rafaello79197919 Opublikowano 20 Lutego 2010 Opublikowano 20 Lutego 2010 Zamieszczam logi poniżej i proszę o analizę Dynamiczne Grupa 11 http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/8307caff45b7a4bd.html Grupa 10 http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/530134faf59d56b1.html Grupa 8 http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/6aa014bec222fdbb.html Grupa 4 http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/043295d18a310ebd.html Grupa 000 http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/b4d97fce4988be61.html Statyczne Grupa 000 http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/fa178fcdca275118.html Grupa 4 http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/d00ba1786a917fad.html Grupa13 http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/a3db418b2ecd37a8.html Statyczne bs Grupa 3 http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/f7f4b2fb9f84ea92.html Grupa 11 http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/c8372d830ab00dd4.html Czy sugerujecie wyciąć katalizator? Dziękuję za komentarze. Pozdrawiam
przemik Opublikowano 21 Lutego 2010 Opublikowano 21 Lutego 2010 Uzupelnij logi... i popraw linki... niektore sie nie otwierają...
rafaello79197919 Opublikowano 21 Lutego 2010 Autor Opublikowano 21 Lutego 2010 Może tak zamieszczę logi grupy 11 i 11bs Dynamiczny grupa 11 Group A:,'011,,,,Group B:, Not Running,,,,Group C:, Not Running Engine speed,Spec. intake press.,Actual intake press.,D.cycle MAP,,,,,,,,,, TIME,2850-3150,2200-2400,2100-2600,35-80%,TIME,,,,,TIME,,,, MARKER,STAMP, /min,,, %,STAMP,,,,,STAMP,,,, 95.09,1596,2091.0,2059.2,41.0,,,,,,,,,, ,95.64,1722,2203.2,2363.4,52.2,,,,,,,,,, ,96.22,1848,2274.6,2468.7,58.6,,,,,,,,,, ,96.79,1974,2315.4,2363.4,57.4,,,,,,,,,, ,97.35,2100,2325.6,2351.7,59.0,,,,,,,,,, ,97.92,2247,2346.0,2363.4,61.0,,,,,,,,,, ,98.50,2373,2346.0,2328.3,61.4,,,,,,,,,, ,99.07,2499,2346.0,2293.2,60.2,,,,,,,,,, ,99.63,2604,2346.0,2304.9,61.8,,,,,,,,,, ,100.20,2730,2346.0,2340.0,63.8,,,,,,,,,, ,100.78,2835,2346.0,2363.4,65.3,,,,,,,,,, ,101.33,2940,2346.0,2363.4,66.9,,,,,,,,,, ,101.90,3045,2346.0,2340.0,66.9,,,,,,,,,, ,102.48,3150,2346.0,2340.0,67.7,,,,,,,,,, ,103.03,3234,2346.0,2340.0,68.1,,,,,,,,,, ,103.61,3318,2346.0,2340.0,68.1,,,,,,,,,, ,104.18,3402,2346.0,2351.7,68.5,,,,,,,,,, ,104.74,3486,2346