Agrzesiek4 Opublikowano 28 Stycznia 2010 Opublikowano 28 Stycznia 2010 Witam, mam takie problem. Wczoraj wymieniłem tylne amortyzatory na nowe, teraz w trakcie jazdy w zakretach i przy gwałtownym skręceniu kierownicy zarzuca mi tył samochodu, tak jak bym jechał tylnonapędowym po śniegu w zakręcie i probował jechać bokiem. Wszysko skręciłem tak jak był zamocowany stary amortyzator, więc gdzie może być problem?
mech15 Opublikowano 28 Stycznia 2010 Opublikowano 28 Stycznia 2010 jak czytam coś takiego, to od razu przypominają mi się problemy z zaciskiem ham. w 80tce, może coś w tym kierunku podziałaj
kalik Opublikowano 28 Stycznia 2010 Opublikowano 28 Stycznia 2010 Sprawdzałeś tuleje gumowo - metalowe tylnej belki? W moim parchu były popękane i podobnie auto się zachowywało.
Agrzesiek4 Opublikowano 28 Stycznia 2010 Autor Opublikowano 28 Stycznia 2010 tak tuleje sprawdzałem są ok. dodam ze przed wymiana amortyzatorow na nowe tego nie było
spawacz5 Opublikowano 10 Lutego 2010 Opublikowano 10 Lutego 2010 sprawdz zbieżność Dokładnie, po wymianie elementów zawieszenia takich jak drazki, wachacze, amortyzatory musisz jechac na geometrie Pojedziesz i bedzie OK. Jak w moim byłym aucie (Audi A4) robiłem geometrie to wlasnie przyjechal facet W124 i mowil ze mu tyl lata tez..
FAFAL Opublikowano 10 Lutego 2010 Opublikowano 10 Lutego 2010 sprawdz zbieżność Dokładnie, po wymianie elementów zawieszenia takich jak drazki, wahacze, amortyzatory musisz jechac na geometrie Pojedziesz i bedzie OK. Jak w moim byłym aucie (Audi A4) robiłem geometrie to wlasnie przyjechal facet W124 i mowil ze mu tyl lata tez.. A co ma W124 wspólnego z A4? Po wymianie amorków w geometri nie ma prawa nic się zmienić. Może źle coś złożyłeś?
spawacz5 Opublikowano 11 Lutego 2010 Opublikowano 11 Lutego 2010 To, ze Mercedes W124 to tez samochod Wielkiej filozofii przy wymianie tylnych amortyzatorow nie ma, ciezko by bylo to zle zlozyc..
FAFAL Opublikowano 11 Lutego 2010 Opublikowano 11 Lutego 2010 I to chyba tyle mają wspólnego. Tym bardziej jeśli chodzi o rozwiązanie konstrukcyjne tylnego zawieszenia. Wielkiej filozofii przy wymianie tylnych amortyzatorow nie ma, ciezko by bylo to zle zlozyc.. Niby nie, ale zawsze jakaś pomyłka może się zdażyć.
Agrzesiek4 Opublikowano 11 Lutego 2010 Autor Opublikowano 11 Lutego 2010 Wszystko wróciło do normy po przejechaniu kilku kilometrów po dziurawych drogach. Myślę, że sprężyny musiały sie dobrze ułożyć i teraz wszystko jest jak dawniej.
FAFAL Opublikowano 11 Lutego 2010 Opublikowano 11 Lutego 2010 Wszystko wróciło do normy po przejechaniu kilku kilometrów po dziurawych drogach. Myślę, że sprężyny musiały sie dobrze ułożyć i teraz wszystko jest jak dawniej. no to teraz nic tylko cieszyć się z jazdy
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się