stanley Opublikowano 27 Stycznia 2010 Opublikowano 27 Stycznia 2010 ja myślę że stacja stacji nierówna ( np jakość paliwa na stacji BP w Wawie może różnić się od jakości paliwa na stacji BP w Łodzi) przecież właścicielami są prywaciarze i każdy może coś tam kombinować taki już jest ten kraj Trzeba dbać o autko no i tankować na tych "markowych" stacjach. Czasem może się trafić bubel
Yakke Opublikowano 27 Stycznia 2010 Opublikowano 27 Stycznia 2010 Ja zalałem verve orlenowską i niestety auto nie strawilo tego paliwa.. parafina podejrzewam się wytrąciła mróz zrobił swoje. Kupiłem skydda i czekam na efekty.. zalałem jeszcze i dolałem wg proporcji. Podobno te lepsze paliwka czyli verva, ultimate czy v-power mają uszlachetniacze dawkowane przez każda stacje unikatowo. Ja osobiście zawiodłem się na Orlenie, ponieważ tankując tam cały okrągły rok, w zimę przy -20 paliwo nie było odpowiednio przygotowane!! A POWINNO! Sprawdziłem i na shellu nie miałem takiego problemu. Myślę, że panowie ze stacji zamówili za duzo paliwa i to przygotowane na niższą temperaturę "zaleją" gdy będzie miejsce na jego składowanie Przybijam się do poprzednika stacja stacji nierówna! Nawet jedna stacja w różnych okresach ma zawachania...
kamosor Opublikowano 29 Stycznia 2010 Opublikowano 29 Stycznia 2010 Na noc zostawiłem na dworze (-23 C)Xeramic DIESEL PROTECTOR -40 C i zrobiła się z tego gówna galareta :thumbdown: Kolego czytaj instrukcje na opakowaniu. Zalecenia: Xeramic Diesel Protector jest środkiem o działaniu zapobiegawczym - zabezpiecza ON przed wydzieleniem parafiny w niskich temperaturach. Należy go stosować przed zamarznięciem paliwa (krystalizacją parafiny) a co za tym idzie unieruchomieniem pojazdu. W przypadku zablokowania układu paliwowego pod wpływem niskich temperatur, skuteczność działania wszystkich preparatów tego typu jest ograniczona. Xeramic Diesel Protector -40°C należy stosować od okresu jesiennego. ze względu na to, że Xeramic Diesel Protector -40°C jest produktem wysoce skoncentrowanym, może nastąpić jego żelowanie (zgęstnienie) w temperaturach znacznie poniżej 0°C. Jego zgęstnienie lub wręcz zamarznięcie nie powoduje utraty właściwości produktu. Należy nieznacznie go ogrzać, aby umożliwić wlanie do zbiornika paliwa. Przy temperaturach poniżej -20°C, zalecane jest przechowywanie produktu w ciepłym miejscu, aby ułatwić jego zastosowanie. No koleś widzę chciałeś błysnąć ale to ty nie czytasz ,albo nie czytasz ze zrozumieniem. Po pierwsze nie pisze tak jak ty to napisałeś: w temperaturach znacznie poniżej 0°C tylko ,,w bardzo niskich temperaturach" ale nawet tak jak ty podałeś to i tak nieznający się klient może przypuszczać że skoro produkt jest skuteczny do -40 to chodzi o temp.jeszcze niższe. I druga sprawa nic nie pisze o jego zamarzaniu -nie wiem skąd to wytrzasnąłeś ,pisze tylko że ,,w b. niskich temp.może ulec tzw. żelowaniu " Bardzo niska temp.dla Afrykańczyka to taka gdy musi zakładać gacie a dla naukowca to 0 absolutne. Więc ta informacja jest w stylu dedzie źle bedzie źle dedzie dobrze dedzie dobrze. Czy jako płacący wymagam zbyt wiele domagając się konkretów ?
Plugibugi Opublikowano 31 Stycznia 2010 Opublikowano 31 Stycznia 2010 niestety nowa bateria i jak narazie śmiga pozdro .
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się