.0,2351.7,68.9,,,,,,,,,, ,105.31,3570,2346.0,2340.0,68.5,,,,,,,,,, ,105.89,3654,2346.0,2351.7,69.7,,,,,,,,,, ,106.46,3738,2346.0,2351.7,69.3,,,,,,,,,, ,107.02,3801,2346.0,2340.0,70.1,,,,,,,,,, ,107.59,3843,2335.8,2340.0,70.5,,,,,,,,,, ,108.17,3927,2325.6,2328.3,69.3,,,,,,,,,, ,108.72,3990,2315.4,2316.6,70.5,,,,,,,,,, ,109.30,4053,2305.2,2304.9,70.1,,,,,,,,,, ,109.87,4116,2295.0,2304.9,68.9,,,,,,,,,, Basic settings ,Group A:,'011,,,,Group B:, Not Running,,,,Group C:, Not Running ,,Engine speed,Spec. intake press.,Actual intake press.,D.cycle MAP,,,,,,,,,, ,TIME,2850-3150,2200-2400,2100-2600,35-80%,TIME,,,,,TIME,,,, MARKER,STAMP, /min,,, %,STAMP,,,,,STAMP,,,, ,0.54,1092,OFF,959.4,99.6,,,,,,,,,, ,1.09,1113,OFF,959.4,99.6,,,,,,,,,, ,1.66,1155,OFF,959.4,99.6,,,,,,,,,, ,2.24,1176,OFF,959.4,99.6,,,,,,,,,, ,2.82,1218,OFF,959.4,99.6,,,,,,,,,, ,3.37,1239,OFF,959.4,99.6,,,,,,,,,, ,3.94,1260,OFF,959.4,99.6,,,,,,,,,, ,4.52,1281,OFF,959.4,99.6,,,,,,,,,, ,5.07,1302,OFF,959.4,99.6,,,,,,,,,, ,5.65,1323,ON,959.4,99.6,,,,,,,,,, ,6.22,1365,ON,971.1,0.0,,,,,,,,,, ,6.77,1407,ON,994.5,0.0,,,,,,,,,, ,7.35,1407,ON,1017.9,0.0,,,,,,,,,, ,7.93,1407,ON,1029.6,0.0,,,,,,,,,, ,8.50,1407,ON,1029.6,0.0,,,,,,,,,, ,9.05,1407,ON,1041.3,0.0,,,,,,,,,, ,9.63,1407,ON,1041.3,0.0,,,,,,,,,, ,10.18,1407,ON,1041.3,0.0,,,,,,,,,, ,10.76,1407,ON,1041.3,0.0,,,,,,,,,, ,11.34,1407,ON,1053.0,0.0,,,,,,,,,, ,11.91,1407,ON,1053.0,0.0,,,,,,,,,, ,12.46,1407,ON,1041.3,0.0,,,,,,,,,, ,13.04,1407,ON,1041.3,0.0,,,,,,,,,, ,13.61,1407,ON,1041.3,0.0,,,,,,,,,, ,14.17,1407,ON,1053.0,0.0,,,,,,,,,, ,14.74,1407,ON,1053.0,0.0,,,,,,,,,, ,15.32,1407,ON,1053.0,0.0,,,,,,,,,, ,15.89,1407,OFF,1053.0,0.0,,,,,,,,,, ,16.45,1407,OFF,1006.2,99.6,,,,,,,,,, ,17.02,1407,OFF,971.1,99.6,,,,,,,,,, ,17.60,1407,OFF,971.1,99.6,,,,,,,,,, ,18.15,1407,OFF,959.4,99.6,,,,,,,,,, ,18.72,1407,OFF,959.4,99.6,,,,,,,,,, ,19.30,1407,OFF,959.4,99.6,,,,,,,,,, ,19.85,1407,OFF,959.4,99.6,,,,,,,,,, ,20.43,1407,OFF,959.4,99.6,,,,,,,,,, ,21.00,1407,OFF,959.4,99.6,,,,,,,,,, ,21.56,1407,OFF,959.4,99.6,,,,,,,,,, ,22.13,1407,OFF,959.4,99.6,,,,,,,,,, ,22.71,1407,OFF,959.4,99.6,,,,,,,,,, ,23.26,1407,OFF,959.4,99.6,,,,,,,,,, ,23.84,1407,OFF,959.4,99.6,,,,,,,,,, ,24.41,1407,OFF,959.4,99.6,,,,,,,,,, ,24.99,1407,OFF,959.4,99.6,,,,,,,,,, ,25.54,1407,OFF,959.4,99.6,,,,,,,,,, ,26.11,1407,ON,959.4,99.6,,,,,,,,,, ,26.69,1407,