Skocz do zawartości
Zdrowych i spokojnych Świąt dla Ciebie i rodzinki 🙌🎄
IGNOROWANY

[B5 ALL] Jaki łącznik do stabilizatora?


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Ale jakby nie bylo wystepuja dwa numery, strona lewa i prawa. Zreszta dark79, mial takie. :mrgreen:

Koniec tematu bo to bez sensu. Sa lewe i prawe i niczym sie nie roznia.

Opublikowano

A może to jest tak że zalęży od rocznika bo u mnie w książce coś tam pisze jak widziałeś żę od 98 były zmienione

Opublikowano

Hehe ale klimat załapaliście czy lewy czy prawy itd czy to samo czy nie :lol: Ale wracając do tematu pracy ok 15-20 min (sam bez problemu) to zalezy czy śruby puszczą bez problemów. Wymieniałem lewy miałem z śrubami przelotowymi ale z prawej mam orginał i tam jest ten wariant 2 śruby kulowo mocowane czy jak tam to określiłeś więc jak najbardziej samemy i przyjemna praca bez większych problemów> Pozdrawiam

Opublikowano

Osobno występują lewy i prawy. Są swoimi lustrzanymi odbiciami i ma znaczenie jak się je zakłada. Druga sprawa, że łączniki powinny być w komplecie ze śrubami i nakrętkami. Spokojnie można starsze zastąpić nowymi.

Opublikowano

Panowie logiczne że są prawe i lewe i dziwię sie że ktoś się spiera pytają o to w sklepie i nie radzę założyć L na P i na odwrót. Poważne kłopoty!!

Opublikowano

Dzisiaj wymienilem lacznik stabilizatora - od pasazera bo juz walilo troche a lacznik sie ruchal jak .... Swoja droga troche sie nameczylem, bo gorna sruba strasznie sie zapiekla, musialem odkrecac kolo zeby miec lepsze dojscie, w koncu przy pomocy mlotka, gumówki udalo mi sie wyciagnac stary lacznik :twisted: Nowy zalozony stukanie ucichlo, drugi lewy od strony kierowcy rusza sie ale ciezko, wiec chyba jeszcze da rade ?? A i chcialem sie zapytac co do tych zamiennikow, oryginalne sie troche ruszaja na takiej kulce w plastikowym koszu, a te zamienniki nie ?? Zalozylem TRW lucas .

Opublikowano
Dzisiaj wymienilem lacznik stabilizatora - od pasazera bo juz walilo troche a lacznik sie ruchal jak .... Swoja droga troche sie nameczylem, bo gorna sruba strasznie sie zapiekla, musialem odkrecac kolo zeby miec lepsze dojscie, w koncu przy pomocy mlotka, gumówki udalo mi sie wyciagnac stary lacznik :twisted: Nowy zalozony stukanie ucichlo, drugi lewy od strony kierowcy rusza sie ale ciezko, wiec chyba jeszcze da rade ?? A i chcialem sie zapytac co do tych zamiennikow, oryginalne sie troche ruszaja na takiej kulce w plastikowym koszu, a te zamienniki nie ?? Zalozylem TRW lucas .

Musiałeś mieć łącznik starego typu, takich się już nie produkuje...

Opublikowano
Musiałeś mieć łącznik starego typu, takich się już nie produkuje...

Mozliwie, stary łacznik był na kulce ktora byla w plastikowym koszu, juz mi prawa strona nie tlucze, ale jeszcze i tak cos stuka troche ... A i niewiem czemu cos jak jade najczesciej po dolach to mi piszczy czasem z lewej strony ?? :roll:

Opublikowano
Mam problem, zaczęło coś stukać z prawej strony i najprawdopodobniej jest to łącznik do stabilizatora i tu zaczynają się problemy. Z lewej strony ma inny typ zamontowany niż z prawej. Ponoć są dwa typy tych łączników tzn.:

1- To wygląda jak by miał osobne śruby na przelot.

2- Śruby są zamocowane kulowo lub coś w tym rodzaju.

Ja mam teraz z lewej 1 a z prawej 2, chcę wymienić, 2 ale nie wiem czy mam dać 1 czy 2, lub wymienić oba na takie same? Czy kupować zamiennik a jak tak to, jaki? Czy da się to zrobić samemu mając podstawowe narzędzia?

Mam A4 1.8l kat 06.95r

Spokojnie w sklepie ci sprzedadzą dobre. Masz jeden starszy drugi nowszy. Tych starszych już nie robią bo były mało wytrzymałe. Sprzedawca ci dobrze doradzi - polecam Febi lub TRW
Opublikowano

nie potrzebnie wyjmowałes amorka wystarczyło kątowka 1 śrube uciąć i po kłopocie :wink:

Opublikowano

Pewnie masz racje, bo jak wyjąłem to było widać jakby poprzedni właściciel zaczął piłować, ale chyba zrezygnował.

Opublikowano

w tej chwili jak masz nowe zalozone juz to wymiana nie powinna trwac dluzej niz 20 min na gotowo :wink:

Opublikowano
nie potrzebnie wyjmowałes amorka wystarczyło kątowka 1 śrube uciąć i po kłopocie :wink:

Ani nietrzeba odkręcac amora , ani nic ciąć wystarczy podnieść auto maksymalnie najlepiej lewarek ustawić na 10 cm desce podnieśc auto maksymalnie podłożyć pod koło deche grubości 15 cm i opuścić auto na lewarku tak żeby koło siadło na desce , wtedy spokojnie można wyjąć śruby i wsadzić nowy łącznik i nową śrube.

P.S. Klamra jest w łączniku ze sworzniami , teraz łączniki są tylko przelotowa także klamra niejest potrzebna

Opublikowano

zgadza sie ale tu chodzilo o wyjecie starego typu łacznika bo z nowym nie ma zadnego problemu :wink:

Opublikowano
zgadza sie ale tu chodzilo o wyjecie starego typu łacznika bo z nowym nie ma zadnego problemu :wink:

No własnie ani z jednym ani z drugim niema problemu bo to przerabiałem

Opublikowano
nie potrzebnie wyjmowałes amorka wystarczyło kątowka 1 śrube uciąć i po kłopocie :wink:

Dokładnie też tak robiłem z jednym z wahaczy górnych, chwilka i śruby nie było ale zwalając całakolumnę to troszkę ryzykowne i 10x bardziej czasochłonne. Nie wiem czemu tak motowali odrworotnie te śruby przecież nie ma to znaczenia a w naprawie utrudnia życie.

Opublikowano

Hej, hej, hej pomóżcie bo wystąpię I STANę OBOK. Kupilem łącznik z allegro. Pisałem w meilach chyba z pięć razy że potrzebuję PRAWY. No i przyszedł. Tyle że on mi wygląda na LEWY. Co prawda nie ma na nim oznaczeń L lub R , jest tylko strzałka, ale gdy porównuję z tymi wystawionymi w aukcjach, to wychodzi że chyba lewy. Może percepcja mi już szwankuje . Co koledzy na to?139693868.jpg

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...