Skocz do zawartości
Zdrowych i spokojnych Świąt dla Ciebie i rodzinki 🙌🎄
IGNOROWANY

Audi a4 b6 1.9 TDI vs Bmw 320d fl


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Ja to chyba jakiś mistrz kierownicy jestem bo kiedyś miałem BMW e-34,Sierre i zawsze zimą w góry na narty jeżdziłem bez łancuchów a o zimówkach

można było pomarzyć i dawałem rady bez żadnych ESP itp.

Teraz mieszkam na przedmieściach Wrocka i rano jak jade do pracy to mój przedni zderzak robi za pług bo zdarzało sie i 30 cm sniegu i jakos daje rade :mysli:

Tydzien temu wróciłem z Alp i tam sporo widziałem Merców i BMW nawet Porszaki z boxem na dachu i Aston się trafił u żadnego łancuchów nie widziałem ,no ale może w bagaznikach piasek mieli :mysli:

a górki spore mają :naughty:

Opublikowano

Podepnę się z pytaniem co sądzicie o B7 1,9 lub 2,0 TDI a E-90 2,0 (163KM) Chodzi mi tylko i wyłącznie o te silniki bo auto ma być w miarę ekonomiczne bo będzie robiło rocznie 60-70 tyś km :mysli::hi:

Opublikowano

Ja to chyba jakiś mistrz kierownicy jestem bo kiedyś miałem BMW e-34,Sierre i zawsze zimą w góry na narty jeżdziłem bez łancuchów a o zimówkach

można było pomarzyć i dawałem rady bez żadnych ESP itp.

Teraz mieszkam na przedmieściach Wrocka i rano jak jade do pracy to mój przedni zderzak robi za pług bo zdarzało sie i 30 cm sniegu i jakos daje rade :mysli:

Tydzien temu wróciłem z Alp i tam sporo widziałem Merców i BMW nawet Porszaki z boxem na dachu i Aston się trafił u żadnego łancuchów nie widziałem ,no ale może w bagaznikach piasek mieli :mysli:

a górki spore mają :naughty:

No musieli miec te łańcuchy bo w niektórych miejscach jest obowiązek ich posiadania i używania w Alpach.

Opublikowano

Podepnę się z pytaniem co sądzicie o B7 1,9 lub 2,0 TDI a E-90 2,0 (163KM) Chodzi mi tylko i wyłącznie o te silniki bo auto ma być w miarę ekonomiczne bo będzie robiło rocznie 60-70 tyś km :mysli::hi:

stałem przed takim wyborem jakiś czas temu i po przeanalizowaniu wszystkie wybrałem BMW, własnie z racji mniej awaryjnego silnika i tańszego w utrzymaniu ( rozrząd na łańcuchu ) Common Rail zapewnie fajną charakterystykę pracy, jest elastyczny w pełnym zakresie obrotów, nie pali dużo a przy tym jest dynamiczny, seria ma 8,3 do 100 -> to już miło :) po chipie jeszcze milej :wink4:

ja jestem zadowolony i uważam też był to dobry wybór i nie zamienił bym na Audi

pozdro

Opublikowano

Podepnę się z pytaniem co sądzicie o B7 1,9 lub 2,0 TDI a E-90 2,0 (163KM) Chodzi mi tylko i wyłącznie o te silniki bo auto ma być w miarę ekonomiczne bo będzie robiło rocznie 60-70 tyś km :mysli::hi:

tez bym wybral bmw - duzo nowoczesniejszy silnik :good:

Opublikowano

Podepnę się z pytaniem co sądzicie o B7 1,9 lub 2,0 TDI a E-90 2,0 (163KM) Chodzi mi tylko i wyłącznie o te silniki bo auto ma być w miarę ekonomiczne bo będzie robiło rocznie 60-70 tyś km :mysli::hi:

stałem przed takim wyborem jakiś czas temu i po przeanalizowaniu wszystkie wybrałem BMW, własnie z racji mniej awaryjnego silnika i tańszego w utrzymaniu ( rozrząd na łańcuchu ) Common Rail zapewnie fajną charakterystykę pracy, jest elastyczny w pełnym zakresie obrotów, nie pali dużo a przy tym jest dynamiczny, seria ma 8,3 do 100 -> to już miło :) po chipie jeszcze milej :wink4:

ja jestem zadowolony i uważam też był to dobry wybór i nie zamienił bym na Audi

pozdro

Kamil a środek jest wykończony dobrymi materiałami i jak z komfort podróżowania,bo w moja B6 ma już 227 tyś km a środeczek wygląda jak by miał 70 tyś km i podróżuje się bardzo przyjemnie :good:

Opublikowano

moja jak ją odbierałem miała 164 tys i pachniała jeszcze nowością :)

materiały bdb jakości, przejechałem już kilkanaście tysięcy po Polsce i nic sie skrzypi i trzeszczy

komfort jest ok, chociaż fotele mogłyby byś miększe

najlepiej przejedz się taką i sam wtedy ocenisz

ja polecam :good:

Opublikowano

Jeśli chodzi o wnetrze to E-90 ma lepsze materiały plastiki nie są podatne za zarysowania jak w B6

żadne skrzypienie czy trzaski nie występują tak samo jak w B6, ale BMW jest dużo twardsze(zawieszenie)

w B6 miałem zawias S-line i było mniej twarde,

ogólnie środek jest bardziej nowocześniejszy dużo róznych udogodnien jakich w B6 nie znajdziesz,

Silnik napewno ciszej pracuje, natomiast jeśli chodzi o ekonomie to 1.9 TDI mniej pali mi srednie spalanie w BMW

wyszło teraz 9 l (automat) ale cały styczeń były mrozy i dojazd do pracy mam w nieustannych korkach, dodatkowo codziennie grzeje auto przed wyjazdem około 5-10 min.

Opublikowano

co do zawieszenie, to rzeczywiscie, moja b6 miala zawias ori -20 mm, w bmw tez mam ori -20 (m-pakiet) ale jest duzo twardziej w bmw. i w ogole jakos nizej stoi,bo audica nie tarlem tak podwoziem o snieg wszedzie jak w bawarce :gwizdanie:

Opublikowano

Muszę jeszcze troszkę poczytać na temat E-90 i ruszyć na poszukiwania bawarki.Będzie mi trudno się rozstać z moją B-szusteczką ;( ale nic nie poradzę jestem zmuszony teraz nabyć E-90 pojeździć 1,5-2 lata i wracam z powrotem do AUDI będzie to B8 :good:

Opublikowano

Muszę jeszcze troszkę poczytać na temat E-90 i ruszyć na poszukiwania bawarki.Będzie mi trudno się rozstać z moją B-szusteczką ;( ale nic nie poradzę jestem zmuszony teraz nabyć E-90 pojeździć 1,5-2 lata i wracam z powrotem do AUDI będzie to B8 :good:

szukaj xD :good:

Opublikowano

szukaj xD :good:

ale to 330xd a to juz inne pieniadze (kolo 23-26tys E trzeba dac) - wydaje mi ze wypsiu myslal o 320d :mysli:, bylo w x od 2008 roku jak sie nie myle.

Opublikowano

Muszę jeszcze troszkę poczytać na temat E-90 i ruszyć na poszukiwania bawarki.Będzie mi trudno się rozstać z moją B-szusteczką ;( ale nic nie poradzę jestem zmuszony teraz nabyć E-90 pojeździć 1,5-2 lata i wracam z powrotem do AUDI będzie to B8 :good:

i chodzi takze o to zeby silnik byl ponizej 2l gdyz podatek drogowy i podatki sa wysokie w Belgii :wink4:

szukaj xD :good:

Opublikowano

to juz nie lepiej bmw 5 ?? bedzie wieksza i troche drozsza.

Opublikowano

Tak dokładnie myślę o 320 D np. Coś takiego

http://www.moto.allegro.pl/item921946605_bmw_320d_163ps_2006_navi_m_power_wzor.html

Brałem też pod uwagę 5-tkę ale koszta utrzymania będą większe :mysli: a przypominam że auto będzie miało do pokonania co dziennie 200 km więc koszta będą.... Jeśli mógłbym pozwolić sobie na większy silnik jak 2,0 to nie miał bym problemu z wyborem i kupiłbym bez zastanowienia B7 3,0 TDI :good:

Opublikowano

obawiam się to wersja z mniejszą przekątna ekranu i zamiast pełnej mapy będziesz widział tylko strzałki

no ale to musisz sprawdzić bo zdjęcia kiepskie

szkoda że nie ma bi ksenona i 6L w mieście to napewno nie pali :)

Opublikowano

obawiam się to wersja z mniejszą przekątna ekranu i zamiast pełnej mapy będziesz widział tylko strzałki

no ale to musisz sprawdzić bo zdjęcia kiepskie

szkoda że nie ma bi ksenona i 6L w mieście to napewno nie pali :)

Fotkę wstawiłem tylko tak dla przykładu o jaki mi model chodzi....

Opublikowano

a to ma być samochód na Belgię ?

bo z tego co wiem to bmw miało dwie wersje silnika 2.0d

jedna 163 KM a druga 150 KM -> podobno właśnie wersja na Belgię itp żeby płacić mniejszy podatek

różniła sie tylko programem silnika

Opublikowano

środek nudny jak falki z olejem...design fajny

Szukam auta które będzie się sprawować jak moja B6 AVF 1,9 TDI s-line :good: :good: :good:

I jak na razie w roczniku 2005-2006 nie widzę konkurenta jak bmw 320 D E90 :mysli:

Tak auto ma być na Belgię a tu państwo i ubezpieczyciel nie oszczędza na podatnikach :wallbash: :wallbash:

Jedynie tylko na firmę a ja nie mam takiej możliwości.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...