Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B8 CAG] Czarna S4 :) [filmy i zdjęcia w pierwszym poście]


450yamaha

Rekomendowane odpowiedzi

i w Fordach też :decayed: - u mnie doświetlanie zakrętów polega na tym, że reflektor sam skręca (czyli jak w większości modeli aut)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

troche kila ze s4 nie moze sobie poradzic z 335d

chyba nie czytales tematu, poradzilo sobie bez najmniejszych problemow, tylko nie chcialo wjechac w zderzak 335d.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

troche kila ze s4 nie moze sobie poradzic z 335d

Przecież on je wciągnął nosem i wypuscił .... :naughty:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

troche kila ze s4 nie moze sobie poradzic z 335d

s4 b8 nie ma z 335d problemów, bo s4 b7 zapewne by miało pozamiatane :wink4:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

troche kila ze s4 nie moze sobie poradzic z 335d

a nawet jak by mu nie odjechal ? ja nie widzie zadnego obciachu przegrac z 280 konnym klekotem.Chciali ludzie mocne dyszle , no to je mamy.

Albo inaczej chyba co po niektorzy za duzo oczekuja od tego auta bo to ze ma S na masce nie znaczy ze bedzie osagac predkosc dzwieku na wstecznym

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

troche kila ze s4 nie moze sobie poradzic z 335d

chyba nie czytales tematu, poradzilo sobie bez najmniejszych problemow, tylko nie chcialo wjechac w zderzak 335d.

no nie wiem widzialem filmik jakos nie byl wstanie go wyprzedzic a pozniej kolezka przy ponad 200 juz nie chcial jechac szybciej tak mi sie wydaje[br]Dopisany: 25 Czerwiec 2010, 08:03_________________________________________________

troche kila ze s4 nie moze sobie poradzic z 335d

a nawet jak by mu nie odjechal ? ja nie widzie zadnego obciachu przegrac z 280 konnym klekotem.Chciali ludzie mocne dyszle , no to je mamy.

Albo inaczej chyba co po niektorzy za duzo oczekuja od tego auta bo to ze ma S na masce nie znaczy ze bedzie osagac predkosc dzwieku na wstecznym

wlasnie to jest to w dzisiejszych czasach disle maja odpowiedni moment obrotowy :)[br]Dopisany: 25 Czerwiec 2010, 08:07_________________________________________________

troche kila ze s4 nie moze sobie poradzic z 335d

s4 b8 nie ma z 335d problemów, bo s4 b7 zapewne by miało pozamiatane :wink4:

335d jest biturbo ten silniczek naprawde niezle sobie radzi
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

yamaha jeszcze w którymś poście pisał że koleś z bety podgonił go na jakimś skrzyżowaniu i wypytywał co to za motor tam siedzi ... bo nie mógł gęby z podziwy zamknąć :decayed:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

chyba nie oczekujesz że przy róznicy 47KM i prędkościach ponad 200km/h S4 odejdzie tak jakby BMW stało w miejscu,a poza tym gdzie go mial minąć wcześniej, po trawie :mysli:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

chyba nie oczekujesz że przy róznicy 47KM i prędkościach ponad 200km/h S4 odejdzie tak jakby BMW stało w miejscu,a poza tym gdzie go mial minąć wcześniej, po trawie :mysli:

dlatego mowie ze tej roznicy nie widac na korzysc bmw, ewentualnie myslalem ze nad nim przeleci :shocked:
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Różnicę można by zauważyć, jakby chłopaki sobie na kresce stanęli - chyba najbardziej miarodajny pomiar. Tak jak napisał kuredu - szału nie oczekujmy :wink4:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Różnicę można by zauważyć, jakby chłopaki sobie na kresce stanęli - chyba najbardziej miarodajny pomiar. Tak jak napisał kuredu - szału nie oczekujmy :wink4:

pewnie start nalezalby do audi disel to pozniej smiga :) lecz moglby sobie nie poradzic aby odrobic jakas wieksza strate szukam filmikow na you tube i nie ma nic ciekawego w tym temacie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Różnicę można by zauważyć, jakby chłopaki sobie na kresce stanęli - chyba najbardziej miarodajny pomiar. Tak jak napisał kuredu - szału nie oczekujmy :wink4:

no wg mnie wogóle nie miarodajny,bo moc auta przy wiekszych prędkościach widać 100-200 np, na krętym torze gokartowym, czy górskim odcinku, a 1/4 mili dla mnie jest ok dla fanu.

jeżdzę czesto s8, która ze startu zatrzymanego nie jest jakimś myśliwcem, ale wiekszość aut szybkich od przecznucy do przecznicy nie miała by czego szukać przy np 150-250.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Różnicę można by zauważyć, jakby chłopaki sobie na kresce stanęli - chyba najbardziej miarodajny pomiar. Tak jak napisał kuredu - szału nie oczekujmy :wink4:

no wg mnie wogóle nie miarodajny,bo moc auta przy wiekszych prędkościach widać 100-200 np, na krętym torze gokartowym, czy górskim odcinku, a 1/4 mili dla mnie jest ok dla fanu.

jeżdzę czesto s8, która ze startu zatrzymanego nie jest jakimś myśliwcem, ale wiekszość aut szybkich od przecznucy do przecznicy nie miała by czego szukać przy np 150-250.

zaczyna mi sie coraz bardziej podobac to S8 , jest tylko jednen problem , mie ma w Avancie :wink4:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

gdyby było to zapewne a3 mogłaby spokojnie jechać w bagażniku :>

a co lepsze, chwilowe spalanie przy 130-150 oscyluje ~7 :kox:

przy płynnej ale szybkiej jeździe zapewne moja A4 paliłaby więcej :gwizdanie:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja się tylko dziwię, że ma facet klamki jeszcze.........czyżby się ich nic po drodze nie czepiało? :polew:

Nie będę sie tu ślinić jak koledzy na forum........ Poślinię się w ukryciu ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

"Ostatnio aktywny: 16 Czerwiec 2010, 16:05" więc raczej na pytania nie odpowie :gwizdanie:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...