ROBERT Opublikowano 21 Stycznia 2011 Opublikowano 21 Stycznia 2011 spoko ja 4 razy u siebie i raz u kumpla awx. nie musisz się dowartościowywać bo tu naprawde nie ma czym... heh nawet o tym nie myslalem,cos czesto ci sie zapieka skoro 4razy czysciles Czyżby PSJ :gwizdanie: :tongue4: Sorki za
vauxhall95 Opublikowano 21 Stycznia 2011 Opublikowano 21 Stycznia 2011 spoko ja 4 razy u siebie i raz u kumpla awx. nie musisz się dowartościowywać bo tu naprawde nie ma czym... heh nawet o tym nie myslalem,cos czesto ci sie zapieka skoro 4razy czysciles Czyżby PSJ :gwizdanie: :tongue4: Sorki za chyba niestety
jnx Opublikowano 22 Stycznia 2011 Opublikowano 22 Stycznia 2011 nie nie niestety, bo to nie od PSJ. Swoimi czasy potrafiłem i 180 po mieście np Aleja Włókniarzy itd. cisnąć tak więc, chyba nie wiecie co mówicie turbo brało olej, na uszczelce puszczało do tego ciśnienie przestało trzymać i podkopcał i co chwile sie syfu zbierało.. dlatego je wymieniłem. Ostatnio trasa Łódź-Giessen w 7 godzin. (950km). Na os'ach mnie nie ma bo te auto się do tego nie nadaje. Zanim napiszesz pomyśl, zapytaj na PW itd a nie insynuacje jakieś dziwne robiące gówie :sick3:nko w wątku.
fusse Opublikowano 22 Stycznia 2011 Opublikowano 22 Stycznia 2011 dobra mistrzu,mam nadzieje,ze nikogo nie zabijesz. bo chwalic sie nie ma czym,ze 180 po miescie jezdzisz, dla mnie idiotyzm .
jnx Opublikowano 22 Stycznia 2011 Opublikowano 22 Stycznia 2011 dobra mistrzu,mam nadzieje,ze nikogo nie zabijesz. bo chwalic sie nie ma czym,ze 180 po miescie jezdzisz, dla mnie idiotyzm . dlatego napisałem "swoimi czasy". dla mnie to też idiotyzm. młodym się było i głupim. Ale żeby mnie o PSJ osądzać.. dobra koniec OT. tak jak napisałem wcześniej, stawki są zbyt wygórowane. lepiej zrobić to samemu.
Młody_drog Opublikowano 6 Lutego 2011 Opublikowano 6 Lutego 2011 Dużo roboty z wyjęciem turbo w AWX? Są jakieś zestawy naprawcze? Da się wirnik wymienić samemu? Da się w ogóle gdzieś kupić? Kiedy się wymienia wirnik? Jak ma luz? Brudne turbo mam na pewno bo notlaufa łapie tylko nie wiem jak i kiedy się do tego zabrać
Dev Opublikowano 6 Lutego 2011 Opublikowano 6 Lutego 2011 nie wyciagasz wirnika, zdejmujesz czesc gorącą i czyscisz dokładnie kierownice skladasz i po temacie, wirnik nie moze miec luzu wzdłuznego, jedynie delikatny poprzeczny ubywa Ci oleju?
Młody_drog Opublikowano 6 Lutego 2011 Opublikowano 6 Lutego 2011 Po 11k kilometrów (w tym 2k ostrej jazdy) z max mi zeszło do minimum więc trochę ubywa
Dev Opublikowano 6 Lutego 2011 Opublikowano 6 Lutego 2011 to tyle co nic, ale tak czy owak trzeba zajrzec do turbiny odepnij dolna rurę od intercoolera i zobacz czy jest duzo oleju podstaw jakąs miske bo na pewno cos tam bedzie[br]Dopisany: 06 Luty 2011, 12:25_________________________________________________ demontaż- czyszczenie- montaż 250 pln w Irlandii 500€ :> :> :> :> :>
Thom4s Opublikowano 6 Lutego 2011 Opublikowano 6 Lutego 2011 w Irlandii 500€ :> :> :> :> :> W Irlandii nie czyszczą. Wymieniają na nowe.
Młody_drog Opublikowano 6 Lutego 2011 Opublikowano 6 Lutego 2011 Dokładnie... No nic, sam będę musiał to ogarnąć... Wyciągał ktoś turbo w awx?
ROBERT Opublikowano 6 Lutego 2011 Opublikowano 6 Lutego 2011 Dokładnie... No nic, sam będę musiał to ogarnąć... Wyciągał ktoś turbo w awx? Tu powinieneś znaleźć wszystko ( no może prawie wszystko na ten temat ) >>> http://www.a4-klub.pl/smf/index.php?topic=63377.0;highlight=czyszczenie+vtg
Młody_drog Opublikowano 6 Lutego 2011 Opublikowano 6 Lutego 2011 A czy przy czyszczeniu nie wymienia się jakiś uszczelek w środku turbiny? Bo uszczelki przy kolektorze wymieniałem jak czyściłem kolektor + egr. Uszczelkę z turbiny do kata też wymieniałem
Dev Opublikowano 6 Lutego 2011 Opublikowano 6 Lutego 2011 masz tam dwie uszczelki jedna pomiedzy kolektorem a turbo a druga pomiedzy turbo a katem (jak ktos go tam ma :decayed: )
fusse Opublikowano 6 Lutego 2011 Opublikowano 6 Lutego 2011 uszczelke ze splywu oleju mozesz wymienic,ale nie koniecznie. w srodku nic sie nie wymienia. pewny jestes ,ze jest uszczelka miedzy kolektorem a turbo? ja w afnie nie mialem, a napewno robilem to pierwszy raz w tym aucie.
Młody_drog Opublikowano 6 Lutego 2011 Opublikowano 6 Lutego 2011 Aha Okej, czyli rozbieram turbo i składam na tych samych gratach. A da się wyczuć czy jest jakiś luz na wirniku przed wyciągnięciem dmuchawki?
dante0018 Opublikowano 6 Lutego 2011 Opublikowano 6 Lutego 2011 Da sie... odkręć wąż do IC przy turbawce.
Dev Opublikowano 6 Lutego 2011 Opublikowano 6 Lutego 2011 da sie wyczyc luz przed demontażem tutaj masz link, co nie co widac:
Młody_drog Opublikowano 6 Lutego 2011 Opublikowano 6 Lutego 2011 Taki luz to jeszcze OK czy już za duży?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się