biahh11 Opublikowano 23 Lutego 2010 Opublikowano 23 Lutego 2010 Witam samochód cały czas ściąga mi w prawo muszę cały czas kontrować lekko kierownicą w lewo. Kolega pracujący w warsztacie powiedział mi żebym pojechał zobaczyć ciśnienie. Faktycznie miałem za duże, wyrównałem w karzdym kole i pojechałem zobaczyć czy się poprawiło. Niestety nie Zapytałem go czy trzeba ustawiać zbieżność mówi, że nie mówi że jeśli to była by zbieżność to zcierało by opony a nic się nie dzieje. Więc polecił sprawdzić wachacz albo przegub nie pamiętam. Proszę o pomoc co musiał bym zrobić? Przełożyć opony z tyłu na przód i sprawdzić? Może któraś oponą się coś dzieje? pozdrawiam.
login642 Opublikowano 23 Lutego 2010 Opublikowano 23 Lutego 2010 sprawdz opony i czy ni masz luzów w zawieszeniu jezeli wszystko bedzie ok to tylo geometria kół
zuzelaczek111 Opublikowano 23 Lutego 2010 Opublikowano 23 Lutego 2010 jest kilka znanych mi mozliwosci ale zacznij od ustawienia zbieznosci jak znam zycie to mogl ci spasc ktorys odwaznik, obejzyj dobrze opone moze jakis guz ci wyskoczyl opona nie musi byc starta zeby zbieznosc sie nie zgadzala. na koniec jak to nic nie pomoze pomysl o sprawdzeniu czesci mechanicznych.Pozdro
Gość tyger Opublikowano 23 Lutego 2010 Opublikowano 23 Lutego 2010 proponuje zamienic kola lewe z prawym,jezeli teraz bedzie cie sciagac w druga strone to wywal opony a jak dalej w ta sama to sprawdz czy nie masz luzow
Łukasz 23 Opublikowano 23 Lutego 2010 Opublikowano 23 Lutego 2010 zamiana kuł z lewego na prawe i odwrotnie a pózniej przejedz się i zobacz czy coś się zmieniło bo właśnie może być wina opony [br]Dopisany: 23 Luty 2010, 17:57_________________________________________________hehe mamy te same rady i w tym samym czasie kolego tyger :>
biahh11 Opublikowano 23 Lutego 2010 Autor Opublikowano 23 Lutego 2010 jak przełoże z lewej na prawą i na odwrót to będą bieżniki do tyłu. To jechać zmienić do wulkanizacji czy tylko sprawdzić na odwrotnym bieżniku?
Łukasz 23 Opublikowano 23 Lutego 2010 Opublikowano 23 Lutego 2010 sprawdź na odwrotnym bieżniku co się będzie działo
Bulik Opublikowano 23 Lutego 2010 Opublikowano 23 Lutego 2010 jak przełoże z lewej na prawą i na odwrót to będą bieżniki do tyłu. To jechać zmienić do wulkanizacji czy tylko sprawdzić na odwrotnym bieżniku? to załóż tył na przód
danielm21 Opublikowano 25 Lutego 2010 Opublikowano 25 Lutego 2010 witam zacznij od opon kolego mnie tez strasznie ściągało w prawo pojechałem wywarzyć kola ,sprawdzić ciśnienie u wulkanizatora i nadal ściągało Za kilka dni okazalo sie ze mam 8 dziur w kole:/ zakopalem sie w zaspie a tam cos musialo być trudno ale to g... przecięło mi oponę delikatnie ale z czasem sie narywało ze aż tyle dziur mi sie zrobiło...opona była juz uszkodzona i dopiero jak zmieniłem na zapas zauważyłem ze juz nie ściąga kupiłem 2 inne opony i jazda jest juz przyjemniejsza:)
MRoger Opublikowano 25 Lutego 2010 Opublikowano 25 Lutego 2010 U mnie ściągało na zepsutym przegubie ale przegub było słychać na mocno skręconych kołach
biahh11 Opublikowano 25 Lutego 2010 Autor Opublikowano 25 Lutego 2010 zaciekawiło mnie to co napisałeś danielm21 bo niedawno miałem sytyłacje że musiałem wjechać w małą zaspe żeby perzepuścić auta jadące z na przeciwka i jak pajace przejechali i żaden się nie zatrzymał żeby sprawdzić czy wyjade to utknąłem męczyłem się aż 45 minut kręciłem w miejscu przejechałem może 5 metrów i może tak samomam że opona się uszkodziła?
danielm21 Opublikowano 25 Lutego 2010 Opublikowano 25 Lutego 2010 dobry wulkanizator prawdę ci powie bo ja pojechałem wywarzyć kola do kolesia skasował za to fakt nieduże pieniadze ale nie zauważył ze opona jest ponacinana a ja martwiłem sie dalej co z tym ściąganie dopiero jak opona wykończyła sie do końca ,zalozylem zapasówkę wiedziałem czego to wina .. wiec lepiej uważnego znaleźć pozdro
Gość czesiu-84 Opublikowano 26 Lutego 2010 Opublikowano 26 Lutego 2010 Kolegę w passacie ostatnio też ściągało, przeczyściliśmy zaciski hamulcowe (rozebrać cały zacisk, oczyścić z rdzy i syfu, poskładać, ewentualnie dobrze jest wymienić uszczelki) i pomogło, już jeździ prosto. Może warto sprawdzić. Pozdrawiam i życzę powodzenia!
biahh11 Opublikowano 27 Lutego 2010 Autor Opublikowano 27 Lutego 2010 dzisiaj zamieniłem opony z tyłu na przód i jest dziękuję za popoc
Pawci_o Opublikowano 27 Lutego 2010 Opublikowano 27 Lutego 2010 kolego ja miałem to samo, zaczelo sie po wymianie wahaczy, zbieżność ustawiona dobrze a sciaga, opon nie scierało.. Okazało się że mialem źle założone wahacze - moja rada, sprawdz czy masz identyczne po obu stronach i zmierz ich długości.
Bulik Opublikowano 27 Lutego 2010 Opublikowano 27 Lutego 2010 kolego ja miałem to samo, zaczelo sie po wymianie wahaczy, zbieżność ustawiona dobrze a sciaga, opon nie scierało.. Okazało się że mialem źle założone wahacze - moja rada, sprawdz czy masz identyczne po obu stronach i zmierz ich długości. to masz dobrego fachure :nabijasie: :nabijasie: ...zle założone :polew:
Gość tyger Opublikowano 2 Marca 2010 Opublikowano 2 Marca 2010 czyli teraz ktoras felerna opone masz z tylu.wywal ja lepiej bo teraz jadac 20/h bedzie ci sie auto bujalo
biahh11 Opublikowano 3 Marca 2010 Autor Opublikowano 3 Marca 2010 do końca sezonu dadzą rade na drugi sezon bedzie trzeba wymienić
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się