ON,971.1,0.0,,,,,,,,,, ,27.24,1407,ON,982.8,0.0,,,,,,,,,, ,27.82,1407,ON,994.5,0.0,,,,,,,,,, ,28.39,1407,ON,1006.2,0.0,,,,,,,,,, ,28.95,1407,ON,1006.2,0.0,,,,,,,,,, ,29.52,1407,ON,1017.9,0.0,,,,,,,,,, ,30.10,1407,ON,1017.9,0.0,,,,,,,,,, ,30.65,1407,ON,1017.9,0.0,,,,,,,,,, ,31.23,1407,ON,1017.9,0.0,,,,,,,,,, ,31.80,1407,ON,1017.9,0.0,,,,,,,,,, ,32.38,1407,ON,1017.9,0.0,,,,,,,,,, ,32.93,1407,ON,1017.9,0.0,,,,,,,,,, ,33.51,1407,ON,1029.6,0.0,,,,,,,,,, ,34.08,1407,ON,1029.6,0.0,,,,,,,,,, ,34.63,1407,ON,1029.6,0.0,,,,,,,,,, ,35.21,1407,ON,1029.6,0.0,,,,,,,,,, ,35.79,1407,ON,1029.6,0.0,,,,,,,,,, ,36.34,1407,OFF,1029.6,0.0,,,,,,,,,, ,36.91,1407,OFF,994.5,99.6,,,,,,,,,, ,37.49,1407,OFF,971.1,99.6 ,38.04,1407,OFF,959.4,99.6 Ogólnie autko fajnie chodzi, a pytam ponieważ w grupie 11 bs wartości w trzeciej kolumnie jakoś dziwnie się zmieniają. Raz przy ON jest cisnienie 1053mbar gdy za chwile max przy ON 1029 mbar Zastanawiam się czy to nie wina n75?może się przycina? Pozdrawiam
przemik Opublikowano 21 Lutego 2010 Opublikowano 21 Lutego 2010 Nie zrozumielismy sie... W grupie 011 BS jest OK.
Buddha Opublikowano 22 Lutego 2010 Opublikowano 22 Lutego 2010 Witam Kolegów, czy możecie coś powiedzieć o logach statycznych: Group A: '011 Engine speed Spec, intake press, TIME 2850-3150 2200-2400 2100-2600 35-80% Marker STAMP /min 0,00 1008 OFF 994,5 99,6 0,40 1029 OFF 994,5 99,6 0,78 1050 OFF 994,5 99,6 1,18 1071 OFF 982,8 99,6 1,58 1092 OFF 982,8 99,6 1,98 1113 OFF 982,8 99,6 2,38 1134 OFF 982,8 99,6 2,78 1155 OFF 982,8 99,6 3,18 1176 OFF 982,8 99,6 3,58 1197 OFF 982,8 99,6 3,98 1218 OFF 982,8 99,6 4,38 1239 OFF 982,8 99,6 4,78 1260 OFF 982,8 99,6 5,18 1281 OFF 982,8 99,6 5,58 1281 OFF 982,8 99,6 5,98 1302 OFF 982,8 99,6 6,38 1323 OFF 982,8 99,6 6,78 1344 OFF 982,8 99,6 7,18 1386 OFF 982,8 99,6 7,57 1386 ON 982,8 99,6 7,97 1386 ON 994,5 0,0 8,37 1407 ON 1053,0 0,0 8,77 1407 ON 1099,8 0,0 9,17 1407 ON 1146,6 0,0 9,55 1407 ON 1170,0 0,0 9,95 1407 ON 1193,4 0,0 10,35 1407 ON 1205,1 0,0 10,75 1407 ON 1205,1 0,0 11,15 1407 ON 1205,1 0,0 11,53 1407 ON 1216,8 0,0 11,93 1407 ON 1216,8 0,0 12,33 1386 ON 1216,8 0,0 12,73 1407 ON 1216,8 0,0 13,13 1386 ON 1216,8 0,0 13,52 1407 ON 1216,8 0,0 13,92 1407 ON 1216,8 0,0 14,30 1407 ON 1216,8 0,0 14,70 1407 ON 1216,8 0,0 15,10 1407 ON 1216,8 0,0 15,49 1407 ON 1216,8 0,0 15,89 1407 ON 1216,8 