450yamaha Opublikowano 11 Sierpnia 2010 Autor Opublikowano 11 Sierpnia 2010 No to jak najbardziej wpadajcie, mieszkamy nawet z tej samej strony Poznania co jest Tor, nie będzie problemu, by się spotkać
Magdalenah Opublikowano 12 Sierpnia 2010 Opublikowano 12 Sierpnia 2010 No to jak najbardziej wpadajcie, mieszkamy nawet z tej samej strony Poznania co jest Tor, nie będzie problemu, by się spotkać No to będzie się działo
soolek Opublikowano 12 Sierpnia 2010 Opublikowano 12 Sierpnia 2010 yamaha, zaloguj się na racingforum, załatw sobie wolny wieczór w wawie (chyba czwartki i niektóre soboty) i będziesz miał chętnych sporo.
HeresR32 Opublikowano 13 Sierpnia 2010 Opublikowano 13 Sierpnia 2010 yamaha, zaloguj się na racingforum, załatw sobie wolny wieczór w wawie (chyba czwartki i niektóre soboty) i będziesz miał chętnych sporo. za mala moca dysponuje S4 zeby mogl startowac pod M1 lub na Kole, lancer, subaru czy 200SX go objada oczywiscie zrobione bo nie mowimy tu o serji a co dopiero jakas corvetta albo RS4 czy RS6 sa fanatycy ktorzy maja wypchane worki hajsem i sie bawia ale nie chce mi sie wierzyc zeby takich w poznaniu nie bylo
KmK Opublikowano 13 Sierpnia 2010 Opublikowano 13 Sierpnia 2010 no tylko szkopół tkwi w tym że Jego s4 jest serią, którą prawopodobnie poradziła by sobie z seryjnym sti i evo w trasie, to auto jest moim zdaniem świetne bo seria bardzo dynamicznie się przemieszcza, często autami przygotowywane pod 1/4 trudno się przemieszczać kilometrami na codzień. nie odbieram postów 450yamaha, w stylu, nie ma na mnie mocnych, bo są, tylko, że w trasie ciężko komuś się za nim utrzymać, a spora częśc nocnych wojowników nie wypuszcza się tymi sprzętami za daleko.. gdyby s8 było moje już byśmy sprawdzili co nieco, ale że nie jest to jedynie można liczyć, że się uda spotkać przy okazji
HeresR32 Opublikowano 13 Sierpnia 2010 Opublikowano 13 Sierpnia 2010 no tylko szkopół tkwi w tym że Jego s4 jest serią, którą prawopodobnie poradziła by sobie z seryjnym sti i evo w trasie, to auto jest moim zdaniem świetne bo seria bardzo dynamicznie się przemieszcza, często autami przygotowywane pod 1/4 trudno się przemieszczać kilometrami na codzień. nie odbieram postów 450yamaha, w stylu, nie ma na mnie mocnych, bo są, tylko, że w trasie ciężko komuś się za nim utrzymać, a spora częśc nocnych wojowników nie wypuszcza się tymi sprzętami za daleko.. gdyby s8 było moje już byśmy sprawdzili co nieco, ale że nie jest to jedynie można liczyć, że się uda spotkać przy okazji nie mowie o autach na 1/4 mili tylko o "normalnych" jezdzacych w ruchu ulicznym... co do lancera nawet w seri mysle ze by nie mial szans chyba ze z tym najslabszym, moj znajomy ma EVO IX z pakietem mocy na 450 koni najwyzszy jaki mozna bylo kupic w salonie Mitsu...seryjne RS4 lekko zostaje w tyle co do subaru nie wypowiadam sie bo nie wiem
KmK Opublikowano 13 Sierpnia 2010 Opublikowano 13 Sierpnia 2010 HeresR32, evo9 seryjne ma 285hp jeśli dobrze pamietam, żeby uzyskać 450hp to już nie wystarczy tylko remap, a coś niecoś więcej, dlatego twierdzę, że seryjne s4 jest w stanie poradzić sobie w evo również seryjnym podkręcone s4 również będzie znacznie szybsze.. uprawiamy ściganie się przez internet, ale np evo w serii ma potwornego laga, do tłuczenia na codzień wymaga przyzwyczajenia, ale remapu
Flyer Opublikowano 13 Sierpnia 2010 Opublikowano 13 Sierpnia 2010 ja widzialem jak corveta dostawala w dupe od jakiegos padła.. Ona wcale takich rewelacyjnych osiagow nie ma, pozatym jak na amerykanca pewnie nie skreca Jaka Corvetta? To sa bardzo szybkie auta... i swietnie sie prowadza.
