Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[ALL B5] Zmiana silnika z 1.6 na .............


jaceka

Rekomendowane odpowiedzi

Witam

Mam do wszystkich pytanie, chciałbym zmienić silnik z 1.6 na ...no właśnie na jaki ??? Chcę to zrobić z powodu kiepskiej kondycji podstawowej jednostki. :thumbdown: Czy wogóle jest to opłacalne bez większych przeróbek. niewiem o jakiej pojemności by tu pasował aby było jak najmniej przerabiania. chętnie widział bym tu silniki o większej pojemnośći. wymiana bedzie dotyczyła także skrzyni biegów bo wątpie żeby ta pasowała do innych silników.

Pomóżcie swoją opinią, radą, zaleceniami czymkolwiek żebym miał jak najwięcej info :drinks:

z góry dziękuje i pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mógłbyś połasić sie o przekładke na 1,8t, kwestia opłacalonosci to tylko czy ty to sam robisz czy oddajesz do warsztatu, bo jak to drugie to koszta wzrosną :gwizdanie:

Skoro silnik masz w słabej kondycji iw dodatku to 1,6 to pewnie na sprzedazy auta tez stracisz

Co do czesci, najlepiej jakbyś jakiegoś angilka dorwał, albo chociaż połówke przednią :naughty:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Polecam 1,8 to bardzo dobry i żwawy silnik oczywiście wchodzi też w grę tak jak pisze mój poprzednik 1,8T ale ja nie jestem zwolennikiem turbin dlatego polecam zwykłego 1,8 spali praktycznie tyle co 1.6 a przyśpiesza całkiem fajnie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mam silnik 1.8 w dobrym stanie i kompa do tego, oddam tanio
a

tanio to znaczy?? bo może bym wziął na części do mojego...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Polecam 1,8 to bardzo dobry i żwawy silnik oczywiście wchodzi też w grę tak jak pisze mój poprzednik 1,8T ale ja nie jestem zwolennikiem turbin dlatego polecam zwykłego 1,8 spali praktycznie tyle co 1.6 a przyśpiesza całkiem fajnie

tak, a 1.6/1.8 pali tyle co zadbane 1.8T :decayed:

jak nie chcesz się pakować w 1.8T to wrzuć znowu 1.6 i tyle, skrzyni nie zmieniasz, wrzucisz tylko sam silnik a koszt mały, roboty mało

chociaż jeżeli Twój silnik jest w słabej kondycji, to ja bym wolał zrobić remont

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie robił bym żadnych remontów, kupisz 1.6 od anglika za grosze i czasami można sprawdzic jak działa

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1.6 niechce ponieważ jest dla mnie zamały, koszta remontu starego przewyższają cene drugiego używanego silnika najlepiej to bym wsadził 2.4 albo 2.6 ale pewnie dużo roboty by było chodzi mi o taki silnik którey wymagał by niewielkiego nakładu przeróbek aby wstawić drugi silnik

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie robił bym żadnych remontów, kupisz 1.6 od anglika za grosze i czasami można sprawdzic jak działa

ok, kupisz, zrobisz rozrząd, oleje płyny i paski, potem wpadnie zrobić coś jeszcze i jest ta sama kwota którą wydasz na remont, po remoncie masz silnik pewny, lejesz i jedziesz :)

Kolego, a co tam masz wysypane że musisz zrobić remont?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a więc wycieki oleju, z początku jazdy słychać jakieś "gwizdanie", stukanie w silniku( szklanki były wymiieniane) przedmuch, pobór oleju jak zapalam na zimnym to kopci. Jest jakaś dziura w obrotach niewiem o co tu chodzi 1200 ok tak gdzies 1250-1300 silnik może zgasnąć od 1300 do końca jest dobrze troche mnie ta "dziura " wku***a najczęściej przy ruszaniu

nieraz jade rzuce na luz to obroty powwinny być tak do tysiąca a on sobie łapie 1500, 1800,2000

mechanior muwi ze to poprostu jest zużyty silnik i że swoje juz przejechał

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

żadnych remontów, to sie poprostu nie opłaca

widzę że dalej masz nadzieje że sprzedasz ten silnik :polew:

głupotą jest pakowanie się w następny silnik który już swoje przejechał, szklanki masz nowe, zajedź do DOBREGO mechanika, podłącz VAG, na bank wyeliminujesz falujące obroty i tą dziurę, od strony mechanicznej pomoże wymiana uszczelniaczy i co? silnik dalej będzie jeździł

jaki tam masz przebieg ? pytanie do autora wątku :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...