0,0 16,27 1407 ON 1216,8 0,0 16,67 1407 ON 1216,8 0,0 17,07 1407 ON 1216,8 0,0 17,47 1407 ON 1216,8 0,0 17,87 1407 OFF 1216,8 0,0 18,25 1407 OFF 1146,6 99,6 18,65 1407 OFF 1053,0 99,6 19,05 1407 OFF 1029,6 99,6 19,45 1407 OFF 1006,2 99,6 19,85 1407 OFF 994,5 99,6 20,24 1407 OFF 994,5 99,6 20,64 1407 OFF 994,5 99,6 21,04 1407 OFF 994,5 99,6 21,44 1407 OFF 994,5 99,6 21,84 1407 OFF 982,8 99,6 22,24 1407 OFF 982,8 99,6 22,64 1407 OFF 982,8 99,6 23,05 1407 OFF 982,8 99,6 23,45 1407 OFF 982,8 99,6 23,85 1407 OFF 982,8 99,6 24,25 1407 OFF 982,8 99,6 24,65 1407 OFF 982,8 99,6 25,05 1407 OFF 982,8 99,6 25,45 1407 OFF 982,8 99,6 25,85 1407 OFF 982,8 99,6 26,25 1407 OFF 982,8 99,6 26,65 1407 OFF 982,8 99,6 27,04 1407 OFF 982,8 99,6 27,44 1407 OFF 982,8 99,6 27,84 1407 OFF 982,8 99,6 28,24 1407 ON 982,8 99,6 28,64 1386 ON 994,5 0,0 29,05 1407 ON 1064,7 0,0 29,45 1407 ON 1111,5 0,0 29,85 1407 ON 1146,6 0,0 30,25 1407 ON 1170,0 0,0 30,65 1407 ON 1193,4 0,0 31,05 1407 ON 1193,4 0,0 31,45 1407 ON 1205,1 0,0 31,85 1407 ON 1205,1 0,0 32,25 1407 ON 1205,1 0,0 32,65 1407 ON 1216,8 0,0 33,03 1407 ON 1216,8 0,0 33,43 1407 ON 1216,8 0,0 33,83 1407 ON 1216,8 0,0 34,24 1407 ON 1216,8 0,0 34,64 1407 ON 1216,8 0,0 35,02 1407 ON 1216,8 0,0 35,42 1407 ON 1216,8 0,0 35,82 1407 ON 1216,8 0,0 36,22 1407 ON 1216,8 0,0 36,62 1407 ON 1216,8 0,0 37,02 1407 ON 1216,8 0,0 37,42 1407 ON 1216,8 0,0 37,80 1407 ON 1216,8 0,0 38,20 1407 ON 1216,8 0,0 38,60 1407 OFF 1216,8 0,0 39,00 1407 OFF 1134,9 99,6 39,40 1407 OFF 1053,0 99,6 39,79 1407 OFF 1017,9 99,6 40,19 1407 OFF 1006,2 99,6 40,59 1407 OFF 994,5 99,6 40,99 1407 OFF 994,5 99,6 41,39 1407 OFF 994,5 99,6 41,77 1407 OFF 994,5 99,6 42,17 1407 OFF 982,8 99,6 42,57 1407 OFF 982,8 99,6 42,97 1407 OFF 982,8 99,6 43,37 1407 OFF 982,8 99,6 43,75 1407 OFF 982,8 99,6 44,15 1407 OFF 982,8 99,6 44,55 1407 OFF 982,8 99,6 44,95 1407 OFF 982,8 99,6 45,35 1407 OFF 982,8 99,6 45,75 1407 OFF 982,8 99,6 46,15 1407 OFF 982,8 99,6 46,55 1407 OFF 982,8 99,6 46,95 1407 OFF 982,8 99,6 47,35 1407 OFF 982,8 99,6 47,75 1407 OFF 982,8 99,6 48,15 1407 OFF 982,8 99,6 48,54 1407 OFF 982,8 99,6 48,94 1407 ON 982,8 99,6 49,34 1386 ON 994,5 0,0 49,74 1407 ON 1053,0 0,0 50,14 1407 ON 1111,5 0,0 50,52 1407 ON 1146,6 0,0 50,92 1407 ON 1170,0 0,0 51,32 1407 ON 1193,4 0,0 51,72 1407 ON 1205,1 0,0 52,12 1407 ON 1205,1 0,0 52,50 