Ossek Opublikowano 26 Stycznia 2010 Opublikowano 26 Stycznia 2010 Witam. Ogólnie z autem nie ma większych problemów, czasem tylko po przeciągnięciu na 2 lub 3 biegu i zmianie na wyższy nie załącza się turbina. Auto jednak nie wchodzi w tryb awaryjny, muszę tylko odpuścić gaz i za chwilę jest ok. W związku z tym bardzo proszę o analizę logów. 000 stat Log (8 - 000) 001 stat Log (2 - 001) 003 stat Log (16 - 003) 004 stat Log (15 - 004) 007 stat Log (1 - 007) 013 stat Log (0 - 013) 023 stat Log (12 - 023) 000 dyn Log (11 - 000) 001 dyn Log (3 - 001) 003 dyn Log (17 - 003) 004 dyn Log (5 - 004) 008 dyn Log (13 - 008) 010 dyn Log (6 - 010) 011 dyn Log (4 - 011) 000 BS Log (7 - 000) 003 BS Log (9 - 003) 004 BS Log (14 - 004)
przemik Opublikowano 26 Stycznia 2010 Opublikowano 26 Stycznia 2010 Czy przy wykonywaniu logu 011 dyn pedał byl wcisniety do oporu ? Kuleje lekko regulacja cisnienia doladowania. Polecam tydzien dynamicznej jazdy i powtorzenie logów 011 i 010. EGR - wyglada na zaslepiony lub silnie brudny. Zaplon mozna by lekko przyspieszyc. Pozdrawiam
Ossek Opublikowano 26 Stycznia 2010 Autor Opublikowano 26 Stycznia 2010 Cały czas staram się jeździć dynamicznie, nie zawsze tylko temperatura silnika pozwala Jednak jak silnik się zagrzeje to wskazówka obrotomierza często wchodzi na 4 tys Przy 011 dyn pedał był wciśnięty na maxa. Co z tym EGRem, czyścić?
vauxhall95 Opublikowano 26 Stycznia 2010 Opublikowano 26 Stycznia 2010 Kat wtrysku za pozny,Dawka paliwa prawie maxymalna,turbo wmiare,
Ossek Opublikowano 27 Stycznia 2010 Autor Opublikowano 27 Stycznia 2010 Podsumowując: 1) Kątem wtrysku zajmę się przy wymianie rozrządu (za ok. 7 tys). 2) Dawka paliwa (zmniejszać czy na razie zostawić? - poczytałem kilka tematów i sporo osób ma podobne wartości). 3) EGR będzie wyczyszczony. 4) BUT!!!
vauxhall95 Opublikowano 27 Stycznia 2010 Opublikowano 27 Stycznia 2010 Dawke paliwa bym zmniejszyl od razu.Sam sobie ustawilem 6.2 na zime,by mniej palil,kat wtrysku mozna ustawic przy rozrzadzie w zasadzie mocno spozniony nie jest
vauxhall95 Opublikowano 28 Stycznia 2010 Opublikowano 28 Stycznia 2010 zostaw ta dawke w spokoju ... Dawka 3mg nie jest taka dobra(choc miesci sie w widelkach,ale na granicy).W zasadzie ponizej 4mg juz sa rozne problemy.JA BYM ZMIENIL
spanky Opublikowano 28 Stycznia 2010 Opublikowano 28 Stycznia 2010 zostaw ta dawke w spokoju ... Dawka 3mg nie jest taka dobra(choc miesci sie w widelkach,ale na granicy).W zasadzie ponizej 4mg juz sa rozne problemy.JA BYM ZMIENIL jakie problemy ... auto nie narywa,obroty nie faluja i miesci sie w przedziale .... jak jest dobrze to po co zmieniac ... ja mam u siebie 2.6 - 2.8
vauxhall95 Opublikowano 28 Stycznia 2010 Opublikowano 28 Stycznia 2010 zostaw ta dawke w spokoju ... Dawka 3mg nie jest taka dobra(choc miesci sie w widelkach,ale na granicy).W zasadzie ponizej 4mg juz sa rozne problemy.JA BYM ZMIENIL jakie problemy ... auto nie narywa,obroty nie faluja i miesci sie w przedziale .... jak jest dobrze to po co zmieniac ... ja mam u siebie 2.6 - 2.8 W wielu przypadkach,samochod moze w wibracje wpadac,falowac obroty,kopcic,wolno spada z obrotow.
