czaja77 Opublikowano 21 Lutego 2010 Opublikowano 21 Lutego 2010 witam wiem że jest sporo podobnych tematów ale nie doczytałem z nich nic konkretnego. Na początku maja wybieram się do Rogala ,i teraz mam mętlik w głowie jakie wtryski wsadzić do mojego silnika wiem że najlepsze były by 216 teraz pytanie jakiej konkretnej firmy jak nie boscha?/wiadomo koszta są spore/jakie mają mieć oznaczenia? czy wsadzić inne od 110?mam tanie dojście do używek sprawdzanych przez pompiarza ,jakie inne kupić jak nie 216 ?prosił bym o oznaczenia . i ile takie wtryski od 110km mogą mi dać na moim silniku km? Proszę Moderatorów o nie usuwanie tego wątku
sokolnh Opublikowano 21 Lutego 2010 Opublikowano 21 Lutego 2010 jeśli nie 216-tki to 110 KM od ASV (Golf/A3) będą najlepsze bo mają ciśnienie 220 mbar[br]Dopisany: 21 Luty 2010, 22:08_________________________________________________ i ile takie wtryski od 110km mogą mi dać na moim silniku km? ja na wtryskach od AHF/AFN + FMIC na seryjnej turbinie miałem 158 koni
jaro4444 Opublikowano 21 Lutego 2010 Opublikowano 21 Lutego 2010 Pompa 11 z AHH aż się prosi o 216 Jak nie masz gotowych to weź komplet korpusów, możliwie najmłodszych z silnika ALH (220/300) i zamontuj na nich zestawy naprawcze (końcówka + nowy popychacz) 216 z VW T4 Multivan 150 KM. Bardzo ważne jest perfekcyjne wyegulowanie dwóch ciśnień. Jedyny znany mi pompiarz, który potrafi to robić i robi bardzo dobrze to Bogdan Podkowiński z Nadarzyna. O końcówki 216 pytajcie kolegę Godski z tego forum.
sokolnh Opublikowano 22 Lutego 2010 Opublikowano 22 Lutego 2010 wtryski od AHH też są 220, także je też możesz zmodyfikować
jaro4444 Opublikowano 22 Lutego 2010 Opublikowano 22 Lutego 2010 Bogdan z Nadarzyna przestawi każde wtryski na 220/300, nawet te co były seryjnie z niższym ciśnieniem. Chodziło mi to, że ALH mogą być nawet z 2004 r. czyli mają mniej zjechane korpusy.
czaja77 Opublikowano 22 Lutego 2010 Autor Opublikowano 22 Lutego 2010 a nie jest tak, że korpusy nie mają tu wielkiego znaczenia? wiem ze jest to koszt ok 1000a nawet i lepiej,końcówki ,ustawienie ,ewentualnie gotowe zestawy a jakie konkretnie inne np od 110 zapodać? bo mogę kupić taki komplecik za ok 150,200 zł sprawdzony
sokolnh Opublikowano 22 Lutego 2010 Opublikowano 22 Lutego 2010 a nie jest tak, że korpusy nie mają tu wielkiego znaczenia? wiem ze jest to koszt ok 1000a nawet i lepiej,końcówki ,ustawienie ,ewentualnie gotowe zestawy a jakie konkretnie inne np od 110 zapodać? bo mogę kupić taki komplecik za ok 150,200 zł sprawdzony napisałem Ci wyzej
czaja77 Opublikowano 22 Lutego 2010 Autor Opublikowano 22 Lutego 2010 teraz już prawie wszystko wiem. kolega zaproponował mi wtryski ASV za ok 200zł teraz pytanie czy wkładać je teraz czy czekać ,i zamontować je przed samym programem u Rogala?
sokolnh Opublikowano 22 Lutego 2010 Opublikowano 22 Lutego 2010 teraz, poczujesz różnicę od razu ~ 130 koni
czaja77 Opublikowano 22 Lutego 2010 Autor Opublikowano 22 Lutego 2010 teraz, poczujesz różnicę od razu ~ 130 koni pasują bez żadnej przeróbki? czy coś jeszcze poustawiać vagiem?
sokolnh Opublikowano 22 Lutego 2010 Opublikowano 22 Lutego 2010 pasują p&p nic nie trzeba ustawiać tylko podkładki miedziane zmień
czaja77 Opublikowano 22 Lutego 2010 Autor Opublikowano 22 Lutego 2010 pasują p&p nic nie trzeba ustawiać tylko podkładki miedziane zmień jak dobrze pójdzie po niedzieli będą w aucie
mentryb Opublikowano 22 Lutego 2010 Opublikowano 22 Lutego 2010 teraz, poczujesz różnicę od razu ~ 130 koni Jestes tego pewien ze na koncowkach asv?? Przeciez tam jest dziura 205. Na 216 podejrzewam ze taki wynik jest mozliwy. Ja zakladam 216 wiec sie porowna u Rogala co bedzie z tego
sokolnh Opublikowano 22 Lutego 2010 Opublikowano 22 Lutego 2010 teraz, poczujesz różnicę od razu ~ 130 koni Jestes tego pewien ze na koncowkach asv?? Przeciez tam jest dziura 205. Na 216 podejrzewam ze taki wynik jest mozliwy. Ja zakladam 216 wiec sie porowna u Rogala co bedzie z tego tak, było już o tym nawet na końcówkach AHF/AFN
cowboy Opublikowano 23 Lutego 2010 Opublikowano 23 Lutego 2010 teraz już prawie wszystko wiem. kolega zaproponował mi wtryski ASV za ok 200zł teraz pytanie czy wkładać je teraz czy czekać ,i zamontować je przed samym programem u Rogala? ja bym takie okazyjne wtryski sprawdził u Bogdana przed założeniem... 200 PLN to mała kasa ale jak bedą sikać ropą to mozesz sobie zrobić kuku na pompie 11 z mojego doświadczenia (zrobionych około 200 kompletów wtrysków) wynika że oprócz tego że stare wtryski są moze czasem bardzioej zardzewiałe, nie ma znaczenia jesli zakładasz zestawy naprawcze boscha i robisz to w Nadarzynie powodzenia !
kwiatko Opublikowano 23 Lutego 2010 Opublikowano 23 Lutego 2010 jak Grzesiek instalujesz wtryski? podepnę się do tematu. Jakie większe wtryski do AFB?
czaja77 Opublikowano 9 Marca 2010 Autor Opublikowano 9 Marca 2010 witam ponownie wtrysków od ASV nie udało mi się załatwić niestety........ co powiecie o takiej końcówce ? http://www.allegro.pl/item936119862_koncowki_wtrysku_seven_vw_t4_216_tki_tuning_tdi.html
sokolnh Opublikowano 9 Marca 2010 Opublikowano 9 Marca 2010 http://www.a4-klub.pl/smf/nowe_ceny_koncowki_wtryskiwaczy_216_230_oraz_do_pd_boschfratelli_bosio-t95381.0.html[br]Dopisany: 09 Marzec 2010, 22:26_________________________________________________Bosio bedą lepsze
czaja77 Opublikowano 9 Marca 2010 Autor Opublikowano 9 Marca 2010 to wiem ale co to za firma???? 216 Fratelli te mam po 130 za sztukę
sokolnh Opublikowano 9 Marca 2010 Opublikowano 9 Marca 2010 to wiem ale co to za firma???? 216 Fratelli te mam po 130 za sztukę włoska gdzieś widziałem zdjęcia pod mikroskopem jak są wykonane, i były nawet lepsze od boscha
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się