alpin Opublikowano 21 Lutego 2010 Opublikowano 21 Lutego 2010 Ja to chyba jakiś mistrz kierownicy jestem bo kiedyś miałem BMW e-34,Sierre i zawsze zimą w góry na narty jeżdziłem bez łancuchów a o zimówkach można było pomarzyć i dawałem rady bez żadnych ESP itp. Teraz mieszkam na przedmieściach Wrocka i rano jak jade do pracy to mój przedni zderzak robi za pług bo zdarzało sie i 30 cm sniegu i jakos daje rade Tydzien temu wróciłem z Alp i tam sporo widziałem Merców i BMW nawet Porszaki z boxem na dachu i Aston się trafił u żadnego łancuchów nie widziałem ,no ale może w bagaznikach piasek mieli a górki spore mają
wypsiu Opublikowano 21 Lutego 2010 Opublikowano 21 Lutego 2010 Podepnę się z pytaniem co sądzicie o B7 1,9 lub 2,0 TDI a E-90 2,0 (163KM) Chodzi mi tylko i wyłącznie o te silniki bo auto ma być w miarę ekonomiczne bo będzie robiło rocznie 60-70 tyś km
Tedi35 Opublikowano 21 Lutego 2010 Opublikowano 21 Lutego 2010 Ja to chyba jakiś mistrz kierownicy jestem bo kiedyś miałem BMW e-34,Sierre i zawsze zimą w góry na narty jeżdziłem bez łancuchów a o zimówkach można było pomarzyć i dawałem rady bez żadnych ESP itp. Teraz mieszkam na przedmieściach Wrocka i rano jak jade do pracy to mój przedni zderzak robi za pług bo zdarzało sie i 30 cm sniegu i jakos daje rade Tydzien temu wróciłem z Alp i tam sporo widziałem Merców i BMW nawet Porszaki z boxem na dachu i Aston się trafił u żadnego łancuchów nie widziałem ,no ale może w bagaznikach piasek mieli a górki spore mają No musieli miec te łańcuchy bo w niektórych miejscach jest obowiązek ich posiadania i używania w Alpach.
sokolnh Opublikowano 21 Lutego 2010 Opublikowano 21 Lutego 2010 Podepnę się z pytaniem co sądzicie o B7 1,9 lub 2,0 TDI a E-90 2,0 (163KM) Chodzi mi tylko i wyłącznie o te silniki bo auto ma być w miarę ekonomiczne bo będzie robiło rocznie 60-70 tyś km stałem przed takim wyborem jakiś czas temu i po przeanalizowaniu wszystkie wybrałem BMW, własnie z racji mniej awaryjnego silnika i tańszego w utrzymaniu ( rozrząd na łańcuchu ) Common Rail zapewnie fajną charakterystykę pracy, jest elastyczny w pełnym zakresie obrotów, nie pali dużo a przy tym jest dynamiczny, seria ma 8,3 do 100 -> to już miło po chipie jeszcze milej ja jestem zadowolony i uważam też był to dobry wybór i nie zamienił bym na Audi pozdro
David Opublikowano 22 Lutego 2010 Opublikowano 22 Lutego 2010 Podepnę się z pytaniem co sądzicie o B7 1,9 lub 2,0 TDI a E-90 2,0 (163KM) Chodzi mi tylko i wyłącznie o te silniki bo auto ma być w miarę ekonomiczne bo będzie robiło rocznie 60-70 tyś km tez bym wybral bmw - duzo nowoczesniejszy silnik
wypsiu Opublikowano 22 Lutego 2010 Opublikowano 22 Lutego 2010 Podepnę się z pytaniem co sądzicie o B7 1,9 lub 2,0 TDI a E-90 2,0 (163KM) Chodzi mi tylko i wyłącznie o te silniki bo auto ma być w miarę ekonomiczne bo będzie robiło rocznie 60-70 tyś km stałem przed takim wyborem jakiś czas temu i po przeanalizowaniu wszystkie wybrałem BMW, własnie z racji mniej awaryjnego silnika i tańszego w utrzymaniu ( rozrząd na łańcuchu ) Common Rail zapewnie fajną charakterystykę pracy, jest elastyczny w pełnym zakresie obrotów, nie pali dużo a przy tym jest dynamiczny, seria ma 8,3 do 100 -> to już miło po chipie jeszcze milej ja jestem zadowolony i uważam też był to dobry wybór i nie zamienił bym na Audi pozdro Kamil a środek jest wykończony dobrymi materiałami i jak z komfort podróżowania,bo w moja B6 ma już 227 tyś km a środeczek wygląda jak by miał 70 tyś km i podróżuje się bardzo przyjemnie
sokolnh Opublikowano 22 Lutego 2010 Opublikowano 22 Lutego 2010 moja jak ją odbierałem miała 164 tys i pachniała jeszcze nowością materiały bdb jakości, przejechałem już kilkanaście tysięcy po Polsce i nic sie skrzypi i trzeszczy komfort jest ok, chociaż fotele mogłyby byś miększe najlepiej przejedz się taką i sam wtedy ocenisz ja polecam
alpin Opublikowano 22 Lutego 2010 Opublikowano 22 Lutego 2010 Jeśli chodzi o wnetrze to E-90 ma lepsze materiały plastiki nie są podatne za zarysowania jak w B6 żadne skrzypienie czy trzaski nie występują tak samo jak w B6, ale BMW jest dużo twardsze(zawieszenie) w B6 miałem zawias S-line i było mniej twarde, ogólnie środek jest bardziej nowocześniejszy dużo róznych udogodnien jakich w B6 nie znajdziesz, Silnik napewno ciszej pracuje, natomiast jeśli chodzi o ekonomie to 1.9 TDI mniej pali mi srednie spalanie w BMW wyszło teraz 9 l (automat) ale cały styczeń były mrozy i dojazd do pracy mam w nieustannych korkach, dodatkowo codziennie grzeje auto przed wyjazdem około 5-10 min.
