mgtan Opublikowano 1 Czerwca 2012 Opublikowano 1 Czerwca 2012 winczako - downsizing wszędzie jest... nawet Niemcy idą w stronę żyłowania z małej pojemności... RS6 z 5.0 V10 na 4.0T V8... Golf GT w mkIII miał 2.0 115KM a w V ma już 1.4 170KM... itd itd. Co do wydechu... jakieś zmiany Miltek poczynił widać technologicznie... a jak chcesz prawdziwy to wal 2,5 czy 3 calowy przelot i zobaczysz jak gra V6 ... ;-) Do hałasu da się przyzwyczić wież mi... a fun jest przedni...
turdzi Opublikowano 1 Czerwca 2012 Opublikowano 1 Czerwca 2012 winczako - downsizing wszędzie jest... nawet Niemcy idą w stronę żyłowania z małej pojemności... RS6 z 5.0 V10 na 4.0T V8... Golf GT w mkIII miał 2.0 115KM a w V ma już 1.4 170KM... itd itd. a ja uwazam ze w obu przypadkad zmiana na lepsze , RS6 bedzie sie na pewno o niebo lepiej prowadzic od poprzednika , bedzie tez pewnie szybsze , a ten 2.0 115KM z golfa to troche smiech na sali.Ani to nie jechalo ani malo palilo , kostrukcja to siega lat 70 gdzie zakladajac ze auto moze byc nawet z 96 roku to konkurencja juz 15 lat wczesniej wyciagala wiecej przy 16 zarorach z DOHC z slilnikow 1.6 ( zwlaszcza japoncy) O ile sie nie myle ten motor byl nawet jeszcze w golfie mk4
mgtan Opublikowano 1 Czerwca 2012 Opublikowano 1 Czerwca 2012 nie kojarze aby wszyscy w 93 roku mieli 115KM z 1.6... wtedy standardem było 90KM z 1.6, a pamiętam ile było burzy jak Japońce wyciągały po 90-100KM z 1.4 2.0 115 KM - były w Golfie Mk IV robione do czasu 1.6 FSI 110 KM. a silnik 2.0 115KM występował az dokońca prawie w Fabii I Co do downsizingu - dobrym krokiem jest w Polo z 1.8T 150 i 180KM (Cup) do 1.4 180KM i osiągi lepsze i prowadzenie lepsze... masz rację. Tak czy siak poczekam jeszcze troche to normlane samochody będa miały po 150KM z litra i nie będzie to żadnym wybrykiem... juz teraz mamy 1.0 Forda co ma 115
turdzi Opublikowano 1 Czerwca 2012 Opublikowano 1 Czerwca 2012 racja mieli tylko japonscy , bo niemcy byli 100 lat za murzynami , miales Honde 130-160 z 1.6 , toyote od 116-160 tez z 1.6 , nissan mil 1.6 115 itp. oczywiscie to wszystko usportowione GT/GTI
KmK Opublikowano 1 Czerwca 2012 Opublikowano 1 Czerwca 2012 winczako - downsizing wszędzie jest... nawet Niemcy idą w stronę żyłowania z małej pojemności... RS6 z 5.0 V10 na 4.0T V8... Golf GT w mkIII miał 2.0 115KM a w V ma już 1.4 170KM... itd itd. a ja uwazam ze w obu przypadkad zmiana na lepsze , RS6 bedzie sie na pewno o niebo lepiej prowadzic od poprzednika , bedzie tez pewnie szybsze , a ten 2.0 115KM z golfa to troche smiech na sali.Ani to nie jechalo ani malo palilo , kostrukcja to siega lat 70 gdzie zakladajac ze auto moze byc nawet z 96 roku to konkurencja juz 15 lat wczesniej wyciagala wiecej przy 16 zarorach z DOHC z slilnikow 1.6 ( zwlaszcza japoncy) O ile sie nie myle ten motor byl nawet jeszcze w golfie mk4 szybsze będzie bez wątpienia, tu nie ma wątpliwości. Dla porównania rs6 c6 uwielbiane przeze mnie 1/4 robi teoretycznie w 12.1, taki sam czas uzyskuje s6 c7. 0-160 odpowiednio 8.6 i 9.2, a różnica przecież 160ps! Narazie nie ma zbyt wielu oficjalnych danych z torów, ale może być podobnie jak w przypadku rs4 b7 i s4 b8 gdzie różnice nie są aż tak widoczne jak na 100ps różnicy. I to nie rs4 nie jedzie, lecz s4 daje radę i ma potencjał
Flyer Opublikowano 2 Czerwca 2012 Opublikowano 2 Czerwca 2012 S4 B8 ma potencjal, ale mody kosztuja bardzo duzo
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się