filip1001 Opublikowano 15 Lutego 2010 Opublikowano 15 Lutego 2010 , mam taki problem: nawet nie wiem dokładnie kiedy, ale naleciało mi syfu za szybkę przy prędkościomierzu i obrotomierzu( poniżej fotka) i chciałbym to teraz solidnie wyczyścić, tylko jak to zrobić? Najlepiej byłoby zdjąć tą szybkę Ma ktoś jakieś pomysły? Może już ktoś coś takiego robił. Pozdrawiam.
Konradoss Opublikowano 15 Lutego 2010 Opublikowano 15 Lutego 2010 Nie mam pocieszających wiadomości. Nie da się ot tak wyjąć szybki i jej przetrzeć. Trzeba by rozbebeszyć deskę rozdzielczą , odpiąć licznik. A i to na niewiele się zda bo (passata B5 licznik miałem w ręku A4 nie ale myśle ,ze są na podobnej zasadzie skonstrowane) są praktycznie monolitem – nie odejmiesz szyby przedniej bez rozklejania (wyłamywania) zaczepów. Może ktoś przerabiał temat , natomiast w Passacie z powyższego powodu odstąpiłem od montażu srebrnych obwódek , aczkolwiek wiem ,ze są tacy co je zamontowali.
mentryb Opublikowano 15 Lutego 2010 Opublikowano 15 Lutego 2010 W b5 pzecirz odchodzi szybka ale z plastikiem. W temacie o montazu ringow na zegary jest info
czaki22 Opublikowano 15 Lutego 2010 Opublikowano 15 Lutego 2010 proste, wyciagasz licznik - nic nie trzeba rozbierac troche sie nakombinujesz z wyjeciem ale sie da, rozbierasz licznik , dostep masz z tyłu
iwadrian Opublikowano 15 Lutego 2010 Opublikowano 15 Lutego 2010 proste, wyciagasz licznik - nic nie trzeba rozbierac troche sie nakombinujesz z wyjeciem ale sie da, rozbierasz licznik , dostep masz z tyłu Potwierdzam przerabiałem temat podczas wymiany wskaźnika temperatury i przy okazji śmieci z licznika się pozbyłem.
filip1001 Opublikowano 15 Lutego 2010 Autor Opublikowano 15 Lutego 2010 proste, wyciagasz licznik - nic nie trzeba rozbierac troche sie nakombinujesz z wyjeciem ale sie da, rozbierasz licznik , dostep masz z tyłu Mógłbyś kolego troszkę jaśniej? Po kolei co i jak? Dzięki z góry
iwadrian Opublikowano 15 Lutego 2010 Opublikowano 15 Lutego 2010 wyłączony zapłon. Ustawiasz kolumnę kierownicy w pozycji na sam dół i maksymalnie do siebie. wyciągasz listewkę ozdobną znajdującą się po środku pomiędzy przyciskami mode i check. pod tą listewką znajdują się 2 wkręty (klucz torx T20 lub T25 dokładnie nie pamiętam) wysuwasz zegary i odpinasz kostki. odkręcasz z tyłu zegarów 4 wkręty (torx t10) podważasz 4 zatrzaski (2 u dołu i 2 po bokach ) wysuwasz zegary z obudowy. po wyczyszczeniu składasz w odwrotnej kolejności. Nie włączaj zapłonu w czasie gdy masz odłączone kable od licznika.
_QBaAa_ Opublikowano 18 Lutego 2010 Opublikowano 18 Lutego 2010 , mam taki problem: nawet nie wiem dokładnie kiedy, ale naleciało mi syfu za szybkę przy prędkościomierzu i obrotomierzu Z tą szybką to się niemieccy inżynierzy nie postarali Widzę, że nie tylko u mnie ten problem występuje. Już myślałem, że ktoś grzebał przy liczniku i źle skręcił - w efekcie pod szybkę dostał się kurz. Dobrze, że to się wyjaśniło. Czyli co? Po wyczyszczeniu należy objechać na około silikonem, żeby problem się nie powtórzył?
_Bartek_ Opublikowano 22 Lutego 2010 Opublikowano 22 Lutego 2010 Wyjąć do tyłu osłonę -1- na dole przy zestawie wskaźników -patrz strzałki-. Wykręcić śruby -patrz strzałki-. Zdjąć lewą osłonę tablicy przyrządów -patrz strzałka- za pomocą haka do elementów przednich -3370-. Chwycić górną cześć uchwytu bezpieczników przez otwór -patrz strzałka A- i wycisnąć zestaw wskaźników -zgodnie z kierunkiem strzałek B-. Odblokować uchwyt zabezpieczający elektryczne złącza wtykowe -patrz strzałka- i rozłączyć złącza wtykowe. Zamontowanie odbywa się w odwrotnej kolejności. Pzdr
bobusiek Opublikowano 22 Lutego 2010 Opublikowano 22 Lutego 2010 Moim zdaniem to kurz do wnętrza zegarów dostaje się przez szczeliny przy guzikach w liczniku
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się