bajk Opublikowano 13 Sierpnia 2010 Opublikowano 13 Sierpnia 2010 ja widzialem jak corveta dostawala w dupe od jakiegos padła.. Ona wcale takich rewelacyjnych osiagow nie ma, pozatym jak na amerykanca pewnie nie skreca Jeśli sądzisz, że nie skręca to zobacz ile robi ZR1 na Nurburgringu
KmK Opublikowano 13 Sierpnia 2010 Opublikowano 13 Sierpnia 2010 ja widzialem jak corveta dostawala w dupe od jakiegos padła.. Ona wcale takich rewelacyjnych osiagow nie ma, pozatym jak na amerykanca pewnie nie skreca Jeśli sądzisz, że nie skręca to zobacz ile robi ZR1 na Nurburgringu 7:42.9 - 160,21 kilometrów na godzinę - Corvette Z06, 500 PS/1319 kg, Jan Magnusen coś niecoś przyspiesza i skręca
turdzi Opublikowano 13 Sierpnia 2010 Opublikowano 13 Sierpnia 2010 moj znajomy ma EVO IX z pakietem mocy na 450 koni najwyzszy jaki mozna bylo kupic w salonie Mitsu...seryjne RS4 lekko zostaje w tyle co do subaru nie wypowiadam sie bo nie wiem odnosnie Lancera tez sie lepiej nie wypowiadaj bo tez nie wiesz Lancer EVO IX byl sprzedawany w PL w najmocniejszym pakiecie jako GT400 i mocniejszego nie bylo , powstalo tylko 10 sztuk. I tak sie wlasnie bajki rodza , tu dodamy 50 KM tam urwiemy 2 sek , a gdzie indziej powiemy ze pojedzie 300 zamiast 270
450yamaha Opublikowano 13 Sierpnia 2010 Autor Opublikowano 13 Sierpnia 2010 Panowie panowie.. spokojnie, bez kłótni tutaj Auto, które teraz mam, jest autem na codzień. Jest autem, w które pakuje 4 osobową rodzinę i jadę nad morze, podjeżdżam do pracy czy jadę po bułki i masło do tesco. Nie będę w nim nic zmieniał, ingerował w silnik, bo nie do tego ma mi to auto służyć. Oczywiście nie uważam, że nie ma mocnych, bo zdaję sobie sprawę, że jadąc na jakieś zawody po Polsce, od wszystkim bym z pewnością dostał. Nie bawi mnie ściganie się z czymś, co na codzień przemieszcza się lawetą, od toru do toru - na zawody - nie o to chodzi. Sporo jeżdżę po autostradach, i poprzednią A4 wiele było osób, które podpuszczały/dały się podpuszczać Zauważam, że tym autem jest po prostu mniej chętnych ludzi na sprawdzanie się.
