adrian998998 Opublikowano 23 Lutego 2010 Opublikowano 23 Lutego 2010 Witam kolegów. Jestem posiadaczem Audi A4 1.9 AJM Avant. Po jakimś czasie wyskoczył mi na liczniku wykrzyknik z pikaniem 3 razy oraz palą się kontrolki ABS i ESP. Podepnełem pod Vaga i wyskoczyły następujące błędy Numer części 8D0 907 389 D Sterownik Typ: ABS/ESP FRONT D56 01044 - Control Module Incorrectly Coded 35-00 - - 00778 - Steering Angle Sensor (G85) 66-10 - Not Matched - Intermittent i raz na jakiś czas włapuje taki błąd 18057 Wyczytałem co te błędy oznaczją ale gdy wchodzę w blok pomiarowy 005 to czujnik skrętu G85 pokazuje stopnie i jak jest kierownica na środku to jest 0 stopni jak potrzeba. Może któryś z kolegów podpowiedziałby jak wykonać tą adaptacje, może to pomoże w zniwelowaniu tego problemu.
the_troll Opublikowano 3 Grudnia 2010 Opublikowano 3 Grudnia 2010 Podepnę się pod temat: Podczas zapalania (nie zawsze) wyświetla na czerwono wykrzyknik w kółku i pika 3 razy dodatkowo zapalają się kontrolki ABS i ASR. Później wszystko gaśnie i nie ma problemu. Sprawdzałem vag -iem i nie ma żadnych błędów!! Czy ktoś może pomóc
goldi Opublikowano 3 Grudnia 2010 Opublikowano 3 Grudnia 2010 Jeśli kontrolki gasną to nie ma sie czym przejmować akumulator nie jest zbyt słaby przy rozruchu zimnego silnika
Dev Opublikowano 3 Grudnia 2010 Opublikowano 3 Grudnia 2010 Podepnę się pod temat: Podczas zapalania (nie zawsze) wyświetla na czerwono wykrzyknik w kółku i pika 3 razy dodatkowo zapalają się kontrolki ABS i ASR. Później wszystko gaśnie i nie ma problemu. Sprawdzałem vag -iem i nie ma żadnych błędów!! Czy ktoś może pomóc słabe akku, słabe ładowanie, uszkodzenie rozrusznika(tulejki lub przebicie)
the_troll Opublikowano 3 Grudnia 2010 Opublikowano 3 Grudnia 2010 Płyn hamulcowy OK. Od klocków zużytych jest żółte oznaczenie. Ładowanie 14,2-14,4V. Bez ładowania 11,8V Nie wiem co jeszcze. Problem pojawia się gdy zaczyna robić się zimno
Dev Opublikowano 3 Grudnia 2010 Opublikowano 3 Grudnia 2010 jak jest zimno rozrusznik ma ciezej krecic potrzebuje wiecej prądu i nastepuje duzy spadek napiecia dlatego też kontrolki swirują ja stawiam na rozrusznik
the_troll Opublikowano 3 Grudnia 2010 Opublikowano 3 Grudnia 2010 Nigdy wcześniej nawet przy -25C nic takiego się nie działo
Dev Opublikowano 3 Grudnia 2010 Opublikowano 3 Grudnia 2010 nic nie jest wieczne wystarczy ze bedzie przebicie w rozruszniku
the_troll Opublikowano 4 Lutego 2011 Opublikowano 4 Lutego 2011 Jutro się za to zabiorę[br]Dopisany: 03 Grudzień 2010, 20:06_________________________________________________Wymiana aku załatwiła sprawę!!
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się