Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 AFB] Problem z ruszeniem gdy postoje w korku - trzęsie mocno autem


meidzer

Rekomendowane odpowiedzi

Panowie.. dodam tylko, że warto jednak zainwestować i kupić markowe poduchy albo ori a nie jakieś podróby.. Szarpanie ustało, ale wewnątrz auta jest zdecydowanie głośniej, jakby na "budę" przenosiły się wibracje z silnika. Na zewnątrz nic nie słychać, jest tak jak było wcześniej, no ale w środku... Nie miałem pojęcia, że nawet takie gumowe przysłowiowe "byle co" jest aż tak ważne... hmm, za te dwie zapłaciłem - za jedną coś chyba 120, a za drugą 160 pln, a podobno dobre , markowe chodzą po ok 400. nie miałem nawet jeszcze czasu ani chęci sprawdzać> na razie pojeżdżę na tych, może się uleżą, czy coś..

zazwyczaj nie oszczędzałem na częściach do niuni, a tu proszę bardzo - nauczka, że nie "zazwyczaj" a "zawsze" nie wolno oszczędzać.. :(

Tak więc ostrzeżenie - jakbyście zmieniali poduchy, to lepiej zapłacić więcej a mieć spokój...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie uleżą się. Jak ja załozyłem takie tanie poduchy, to też był taki dudniący odgłos i kierownica sie trzesła... Jeżdziłem tak kilka miesięcy licząc ze sie poprawi z czasem, ale sie przeliczyłem. Wymieniłem na febi i problem zginął...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

_siwy_ a ile musiałeś zapłacić za te febi? Bo u mnie to chyba nie będzie kilka miesięcy, za bardzo mnie wpienia, że komfort jazdy w aucie przypomina teraz moskwicza czy innego trabanta...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie, problem ten sam jak i u was... Rozgrzane szarpie niemiłosiernie, nie da się ruszać w korkach... I mnie się wydaje, że to albo docisk, tarcza albo dwumas... Czy w 1.9 TDI AFN da rade zobaczyć stan tarczy bez wyciągania sprzęgła całego, czy trzeba wyciagać całą skrzynie biegów? I z jakimi przebiegami się u was to dzieje. Moja A4 ma 210 000 przejechane i dopiero teraz zaczęło szarpać...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja mam licznikowe 181 kkm. Z tego co widze auto głownie po mieście więc i sprzęgło zdecydowanie bardziej używane.

U mnie tragedii jeszcze nie ma do się tego uniknąc na płaskim - gorzej jak musze pod górkę ruszyć wtedy już jest cieżko.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

szczęściarzu - u mnie najprawdopodobniej siedzi dwumas więc kosztowna rzecz niestety. A to jest coś extra obok sprzęgła które u mnie spręzyn nie ma

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam wszystkich. Miałem ten sam problem w swojej Audicy, pojechałem do mechanika a on wsiadł do auta zaciągnął hamulec ręczny, wrzucił jedynkę i co zrobił? po prostu przypalił sprzegło tak, że aż śmierdziało w aucie. Po tym zabiegu objawy szarpania przy ruszaniu zniknęły. Spróbujcie, co wam zależy i tak chcecie wymieniać sprzęgło a ja daję głowę że ten zabieg nie zaszkodzi a może pomóc. Pozdrawiam, narka.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie o co chodzi z tym dwumasem przecież to jest chyba koło zamachowe o ile się orjętuje więc jakim cudem to może być uszkodzone skoro cały czas się kręci i jedno co jest w nim używane to zęby do rozrusznika, oświeć cie mnie jesli się myle, ja nadal uważam że to jest wina sprzęgła :mysli: [br]Dopisany: 02 Sierpień 2007, 21:21 _________________________________________________

szczęściarzu - u mnie najprawdopodobniej siedzi dwumas więc kosztowna rzecz niestety. A to jest coś extra obok sprzęgła które u mnie spręzyn nie ma

Kolego ty napisałeś do kolegi WESOLY1601 że ma szczęście bo u Ciebie nie ma sprężyn na sprzęgle a u niego są jakim cudem skoro macie takie same silniki o co chodzi czy o to że po dwuch latach produkcji coś się zmieniło?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie o co chodzi z tym dwumasem przecież to jest chyba koło zamachowe o ile się orjętuje więc jakim cudem to może być uszkodzone skoro cały czas się kręci i jedno co jest w nim używane to zęby do rozrusznika, oświeć cie mnie jesli się myle, ja nadal uważam że to jest wina sprzęgła :mysli: [br]Dopisany: 02 Sierpień 2007, 21:21 _________________________________________________

szczęściarzu - u mnie najprawdopodobniej siedzi dwumas więc kosztowna rzecz niestety. A to jest coś extra obok sprzęgła które u mnie spręzyn nie ma

Kolego ty napisałeś do kolegi WESOLY1601 że ma szczęście bo u Ciebie nie ma sprężyn na sprzęgle a u niego są jakim cudem skoro macie takie same silniki o co chodzi czy o to że po dwuch latach produkcji coś się zmieniło?

