doradca Opublikowano 15 Listopada 2013 Opublikowano 15 Listopada 2013 jak to się mówi "kto bogatemu zabroni"A macie jakiegoś pompiarza ogarniętego w szczecinie co by koncówki wtrysków wymienił i sie całą operacją zaopiekował? (91) 483-19-00 Rafał Żelepień zakład na krakowskiej - to jest mechanik który ma goscia który ogarnia tanio i dobrze temat wtrysków zadzwon i zapytaj sie czy poda Ci namiary na niego. Ten koleś ogarniał temat wtrysków Arkowi w B8
kulbiks Opublikowano 15 Listopada 2013 Opublikowano 15 Listopada 2013 No to można się już potargować czekamy na jakieś konkret info. No i wykresik by się rzeczywiście przydał, żeby nie jechać w ciemno
SotoM Opublikowano 16 Listopada 2013 Opublikowano 16 Listopada 2013 Leo jest jedyną osoba która mogę polecić z czystym sumieniem...(nie tylko z racji ze to mój frend) ale z racji ze jest naprawdę bardzo dobry w tym co robi... z reszta to przez niego jeżdżę dezelem.... bardzo dużo ludzi u niego robiło wirusa, strojenia itp... ja również szczepiłem u Jacka 3 auta... choć obecną B7 mam na chwile obecną w serii... ale Leo już zgrał program z mojej bardachy... u Leo to naturalna sprawa i w ręcz podstawa ze przed zrobieniem czego kolwiek sprawdza kondycje silnika i wie co ma zrobić... jeśli ktoś chce mega konia to zrobi- ale na własna odpowiedzialność... możecie śmiało jechać do niego... polecam! polecam! polecam...! mysle ze 4,2TDI takze ogarnie... chyba cos juz takiego robił to chyba podajze ma 2szt ECU silnika...
Fr0styyy. Opublikowano 18 Listopada 2013 Opublikowano 18 Listopada 2013 Koszt wirusa koło 800 płn + hamownia 150 dla jednego auta wiadomo że jak hurtem to taniej.... Ile? Dzwonię jutro i się. dowiem... Dodam że jest możliwość wyhamowania quattro ..... A multitronic by shamował?
doradca Opublikowano 18 Listopada 2013 Opublikowano 18 Listopada 2013 tak sobie czytam watek na naszym forum o chipowaniu B8 z CAGA pod machą to mi sie wirusa odechciewa - jak widac to sprzegło i docisk nie ogarnia wiecej niż seria bez okucia w kevlar czy inne cóś
cool506 Opublikowano 18 Listopada 2013 Opublikowano 18 Listopada 2013 tak sobie czytam watek na naszym forum o chipowaniu B8 z CAGA pod machą to mi sie wirusa odechciewa - jak widac to sprzegło i docisk nie ogarnia wiecej niż seria bez okucia w kevlar czy inne cóś Zalezy co dla kogo znaczy seria.... 120 km 143km czy 170km, a sprzeglo to samo, wiec mi wystarczylo by nawet 168 km Sent from my GT-N8000 using Tapatalk 4
doradca Opublikowano 18 Listopada 2013 Opublikowano 18 Listopada 2013 tak sobie czytam watek na naszym forum o chipowaniu B8 z CAGA pod machą to mi sie wirusa odechciewa - jak widac to sprzegło i docisk nie ogarnia wiecej niż seria bez okucia w kevlar czy inne cóś Zalezy co dla kogo znaczy seria.... 120 km 143km czy 170km, a sprzeglo to samo, wiec mi wystarczylo by nawet 168 km Sent from my GT-N8000 using Tapatalk 4 Pany po zagłębieniu temat dowiedziałem sie ze tu chodzi o niutony które po chipie rozchodzą sie inaczej niż w serii tzn. 143 podkoksowane do 165 będzie ślizgać sprźeglem ale seria 170 już nie bo moment jest inaczej rozłożony na obrotach. Ogólnie problemu nie ma jeśli wykres nm idzie spokojnie płasko a to znaczy ze maksymalny jest przy wysokich obrotach co trochę ni jak sie ma do charakterystyki ropniaka. Może jestem w błędzie ale przeczytałem wiele postów i opinie są podobne ze nowe 2.0 tdi a raczej ich przeniesienie napędu nie zabardzo znoszą koksowanie motorowni... No ale trochę nam do koksu czasu zostało może sie znajdzie jakiś fachura trzeba do tego Leo zadżwonic czy on wie coś w temacie jeśli chodzi o b8...
