Radek321 Opublikowano 28 Czerwca 2006 Opublikowano 28 Czerwca 2006 Jak na co na to http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/ed003d3dfe13c1d3.html
Pikuś Opublikowano 28 Czerwca 2006 Opublikowano 28 Czerwca 2006 Jak na co na to http://www.fotosik.pl/pok...3dfe13c1d3.html Ale jakby nie bylo wystepuja dwa numery, strona lewa i prawa. Zreszta dark79, mial takie. :mrgreen: Koniec tematu bo to bez sensu. Sa lewe i prawe i niczym sie nie roznia.
Radek321 Opublikowano 28 Czerwca 2006 Opublikowano 28 Czerwca 2006 A może to jest tak że zalęży od rocznika bo u mnie w książce coś tam pisze jak widziałeś żę od 98 były zmienione
bushi Opublikowano 29 Czerwca 2006 Opublikowano 29 Czerwca 2006 Hehe ale klimat załapaliście czy lewy czy prawy itd czy to samo czy nie Ale wracając do tematu pracy ok 15-20 min (sam bez problemu) to zalezy czy śruby puszczą bez problemów. Wymieniałem lewy miałem z śrubami przelotowymi ale z prawej mam orginał i tam jest ten wariant 2 śruby kulowo mocowane czy jak tam to określiłeś więc jak najbardziej samemy i przyjemna praca bez większych problemów> Pozdrawiam
Sprinter Opublikowano 29 Czerwca 2006 Opublikowano 29 Czerwca 2006 Osobno występują lewy i prawy. Są swoimi lustrzanymi odbiciami i ma znaczenie jak się je zakłada. Druga sprawa, że łączniki powinny być w komplecie ze śrubami i nakrętkami. Spokojnie można starsze zastąpić nowymi.
piurko Opublikowano 29 Czerwca 2006 Opublikowano 29 Czerwca 2006 A tu http://piurko2.fotosik.pl/albumy/28484.html są dowody , że jest prawy i lewy :razz:
bushi Opublikowano 1 Lipca 2006 Opublikowano 1 Lipca 2006 Panowie logiczne że są prawe i lewe i dziwię sie że ktoś się spiera pytają o to w sklepie i nie radzę założyć L na P i na odwrót. Poważne kłopoty!!
wojtas-audi Opublikowano 5 Lipca 2006 Opublikowano 5 Lipca 2006 Dzisiaj wymienilem lacznik stabilizatora - od pasazera bo juz walilo troche a lacznik sie ruchal jak .... Swoja droga troche sie nameczylem, bo gorna sruba strasznie sie zapiekla, musialem odkrecac kolo zeby miec lepsze dojscie, w koncu przy pomocy mlotka, gumówki udalo mi sie wyciagnac stary lacznik :twisted: Nowy zalozony stukanie ucichlo, drugi lewy od strony kierowcy rusza sie ale ciezko, wiec chyba jeszcze da rade ?? A i chcialem sie zapytac co do tych zamiennikow, oryginalne sie troche ruszaja na takiej kulce w plastikowym koszu, a te zamienniki nie ?? Zalozylem TRW lucas .
Sprinter Opublikowano 11 Lipca 2006 Opublikowano 11 Lipca 2006 Dzisiaj wymienilem lacznik stabilizatora - od pasazera bo juz walilo troche a lacznik sie ruchal jak .... Swoja droga troche sie nameczylem, bo gorna sruba strasznie sie zapiekla, musialem odkrecac kolo zeby miec lepsze dojscie, w koncu przy pomocy mlotka, gumówki udalo mi sie wyciagnac stary lacznik :twisted: Nowy zalozony stukanie ucichlo, drugi lewy od strony kierowcy rusza sie ale ciezko, wiec chyba jeszcze da rade ?? A i chcialem sie zapytac co do tych zamiennikow, oryginalne sie troche ruszaja na takiej kulce w plastikowym koszu, a te zamienniki nie ?? Zalozylem TRW lucas . Musiałeś mieć łącznik starego typu, takich się już nie produkuje...
