Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[INNE] Zmiana silnika 2.5 TDI na 1.9 TDI??


loloA4

Rekomendowane odpowiedzi

witam mam mozliwosc kupienia tanio Audi A6 z silnikiem 2.5 Tdi z silnika wydobywa sie glosny metaliczny dzwiek,wiem ze 2.5 TDI to nie udana konstrukcja. teraz moje pytanko do was co sadzicie o zmianie silnika na 1.9TDI badz inny czy gra warta swieczki?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jaki roczek tej audiczki??

Osobiście bym się nie bawił ale to tylko moje zdanie :gwizdanie: w koncu jeden egzemplarz to nie jest :cool1:

:hi:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Chyba tylko kwestia ceny ....

pewnie najlepsza/najlatwiejsza bylaby wymiana silnika na rowniez 2.5 z rocznika modelowego 2004. Watkow o swapach 2.5 znajdziesz nieco na forum AKP.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

za 12 tys jest do oddania ona

a jakie bylo oznaczenie tego silnika w 2004?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja bym swapił na AVF`a, jeżeli możesz ją kupić poniżej 15 tysi to będzie to opłacalne.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

AVF powiadasz a jak elektryka,skrzynia? modul napwno do wymiany,a wiazka do niego?

[br]Dopisany: 31 Styczeń 2010, 14:03_________________________________________________?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wydaje mi się,że skrzynie można zostawić w 1.9 konkretny program i bedze ok.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Musisz poszukać swapów 2.5 na 1.9

Ja chciałem np. swojego zajeżdżonego awx zmienić na właśnie 2.5 z 2004r. Kolega ma takiego i jest 100% zadowolony. Ale gdy weszło w grę wymiana okablowania, ecu, sanek, ławy i cała masa drobniejszych szczególików to postanowiłem wsadzić sobie AVF z b5fl. Wsadziłem tylko moje PD AR zeby nie zmieniać programu i oczywiście klawiaturę naciskającą PD <Nie wiem czy to zależność roku prod, awx/afv czy też rodzajów PD, ale klawiatury są różne od siebie>

Teraz wszystko śmiga aż miło.

Moim zdaniem znajdź dobrego fachowca i działaj z tym 2.5 bo jak pisał kolega

loloA4 napraw ten silnik,dbaj o niego i ciesz się z jazdy. To nie są złe silniki tylko ludzie nie umieją o nie dbać a mechanicy naprawiać (no może nie wszyscy żeby nie obrażać)

Ja mam passata b5 98 r 2.3vr5 i wywaliło mi uszczelkę. Chciałem 2 silnik, ale mój mech. powiedział że nie wiadomo co się kupi.,

Kapitalny remont z robocizną wyniósł 2800 <panewki, tuleje, pierścionki, uszczelka pod głow. Rentgen głowicy, kapitalny jej remont, termostat i jeszcze kilka rzeczy. Ale teraz wiem czym jeżdżę, silnik przestał brać olej i ma dobrego kopa.

PoDro :hi:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

macje racje zrobic i byc spokojnym. tylko ciekawi mnie co ja moze bolec.auto pali na dotyk,obroty nie faluja. a w silniku stuka metalicznie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

macje racje zrobic i byc spokojnym. tylko ciekawi mnie co ja moze bolec.auto pali na dotyk,obroty nie faluja. a w silniku stuka metalicznie

szklanki albo pompa

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

to nie tak zle jak by to sie okazalo. a co z tymi walkami w tych silnikach,czy to prawda ze sie wycieraja?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z tymi wałkami to właśnie jest różnie. Jednym siadają po 40 tys inni mają 200 tys i nie widzą problemu. Przy obecnej technice powtarzalność wykonania takiego elementu powinna być 100%. Myślę że dobry syntetyk to połowa sukcesu.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...