rozjemca Opublikowano 23 Stycznia 2010 Opublikowano 23 Stycznia 2010 no nie moge graty zbiera i strojenie zrobi gotowcem :polew: a gdzie ja napisałem że zestroję gotowcem ? "indywidualny program na odwal" :polew: Nie rozumiem co Cię w tym tak śmieszy. Nie widziałeś nigdy na forum postów niezadowolnych osób po wizycie u tunera ?
Kowi87 Opublikowano 23 Stycznia 2010 Opublikowano 23 Stycznia 2010 no nie moge graty zbiera i strojenie zrobi gotowcem :polew: a gdzie ja napisałem że zestroję gotowcem ? "indywidualny program na odwal" :polew: Nie rozumiem co Cię w tym tak śmieszy. Nie widziałeś nigdy na forum postów niezadowolnych osób po wizycie u tunera ? Naprawde było ich bardzo mało, a co do gotowców to chyba cały temat o nich, wiec wychodzi na to że chciałes po taniosci
Piotrek98igo Opublikowano 23 Stycznia 2010 Opublikowano 23 Stycznia 2010 nie nie widzialem osob, ktore był by niezadowolone po wizycie u tunera,nie bede wymienial ich jest temat dobrzy cziptunerzy... chyba ze mowisz o takich tunerach jak auto-seba itp
gregory Opublikowano 23 Stycznia 2010 Opublikowano 23 Stycznia 2010 Składaj auto, pojedź na hamownie i będziemy wiedzieli co z tej układanki wyszło(albo i nie, bo jak wyjdzie kupa to może nie będziesz miał ochoty się pochwalić). Swoją drogą to jestem bardzo ciekawy czy ten PC16 jest chociaż wart zachodu żeby go aż ze stanów ściągać.
baki Opublikowano 24 Stycznia 2010 Opublikowano 24 Stycznia 2010 Znalazłem na stronie http://www.kueberl.com/eng/flash.html box do audi - kosztuje 600 Euro. Kuberl to jeden z lepszych tunerów. Mam jedno pytanko, znajomy ma do sprzedania CHIP V-VP do 2.5 TDi 150KM, ja mam 180KM i zastanawiam się czy będzie pasował. Jak działa taki chip ? Po kliknięciu w koszyk na stronie kubler podaje jako sprzedawany przedmiot "box do auta o określonej mocy". To jest to samo ?
Kowi87 Opublikowano 24 Stycznia 2010 Opublikowano 24 Stycznia 2010 Przecież nie było w B5 2,5 180koni :gwizdanie: to jak masz te 180km, robiłes program już i do tego chcesz "chipa" wkładać 600ojro kosztowne te chipy
Pucek Opublikowano 24 Stycznia 2010 Opublikowano 24 Stycznia 2010 za 600 euro to masz 2 programy u dobrego tunera :gwizdanie: ale jak BOX jest taki extra to czemu nie
baki Opublikowano 24 Stycznia 2010 Opublikowano 24 Stycznia 2010 Sorry, zapomniałem zmienić danych. Mam teraz A4 B6 2.5 TDi quattro 180KM i pytam czy ktoś wie czy można włożyć box wyjęty ze 150 konnej, a nie czy box jest lepszy od programu. Cena też kilku krotnie niższa niż za program. To co kto wie czy będzie to pasować.
Pucek Opublikowano 24 Stycznia 2010 Opublikowano 24 Stycznia 2010 Sorry, zapomniałem zmienić danych. Mam teraz A4 B6 2.5 TDi quattro 180KM i pytam czy ktoś wie czy można włożyć box wyjęty ze 150 konnej, a nie czy box jest lepszy od programu. Cena też kilku krotnie niższa niż za program. To co kto wie czy będzie to pasować. nie, nie można, gdyż to jest box pod silnik 150 konny, Ty masz 180 konny i co on Ci ma dać?
rozjemca Opublikowano 24 Stycznia 2010 Opublikowano 24 Stycznia 2010 Jak na wiosnę wsadzę graty to dam znać jak poszło Jak nie poszło też dam znać
baki Opublikowano 24 Stycznia 2010 Opublikowano 24 Stycznia 2010 ok. dz. Pucek, tak też podejrzewałem. Dzięki za potwierdzenie.
