JUZIU Opublikowano 11 Lutego 2010 Opublikowano 11 Lutego 2010 witam Właśnie rozmawiałem z kumplem który chipował swojego seata leona TDI 130km na 160km i tam gdzie chipował kazali przyjechac mu za rok zeby wyeliminować ewentualne błędy tzn. jedzie tam i jak na hamowni wykaże ze ma mniej km to zrobią mu tyle co było. Więc czy jest to wogóle możliwe zeby pojawiły sie takie błędy??? Jak ja robiłem chipa to powiedzieli mi że robią raz i dobrze i nie ma mowy o zadnych błedach i nie po to robi zeby potem naprawiac. Wiec ktos chyba lipe robi... a jakie jest zdanie klubowiczów??
domjenick Opublikowano 11 Lutego 2010 Opublikowano 11 Lutego 2010 wydaje mi sie-a wręcz jestem tego pewien,że panowie lekko przesadzili nie od dziś wiadomo,że przed chipowaniem jest hamownia i test podzespołów,dla dokładnego zbadania kondycji auta-potem, pod te dane modyfikuje sie mapy,wedle życzenia klienta,ile wyjdzie-mozna przypuszczac po kondycji auta i wystrojeniu,ale,zeby proponowali powrót za rok i ponowne hamowanie?Przez rok czasu można autko z nieodpowiednio wystrojonym programem- zarżnąć na śmierć...coś kręcą,a powiedz jeszcze gdzie tacy "fachowcy" są?
JUZIU Opublikowano 11 Lutego 2010 Autor Opublikowano 11 Lutego 2010 nie wiem dokładnie jak ta firma sie nazywa postaram sie dowiedzieć ale jakos jak na nadażyn sie leci czy cos takiego. Jak tylko sie dowiem to napisze.
bialy986 Opublikowano 12 Lutego 2010 Opublikowano 12 Lutego 2010 Hej. Juziu a gdzie Ty chipowałeś swoją bestię(rozumiem że to ta co w profilu) i ile Cie wyniosło?Dużo kucy przybyło,jak wrażenia?Pozdr.
JUZIU Opublikowano 12 Lutego 2010 Autor Opublikowano 12 Lutego 2010 siema ja chipowałem w firmie Unitronic w Piasecznie. Przybyło 30 rumaków moze i wydaje sie mało ale jest za***ista różnica, niedawno wyciołem kata jest kupiony FMIC i dolot z kwasówy ale poczekam na wiosne z założeniem tego... ja za chipa dałem 1300zł po świątecznej cenie :> normalna cena to 1500zł Osobiscie jestem w 100% zadowolony z pracy tej firmy. PS> Wydruk z hamowni masz w działe Wykresy po modyfikacjach.... jestem na pierwszej stronie PZDR
kwiatko Opublikowano 18 Lutego 2010 Opublikowano 18 Lutego 2010 a nie lepiej było najpierw graty założyć i potem na program jechać?
JUZIU Opublikowano 19 Lutego 2010 Autor Opublikowano 19 Lutego 2010 Myślałem ze te 180 km mi wystarczy ale jednak apetyt wiekszy jest ale jak pociagne tak do 200km to dam spokój chyba...
