Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Zachodniopomorskie pogaduchy


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
jak to się mówi "kto bogatemu zabroni"

A macie jakiegoś pompiarza ogarniętego w szczecinie co by koncówki wtrysków wymienił i sie całą operacją zaopiekował?

(91) 483-19-00 Rafał Żelepień zakład na krakowskiej - to jest mechanik który ma goscia który ogarnia tanio i dobrze temat wtrysków zadzwon i zapytaj sie czy poda Ci namiary na niego.

Ten koleś ogarniał temat wtrysków Arkowi w B8

  • Odpowiedzi 2.5 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Top użytkownicy w tym temacie

Opublikowano

No to można się już potargować :naughty: czekamy na jakieś konkret info. No i wykresik by się rzeczywiście przydał, żeby nie jechać w ciemno :wink:

Opublikowano

Leo jest jedyną osoba która mogę polecić z czystym sumieniem...(nie tylko z racji ze to mój frend) ale z racji ze jest naprawdę bardzo dobry w tym co robi... z reszta to przez niego jeżdżę dezelem.... bardzo dużo ludzi u niego robiło wirusa, strojenia itp... ja również szczepiłem u Jacka 3 auta... choć obecną B7 mam na chwile obecną w serii... :) ale Leo już zgrał program z mojej bardachy...

u Leo to naturalna sprawa i w ręcz podstawa ze przed zrobieniem czego kolwiek sprawdza kondycje silnika i wie co ma zrobić... jeśli ktoś chce mega konia to zrobi- ale na własna odpowiedzialność... możecie śmiało jechać do niego... polecam! polecam! polecam...!

mysle ze 4,2TDI takze ogarnie... chyba cos juz takiego robił to chyba podajze ma 2szt ECU silnika...

Opublikowano
Koszt wirusa koło 800 płn + hamownia 150 dla jednego auta wiadomo że jak hurtem to taniej.... Ile? Dzwonię jutro i się. dowiem... Dodam że jest możliwość wyhamowania quattro .....

A multitronic by shamował? :wink:

Opublikowano

tak sobie czytam watek na naszym forum o chipowaniu B8 z CAGA pod machą to mi sie wirusa odechciewa - jak widac to sprzegło i docisk nie ogarnia wiecej niż seria bez okucia w kevlar czy inne cóś

Opublikowano
tak sobie czytam watek na naszym forum o chipowaniu B8 z CAGA pod machą to mi sie wirusa odechciewa - jak widac to sprzegło i docisk nie ogarnia wiecej niż seria bez okucia w kevlar czy inne cóś

Zalezy co dla kogo znaczy seria.... 120 km 143km czy 170km, a sprzeglo to samo, wiec mi wystarczylo by nawet 168 km :):D

Sent from my GT-N8000 using Tapatalk 4

Opublikowano

dokładnie :wink:

Opublikowano
tak sobie czytam watek na naszym forum o chipowaniu B8 z CAGA pod machą to mi sie wirusa odechciewa - jak widac to sprzegło i docisk nie ogarnia wiecej niż seria bez okucia w kevlar czy inne cóś

Zalezy co dla kogo znaczy seria.... 120 km 143km czy 170km, a sprzeglo to samo, wiec mi wystarczylo by nawet 168 km :):D

Sent from my GT-N8000 using Tapatalk 4

Pany po zagłębieniu temat dowiedziałem sie ze tu chodzi o niutony które po chipie rozchodzą sie inaczej niż w serii tzn. 143 podkoksowane do 165 będzie ślizgać sprźeglem ale seria 170 już nie bo moment jest inaczej rozłożony na obrotach. Ogólnie problemu nie ma jeśli wykres nm idzie spokojnie płasko a to znaczy ze maksymalny jest przy wysokich obrotach co trochę ni jak sie ma do charakterystyki ropniaka. Może jestem w błędzie ale przeczytałem wiele postów i opinie są podobne ze nowe 2.0 tdi a raczej ich przeniesienie napędu nie zabardzo znoszą koksowanie motorowni... No ale trochę nam do koksu czasu zostało może sie znajdzie jakiś fachura trzeba do tego Leo zadżwonic czy on wie coś w temacie jeśli chodzi o b8...

