Polko_V Opublikowano 1 Grudnia 2011 Opublikowano 1 Grudnia 2011 tak przypadkiem trafilem na temat :gwizdanie: i z tego co czytam... mi rzyga EGR (PD AJM) i sie zastanawiam czy na zime go wywalic do roboty mam 11km a co do odczuc przepuszczajacego EGR-a...but w podloge i czasem idzie jak sztan a czasem...no wlasnie. a flansze i zaslepki to samemu umie se zrobic, wiec coraz bardziej jest za "smiercia" egr-a
Góral.tz Opublikowano 1 Grudnia 2011 Opublikowano 1 Grudnia 2011 przetestowałem i powiem tak grzeje się dłużej i to nie podlega dyskusji, ale jednak mod na plus
mlodyy Opublikowano 1 Grudnia 2011 Opublikowano 1 Grudnia 2011 SotoM dobrze mówi zrobienie blaszki lub redukcji do kolektora awx to max 1h
Polko_V Opublikowano 1 Grudnia 2011 Opublikowano 1 Grudnia 2011 hmm...zapewne sie w przyszlym tygodniu tego chwyce i potem zdam relacje: co, jak, kiedy i za ile... i odczucia jakie temu towarzysza
krzysiek015 Opublikowano 3 Grudnia 2011 Opublikowano 3 Grudnia 2011 Panowie ale to nie jest temat o zaślepianiu EGR'a :gwizdanie: a o wpływie mrozów na taki silnik Zgadza się ale i tak powiem, że zaślepienie rurki nic nie da jeśli zawór jest nieszczelny. W takiej sytuacji spaliny cały czas idą w dolot. Ja tak miałem, zaślepiłem przy kolektorze wylotowym i ogień, inne auto.
ciahciah Opublikowano 5 Grudnia 2011 Opublikowano 5 Grudnia 2011 zrób logi i porównaj czasy bo przy tych temp. zewnętrznych to coś mi się nie chce wierzyć to inne atu w lecie gdy temp. jest ponad 25C off egr pomaga(jest ciut chłodniej w dolocie co skutkuje lepszą mocą) ale jak temp. jest poniżej 5C mówię stop zatykaniu egr, turbo dostaje w tyłek, auto się dłużej nagrzewa, dymi i śmierdzi z rury na zimnym silniku-w zdrowych silnikach tak jest, nie wiem jak padlinkach, pozytywne cechy: nie trzeba raz na 10lat czyścić dolotu :> oraz jest szybsza reakcja na pedał gazu, nie ma chwilowego przymulenia no bo turbo ciągle jest na wyższych obr, no ale to są ułamki sekund :>
daniels Opublikowano 5 Grudnia 2011 Opublikowano 5 Grudnia 2011 ja nie mam OGRa i nie widzę różnicy w nagrzewaniu
Kowi87 Opublikowano 5 Grudnia 2011 Opublikowano 5 Grudnia 2011 ja nie mam OGRa i nie widzę różnicy w nagrzewaniu zobaczysz w zime Od ponad 2 lat nie mam EGR i nie widze żadnych problemów z tym zwiazanych, przy -15 nagrzan ie do 90st to u mnie dystans ponad 15km jadąc do 2,5tys obr spokojnie
lapek85 Opublikowano 11 Grudnia 2011 Opublikowano 11 Grudnia 2011 ja też wywaliłem EGR, obecna zima to już 3-cia bez tego cudownego zaworka i zero jakich kolwiek problemów, silnik normalnie się nagrzewa
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się