turdzi Opublikowano 13 Sierpnia 2010 Opublikowano 13 Sierpnia 2010 spoko ja bardziej z przymrużeniem oka niż z agresja
variocustoms Opublikowano 13 Sierpnia 2010 Opublikowano 13 Sierpnia 2010 Poprzednie auto miło bulgotało, 3.2 PB, przypadkiem się kiedyś spotkaliśmy na Orlenie na A2 często gęsto ludzie wiedzą z czym mają do czynienia (S4), mało jest dobrych kierowców szybkich autek, nie raz widzę blondyny w SL500 albo SL55 AMG, szczególnie w Kaliszforni, kilka over 55 y.o w Cayenne Turbo, myśle, że te laski boją się tego co mają pod prawą nogą, daję głowę, że jak bym jechał Ską i stanąłby Yamaha to nawet wiedząc, że przegram dałbym gaz do dechy ja akurat to lubię od kilkunastu lat i pewnie mi to nie przejdzie, jak bym miał S4 czy inne szybkie auto i nikt by ze mną nie wystartował ze świateł to bym deprechy dostał i zmienił znaczki na 2.0 TDI
soolek Opublikowano 13 Sierpnia 2010 Opublikowano 13 Sierpnia 2010 Spokojnie panowie. Nie mówię tutaj o sprawdzaniu się z Corvetami, 911 czy innymi Cantonami, Nikolasami. Na Cargo bywają też "normalne" samochody. Np. Forek 280 km - nieźle wymiata i nie jednego zawstydził. Znajomy znajomego świeżo odebrał S60 T6 automatik (305km) - bryka naprawdę wymiata jak na swoją moc. Sąsiad ma S3 po programie - 320 km - długo namawiać go nie będę musiał. Ostatnio Mini Cooper S po programie brał się z X5 4.8 (chyba) - też było na co popatrzeć. Poprostu niezła zabawa i porównanie możliwości.
HeresR32 Opublikowano 13 Sierpnia 2010 Opublikowano 13 Sierpnia 2010 ja widzialem jak corveta dostawala w dupe od jakiegos padła.. Ona wcale takich rewelacyjnych osiagow nie ma, pozatym jak na amerykanca pewnie nie skreca Jeśli sądzisz, że nie skręca to zobacz ile robi ZR1 na Nurburgringu 7:42.9 - 160,21 kilometrów na godzinę - Corvette Z06, 500 PS/1319 kg, Jan Magnusen coś niecoś przyspiesza i skręca taka kiedys jezdzilem na 3 biegu 240 na budziku...bardzo fajne wrazenia :gwizdanie:[br]Dopisany: 13 Sierpień 2010, 23:28_________________________________________________ moj znajomy ma EVO IX z pakietem mocy na 450 koni najwyzszy jaki mozna bylo kupic w salonie Mitsu...seryjne RS4 lekko zostaje w tyle co do subaru nie wypowiadam sie bo nie wiem odnosnie Lancera tez sie lepiej nie wypowiadaj bo tez nie wiesz Lancer EVO IX byl sprzedawany w PL w najmocniejszym pakiecie jako GT400 i mocniejszego nie bylo , powstalo tylko 10 sztuk. I tak sie wlasnie bajki rodza , tu dodamy 50 KM tam urwiemy 2 sek , a gdzie indziej powiemy ze pojedzie 300 zamiast 270 widze ze wszystkie rozumy pozjadales... dobrze by tylko bylo jakbys sie nie wypowiadal jak nie widziales auto mialo 450 Ps nie wiem czy bylo kupine w polskim salonie czy niemieckim nie dochodzilem ale obstawiam ze to byl z niemiec tak samo jak kupili touarega i A8 koszt auta w salonie byl sporo tanszy niz w polsce ale to nie nowosc i tyle w tym temacie [br]Dopisany: 13 Sierpień 2010, 23:34_________________________________________________ Panowie panowie.. spokojnie, bez kłótni tutaj Auto, które teraz mam, jest autem na codzień. Jest autem, w które pakuje 4 osobową rodzinę i jadę nad morze, podjeżdżam do pracy czy