Ossek Opublikowano 28 Stycznia 2010 Autor Opublikowano 28 Stycznia 2010 W wielu przypadkach,samochod moze w wibracje wpadac,falowac obroty,kopcic,wolno spada z obrotow. Nie ma żadnego z tych objawów
spanky Opublikowano 28 Stycznia 2010 Opublikowano 28 Stycznia 2010 zostaw ta dawke w spokoju ... Dawka 3mg nie jest taka dobra(choc miesci sie w widelkach,ale na granicy).W zasadzie ponizej 4mg juz sa rozne problemy.JA BYM ZMIENIL jakie problemy ... auto nie narywa,obroty nie faluja i miesci sie w przedziale .... jak jest dobrze to po co zmieniac ... ja mam u siebie 2.6 - 2.8 W wielu przypadkach,samochod moze w wibracje wpadac,falowac obroty,kopcic,wolno spada z obrotow. ale tych objawow kolega nie ma ... wiec po co komplikowac sobie zycie .... na zapas ???
odzim Opublikowano 29 Stycznia 2010 Opublikowano 29 Stycznia 2010 ta dawka nie wplywa znacząco na spalanie , w dynamicznej jezdzie wszystko w mapach jest a to jest dawka na wolnych obrotach jedynie co to moze zanizac komputer pokazujacy spalanie , przy tak duzej dawce bedzie pokazywał ze auto malo pali , optymalnie jest 4-4,5 zeby komp pokazal rzeczywiste spalanie i zeby sie zgadzalo z tym co pokarze dystrybutor , testowalem kiedys przez miesiac zmnieniajac dawke i i sprawdzajac wskazania kompa i rzeczywiste i tak optymalnie u mnie wyszło ze jest to przedział 4 -4,5, pozdro
Ossek Opublikowano 1 Lutego 2010 Autor Opublikowano 1 Lutego 2010 Witam ponownie. Od dłuższego czasu auto było traktowane dość "brutalnie" i wszystko było ok. Dzisiaj jednak cały dzień co chwilę łapało notlauf. Praktycznie każde przeciągnięcie kończyło się odłączeniem turbiny. Oto komplet logów dynamicznych: Log (6 - 000) Log (0 - 001) Log (3 - 003) Log (2 - 004) Log (4 - 008) Log (1 - 010) Log (5 - 011) Logi robione po lekkim rajdzie po autostradzie, 011 jako ostatnie i po dłuższym butowaniu. Czy przyczyną może być katalizator (słychać go) lub usyfiony EGR? Bo chyba łopatki by się tak nie zapiekły tak z dnia na dzień (zwłaszcza przy agresywnej jeździe). Za pomoc z góry dziękuję
odzim Opublikowano 1 Lutego 2010 Opublikowano 1 Lutego 2010 no ale w 011 nie widac nic strasznego , jeżeli po butowaniu zaczyna auto nie łapać notlaufow to na pewno masz zabrudzone kierownice
vauxhall95 Opublikowano 1 Lutego 2010 Opublikowano 1 Lutego 2010 no ale w 011 nie widac nic strasznego , jeżeli po butowaniu zaczyna auto nie łapać notlaufow to na pewno masz zabrudzone kierownice Jak nie widac przeciez ma przeladowanie.Turbo do czyszczenia
odzim Opublikowano 1 Lutego 2010 Opublikowano 1 Lutego 2010 przeciez ma przeladowanie gdzie - kazdy ma takiego over boosta przy tych obrotach , jak bys kazdemu kazał czyscic po tych logach co podal to Ci gratuluje [br]Dopisany: 01 Luty 2010, 21:21_________________________________________________co nie ulega zmianie ze jezeli poprawiło sie po bucie to kiery sa zasyfione
spanky Opublikowano 1 Lutego 2010 Opublikowano 1 Lutego 2010 nie tak hop-siup z tym czyszczeniem ... troszke rozsadnej jazdy i sie rozjedzi ... nie jest tragicznie ... a i filtr powietrza bym wymienil jak jest stary ... p.s w sobote mialem pacjenta w postaci Ford Galaxy 1.9 TDI PD ... dmuchalo 2570 mbar non stop ... przy 3500 rpm bylo po ptakach czyt.notlauf ... troszke rozsadnej jazdy [i nie mam tu na mysli ogien na maxa ] i fura odjechala z doladowniem 2150 mbar przy 4000 rpm, a max nie przekraczal 2250 mbar .. kierownik dostal instrukcje jak ma jezdzic przez tydzien i powinno byc akceptowalnie ...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się