marcin22_22-86 Opublikowano 31 Stycznia 2010 Opublikowano 31 Stycznia 2010 Witam jak w temacie wacha mi sie temperatura. Wyczytałem ze najprawdopodobniej będzie to czujnik a nie termostat. Bo temperatura bardzo skacze raz 80 a za chwile 50. Morze mi ktoś powiedzieć gdzie znajduje sie czujnik? No i czy moje podejrzenia są właściwe.
marcin22_22-86 Opublikowano 31 Stycznia 2010 Autor Opublikowano 31 Stycznia 2010 Odpalam auto raz rozgrzewa sie do 90 a po chwili spadnie na 50 cały czas na postoju. Czasami zawiesi sie na 70 i tak stoi. Stałem raz na parkingu około godziny na odpalonym silniku a temperatura zawiesiła sie na 70 i tak stała. Czasami potrafi spaść o 30 stopni podczas stałej prędkości wciągu 5 minut a nastepnie podskoczyć.
wojtek79 Opublikowano 31 Stycznia 2010 Opublikowano 31 Stycznia 2010 Typowy objaw zapowietrzenia układu chłodzenia. Gdzieś się zrobiła bańka powietrza i tak to się będzie działo. Jak powietrze podejdzie pod czujnik to temperatura spada a jak płyn znowu dojdzie do czujnika to temperatura pnie się w górę. Nie wymieniałeś ostatnio cieczy chłodzącej. Termostatu bym nie podejrzewał.
Inkognito Opublikowano 31 Stycznia 2010 Opublikowano 31 Stycznia 2010 a takie pytanie w tym temacie czy układ nie odpowietrza sie sam??
marcin22_22-86 Opublikowano 31 Stycznia 2010 Autor Opublikowano 31 Stycznia 2010 Nic nie robiłem ale dolewam co jakiś czas płynu bo mi gdzieś ucieka a jestem teraz w Holadi. Niemam warunków żaby to sprawdzić ale to chyba niema na to wpływu.
Copywriter Opublikowano 31 Stycznia 2010 Opublikowano 31 Stycznia 2010 Też jestem za zapowietrzonym układem. Okręć korek i poduś węże... Nagrzej motor do 90 i znów odkręcaj pomalutku korek i spuszczaj powietrze... Ubytek uzupełnij... Przejedź się z parę kaemów i skontroluj poziom... A co do samoodpowietrzania u mnie się nie odpowietrza.
marcin22_22-86 Opublikowano 31 Stycznia 2010 Autor Opublikowano 31 Stycznia 2010 Dzieki panowie za info jutro sprawdze i dam znac.
grzesu3 Opublikowano 1 Lutego 2010 Opublikowano 1 Lutego 2010 Podepnij Vaga i sprawdź błędy. Miałem podobne objawy z motorem. Wymieniłem czujnik - NIC, dopiero wymiana termostatu pomogła.
marcin22_22-86 Opublikowano 1 Lutego 2010 Autor Opublikowano 1 Lutego 2010 Przejechałem jakieś 10 km temperatura doszla do 85 podusilem węże górny był gorący a dolny ledwo letni. Po chwili tęperatura spadła do 60. Przyjechałem do domu a tęperatura bez zmian (60). Górny waż gorący dolny letni jak go troche podusiłem zrobił sie gorący ale wskazówka i tak sie nie ruszyła.
grzesu3 Opublikowano 1 Lutego 2010 Opublikowano 1 Lutego 2010 Przejechałem jakieś 10 km temperatura doszla do 85 podusilem węże górny był gorący a dolny ledwo letni. Po chwili tęperatura spadła do 60. Przyjechałem do domu a tęperatura bez zmian (60). Górny waż gorący dolny letni jak go troche podusiłem zrobił sie gorący ale wskazówka i tak sie nie ruszyła. Termostat nie domaga ? wymiana np. na wahler
marcin22_22-86 Opublikowano 1 Lutego 2010 Autor Opublikowano 1 Lutego 2010 Jeżeli jest to termostat to temperatura na postoju nie powinna być wyzsza jak 60 stopni??
bakuś Opublikowano 1 Lutego 2010 Opublikowano 1 Lutego 2010 A może by tak porównać temperaturę, którą wskazuje licznik z tą z klimatronika? Jeśli się pokrywają to wyeliminowało by to czujnik. Jeśli na odwrót to termostat...
ROBERT Opublikowano 1 Lutego 2010 Opublikowano 1 Lutego 2010 A może by tak porównać temperaturę, którą wskazuje licznik z tą z klimatronika? Jeśli się pokrywają to wyeliminowało by to czujnik. Jeśli na odwrót to termostat... To co napisałeś kolego to sprawdzenie tylko jednego czujnika (jednej sekcji) czyli G2, żeby sprawdzić G62 musisz podpiąć VAG
ROBERT Opublikowano 1 Lutego 2010 Opublikowano 1 Lutego 2010 Rozwiń temat jeśli możesz... Wskazania na desce i kanał "49" lub u niektórych "51" klimatronika to wskazania czujnika G2 sprawdzasz go w [17 INSTRUMENTS] Za wskazania dla ECU odpowiada czujnik G62, który sprawdzasz [01 ENGINE]
grzesu3 Opublikowano 2 Lutego 2010 Opublikowano 2 Lutego 2010 U mnie na postoju przy walniętym termostacie nagrzewał się do 70-75st. Kiedy tylko ruszyłem albo włączyłem nawiew temp. spadała. Wymieniłem termostat z płynem G12+ i teraz jest tak jak powinno.
a4 turbooo Opublikowano 5 Lutego 2010 Opublikowano 5 Lutego 2010 U mnie był to termostat , wymieniałem ostatnio (sam w garażu - 6 godzin ) na ori (termostat 078 121 113F + oring N 901 368 02 ) i po problemie !
przemo86 Opublikowano 5 Lutego 2010 Opublikowano 5 Lutego 2010 U mnie był to termostat , wymieniałem ostatnio (sam w garażu - 6 godzin ) na ori (termostat 078 121 113F + oring N 901 368 02 ) i po problemie ! żeby wymienić term. trzeba zwalać pasek rozrządu i cały przód w naszych v-kach?
a4 turbooo Opublikowano 8 Lutego 2010 Opublikowano 8 Lutego 2010 Trzeba zdemontować pas przedni i przy sprawnych rączkach nie trzeba ruszać rozrządu
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się