sebperth Opublikowano 22 Stycznia 2010 Opublikowano 22 Stycznia 2010 Udało mi się w końcu uruchomi tempomatu, jednak jego działanie zastanawia mnie? Przy włączonym tempomacie przy zmianie biegu i wciśnięcia sprzęgła tempomat się wyłącza i już nie działa,muszę go ponownie sam uruchomic, w sprinterze po wyciśnięciu sprzęgła zaczyna ponownie działac i auto dalej ciągnie, deaktywacja następuje jedynie po wciśnięciu hamulca Jak jest w audi?
tklimczak Opublikowano 22 Stycznia 2010 Opublikowano 22 Stycznia 2010 u mnie tempomat rozłącza się przy sprzęgle i hamulcu - tak jak u Ciebie
GRazny Opublikowano 22 Stycznia 2010 Opublikowano 22 Stycznia 2010 tak jak piszesz... sprzęgło albo hamulec wyłącza tempomat po wyłączeniu (zahamowaniu, zmianie biegu) pociągnij go do siebie to ustawi się na poprzedniej wartości...
sebperth Opublikowano 22 Stycznia 2010 Autor Opublikowano 22 Stycznia 2010 to znaczy ze po zmianie biegu musze ponownie włączyc inaczej nie będzie działac?
tklimczak Opublikowano 23 Stycznia 2010 Opublikowano 23 Stycznia 2010 taj jak napisał GRazny, jak pociągniesz go do siebie wróci do ustawień sprzed np. zmiany biegu
sebperth Opublikowano 23 Stycznia 2010 Autor Opublikowano 23 Stycznia 2010 rozumiem, jak pociagam to wraca, jednak w sprinterze nie musze nic robic po wycisnieciu sprzegla dziala dalej np. jade 90 km/h na 4 giegu zmieniam na 5 bieg, podczas zmiany zwolni kilka km/h i po zmianie i wycisnieciu sprzegla dociagnie do 90 km/h i trzyma, nie trzeba uaktywniac tempomatu ponownie jesli nie zostal wylaczony lub nie byl uzywany chamulec. Sa wady tego zestrojenia poniewaz jesli włącze bieg jałowy odbiera to jako sprzęgło wyłączone komunikat trzymania prędkości wiec obroty ida w góre, trzeba wówczas szybko wyłączyc tempomat lub włączyc bieg.
tklimczak Opublikowano 23 Stycznia 2010 Opublikowano 23 Stycznia 2010 dlate rozumiem, jak pociagam to wraca, jednak w sprinterze nie musze nic robic po wycisnieciu sprzegla dziala dalej np. jade 90 km/h na 4 giegu zmieniam na 5 bieg, podczas zmiany zwolni kilka km/h i po zmianie i wycisnieciu sprzegla dociagnie do 90 km/h i trzyma, nie trzeba uaktywniac tempomatu ponownie jesli nie zostal wylaczony lub nie byl uzywany chamulec. Sa wady tego zestrojenia poniewaz jesli włącze bieg jałowy odbiera to jako sprzęgło wyłączone komunikat trzymania prędkości wiec obroty ida w góre, trzeba wówczas szybko wyłączyc tempomat lub włączyc bieg. dlatego w audi pomyśleli i nie skopiowali rozwiązania z merca
GRazny Opublikowano 23 Stycznia 2010 Opublikowano 23 Stycznia 2010 heh... no to merc się popisał... a zastanawiałem się jak oni to zrobili że nie reaguje na sprzęgło...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się