Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[ALL] Temat chiptuningu-czy jest możliwa taka opcja?


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

witam :hi:

Właśnie rozmawiałem z kumplem który chipował swojego seata leona TDI 130km na 160km i tam gdzie chipował kazali przyjechac mu za rok zeby wyeliminować ewentualne błędy tzn. jedzie tam i jak na hamowni wykaże ze ma mniej km to zrobią mu tyle co było. Więc czy jest to wogóle możliwe zeby pojawiły sie takie błędy??? Jak ja robiłem chipa to powiedzieli mi że robią raz i dobrze i nie ma mowy o zadnych błedach i nie po to robi zeby potem naprawiac. Wiec ktos chyba lipe robi... a jakie jest zdanie klubowiczów??

Opublikowano

wydaje mi sie-a wręcz jestem tego pewien,że panowie lekko przesadzili :wink4: nie od dziś wiadomo,że przed chipowaniem jest hamownia i test podzespołów,dla dokładnego zbadania kondycji auta-potem, pod te dane modyfikuje sie mapy,wedle życzenia klienta,ile wyjdzie-mozna przypuszczac po kondycji auta i wystrojeniu,ale,zeby proponowali powrót za rok i ponowne hamowanie?Przez rok czasu można autko z nieodpowiednio wystrojonym programem- zarżnąć na śmierć...coś kręcą,a powiedz jeszcze gdzie tacy "fachowcy" są?

Opublikowano

nie wiem dokładnie jak ta firma sie nazywa postaram sie dowiedzieć ale jakos jak na nadażyn sie leci czy cos takiego. Jak tylko sie dowiem to napisze.

Opublikowano

Hej.

Juziu a gdzie Ty chipowałeś swoją bestię(rozumiem że to ta co w profilu) i ile Cie wyniosło?Dużo kucy przybyło,jak wrażenia?Pozdr.

Opublikowano

siema :hi:

ja chipowałem w firmie Unitronic w Piasecznie. Przybyło 30 rumaków moze i wydaje sie mało ale jest za***ista różnica, niedawno wyciołem kata jest kupiony FMIC i dolot z kwasówy ale poczekam na wiosne z założeniem tego... ja za chipa dałem 1300zł po świątecznej cenie :> normalna cena to 1500zł Osobiscie jestem w 100% zadowolony z pracy tej firmy.

PS> Wydruk z hamowni masz w działe Wykresy po modyfikacjach.... jestem na pierwszej stronie

PZDR

Opublikowano

Myślałem ze te 180 km mi wystarczy ale jednak apetyt wiekszy jest :kox: ale jak pociagne tak do 200km to dam spokój chyba...

Opublikowano

Myślałem ze te 180 km mi wystarczy ale jednak apetyt wiekszy jest :kox: ale jak pociagne tak do 200km to dam spokój chyba...

na pompce K03 ???? bedzie ci ciężko :wink4:

musialbyś mieć silnik w idealnym stanie a nawet lepszym :gwizdanie:

Opublikowano

niestety turbawki nie zmieniam wiec pozostaje K03 a tak wogóle to bardzo interesuje mnie kupno S4 :cool1:

Opublikowano

Myślałem ze te 180 km mi wystarczy ale jednak apetyt wiekszy jest :kox: ale jak pociagne tak do 200km to dam spokój chyba...

na pompce K03 ???? bedzie ci ciężko :wink4:

musialbyś mieć silnik w idealnym stanie a nawet lepszym :gwizdanie:

mi sie udało zrobić na K03-S 202 kM z FMIC-em

ale turbina rozleciała sie w tydzien po modyfikacji :polew: :polew:

Opublikowano

Myślałem ze te 180 km mi wystarczy ale jednak apetyt wiekszy jest :kox: ale jak pociagne tak do 200km to dam spokój chyba...

na pompce K03 ???? bedzie ci ciężko :wink4:

musialbyś mieć silnik w idealnym stanie a nawet lepszym :gwizdanie:

mi sie udało zrobić na K03-S 202 kM z FMIC-em

ale turbina rozleciała sie w tydzien po modyfikacji :polew: :polew:

:polew: :polew: :polew:

Opublikowano

to jak sie rozleci to bedzie K04 :tongue4:

Opublikowano

to jak sie rozleci to bedzie K04 :tongue4:

:good:

nie lepiej od razu coś większego?

np. gt2871r :naughty:

Opublikowano

z takiej turbiny "wystraszysz" jakies 350kM

nie ma sensu tej turbiny, bo to tylko początek modyfikacji

potem idą hamulce, zawiecha... a to kolejne koszta

Opublikowano

z takiej turbiny "wystraszysz" jakies 350kM

nie ma sensu tej turbiny, bo to tylko początek modyfikacji

potem idą hamulce, zawiecha... a to kolejne koszta

jak mam wybierać między K04 gdzie tak czy siak muszę zmieniać podzespoły to lepiej zainwestować w coś naprawdę dobrego :)

hamulce to powinno się zmieniać już po programie, bo bezpieczeństwo to podstawa :wink4:

Opublikowano

wrzuc K04, spokojnie wystarczy na 220kM

powyżej ten wartości musisz zmieniac w swoim aucie korby

dodaj FMIC-a, hamulce na 320mm, ale musisz zmieniac zwrotnice

w B5 nie ma zbyt dużego pola do popisu w tej materii

Opublikowano

wrzuc K04, spokojnie wystarczy na 220kM

powyżej ten wartości musisz zmieniac w swoim aucie korby

dodaj FMIC-a, hamulce na 320mm, ale musisz zmieniac zwrotnice

w B5 nie ma zbyt dużego pola do popisu w tej materii

buhehehe :wink4:

spoko spoko, ja wiem co robić, a k04 nigdy nie wrzucę, bo to nie opłacalny interes :)

pakować turbo, wtryski, kolektor, przepływkę, bawić się z wydechem i dolotem za grubą kasę dla 220 kucy? nie warto

ps. o tych korbach to wyskoczyłeś jak Filip z konopii :polew:

Opublikowano

przy zmianie na K04 nie trzeba za cudowac, wszystko ładnie chodzi na std gratach

jestes w błedzie, tylko korby od AEB/ARK wytrzymaja 250kM

przy innych 1.8T np. (AVJ, APU) urywały sie główki korbowodów

nie jestem alfą i omegą w temacie ale przerobiłem już kilka takich silników

Opublikowano

przy zmianie na K04 nie trzeba za cudowac, wszystko ładnie chodzi na std gratach

jestes w błedzie, tylko korby od AEB/ARK wytrzymaja 250kM

przy innych 1.8T np. (AVJ, APU) urywały sie główki korbowodów

nie jestem alfą i omegą w temacie ale przerobiłem już kilka takich silników

spooookooo, ja wiem swoje, Ty wiesz swoje, tylko najlepsze jest to że ori wtryski nie wytrzumują więcej jak 200 kucy, a Ty chcesz z samego powietrza uzyskać 220 koni, to dobry z Ciebie fachowiec :naughty:

Pozdrawiam

Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...