dziadek Opublikowano 19 Marca 2010 Opublikowano 19 Marca 2010 Witam wszystkich Wałki z ADR przetestowane. Nie wklejam wykresu poniewaz pomiary były robione przy innych warunkach atmosferycznych - same nałożone wykresy nie zobrazuja różnic. Generalnie dały max 3-5PS w zależnosci od obrotów silnika. To na tyle jezeli chodzi o moje 1.8T w octavii. Własnie demontujemy motor i cały zespół napedowy. W jego miejsce trafi 3.2VR6 TURBO. Z ciekawostek moge powiedziec tyle, ze silnik oraz turbo beda w pełni sterowane przez Boschowski sterownik ME. Nie oczekujemy kosmicznych mocy, w tym sezonie skupiam sie na odpaleniu auta (mam mało czasu na własne samochody) i zrobieniu ciekawego wyniku na seryjnych częściach silnika. Pozdrawiam. A to się nie oderwie od ziemi przypadkiem Niezły potwór będzie :gwizdanie:
adamooo Opublikowano 19 Marca 2010 Opublikowano 19 Marca 2010 już taki projekt jest i ładnie się odpycha
gregory Opublikowano 19 Marca 2010 Opublikowano 19 Marca 2010 Takich projektów to jest już trochę z R32T. Rogal ja bym poprosił jednak o wykresy na seryjnych wałkach i na tych z ADR, bo jest to dla mnie dość interesujące. Jeśli nie chcesz na forum to chociaż na PW. Myślę, że to bardzo fajny pomysł, żeby skupić się najpierw na odpaleniu silnika i dograniu wszystkiego zanim przyjdzie moc R32 już fajnie nawet jeździ jak jest serią po chipie, a brzmi jeszcze piękniej Z ciekawostek: Przedstawiam projekt AME: VW-Polo I 4x4 R32 Turbo: Masakra, jak to się klei Wcześniej w polo był silnik Volksvagenowski 1.8 16V Turbo z którego zrobiono 1047KM I jeszcze zabawny filmik :>
Rogalotti Opublikowano 20 Marca 2010 Autor Opublikowano 20 Marca 2010 Gregory miedzy hamowaniami bez i z wałkami zmieniły sie parametry otoczenia, mianowicie po wymianie wałków hamowałem auto przy cisnieniu atm wiekszym, było ok 102kPa gdzie wczesniej było 100kPa. Efekt tego jest taki że z wałkami auto ma mniej mocy niz bez na wykresie :-) Nie ma sensu tego zamieszczac, bo wynik na plus ok 5PS jest po przekalkulowaniu norm - warunków otoczenia. Z ciekawych rzeczy moge powiedziec ze wykres ma identyczne przebiegi a nawet miedzy 3800-4300obr kreski ida niżej niz na seryjnych wałkach. Mylse że do setupów takich jak K03,K04 nie ma sensu robic takiego moda. Inną sprawą, jest że ja mam dopracowany motor i bardzo dobry wynik jak na turbine K03. Wiec nie mozna sie spodziewac kosmosów skoro turbo dalej jest to samo. Silniki VR6 sa modyfikowane od setek lat na zachodzie, co nie zmienia faktu że nadal mozna z nim zrobic cos ciekawego. Przede wszystkim ma odpowiednia pojemnosc co pozwala zrobic duze cyferki. Pozdrawiam.
Buba Opublikowano 20 Marca 2010 Opublikowano 20 Marca 2010 bedzie szybsza od golfa proturbo ? :gwizdanie:
Rogalotti Opublikowano 20 Marca 2010 Autor Opublikowano 20 Marca 2010 Nie wiem i robiac to auto nie stawiam sobie poprzeczki na takim poziomie. Chociażby z tego powodu iż w nocy po warszawie porusza sie mnóstwo innych dużo mocniejszych aut od Golfa Daniela. Interesuje mnie zaupełnie co innego, coś czego nie zrobił jeszcze nikt w Polsce i mało kto to ogarnął na Świecie. Uruchomienie silnika NA z turbo tak żeby sterował nim jeden sterownik - Boschowski ME. To jest najważniejsze w moim projekcie. Za to pewny jestem jednego, że nigdy nie wystartuje w wyscigu na 400m. Pozdrawiam.
Buba Opublikowano 20 Marca 2010 Opublikowano 20 Marca 2010 Za to pewny jestem jednego, że nigdy nie wystartuje w wyscigu na 400m. w oficjalnych zawodach czy nocnych killach?
jaro4444 Opublikowano 21 Marca 2010 Opublikowano 21 Marca 2010 Witek szanuj budę od tej octy i trzymaj seryjny zawias, bo za jakiś czas zrobimy kolejny Jasiowóz :polew:
Rogalotti Opublikowano 21 Marca 2010 Autor Opublikowano 21 Marca 2010 No tak silnik bedzie mozna wziąsc z passata... tylko czy wtedy nie lepiej bedzie odkupic skode od Grzeska Adam poszedłes za moja rada ?
gregory Opublikowano 22 Marca 2010 Opublikowano 22 Marca 2010 Odnośnie tych wałków to ja nie mam na to żadnego potwierdzenia, ale wydaje mi się, że mój silnik na wałkach od ADR kręci o wiele lżej u góry. Na seryjnych wałkach powyżej 6k Rpm to auto już słabo jechało, a na tych od ADR kręci tak samo lekko do 7k Rpm jak u dołu. Turbo to GT2X-Eliminator, Amerykanie twierdzą, że jest nieco większa od K04-001. Będę teraz majstrował przy motorze i głowica będzie rozbierana i zastanawiam się które wałki założyć AEB....ADR Co do silnika VR6 to jest to jeden z najlepszych silników do tuningu z uwagi jak napisałeś na pojemność i bardzo mocną konstrukcję
poziek Opublikowano 23 Marca 2010 Opublikowano 23 Marca 2010 Gregory GT2X jest znacznie większa od K04-001
A3 Opublikowano 23 Marca 2010 Opublikowano 23 Marca 2010 Trzeba będzie namówić Witka na pewne Warszawskie spoty jak już skończy skode
gregory Opublikowano 24 Marca 2010 Opublikowano 24 Marca 2010 Gregory GT2X jest znacznie większa od K04-001 Amerykanie piszą, że GT2X jest nieco większa od K04, ale nie precyzują o którą K04 chodzi, a jest to wielodzietna rodzina więc domniemałem, że chodzi o tą z Audi TT 225KM.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się