1407 ON 1205,1 0,0 52,90 1407 ON 1216,8 0,0 53,30 1407 ON 1216,8 0,0 53,70 1407 ON 1216,8 0,0 54,10 1407 ON 1216,8 0,0 54,49 1407 ON 1216,8 0,0 ˙˙ i dalej Group A: '003 Engine speed MAF (specified) MAF (actual) EGR duty cycle TIME 790-870 230-310 210-350 40-75% STAMP /min mg/str % 0,00 1008 EGR Off 480,2 19,9 0,38 1029 EGR Off 465,5 19,9 0,78 1050 EGR Off 475,3 19,9 1,18 1071 EGR Off 485,1 19,9 1,58 1092 EGR Off 480,2 19,9 1,98 1113 EGR Off 475,3 19,9 2,38 1134 EGR Off 490,0 19,9 2,78 1155 EGR Off 485,1 19,9 3,17 1176 EGR Off 494,9 19,9 3,57 1197 EGR Off 485,1 19,9 3,97 1218 EGR Off 494,9 19,9 4,37 1239 EGR Off 504,7 19,9 4,77 1260 EGR Off 499,8 19,9 5,15 1281 EGR Off 499,8 19,9 5,55 1302 EGR Off 519,4 19,9 5,95 1302 EGR Off 529,2 19,9 6,35 1323 EGR Off 519,4 19,9 6,75 1365 EGR Off 519,4 19,9 7,13 1365 EGR Off 543,9 19,9 7,53 1386 EGR On 539,0 19,9 7,93 1407 EGR On 543,9 64,5 8,33 1407 EGR On 539,0 64,5 8,73 1407 EGR On 548,8 64,5 9,12 1407 EGR On 558,6 64,5 9,52 1407 EGR On 534,1 64,5 9,90 1407 EGR On 553,7 64,5 10,30 1407 EGR On 553,7 64,5 10,70 1407 EGR On 543,9 64,5 11,10 1407 EGR On 553,7 64,5 11,50 1407 EGR On 534,1 64,5 11,89 1386 EGR On 534,1 64,5 12,29 1407 EGR On 548,8 64,5 12,69 1407 EGR On 519,4 64,5 13,09 1407 EGR On 543,9 64,5 13,49 1386 EGR On 539,0 64,5 13,87 1407 EGR On 534,1 64,5 14,27 1407 EGR On 534,1 64,5 14,67 1407 EGR On 539,0 64,5 15,07 1407 EGR On 543,9 64,5 15,47 1407 EGR On 534,1 64,5 15,85 1407 EGR On 543,9 64,5 16,25 1407 EGR On 548,8 64,5 16,65 1407 EGR On 543,9 64,5 17,05 1407 EGR On 553,7 64,5 17,45 1407 EGR On 563,5 64,5 17,84 1407 EGR Off 553,7 64,5 18,24 1407 EGR Off 529,2 19,9 18,62 1407 EGR Off 543,9 19,9 19,02 1407 EGR Off 534,1 19,9 19,42 1407 EGR Off 543,9 19,9 19,82 1407 EGR Off 543,9 19,9 20,22 1407 EGR Off 539,0 19,9 20,60 1407 EGR Off 539,0 19,9 21,00 1407 EGR Off 534,1 19,9 21,40 1407 EGR Off 548,8 19,9 21,80 1407 EGR Off 539,0 19,9 22,20 1407 EGR Off 548,8 19,9 22,59 1407 EGR Off 553,7 19,9 22,99 1407 EGR Off 543,9 19,9 23,39 1407 EGR Off 534,1 19,9 23,79 1407 EGR Off 548,8 19,9 24,19 1407 EGR Off 543,9 19,9 24,59 1407 EGR Off 539,0 19,9 24,99 1407 EGR Off 529,2 19,9 25,39 1407 EGR Off 548,8 19,9 25,79 1407 EGR Off 553,7 19,9 26,19 1407 EGR Off 539,0 19,9 26,59 1407 EGR Off 539,0 19,9 26,99 1407 EGR Off 539,0 19,9 27,37 1407 EGR Off 548,8 19,9 27,77 1407 EGR