do softu to podam przykład: Fabryka składa samochód z części a potem pisze soft do niego żeby jeździł. Ale... każdy kolejny egzemplarz jest już kopią. Dostaje takie same części i oprogramowanie i też jeździ. Dlatego uważam że sprawdzony gotowiec potrafi być lepszy od indywidualnego programu zrobionego na odwał.
Piotrek98igo Opublikowano 23 Stycznia 2010 Opublikowano 23 Stycznia 2010 "indywidualny program na odwal" :polew: no nie moge graty zbiera i strojenie zrobi gotowcem :polew:
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się