Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B6 AVF] Dziwne tarcie podczas jady do 2500 rpm


trzeciaq

Rekomendowane odpowiedzi

ja stawiam 99,9% na kierownice w turbo, ostatnio dźwięk się nasilił, 2 dni temu wgrywałem wirusa i wcześniej robiłem logi, z pierwszych logów dynamicznych było widać przycinające się kierownice (dość duże przeładowanie przy ~2000obr/min), kilkanaście razy but w podłogę przy robieniu logów, potem wgrany wirusik i znów logi z butem w podłodze :naughty: Efekt teraz mam taki że samochód jeździ dużo lepiej (wiadome czemu;) , turbo się rozruszało,w logach brak jakiegokolwiek przeładowania i co? tarcie,gruchotanie znikło :> jakie wnioski ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzisiaj byłem u znajomego mechanika i po przejażdżce :mysli: powiedział mi że dwumas daje znać ale na razie można jeszcze jeździć.

_________________________________________________

Nowe informacje byłem dzisiaj (29.04)w serwisie na wymianie rozrządu i te hałasy spod maski okazało się że to turbo wysiada .

Miałeś rację MiruK :good:. Pozdrawiam. I powiedziałbyś coś o tym wirusiku co to takiego ,bo jestem początkujący w tych sprawach. :hi:[br]Dopisany: 24 Kwiecień 2010, 14:55_________________________________________________Koledzy , czy macie brak mocy czasami oczywiście związane jest to z tym dźwiękiem z pod maski(normalnie jakby turbo wysiadło :shocked:, pedał gazu do końca i nic się nie dzieje , zero mocy ) proszę o wypowiedzi.pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

chyba mowimy o kilku roznich odglosach ?. czy to chrobotanie mascie przy zmeinie biegow czy caly czas czy podczas puszczania gazu na biegu ? czy na postoju tez macie taki odglos. SZCZEGOLY a nie ze odglos sie wydobywa

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam trzeciaq i co ustaliłeś i usunąłeś problem?????

Mam niestety to samo u siebie... Tak jakby dwie metalowe tarcze się tarły jedna o drugą po wciśnięciu sprzęgła przy zmianie biegów (słyszalne przez ok. 1 sek.) podczas postoju przy przegazówce cisza.

Proszę o info czy ustaliłeś co to było, bo w post nie był kontynuowany, a ja nic nie mogę ustalić, choć u mnie może to być coś ze sprzęgłem bo zauważyłem, że na 5 lub 6 biegu jak docisnę gazu to mi ślizga.

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Faktycznie coraz to wieksze grono klekotow slyszy ten dzwiek :)

Ostatnio znajomego pytalem o to ... zrobil wielkie oczy i stwierdzil ze u niego nic taiego nie ma miejsca... To dawaj go za bety...do autka...1...2...bieg...powiedzialem czego ma "szukac"...i jak wczesniej twierdzil ze nie ma czegos takiego tak zdebial bo szura u niego tak jak i u mnie... :) :) Nie wiem co to moze byc...mechanior zdebial...a rok juz tak szura. :gwizdanie: :gwizdanie:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Niestety.

Dzisiaj jestem po wymianie sprzęgła (tarcza, docisk, łożysko), odgłos tarcia nie ustąpił :wallbash:

Myślę, że można ten element śmiało odrzucić, jako sprawcę naszych kłopotów.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Szkoda, że nie nagrałem tego dźwięku w moim aucie- byłoby wiadomo chociaż czy ktoś ma identyczny. Takie chrobotanie/ zgrzytanie pojawiało się u mnie przez jakiś miesiąc podczas zmiany biegów( na postoju przy dodawaniu gazu i schodzeniu obrotów nie było nic słychać) a w zeszłą sobotę czyściłem N75 i cisza nastała hehe:D

PS. Znalazłem filmik na YT z tym właśnie dźwiękiem, który występował u mnie przez miesiąc:

!
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No to może i ja spróbóję go wyczyścić i napiszę czy pomogło. Biszczan - czy czyszcenie N75 to coś skomplikowanego? np. jego wymontowanie i w którym miejscu on jest, żebym nie wykręcił czegoś innego - może wrzuci ktoś jego fotkę :embarrassed:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Troszkę się męczyłem ze zdjęciem tej metalowej spinki i już nie nadawała się do założenia :naughty: ale wystarczy skleić białą część z zaworkiem i będzie ok. Tutaj jest opis jak to zrobić:):

http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=14&t=67926&sid=47b9138313c6b0528d6878ba655ee84a

Element oznaczony nr 11 na pierwszym rysunku to N75:

http://www.a4-klub.pl/smf/index.php?topic=45015.0;highlight=lokalizacja+czujnik%F3w

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W tym watku widze jest kilka odglosow i kazdy psize o innym :D

to moze i ja dopisze swoj :>

Po zapaleniu zimnego silnika i czasami cieplego ,slychac delikatny terkocik na wolnych obrotach jakby blacha o blache uderzala.Po dodaniu lekko gazu dzwiek ustaje.Po wrzuceniu D i puszczeniu hamulca dzwiek sie nasila az do momentu uzyskania pelzania.Po wrzuceniu Ri puszczeniu hamulca,dzwiek nie wystepuje.Nie wiem co to moze byc.Poduszki dwie zmienilem.Moze dwumas ?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...