Tas2die4 Opublikowano 22 Lutego 2010 Opublikowano 22 Lutego 2010 co do zawieszenie, to rzeczywiscie, moja b6 miala zawias ori -20 mm, w bmw tez mam ori -20 (m-pakiet) ale jest duzo twardziej w bmw. i w ogole jakos nizej stoi,bo audica nie tarlem tak podwoziem o snieg wszedzie jak w bawarce :gwizdanie:
wypsiu Opublikowano 22 Lutego 2010 Opublikowano 22 Lutego 2010 Muszę jeszcze troszkę poczytać na temat E-90 i ruszyć na poszukiwania bawarki.Będzie mi trudno się rozstać z moją B-szusteczką ;( ale nic nie poradzę jestem zmuszony teraz nabyć E-90 pojeździć 1,5-2 lata i wracam z powrotem do AUDI będzie to B8
Dev Opublikowano 22 Lutego 2010 Opublikowano 22 Lutego 2010 Muszę jeszcze troszkę poczytać na temat E-90 i ruszyć na poszukiwania bawarki.Będzie mi trudno się rozstać z moją B-szusteczką ;( ale nic nie poradzę jestem zmuszony teraz nabyć E-90 pojeździć 1,5-2 lata i wracam z powrotem do AUDI będzie to B8 szukaj xD
Gość mmcv Opublikowano 22 Lutego 2010 Opublikowano 22 Lutego 2010 szukaj xD ale to 330xd a to juz inne pieniadze (kolo 23-26tys E trzeba dac) - wydaje mi ze wypsiu myslal o 320d , bylo w x od 2008 roku jak sie nie myle.
grabson765 Opublikowano 22 Lutego 2010 Opublikowano 22 Lutego 2010 Muszę jeszcze troszkę poczytać na temat E-90 i ruszyć na poszukiwania bawarki.Będzie mi trudno się rozstać z moją B-szusteczką ;( ale nic nie poradzę jestem zmuszony teraz nabyć E-90 pojeździć 1,5-2 lata i wracam z powrotem do AUDI będzie to B8 i chodzi takze o to zeby silnik byl ponizej 2l gdyz podatek drogowy i podatki sa wysokie w Belgii szukaj xD
David Opublikowano 22 Lutego 2010 Opublikowano 22 Lutego 2010 to juz nie lepiej bmw 5 ?? bedzie wieksza i troche drozsza.
wypsiu Opublikowano 22 Lutego 2010 Opublikowano 22 Lutego 2010 Tak dokładnie myślę o 320 D np. Coś takiego http://www.moto.allegro.pl/item921946605_bmw_320d_163ps_2006_navi_m_power_wzor.html Brałem też pod uwagę 5-tkę ale koszta utrzymania będą większe a przypominam że auto będzie miało do pokonania co dziennie 200 km więc koszta będą.... Jeśli mógłbym pozwolić sobie na większy silnik jak 2,0 to nie miał bym problemu z wyborem i kupiłbym bez zastanowienia B7 3,0 TDI
Piotrek98igo Opublikowano 22 Lutego 2010 Opublikowano 22 Lutego 2010 srodek nudny jak falki z olejem...design fajny
sokolnh Opublikowano 22 Lutego 2010 Opublikowano 22 Lutego 2010 obawiam się to wersja z mniejszą przekątna ekranu i zamiast pełnej mapy będziesz widział tylko strzałki no ale to musisz sprawdzić bo zdjęcia kiepskie szkoda że nie ma bi ksenona i 6L w mieście to napewno nie pali
wypsiu Opublikowano 22 Lutego 2010 Opublikowano 22 Lutego 2010 obawiam się to wersja z mniejszą przekątna ekranu i zamiast pełnej mapy będziesz widział tylko strzałki no ale to musisz sprawdzić bo zdjęcia kiepskie szkoda że nie ma bi ksenona i 6L w mieście to napewno nie pali Fotkę wstawiłem tylko tak dla przykładu o jaki mi model chodzi....
sokolnh Opublikowano 22 Lutego 2010 Opublikowano 22 Lutego 2010 a to ma być samochód na Belgię ? bo z tego co wiem to bmw miało dwie wersje silnika 2.0d jedna 163 KM a druga 150 KM -> podobno właśnie wersja na Belgię itp żeby płacić mniejszy podatek różniła sie tylko programem silnika
wypsiu Opublikowano 22 Lutego 2010 Opublikowano 22 Lutego 2010 środek nudny jak falki z olejem...design fajny Szukam auta które będzie się sprawować jak moja B6 AVF 1,9 TDI s-line :good: I jak na razie w roczniku 2005-2006 nie widzę konkurenta jak bmw 320 D E90 Tak auto ma być na Belgię a tu państwo i ubezpieczyciel nie oszczędza na podatnikach :wallbash: Jedynie tylko na firmę a ja nie mam takiej możliwości.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się