Radziu Audi A4 Opublikowano 11 Lutego 2010 Opublikowano 11 Lutego 2010 Tak jak w temacie. auto nie domaga powyżej 4,5 tys obrotów. byłem u gazownika, stwierdzil, że to nie kwestia regulaji gazu, a rozwierceniu dysz, bo ponoć są za małe. Auto kupiłem z 3 miesięczna instalacją gazową komputer STAG300, reduktor tomasetto, i wtryski valteki czerwone i wszystko było OK, ciągnęła prawie do 7 tys obr, tak jak na benzynie (nie próbowałem nigdy do odcinki bo szkoda autka) no i paliła mniej. Co radzicie?? Filtry wymienione razem z olejem i przejechane 4,5 tys km. takze na pewno nie są zatkane. Listwa jest zregenerowana bo wtryski zaczeły głośno stukać i autko wibrowało na postju. Dodam jeszcze że jak ruszam, to potrafi się przydusić i dopiero po małej sekundzie idzie dalej. Proszę o porady, bo nie chcę ingerować w coś, co nie jest przeznaczone do ingerencji. Słyszałem ze jeszcze membrana w reduktorze moze być zabrudzona i reduktor sam w sobie taką mazią i dlatego nie przepuszcza więcej gazu wtedy, gdy jest najbardziej potrzebny. Proszę o pomoc i z góry dziekuje
juby_p Opublikowano 11 Lutego 2010 Opublikowano 11 Lutego 2010 jeśli masz alaskę to niewierze ze szedł jak na benzynie do 7 tyś
Radziu Audi A4 Opublikowano 13 Lutego 2010 Autor Opublikowano 13 Lutego 2010 jeśli masz alaskę to niewierze ze szedł jak na benzynie do 7 tyś alaska?? to jakiś model reduktora?? bo nie rozumiem
Samaelos Opublikowano 13 Lutego 2010 Opublikowano 13 Lutego 2010 Tak, to model reduktora. Firma Tomasetto ma ich trochę. http://www.tomasetto.com/a_ENG_31_1.html. Alaska wg wielu opinii trochę za słaba do ADR-a. Mi też taki proponowali ale powiedziałem, że chcę lepszy i wstawili Zavoli Zeta N. I jest gitara:)
juby_p Opublikowano 13 Lutego 2010 Opublikowano 13 Lutego 2010 jeśli masz alaskę to niewierze ze szedł jak na benzynie do 7 tyś alaska?? to jakiś model reduktora?? bo nie rozumiem tak do 90KM wtryski tez nie są super wydajne generalnie to przeba by podłaczyć kompa i sie przejechać popatrzec na mapy i pewnie sie wszystko wyjaśni. Masz lapropa i interfejs?
Radziu Audi A4 Opublikowano 14 Lutego 2010 Autor Opublikowano 14 Lutego 2010 lapka mam, interfejsu, niestety brak, ale mam kumpla co ma fejsa, wię pożyczyc, to nie problem Ale panowie, powtarzam, że po montazu instalki, wszystko było cacy. Latała jak rakieta i wkręcała sie pieknie. Tzn teraz też się wkręca, ale od 4,5 - 5.0 tys obrotów dostaje lekkiego muła i nie idzie tak jak potrzeba. A wiadomo że moment obrotowy w ADR-ach zaczyna sę prawie od 4 tys i ciągnie się do prawie 7 tys,... Nie mówię że cały czas tak jeżdzę, ale wtedy jest największa frada z jazdy, i przydaje się podczas wyprzedzania ewentualnie jak mnie ktoś podkurzy delikatnie
Buba Opublikowano 14 Lutego 2010 Opublikowano 14 Lutego 2010 podstawowe pytanie czy na benzynie i na gazie idzie tak samo??
mosquitosound Opublikowano 16 Lutego 2010 Opublikowano 16 Lutego 2010 w moim arg było podobnie, powyżej 4 tyś. tracił moc. wyczyściłem przepływkę i przepustnicę i pomogło :>
Radziu Audi A4 Opublikowano 16 Lutego 2010 Autor Opublikowano 16 Lutego 2010 w moim arg było podobnie, powyżej 4 tyś. tracił moc. wyczyściłem przepływkę i przepustnicę i pomogło :> Robiłem kolego jedno i drugie. niestety efekt mizerny. dzisiaj obejrzałem filtr fazy lotnej gazu, i przepustowość ma jak najbardziej OK. jednak na krańcach było widać leciutke oznaki mazi gazowej. Więc trzeba będzie zob aczyć reduktor.
duluki Opublikowano 24 Lutego 2010 Opublikowano 24 Lutego 2010 podstawowe pytanie czy na benzynie i na gazie idzie tak samo?? ależ skąd Kolego sam chyba o tym wiesz,na benzynce można to odczuć.Ja mam nieraz tak: jadę przy wyprzedzaniu i jak przygazuję to przeskakuje mi sam na benzynę i wtedy jest to dość wyrażnie odczuwalne .Ale przy spokojnej jeździe to bez różnicy może trochę przy ruszaniu
olek4505 Opublikowano 26 Lutego 2010 Opublikowano 26 Lutego 2010 ja mam tak samo jak kolega 4,5tyś i mul ja mam zwykłą instalacje gazowa na benzynie śmiga jak głupi dodam ze tez szedł ładnie i nagle zamula a i dodam ze reduktor czyściłem zaraz po tym jak to się stało i nie pomogło
juby_p Opublikowano 26 Lutego 2010 Opublikowano 26 Lutego 2010 ja mam tak samo jak kolega 4,5tyś i mul ja mam zwykłą instalacje gazowa na benzynie śmiga jak głupi dodam ze tez szedł ładnie i nagle zamula a i dodam ze reduktor czyściłem zaraz po tym jak to się stało i nie pomogło Na tradycyjnym mikserze to normalne - masz zwężkę w dolocie:) można próbować zabawy z sonicznym ale to juz musi zrobic gazownik co ma pojecie jak dobrac mikser do silnika.
Radziu Audi A4 Opublikowano 26 Lutego 2010 Autor Opublikowano 26 Lutego 2010 ja mam tak samo jak kolega 4,5tyś i mul ja mam zwykłą instalacje gazowa na benzynie śmiga jak głupi dodam ze tez szedł ładnie i nagle zamula a i dodam ze reduktor czyściłem zaraz po tym jak to się stało i nie pomogło Na tradycyjnym mikserze to normalne - masz zwężkę w dolocie:) można próbować zabawy z sonicznym ale to juz musi zrobic gazownik co ma pojecie jak dobrac mikser do silnika. No dobra.. a jak ja mam sekwencje?? to o może być przyczyną??
duluki Opublikowano 26 Lutego 2010 Opublikowano 26 Lutego 2010 raczej wszyscy w Audiczkach montują sekwencję kolego :gwizdanie:
olek4505 Opublikowano 26 Lutego 2010 Opublikowano 26 Lutego 2010 ja mam tak samo jak kolega 4,5tyś i mul ja mam zwykłą instalacje gazowa na benzynie śmiga jak głupi dodam ze tez szedł ładnie i nagle zamula a i dodam ze reduktor czyściłem zaraz po tym jak to się stało i nie pomogło Na tradycyjnym mikserze to normalne - masz zwężkę w dolocie:) można próbować zabawy z sonicznym ale to juz musi zrobic gazownik co ma pojecie jak dobrac mikser do silnika. nie mam zwężki w dolocie powietrza i jak już mówiłem wszystko było ok chodził jak burza aż nagle 4,5tys obrotów i lipa
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się