Off 543,9 19,9 28,17 1407 EGR On 539,0 19,9 28,57 1407 EGR On 558,6 64,5 28,97 1407 EGR On 543,9 64,5 29,36 1407 EGR On 543,9 64,5 29,76 1407 EGR On 539,0 64,5 30,16 1407 EGR On 539,0 64,5 30,56 1407 EGR On 553,7 64,5 30,96 1407 EGR On 548,8 64,5 31,34 1407 EGR On 539,0 64,5 31,74 1407 EGR On 548,8 64,5 32,14 1407 EGR On 548,8 64,5 32,54 1407 EGR On 543,9 64,5 32,94 1407 EGR On 548,8 64,5 33,32 1407 EGR On 534,1 64,5 33,72 1407 EGR On 543,9 64,5 34,12 1407 EGR On 539,0 64,5 34,52 1407 EGR On 543,9 64,5 34,92 1407 EGR On 539,0 64,5 35,31 1407 EGR On 543,9 64,5 35,71 1407 EGR On 548,8 64,5 36,09 1407 EGR On 539,0 64,5 36,49 1407 EGR On 529,2 64,5 36,89 1407 EGR On 553,7 64,5 37,29 1407 EGR On 553,7 64,5 37,69 1407 EGR On 539,0 64,5 38,07 1407 EGR On 543,9 64,5 38,47 1407 EGR Off 529,2 64,5 38,87 1407 EGR Off 534,1 19,9 39,27 1407 EGR Off 543,9 19,9 39,67 1407 EGR Off 529,2 19,9 40,06 1407 EGR Off 543,9 19,9 40,46 1407 EGR Off 539,0 19,9 40,86 1407 EGR Off 548,8 19,9 41,26 1407 EGR Off 539,0 19,9 41,66 1407 EGR Off 543,9 19,9 42,06 1407 EGR Off 543,9 19,9 42,46 1407 EGR Off 543,9 19,9 42,86 1407 EGR Off 543,9 19,9 43,26 1407 EGR Off 534,1 19,9 43,66 1407 EGR Off 543,9 19,9 44,06 1407 EGR Off 558,6 19,9 44,46 1407 EGR Off 529,2 19,9 44,84 1407 EGR Off 529,2 19,9 45,24 1386 EGR Off 534,1 19,9 45,64 1407 EGR Off 543,9 19,9 46,04 1407 EGR Off 543,9 19,9 46,44 1407 EGR Off 529,2 19,9 46,83 1407 EGR Off 553,7 19,9 47,23 1407 EGR Off 543,9 19,9 47,63 1407 EGR Off 534,1 19,9 48,03 1407 EGR Off 543,9 19,9 48,43 1407 EGR Off 539,0 19,9 48,81 1407 EGR On 534,1 19,9 49,21 1407 EGR On 543,9 64,5 49,61 1407 EGR On 543,9 64,5 50,01 1407 EGR On 534,1 64,5 50,41 1407 EGR On 548,8 64,5 50,79 1407 EGR On 534,1 64,5 51,19 1407 EGR On 534,1 64,5 51,59 1407 EGR On 534,1 64,5 51,99 1407 EGR On 543,9 64,5 52,39 1407 EGR On 543,9 64,5 52,79 1407 EGR On 543,9 64,5 53,19 1407 EGR On 529,2 64,5 53,59 1386 EGR On 539,0 64,5
kkrzysiek Opublikowano 22 Lutego 2010 Opublikowano 22 Lutego 2010 Gdyby logi były zrobione prawidłowo, zgodnie ze sztuka to wystarczyłoby tylko rzucić okiem i już by było wszystko wiadomo. A tak to trzeba sie godzinę zastanawiać którą tabelkę z czym połączyć. A i tak wkońcu dochodzisz do wniosku że takich logów nie da sie poprawnie zinterpretować. Coś boli tego AVF-a ale dowiemy sie co dopiero jak poprawisz logi.
