Skocz do zawartości
Zdrowych i spokojnych Świąt dla Ciebie i rodzinki 🙌🎄
IGNOROWANY

[B6 AVF] Przeładowanie - prośba o analize Logów


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Nawiązując do tematu http://www.a4-klub.pl/smf/b6_avf_check_engine_i_przeladowanie-t112686.0.html

umieszczam komplet logów z prośbą o ich analizę.

Statyczne:

000 001 003 004 007 013 018 023

000ot.th.jpg 001it.th.jpg 003cb.th.jpg 004ye.th.jpg 007hrv.th.jpg 013p.th.jpg 018ufs.th.jpg 023hau.th.jpg

Basic Settings:

000 003 011

basic000.th.jpg basic003.th.jpg basic011.th.jpg

Dynamiczne:

000 001 003 004 008 010

dyn000.th.jpg dyn001.th.jpg dyn003.th.jpg dyn004.th.jpg dyn008.th.jpg dyn010.th.jpg

011

dyn011h.th.jpg

Z góry dziękuje wszystkim za poświęcony czas na analizę przypadku :)

Opublikowano

z tego co wyczytałem na forum ma być powyzej 80 stopni i taka według 001 jest ...

Opublikowano

Termostat lekko kuleje.

Przycinaja sie kierownice w sprezarce - dosc znacznie.

Czy to auto bylo na jakims tunningu ?

Opublikowano

tak, soft był robiony w Dynosofcie, tutaj link do wykresu http://www.a4-klub.pl/smf/b6_avf_19_tdi_130_by_dynosoft-t77997.0.html

Co z tym termostatem ? wymaga wymiany ?

Sprężarka do czyszczenia czy próbować jakoś rozruszać kierownice ?

Opublikowano

Ja bym probowal rozruszac... i rozjezdzic syfex.

Jakis dziwny ten tuning - limiter momentu podniesiony a limiter dymienia bez zmian. Czyli do samochodu trafia i tak defaultowa dawka paliwa.

Chyba ze logi przeklamują.

Pokazywales logi w dynosofcie ?

Opublikowano

Hmmm autko było logowane cały czas podczas robienia programu, ja sie osobiście na tym nie wyznaje więc nie wiem nawet gdzie patrzeć ...

Opublikowano

Ja bym probowal rozruszac... i rozjezdzic syfex.

Jakis dziwny ten tuning - limiter momentu podniesiony a limiter dymienia bez zmian. Czyli do samochodu trafia i tak defaultowa dawka paliwa.

Chyba ze logi przeklamują.

Pokazywales logi w dynosofcie ?

limiter jest zmieniony - patrzyłem w softa teraz. Coś dziwnego sie dzieje. zapraszam na diagnostykę. Wszystko wskazuje na wariujące N75 bo takie przeładowanie w górnej partii obrotów jest dziwne. W tym aucie zastosowany jest systematyczny spadek paliwa aby temperatura w coolerze nie szła w kosmos.

Opublikowano

limiter jest zmieniony - patrzyłem w softa teraz

Który limiter ? :)

Zasada wyznaczania dawki paliwa jest taka że do silnika trafia zawsze najmniejsza wartosć z trzech kolumn w 008 dyn. W tym przypadku jest to wartosc limitera ograniczenia dymienia. Widac to tez doskonale w 001 dyn.

I teraz skoro limiter momentu jest wywalony ponad limiter dymienia (tak przynajmniej wynika z logów) to czy spaliny w tym samochodzie nie są obarczone duzą dawką sadzy - która mimowolnie osadza sie na VTG. Stad przycinajaca sie regulacja cisnienia doladowania.

Nie mam zadnego doswiadczenia w tunningu tylko staram sie zrozumiec to co przedstawiają logi wespół z zasadą dzialania silnika TDI.

Nie wiem czy moj wywód jest cos wart wiec albo niech ktos potwierdzi albo zaprzeczy. Uzasadnienie mile widziane :wink4:

Pozdrawiam

Opublikowano

limiter jest zmieniony - patrzyłem w softa teraz

Który limiter ? :)

Zasada wyznaczania dawki paliwa jest taka że do silnika trafia zawsze najmniejsza wartosć z trzech kolumn w 008 dyn. W tym przypadku jest to wartosc limitera ograniczenia dymienia. Widac to tez doskonale w 001 dyn.

I teraz skoro limiter momentu jest wywalony ponad limiter dymienia (tak przynajmniej wynika z logów) to czy spaliny w tym samochodzie nie są obarczone duzą dawką sadzy - która mimowolnie osadza sie na VTG. Stad przycinajaca sie regulacja cisnienia doladowania.

Nie mam zadnego doswiadczenia w tunningu tylko staram sie zrozumiec to co przedstawiają logi wespół z zasadą dzialania silnika TDI.

Nie wiem czy moj wywód jest cos wart wiec albo niech ktos potwierdzi albo zaprzeczy. Uzasadnienie mile widziane :wink4:

Pozdrawiam

wywód zły ale za pomysł :drunk:

są auta w których aby uzyskać moc nie trzeba walić dawki paliwa na cykl. To auto jest jedno z tych które oddają moc bez koksowania a ogranicznikiem byl cooler. Limiter momentu jak zauważyleś jest limitem a nie to że trafia najmniejsza liczba z zadanych. Wszystkie te dane to są limit a ilość paliwa ustawia również czas wtrysku.

Co do osadzania to sadza powstaje w skutek nieprawidłowego spalania mieszanki a pierwszym objawem jest dym :) okres zimowy to najwieksza trgedia dla silników na sprężarkach VNT - delikatna jazda bez obciążeń silnika

pozdr

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...