Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 AFN] Problem z odpaleniem silnika


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam

Mam taki problemik .Otóż gdy na dworze było w okolicy -18 stopni odpaliłem autko poczekałem 10 minut na wolnych obrotach a później ruszyłem. Ujechałem jakieś 300 metrów pościłem na luz bo dojeżdżałem do głównej ulicy i samochód zgasł i teraz w ogóle nie można go odpalić. Zaciągnąłem go do ciepłego garażu wymieniłem filtr paliwa sądząc ze paliwo zamarzło i nic, znowu nie pali.

Próbowałem wstrzyknąć pod ciśnieniem ropy ale nie dało to rezultatu gdyż gruszka która wstrzykiwałem była twarda.Odkręciłem przewód powrotni z wtrysków a paliwo dosłownie kapie po ściśnięciu gruszki. Dodam ze prąd na zasilaniu do elektrozaworu n 109 dochodzi.

Co może być przyczyna pomocy bo już nie wiem co robić.

Dziękuje

Opublikowano

na początek trzeba odpowietrzyć układ wysokiego ciśnienia

Opublikowano

Witaj to znaczy jak układ wysokiego ciśnienia?[br]Dopisany: 24 Styczeń 2010, 17:45_________________________________________________ a co do Vaga to mam na starym lapku polskiego vaga możne być? aaaa i kabel od modelu b6?

Opublikowano

popuszczaj kolejno przewody na wtryskach i patrz czy paliwo idzie, może być i polski vag a jaki masz 409

Opublikowano

Ok kolejno od której strony zacząć od rozrządu ? Paliwo w pompie jest od razu stanął tak jakby odcięło paliwo.

PS. To jest Vag com 4.9 ale mam także 2.5 który lepszy?

Ps nigdy tego nie robiłem czy moge cos uszkodzić?

Opublikowano

Ok kolejno od której strony zacząć od rozrządu ? Paliwo w pompie jest od razu stanął tak jakby odcięło paliwo.

PS. To jest Vag com 4.9 ale mam także 2.5 który lepszy?

Ps nigdy tego nie robiłem czy moge cos uszkodzić?

jak juz to Polski vag 4,9 i spokojnie mozesz podpinac i błedy sprawdzić.

a kolego nie masz jakiś zabezpieczeń własnych króre sa elektroniczne?? moze tu sie coś od mrozu powaliło

Opublikowano

Dzięki jako jeden pomagasz

Mam zabezpieczenia ale kurcze odpalił jechał i nagle tak jakby paliwo zamarzło wiec zmieniłem filtr itd jak opisywałem

Nie wiem tylko ręce rozłożyć

Nie wiem jak go się obsługuje krok poi kroku

Ciężko jest?

dzięki

Opublikowano

polski vag jest prosty w obsłudze i jesli chcesz go użyć tylko do sprawdzenia błędów to prosta sprawa

na pw wysłałem ci numer tel to w razie co to dzwoń może ci coś podpowiem z polskim vagiem bo sam takiego używam :good:

Opublikowano

A co więcej vagiem można zrobić?

Cos no niewiem poważniejszego?[br]Dopisany: 24 Styczeń 2010, 19:44_________________________________________________Nowicjusz jestem w tych sprawach i co dalej pokaże mi jakieś cyferki (błędy) a dalej co?[br]Dopisany: 24 Styczeń 2010, 19:45_________________________________________________A propos jeszcze jedno czy pod względem mechanicznym wszystko co moglem to zrobiłem?

Opublikowano

Mogl pojsc zawor w pompie odcinajacy paliwo.Wklej bledy na forum,wtedy pomyslimy

Opublikowano

Dzięki Wszystkim!!!!!!!!!

Niunia nareszcie zapaliła dziękuje wam wszystkim jeszcze raz.

Po wykryciu Vaga były 2 błędy . Otóż jeden zawór n 109 na pompie ktorego wyjąłem przepłukałem i przedmuchałem i drugi g 17 na dolocie wysokiego ciśnienia z którym nie mogę dojść co jest?

Otóż po wykasowaniu tych wszystkich bleęów przegoniłem moją niunię do obrotomierza ponad 4000

I w końcu okazało się ze po przekroczeniu 3000 tyś obr tak jakby odcinało paliwo istny mół, a później szedł jakby z buta bez żadnych z objaw (tzn po wykryciu tegoż właśni błędu)

Poradźcie co z tym zrobić???

Opublikowano

kolego najlepiej logi i na forum do oceny :cool1: :cool1: moze kierownice w turbo masz przypieczone :mysli: :mysli: :hi:

Opublikowano

Wszystko masz na forum w dziale diagnostyka VAG i nawet film jest jak zrobić logi

Opublikowano

koledzy fura mi zgasla w czasie jazdy i hebluje az aku padlo i lipa odpina pokolei nakr.od wtryskow i cieknie ropa

k....niemam juz sil......wzialem przwud i bezposrednio od aku plusa do zaworu na pompie i slysze cyk 4sekundy i cyk !!!!!!

czy to oznacza ze jest sprawny

Opublikowano

widziałem twój temat, zanim go mod uwalił

gdyby N109 ci padł (ten zawór na pompie) to furę byś odpalił, ale chodził by w trybie awaryjnym, więc musisz znaleźć inny trop

Opublikowano

widziałem twój temat, zanim go mod uwalił

gdyby N109 ci padł (ten zawór na pompie) to furę byś odpalił, ale chodził by w trybie awaryjnym, więc musisz znaleźć inny trop

Jak mi anty napad odcina N109 to auta nie odpalę :mysli:

Opublikowano

Wracalem z pracy i auto mi zgaslo na drodze i heblowamie nic tu nieda!!!!!!

Nic sie nieswieci tzn immo....normalnie kreci i niezaskakuje pojedynczo tez odkrecalem nakretki od wtryskow i leje ropa!!!

Bo po odpieciu przewodu glownego od baku ktory idzie prosto do filtra paliwo nie bedzie lecialo jak sie zakreci silnikiem? tak pytam.

kolejna zecz to po przekreceniu stacyjki zawor n109 cyknie i po 5 sek.znow cyknie czyli dzial? mimo to podpialem bezposrednio od aku i prob.palic i nic!!!! Sciagnalem obudowe od rozrzadu i wszystko na oko cale ......Koledzy pomozcie !!!!!!!

odkrecilem ta nakretke od spodu filtra paliwa i polecialo ropa.

teraz jeszce podepne vaga i zaraz dam znac.

koledzy to co mam robic !!!!!!!!!! co sie stalo ona mnie nigdy niezawiodla

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...