moskal Opublikowano 19 Lutego 2010 Opublikowano 19 Lutego 2010 Myślałem ze te 180 km mi wystarczy ale jednak apetyt wiekszy jest ale jak pociagne tak do 200km to dam spokój chyba... na pompce K03 ???? bedzie ci ciężko musialbyś mieć silnik w idealnym stanie a nawet lepszym :gwizdanie:
JUZIU Opublikowano 19 Lutego 2010 Autor Opublikowano 19 Lutego 2010 niestety turbawki nie zmieniam wiec pozostaje K03 a tak wogóle to bardzo interesuje mnie kupno S4
Dev Opublikowano 19 Lutego 2010 Opublikowano 19 Lutego 2010 Myślałem ze te 180 km mi wystarczy ale jednak apetyt wiekszy jest ale jak pociagne tak do 200km to dam spokój chyba... na pompce K03 ???? bedzie ci ciężko musialbyś mieć silnik w idealnym stanie a nawet lepszym :gwizdanie: mi sie udało zrobić na K03-S 202 kM z FMIC-em ale turbina rozleciała sie w tydzien po modyfikacji :polew:
kwiatko Opublikowano 19 Lutego 2010 Opublikowano 19 Lutego 2010 Myślałem ze te 180 km mi wystarczy ale jednak apetyt wiekszy jest ale jak pociagne tak do 200km to dam spokój chyba... na pompce K03 ???? bedzie ci ciężko musialbyś mieć silnik w idealnym stanie a nawet lepszym :gwizdanie: mi sie udało zrobić na K03-S 202 kM z FMIC-em ale turbina rozleciała sie w tydzien po modyfikacji :polew: :polew:
Pucek Opublikowano 21 Lutego 2010 Opublikowano 21 Lutego 2010 to jak sie rozleci to bedzie K04 nie lepiej od razu coś większego? np. gt2871r
Dev Opublikowano 21 Lutego 2010 Opublikowano 21 Lutego 2010 z takiej turbiny "wystraszysz" jakies 350kM nie ma sensu tej turbiny, bo to tylko początek modyfikacji potem idą hamulce, zawiecha... a to kolejne koszta
Pucek Opublikowano 21 Lutego 2010 Opublikowano 21 Lutego 2010 z takiej turbiny "wystraszysz" jakies 350kM nie ma sensu tej turbiny, bo to tylko początek modyfikacji potem idą hamulce, zawiecha... a to kolejne koszta jak mam wybierać między K04 gdzie tak czy siak muszę zmieniać podzespoły to lepiej zainwestować w coś naprawdę dobrego hamulce to powinno się zmieniać już po programie, bo bezpieczeństwo to podstawa
Dev Opublikowano 21 Lutego 2010 Opublikowano 21 Lutego 2010 wrzuc K04, spokojnie wystarczy na 220kM powyżej ten wartości musisz zmieniac w swoim aucie korby dodaj FMIC-a, hamulce na 320mm, ale musisz zmieniac zwrotnice w B5 nie ma zbyt dużego pola do popisu w tej materii
Pucek Opublikowano 21 Lutego 2010 Opublikowano 21 Lutego 2010 wrzuc K04, spokojnie wystarczy na 220kM powyżej ten wartości musisz zmieniac w swoim aucie korby dodaj FMIC-a, hamulce na 320mm, ale musisz zmieniac zwrotnice w B5 nie ma zbyt dużego pola do popisu w tej materii buhehehe spoko spoko, ja wiem co robić, a k04 nigdy nie wrzucę, bo to nie opłacalny interes pakować turbo, wtryski, kolektor, przepływkę, bawić się z wydechem i dolotem za grubą kasę dla 220 kucy? nie warto ps. o tych korbach to wyskoczyłeś jak Filip z konopii
Dev Opublikowano 21 Lutego 2010 Opublikowano 21 Lutego 2010 przy zmianie na K04 nie trzeba za cudowac, wszystko ładnie chodzi na std gratach jestes w błedzie, tylko korby od AEB/ARK wytrzymaja 250kM przy innych 1.8T np. (AVJ, APU) urywały sie główki korbowodów nie jestem alfą i omegą w temacie ale przerobiłem już kilka takich silników
Pucek Opublikowano 21 Lutego 2010 Opublikowano 21 Lutego 2010 przy zmianie na K04 nie trzeba za cudowac, wszystko ładnie chodzi na std gratach jestes w błedzie, tylko korby od AEB/ARK wytrzymaja 250kM przy innych 1.8T np. (AVJ, APU) urywały sie główki korbowodów nie jestem alfą i omegą w temacie ale przerobiłem już kilka takich silników spooookooo, ja wiem swoje, Ty wiesz swoje, tylko najlepsze jest to że ori wtryski nie wytrzumują więcej jak 200 kucy, a Ty chcesz z samego powietrza uzyskać 220 koni, to dobry z Ciebie fachowiec Pozdrawiam
Rekomendowane odpowiedzi