Opublikowano
tak sobie czytam watek na naszym forum o chipowaniu B8 z CAGA pod machą to mi sie wirusa odechciewa - jak widac to sprzegło i docisk nie ogarnia wiecej niż seria bez okucia w kevlar czy inne cóś

Zalezy co dla kogo znaczy seria.... 120 km 143km czy 170km, a sprzeglo to samo, wiec mi wystarczylo by nawet 168 km :):D

Sent from my GT-N8000 using Tapatalk 4

Pany po zagłębieniu temat dowiedziałem sie ze tu chodzi o niutony które po chipie rozchodzą sie inaczej niż w serii tzn. 143 podkoksowane do 165 będzie ślizgać sprźeglem ale seria 170 już nie bo moment jest inaczej rozłożony na obrotach. Ogólnie problemu nie ma jeśli wykres nm idzie spokojnie płasko a to znaczy ze maksymalny jest przy wysokich obrotach co trochę ni jak sie ma do charakterystyki ropniaka. Może jestem w błędzie ale przeczytałem wiele postów i opinie są podobne ze nowe 2.0 tdi a raczej ich przeniesienie napędu nie zabardzo znoszą koksowanie motorowni... No ale trochę nam do koksu czasu zostało może sie znajdzie jakiś fachura trzeba do tego Leo zadżwonic czy on wie coś w temacie jeśli chodzi o b8...

Zapytajcie go czy nie moglby zalatwic programu serii 170ps.... wtedy bylby pewniak...

Sent from my GT-N8000 using Tapatalk 4

Opublikowano

każdy szanujący się tuner , oczywiście Leo także ogarnie program lepiej niż seria. Tak wystroi że będzie bezpieczniejszy od fabryki :). Gdzie będzie trzeba odejmie, gdzie indziej doda. W Szczecinie to jedyny człowiek jakiemu dałbym autko do programu.

Opublikowano
każdy szanujący się tuner , oczywiście Leo także ogarnie program lepiej niż seria. Tak wystroi że będzie bezpieczniejszy od fabryki :). Gdzie będzie trzeba odejmie, gdzie indziej doda. W Szczecinie to jedyny człowiek jakiemu dałbym autko do programu.

Masz jakis namiar? Z checia bym pogadal , daleko nie mam :)

Sent from my GT-N8000 using Tapatalk 4

Opublikowano

Niech ktoś kto ma numer i interesuje go wirus na caga w b8 zadzwoni i sie spyta jak on to widzi i będziemy mieli jasność

Opublikowano

Szukam kogos z wag ze Szczecina zeby mi furmanek sprawdzic

Wysłane z iPhone przez Tapatalk

Opublikowano

A więc Pany

Dzwoniłem do Leo i wypytałem się co i jak jeśli chodzi o B8 w silniku 143/170KM - Leo potwierdził że występuje problem ale tylko wtedy gdy tuner źle rozłoży moment obrotowy (czyli tak jak myślałem).

Powiedział iż najlepiej wzorować się kreską seryjną z 170 km a nie pompować 380/400 Nm od 2200 obr/min. Także można śmiało jechać - a i rabat bedzie też jak grupowo podjedziemy :)

Opublikowano
A więc Pany

Dzwoniłem do Leo i wypytałem się co i jak jeśli chodzi o B8 w silniku 143/170KM - Leo potwierdził że występuje problem ale tylko wtedy gdy tuner źle rozłoży moment obrotowy (czyli tak jak myślałem).

Powiedział iż najlepiej wzorować się kreską seryjną z 170 km a nie pompować 380/400 Nm od 2200 obr/min. Także można śmiało jechać - a i rabat bedzie też jak grupowo podjedziemy :)

To jak poda ie jakies konkret to ja hop na liste

Sent from my GT-N8000 using Tapatalk 4

Opublikowano

o konkretach mysle ze porozmawiamy jakos blizej wykonania koksowania :) czyli w granicach marca :) szykujcie fury i portfele

Opublikowano

Panowie możecie mi polecić kogoś w Szczecinie kto ogarnie co się dzieje z samopoziomem w moim audi. Z tego co pamiętam to vag pokazywał chyba błąd silnika krokowego samopoziomu, a w Drawsku mi nikt tego nie naprawi szybciej coś jeszcze popsują:facepalm:

Opublikowano
o konkretach mysle ze porozmawiamy jakos blizej wykonania koksowania :) czyli w granicach marca :) szykujcie fury i portfele

Zobaczę jak wyjdę z tymi remontami u mnie to też skorzystam na wiosenkę :wink:

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...