cool506 Opublikowano 18 Listopada 2013 Opublikowano 18 Listopada 2013 tak sobie czytam watek na naszym forum o chipowaniu B8 z CAGA pod machą to mi sie wirusa odechciewa - jak widac to sprzegło i docisk nie ogarnia wiecej niż seria bez okucia w kevlar czy inne cóś Zalezy co dla kogo znaczy seria.... 120 km 143km czy 170km, a sprzeglo to samo, wiec mi wystarczylo by nawet 168 km Sent from my GT-N8000 using Tapatalk 4 Pany po zagłębieniu temat dowiedziałem sie ze tu chodzi o niutony które po chipie rozchodzą sie inaczej niż w serii tzn. 143 podkoksowane do 165 będzie ślizgać sprźeglem ale seria 170 już nie bo moment jest inaczej rozłożony na obrotach. Ogólnie problemu nie ma jeśli wykres nm idzie spokojnie płasko a to znaczy ze maksymalny jest przy wysokich obrotach co trochę ni jak sie ma do charakterystyki ropniaka. Może jestem w błędzie ale przeczytałem wiele postów i opinie są podobne ze nowe 2.0 tdi a raczej ich przeniesienie napędu nie zabardzo znoszą koksowanie motorowni... No ale trochę nam do koksu czasu zostało może sie znajdzie jakiś fachura trzeba do tego Leo zadżwonic czy on wie coś w temacie jeśli chodzi o b8... Zapytajcie go czy nie moglby zalatwic programu serii 170ps.... wtedy bylby pewniak... Sent from my GT-N8000 using Tapatalk 4
dzik Opublikowano 18 Listopada 2013 Opublikowano 18 Listopada 2013 każdy szanujący się tuner , oczywiście Leo także ogarnie program lepiej niż seria. Tak wystroi że będzie bezpieczniejszy od fabryki . Gdzie będzie trzeba odejmie, gdzie indziej doda. W Szczecinie to jedyny człowiek jakiemu dałbym autko do programu.
cool506 Opublikowano 18 Listopada 2013 Opublikowano 18 Listopada 2013 każdy szanujący się tuner , oczywiście Leo także ogarnie program lepiej niż seria. Tak wystroi że będzie bezpieczniejszy od fabryki . Gdzie będzie trzeba odejmie, gdzie indziej doda. W Szczecinie to jedyny człowiek jakiemu dałbym autko do programu. Masz jakis namiar? Z checia bym pogadal , daleko nie mam Sent from my GT-N8000 using Tapatalk 4
doradca Opublikowano 19 Listopada 2013 Opublikowano 19 Listopada 2013 Niech ktoś kto ma numer i interesuje go wirus na caga w b8 zadzwoni i sie spyta jak on to widzi i będziemy mieli jasność
SotoM Opublikowano 19 Listopada 2013 Opublikowano 19 Listopada 2013 [email protected] / kom. moge dać na PW jak ktoś chce...
prezesik Opublikowano 19 Listopada 2013 Opublikowano 19 Listopada 2013 Szukam kogos z wag ze Szczecina zeby mi furmanek sprawdzic Wysłane z iPhone przez Tapatalk
Artur82 Opublikowano 19 Listopada 2013 Opublikowano 19 Listopada 2013 http://a4-klub.pl/bluzy-polary-116/polar-klubowy-helikon-tex-x-tura-zapisy-286557/ BRAĆ!!
doradca Opublikowano 21 Listopada 2013 Opublikowano 21 Listopada 2013 A więc Pany Dzwoniłem do Leo i wypytałem się co i jak jeśli chodzi o B8 w silniku 143/170KM - Leo potwierdził że występuje problem ale tylko wtedy gdy tuner źle rozłoży moment obrotowy (czyli tak jak myślałem). Powiedział iż najlepiej wzorować się kreską seryjną z 170 km a nie pompować 380/400 Nm od 2200 obr/min. Także można śmiało jechać - a i rabat bedzie też jak grupowo podjedziemy
cool506 Opublikowano 21 Listopada 2013 Opublikowano 21 Listopada 2013 A więc Pany Dzwoniłem do Leo i wypytałem się co i jak jeśli chodzi o B8 w silniku 143/170KM - Leo potwierdził że występuje problem ale tylko wtedy gdy tuner źle rozłoży moment obrotowy (czyli tak jak myślałem). Powiedział iż najlepiej wzorować się kreską seryjną z 170 km a nie pompować 380/400 Nm od 2200 obr/min. Także można śmiało jechać - a i rabat bedzie też jak grupowo podjedziemy To jak poda ie jakies konkret to ja hop na liste Sent from my GT-N8000 using Tapatalk 4
doradca Opublikowano 21 Listopada 2013 Opublikowano 21 Listopada 2013 o konkretach mysle ze porozmawiamy jakos blizej wykonania koksowania czyli w granicach marca szykujcie fury i portfele
marianek Opublikowano 21 Listopada 2013 Opublikowano 21 Listopada 2013 Panowie możecie mi polecić kogoś w Szczecinie kto ogarnie co się dzieje z samopoziomem w moim audi. Z tego co pamiętam to vag pokazywał chyba błąd silnika krokowego samopoziomu, a w Drawsku mi nikt tego nie naprawi szybciej coś jeszcze popsują
zadra Opublikowano 22 Listopada 2013 Opublikowano 22 Listopada 2013 o konkretach mysle ze porozmawiamy jakos blizej wykonania koksowania czyli w granicach marca szykujcie fury i portfele Zobaczę jak wyjdę z tymi remontami u mnie to też skorzystam na wiosenkę
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się