letallec Opublikowano 23 Lutego 2010 Opublikowano 23 Lutego 2010 A poniżej dynamiczne: MOCNE przeladowanie. Zrob 011BS, zeby sprawdzic co tam sie dzieje.
Buddha Opublikowano 23 Lutego 2010 Opublikowano 23 Lutego 2010 A poniżej dynamiczne: MOCNE przeladowanie. Zrob 011BS, zeby sprawdzic co tam sie dzieje. Grupa 011 BS Group A: '011 Engine speed Spec, intake press, TIME 2850-3150 2200-2400 2100-2600 35-80% Marker STAMP /min 0,00 1008 OFF 994,5 99,6 0,40 1029 OFF 994,5 99,6 0,78 1050 OFF 994,5 99,6 1,18 1071 OFF 982,8 99,6 1,58 1092 OFF 982,8 99,6 1,98 1113 OFF 982,8 99,6 2,38 1134 OFF 982,8 99,6 2,78 1155 OFF 982,8 99,6 3,18 1176 OFF 982,8 99,6 3,58 1197 OFF 982,8 99,6 3,98 1218 OFF 982,8 99,6 4,38 1239 OFF 982,8 99,6 4,78 1260 OFF 982,8 99,6 5,18 1281 OFF 982,8 99,6 5,58 1281 OFF 982,8 99,6 5,98 1302 OFF 982,8 99,6 6,38 1323 OFF 982,8 99,6 6,78 1344 OFF 982,8 99,6 7,18 1386 OFF 982,8 99,6 7,57 1386 ON 982,8 99,6 7,97 1386 ON 994,5 0,0 8,37 1407 ON 1053,0 0,0 8,77 1407 ON 1099,8 0,0 9,17 1407 ON 1146,6 0,0 9,55 1407 ON 1170,0 0,0 9,95 1407 ON 1193,4 0,0 10,35 1407 ON 1205,1 0,0 10,75 1407 ON 1205,1 0,0 11,15 1407 ON 1205,1 0,0 11,53 1407 ON 1216,8 0,0 11,93 1407 ON 1216,8 0,0 12,33 1386 ON 1216,8 0,0 12,73 1407 ON 1216,8 0,0 13,13 1386 ON 1216,8 0,0 13,52 1407 ON 1216,8 0,0 13,92 1407 ON 1216,8 0,0 14,30 1407 ON 1216,8 0,0 14,70 1407 ON 1216,8 0,0 15,10 1407 ON 1216,8 0,0 15,49 1407 ON 1216,8 0,0 15,89 1407 ON 1216,8 0,0 16,27 1407 ON 1216,8 0,0 16,67 1407 ON 1216,8 0,0 17,07 1407 ON 1216,8 0,0 17,47 1407 ON 1216,8 0,0 17,87 1407 OFF 1216,8 0,0 18,25 1407 OFF 1146,6 99,6 18,65 1407 OFF 1053,0 99,6 19,05 1407 OFF 1029,6 99,6 19,45 1407 OFF 1006,2 99,6 19,85 1407 OFF 994,5 99,6 20,24 1407 OFF 994,5 99,6 20,64 1407 OFF 994,5 99,6 21,04 1407 OFF 994,5 99,6 21,44 1407 OFF 994,5 99,6 21,84 1407 OFF 982,8 99,6 22,24 1407 OFF 982,8 99,6 22,64 1407 OFF 982,8 99,6 23,05 1407 OFF 982,8 99,6 23,45 1407 OFF 982,8 99,6 23,85 1407 OFF 982,8 99,6 24,25 1407 OFF 982,8 99,6 24,65 1407 OFF 982,8 99,6 25,05 1407 OFF 982,8 99,6 25,45 1407 OFF 982,8 