wojtas-audi Opublikowano 12 Lipca 2006 Opublikowano 12 Lipca 2006 Musiałeś mieć łącznik starego typu, takich się już nie produkuje... Mozliwie, stary łacznik był na kulce ktora byla w plastikowym koszu, juz mi prawa strona nie tlucze, ale jeszcze i tak cos stuka troche ... A i niewiem czemu cos jak jade najczesciej po dolach to mi piszczy czasem z lewej strony ?? :roll:
adadur Opublikowano 17 Lipca 2006 Opublikowano 17 Lipca 2006 Mam problem, zaczęło coś stukać z prawej strony i najprawdopodobniej jest to łącznik do stabilizatora i tu zaczynają się problemy. Z lewej strony ma inny typ zamontowany niż z prawej. Ponoć są dwa typy tych łączników tzn.:1- To wygląda jak by miał osobne śruby na przelot. 2- Śruby są zamocowane kulowo lub coś w tym rodzaju. Ja mam teraz z lewej 1 a z prawej 2, chcę wymienić, 2 ale nie wiem czy mam dać 1 czy 2, lub wymienić oba na takie same? Czy kupować zamiennik a jak tak to, jaki? Czy da się to zrobić samemu mając podstawowe narzędzia? Mam A4 1.8l kat 06.95r Spokojnie w sklepie ci sprzedadzą dobre. Masz jeden starszy drugi nowszy. Tych starszych już nie robią bo były mało wytrzymałe. Sprzedawca ci dobrze doradzi - polecam Febi lub TRW
_Kuba_ Opublikowano 25 Sierpnia 2006 Autor Opublikowano 25 Sierpnia 2006 Nareszcie udało mi się zmienić, trochę się namęczyłem, bo trzeba było odkręcić zespół amortyzatora, bo się blokowało i nie chciało wyjść. P.S. Zauważyłem w książce http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/242ff1d9b05abb85.html „Sam naprawiam…”, iż jest tam klamra nr42 a ja takowej nie posiadam. Widziałem też, że piurko2 też niema. Czy to jest normalne?
Wihajster Opublikowano 26 Sierpnia 2006 Opublikowano 26 Sierpnia 2006 nie potrzebnie wyjmowałes amorka wystarczyło kątowka 1 śrube uciąć i po kłopocie
_Kuba_ Opublikowano 26 Sierpnia 2006 Autor Opublikowano 26 Sierpnia 2006 Pewnie masz racje, bo jak wyjąłem to było widać jakby poprzedni właściciel zaczął piłować, ale chyba zrezygnował.
Wihajster Opublikowano 26 Sierpnia 2006 Opublikowano 26 Sierpnia 2006 w tej chwili jak masz nowe zalozone juz to wymiana nie powinna trwac dluzej niz 20 min na gotowo
bratpit Opublikowano 26 Sierpnia 2006 Opublikowano 26 Sierpnia 2006 nie potrzebnie wyjmowałes amorka wystarczyło kątowka 1 śrube uciąć i po kłopocie Ani nietrzeba odkręcac amora , ani nic ciąć wystarczy podnieść auto maksymalnie najlepiej lewarek ustawić na 10 cm desce podnieśc auto maksymalnie podłożyć pod koło deche grubości 15 cm i opuścić auto na lewarku tak żeby koło siadło na desce , wtedy spokojnie można wyjąć śruby i wsadzić nowy łącznik i nową śrube. P.S. Klamra jest w łączniku ze sworzniami , teraz łączniki są tylko przelotowa także klamra niejest potrzebna
Wihajster Opublikowano 26 Sierpnia 2006 Opublikowano 26 Sierpnia 2006 zgadza sie ale tu chodzilo o wyjecie starego typu łacznika bo z nowym nie ma zadnego problemu
bratpit Opublikowano 26 Sierpnia 2006 Opublikowano 26 Sierpnia 2006 zgadza sie ale tu chodzilo o wyjecie starego typu łacznika bo z nowym nie ma zadnego problemu No własnie ani z jednym ani z drugim niema problemu bo to przerabiałem
adadur Opublikowano 28 Sierpnia 2006 Opublikowano 28 Sierpnia 2006 nie potrzebnie wyjmowałes amorka wystarczyło kątowka 1 śrube uciąć i po kłopocie Dokładnie też tak robiłem z jednym z wahaczy górnych, chwilka i śruby nie było ale zwalając całakolumnę to troszkę ryzykowne i 10x bardziej czasochłonne. Nie wiem czemu tak motowali odrworotnie te śruby przecież nie ma to znaczenia a w naprawie utrudnia życie.
taktuś Opublikowano 13 Listopada 2006 Opublikowano 13 Listopada 2006 Hej, hej, hej pomóżcie bo wystąpię I STANę OBOK. Kupilem łącznik z allegro. Pisałem w meilach chyba z pięć razy że potrzebuję PRAWY. No i przyszedł. Tyle że on mi wygląda na LEWY. Co prawda nie ma na nim oznaczeń L lub R , jest tylko strzałka, ale gdy porównuję z tymi wystawionymi w aukcjach, to wychodzi że chyba lewy. Może percepcja mi już szwankuje . Co koledzy na to?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się