KOval81 Opublikowano 25 Stycznia 2010 Opublikowano 25 Stycznia 2010 Sorry, zapomniałem zmienić danych. Mam teraz A4 B6 2.5 TDi quattro 180KM i pytam czy ktoś wie czy można włożyć box wyjęty ze 150 konnej, a nie czy box jest lepszy od programu. Cena też kilku krotnie niższa niż za program. To co kto wie czy będzie to pasować. nie, nie można, gdyż to jest box pod silnik 150 konny, Ty masz 180 konny i co on Ci ma dać? Może kolega chce odciążyć motor i mu zmniejszyć mocy nieco A tak całkiem na poważnie, to BOX'y sobie panowie wstawiajcie do aut na gwarancji, bo do tego one służą - naciągania klienta salonu samochodowego na dodatkowy wydatek (bo gwarancja nie pozwala robić chip'a). Tematów tez było już o nich sporo i to mało pozytywnych. moje zdanie jest takie, że do papraka, ani na gotowy soft z allegro auta bym nie poświęcił i tyle. Może dlatego, że mnie takiego szmaciarstwa w szkole nie uczyli i nie lubię fuszerki. Pozdrawiam - wybór jest indywidualny, każdy ma swoje auto i niech robi co chce.
szwajcar5 Opublikowano 3 Lutego 2010 Opublikowano 3 Lutego 2010 jak sie moge dowiedziec jaka ja mam Turbine? a moze ktos mi z was powie? wpisalem ze mam AEB Audi, ale nie jestem pewien. 98rok avant 1.8T 150km, s-line , tyle sam wiem. Ale czy k03 to nie wiem.
aju Opublikowano 3 Lutego 2010 Opublikowano 3 Lutego 2010 98rok avant 1.8T 150km, s-line Sline powiadasz ....... NIE ma w b5 sline
szwajcar5 Opublikowano 3 Lutego 2010 Opublikowano 3 Lutego 2010 acha, wiec juz tu sie musze mylic. zirytowalo mnie to ze na kierownicy mam znaczek podobny do s-line(jeden pasek czerwony, a 2 srebrne) i sportowe fotele. dlatego tam mylslalem. Jestem ogolnie fanatykiem Beemek, a tam od 92roku jak byly sportowe fotele i znaczek na kierownicy od emki to juz mozna bylo mowic o "m-pakiecie". no ale trudno, wiec jakie mam Auto? gdzie zajrzec? i jaka turbina?
bakuś Opublikowano 3 Lutego 2010 Opublikowano 3 Lutego 2010 acha, wiec juz tu sie musze mylic. zirytowalo mnie to ze na kierownicy mam znaczek podobny do s-line(jeden pasek czerwony, a 2 srebrne) i sportowe fotele. dlatego tam mylslalem. Jestem ogolnie fanatykiem Beemek, a tam od 92roku jak byly sportowe fotele i znaczek na kierownicy od emki to juz mozna bylo mowic o "m-pakiecie". no ale trudno, wiec jakie mam Auto? gdzie zajrzec? i jaka turbina? Zajrzeć do bagażnika i wnęki koła zapasowego - tam jest naklejka, na której jest m.in. podane oznaczenie silnika. Nie masz S-line tylko "sport pakiet" tak to się w B5 nazywało. Trójramienna kierownica, kubełkowe, fotele, skórzana kierownica, gałka zmiany biegów i dźwignia hamulca ręcznego no i zawieszenie 1Be (-25mm). Dopiero w B6 zostało to nazwane S-line. Odnośnie tematu - niestety z doświadczenia wiem, że po gotowcach z Allegro można spodziewać się, że silnik się wysypie.
piotrcar Opublikowano 4 Lutego 2010 Opublikowano 4 Lutego 2010 mam fajny przypadek odnosnie gotowych kosci.Kolega kupil nowego transportera z salonu.zaraz po kupnie wsadzil sobie programik(gotowiec).Po przejechaniu 40tys km sprzeglo poszlo do kubla a turbo puscilo olej.I tak sie zakonczyla historia z gotowcem.Moral z tego taki ze nawet do nowych samochodow sie to nie nadaje
baskecior Opublikowano 5 Lutego 2010 Opublikowano 5 Lutego 2010 mam fajny przypadek odnosnie gotowych kosci.Kolega kupil nowego transportera z salonu.zaraz po kupnie wsadzil sobie programik(gotowiec).Po przejechaniu 40tys km sprzeglo poszlo do kubla a turbo puscilo olej.I tak sie zakonczyla historia z gotowcem.Moral z tego taki ze nawet do nowych samochodow sie to nie nadaje Rozumiem , że kolega diagnozował auto przed i po włożeniu gotowca ? Sprawdził co zamontował ? Jeśli nie , to jest zwykłą p...dą. Po drugie - nowe Transportery nie są najmocniejsze. 40 kkm to i tak długo bez ingerencji w motor
piotrcar Opublikowano 5 Lutego 2010 Opublikowano 5 Lutego 2010 uwazasz ze 40 tys to duzo na nowe sprzeglo???chyba cos ci sie pomylilo.kolega dostal kabel z taka puszka i tam byly wgrane 3 rozne programy,bardzo popularna metoda w szwecji anglii itd....
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się