99,6 25,85 1407 OFF 982,8 99,6 26,25 1407 OFF 982,8 99,6 26,65 1407 OFF 982,8 99,6 27,04 1407 OFF 982,8 99,6 27,44 1407 OFF 982,8 99,6 27,84 1407 OFF 982,8 99,6 28,24 1407 ON 982,8 99,6 28,64 1386 ON 994,5 0,0 29,05 1407 ON 1064,7 0,0 29,45 1407 ON 1111,5 0,0 29,85 1407 ON 1146,6 0,0 30,25 1407 ON 1170,0 0,0 30,65 1407 ON 1193,4 0,0 31,05 1407 ON 1193,4 0,0 31,45 1407 ON 1205,1 0,0 31,85 1407 ON 1205,1 0,0 32,25 1407 ON 1205,1 0,0 32,65 1407 ON 1216,8 0,0 33,03 1407 ON 1216,8 0,0 33,43 1407 ON 1216,8 0,0 33,83 1407 ON 1216,8 0,0 34,24 1407 ON 1216,8 0,0 34,64 1407 ON 1216,8 0,0 35,02 1407 ON 1216,8 0,0 35,42 1407 ON 1216,8 0,0 35,82 1407 ON 1216,8 0,0 36,22 1407 ON 1216,8 0,0 36,62 1407 ON 1216,8 0,0 37,02 1407 ON 1216,8 0,0 37,42 1407 ON 1216,8 0,0 37,80 1407 ON 1216,8 0,0 38,20 1407 ON 1216,8 0,0 38,60 1407 OFF 1216,8 0,0 39,00 1407 OFF 1134,9 99,6 39,40 1407 OFF 1053,0 99,6 39,79 1407 OFF 1017,9 99,6 40,19 1407 OFF 1006,2 99,6 40,59 1407 OFF 994,5 99,6 40,99 1407 OFF 994,5 99,6 41,39 1407 OFF 994,5 99,6 41,77 1407 OFF 994,5 99,6 42,17 1407 OFF 982,8 99,6 42,57 1407 OFF 982,8 99,6 42,97 1407 OFF 982,8 99,6 43,37 1407 OFF 982,8 99,6 43,75 1407 OFF 982,8 99,6 44,15 1407 OFF 982,8 99,6 44,55 1407 OFF 982,8 99,6 44,95 1407 OFF 982,8 99,6 45,35 1407 OFF 982,8 99,6 45,75 1407 OFF 982,8 99,6 46,15 1407 OFF 982,8 99,6 46,55 1407 OFF 982,8 99,6 46,95 1407 OFF 982,8 99,6 47,35 1407 OFF 982,8 99,6 47,75 1407 OFF 982,8 99,6 48,15 1407 OFF 982,8 99,6 48,54 1407 OFF 982,8 99,6 48,94 1407 ON 982,8 99,6 49,34 1386 ON 994,5 0,0 49,74 1407 ON 1053,0 0,0 50,14 1407 ON 1111,5 0,0 50,52 1407 ON 1146,6 0,0 50,92 1407 ON 1170,0 0,0 51,32 1407 ON 1193,4 0,0 51,72 1407 ON 1205,1 0,0 52,12 1407 ON 1205,1 0,0 52,50 1407 ON 1205,1 0,0 52,90 1407 ON 1216,8 0,0 53,30 1407 ON 1216,8 0,0 53,70 1407 ON 1216,8 0,0 54,10 1407 ON 1216,8 0,0 54,49 1407 ON 1216,8 0,0
letallec Opublikowano 23 Lutego 2010 Opublikowano 23 Lutego 2010 Turbo do czyszczenia. Sterowanie jest, tak wiec nie pozostaje nic innego.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się