bo Wesoly 1601 ma dwumasa a wojo nie poniewaz jeden ma silnik 1Z a drugi AHU a to róznica

tu sobie poczytaj wszystko wspaniale opisane to zrozumisz

http://forum.tdi-tuning.pl/viewtopic.php?t=3110&start=0

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U mnie problem zniknal z podskakiwaniem przy ruszaniu po zmianie skrzyni biegów. Ucioł się wałek przekazujący i zginęła 4,5 i R. Po zaapliowaniu nowej-starej skrzyni nie mam problemów. Mogę stać i pół godziny w korku i jest ok. Sprzęgła nie ruszałem, bo ładne jeszcze, dwumas też ok. Podejrzewam, że wałek mógł być nadpęknięty i po rozgrzaniu dostawał "wichra" i podskakiwało całe auto. Mogę się mylić, to są tylko moje domysły.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Panowie o co chodzi z tym dwumasem przecież to jest chyba koło zamachowe o ile się orjętuje więc jakim cudem to może być uszkodzone skoro cały czas się kręci i jedno co jest w nim używane to zęby do rozrusznika, oświeć cie mnie jesli się myle, ja nadal uważam że to jest wina sprzęgła :mysli: [br]Dopisany: 02 Sierpień 2007, 21:21 _________________________________________________

szczęściarzu - u mnie najprawdopodobniej siedzi dwumas więc kosztowna rzecz niestety. A to jest coś extra obok sprzęgła które u mnie spręzyn nie ma

Kolego ty napisałeś do kolegi WESOLY1601 że ma szczęście bo u Ciebie nie ma sprężyn na sprzęgle a u niego są jakim cudem skoro macie takie same silniki o co chodzi czy o to że po dwuch latach produkcji coś się zmieniło?

bo Wesoly 1601 ma dwumasa a wojo nie poniewaz jeden ma silnik 1Z a drugi AHU a to róznica

tu sobie poczytaj wszystko wspaniale opisane to zrozumisz

http://forum.tdi-tuning.pl/viewtopic.php?t=3110&start=0

Kolego poczytam sobie napewno ale ja widze co oni mają napisane w profilu i zniego wynika że mają taki sam silnik więc stąd się wzieło moje pytanie do nich to chyba nie moja wina że jeden z nich ma zły profil nie? :hi:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja dodam jeszcze tylko że nie chodzi tu u mnie o rozgrzany silnik a raczej o rozgrzane sprzęgło, wysoka temperatura zewnętrzna oraz jazda w ruchu miejskim sprzyjają osiągnięciu wysokiej temperatury przez sprzęgło i wtedy się to dzieje,

dodam że sprzęgło bierze mi wysoko więc mam się szykować do wymiany sprzęgła czy też sprawa z kołem dwumasowym i czy wogle ono u mnie jest? :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja dodam jeszcze tylko że nie chodzi tu u mnie o rozgrzany silnik a raczej o rozgrzane sprzęgło, wysoka temperatura zewnętrzna oraz jazda w ruchu miejskim sprzyjają osiągnięciu wysokiej temperatury przez sprzęgło i wtedy się to dzieje,

dodam że sprzęgło bierze mi wysoko więc mam się szykować do wymiany sprzęgła czy też sprawa z kołem dwumasowym i czy wogle ono u mnie jest? :)

napewno nie masz dwumasa ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

witam, mam czasami ten sam problem jak autko jest rozgrzane. mysle ze jest to cos nie tak ze sprzeglem. wez na postoju wrzuc piaty bieg i przypal sprzeglo powinno na jakis moment pomoc. u mnie to zadzialalo i tak raz na miesiaczek albo ciud dluzej starczy. ale zczasem i tak trza do tego zajzec.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

witam, mam czasami ten sam problem jak autko jest rozgrzane. mysle ze jest to cos nie tak ze sprzeglem. wez na postoju wrzuc piaty bieg i przypal sprzeglo powinno na jakis moment pomoc. u mnie to zadzialalo i tak raz na miesiaczek albo ciud dluzej starczy. ale zczasem i tak trza do tego zajzec.

No to koledze ładnej porady udzieliłeś przypalić sprzęgło :shocked: :oklaski: powody i porady na ten temat były opisane może byc to sprzęgło jak i poduszki pod silnikiem, usterki się naprawia a nie powoduje paleniem sprzęgła :disgust:
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

witam, mam czasami ten sam problem jak autko jest rozgrzane. mysle ze jest to cos nie tak ze sprzeglem. wez na postoju wrzuc piaty bieg i przypal sprzeglo powinno na jakis moment pomoc. u mnie to zadzialalo i tak raz na miesiaczek albo ciud dluzej starczy. ale zczasem i tak trza do tego zajzec.

:blink:.....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

u mnie podobnie. jak jeżdżę dużo po mieście szczególnie w korkach to po pewnym czasie zaczyna własnie trząść budą cała. na zimnym sprzęgle jest normalnie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...