jadę po bułki i masło do tesco. Nie będę w nim nic zmieniał, ingerował w silnik, bo nie do tego ma mi to auto służyć. Oczywiście nie uważam, że nie ma mocnych, bo zdaję sobie sprawę, że jadąc na jakieś zawody po Polsce, od wszystkim bym z pewnością dostał. Nie bawi mnie ściganie się z czymś, co na codzień przemieszcza się lawetą, od toru do toru - na zawody - nie o to chodzi. Sporo jeżdżę po autostradach, i poprzednią A4 wiele było osób, które podpuszczały/dały się podpuszczać Zauważam, że tym autem jest po prostu mniej chętnych ludzi na sprawdzanie się. bo zeby sie scigac z takim malym potworem to trzeba miec troche mocy pod maska chociaz sa tacy ze i polonezem chcieli by sie lapac ale to juz nic nie poradzisz na taka mentalnosc, nie mowilem o autach ktore jezdza na lawetach mialem na mysli takie samo auto jak twoje tzn. sedanik 4 osobowy bez klatek itd...[br]Dopisany: 13 Sierpień 2010, 23:38_________________________________________________ Spokojnie panowie. Nie mówię tutaj o sprawdzaniu się z Corvetami, 911 czy innymi Cantonami, Nikolasami. Na Cargo bywają też "normalne" samochody. Np. Forek 280 km - nieźle wymiata i nie jednego zawstydził. Znajomy znajomego świeżo odebrał S60 T6 automatik (305km) - bryka naprawdę wymiata jak na swoją moc. Sąsiad ma S3 po programie - 320 km - długo namawiać go nie będę musiał. Ostatnio Mini Cooper S po programie brał się z X5 4.8 (chyba) - też było na co popatrzeć. Poprostu niezła zabawa i porównanie możliwości. S60 T6 300 PS? chyba jakis krecony bo o ile sie nie myle to t6 ma ok 250 koni a 300 to ma S60R kiedys moj tata mial takie auto bardzo mile je wspominam szkoda ze volvo to teraz ford
turdzi Opublikowano 13 Sierpnia 2010 Opublikowano 13 Sierpnia 2010 HeresR32 widze ze nie zalapales zartu....... napisales kupiony w slonie , a to jedyne EVO ktore mozna bylo kupic z moca pod 400 KM (i to tez niekoniecznie bo oficjalnie mialo 395KM ) i dostepne tylko na wybranych rynkach np: w w PL GT400 i UK FQ 400.Wiekszej mocy poza to w oficjalniej sieci kupic sie nia dalo i nie da.
HeresR32 Opublikowano 14 Sierpnia 2010 Opublikowano 14 Sierpnia 2010 HeresR32 widze ze nie zalapales zartu....... napisales kupiony w slonie , a to jedyne EVO ktore mozna bylo kupic z moca pod 400 KM (i to tez niekoniecznie bo oficjalnie mialo 395KM ) i dostepne tylko na wybranych rynkach np: w w PL GT400 i UK FQ 400.Wiekszej mocy poza to w oficjalniej sieci kupic sie nia dalo i nie da. to mniejsza z tym moze jeszcze mial podkrecony bo wszyscy sie smiali ze nie umie jezdzic autem o mocy 300 PS a kupil sobie 450 PS dodam ze to wlasciciel salonow z grupy vw
soolek Opublikowano 14 Sierpnia 2010 Opublikowano 14 Sierpnia 2010 Heres - nowy model, świeżynka prosto z salonu -> http://www.autojaho.pl/2010/07/19/test-volvo-s60-t6-%E2%80%93-jeszcze-wiecej-sportu/
HeresR32 Opublikowano 14 Sierpnia 2010 Opublikowano 14 Sierpnia 2010 Heres - nowy model, świeżynka prosto z salonu -> http://www.autojaho.pl/2010/07/19/test-volvo-s60-t6-%E2%80%93-jeszcze-wiecej-sportu/ ale ty mowisz o nowym modelu ja mialem na mysli starszy
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się