rafi1985 Opublikowano 24 Lutego 2010 Opublikowano 24 Lutego 2010 Witam!! Opisze swoj problem w wielkim skrocie. Skrzypi mi kierownica okrutnie jak skrecam w lewo (w prawo cisza). Dzieje sie tak tylko po nagrzaniu auta i dluzszej jezdzie w miescie. Tarcie slychac zdecydowania oprocz kabiny w komorze silnika. Dochodzi do tego lekko ciezej pracujace wspkmaganie w porownaniu do ZIMNEGO auta. Wniosek nasuwa sie taki ze to moze wina plynu (ciepłego czyli rzadszego) do wspomagania ktory odkad zregenerowalem magiel (pzrejechane ok 10 tys) wymienialem 2 razy na mineral FEBI. Moze jakbym jakiegos srodka dolal do ukladu badz wymienil plyn na jakis inny to moje mekki skonczylyby sie?? Co mi radzicie?
login642 Opublikowano 24 Lutego 2010 Opublikowano 24 Lutego 2010 a nie dostałeś gwarancji na magiel?????
rafi1985 Opublikowano 24 Lutego 2010 Autor Opublikowano 24 Lutego 2010 dostalem gwarancje z tym ze zaklad ktory mi to robil znajduje sie 160 km od mojego miejsca zamieszkania wiec troche daleko...
login642 Opublikowano 24 Lutego 2010 Opublikowano 24 Lutego 2010 chodzi o to że jak coś sam będziesz modzić to już po gwarancji będzie .Z tym płynem co teraz masz to nic niema prawa się dziać. Radziłbym tobie do nich zadzwonić i powiedzieć co ci dolega napewno coś ci poradzą [br]Dopisany: 24 Luty 2010, 17:10_________________________________________________równie dobrze może ci pasek piszczeć przy max skręcie
rafi1985 Opublikowano 24 Lutego 2010 Autor Opublikowano 24 Lutego 2010 kolega nie piszczy mi pasek tylko jest to takie tarcie. Czytalem ze ten febi ziolony rozne ma opinie i nie koniecznie jest dobry. Wydaje mi sie ze jest zbyt rzadzszy od temp i dlatego slychac takie rzeczy i do tego slabsze wspomaganie. Na cieplym wszystko jest git. Magiel nie stuka, nie puka, wszytsko cacy, tylko te trzeszczenie...[br]Dopisany: 24 Luty 2010, 17:16_________________________________________________Jaki polecacie gesty olej do wspomagania? Uwazam ze jest za rzadki teb febi, a moze to jakas podroba
ogar Opublikowano 24 Lutego 2010 Opublikowano 24 Lutego 2010 ORI z ASO 43zł. za litr,starcza spokojnie na całą wymianę
rafi1985 Opublikowano 25 Lutego 2010 Autor Opublikowano 25 Lutego 2010 panowie dzis bylem w sklepie i porownalem Febi z HIPOLEM orlenowskim mineralnym i wyszlo ze Febi w porownaniu do hipola to jakby woda zabarwiona na mocny zielony a hipol bardzo gesty wiec chyba sie skusze na hipola
rikardo Opublikowano 25 Lutego 2010 Opublikowano 25 Lutego 2010 panowie dzis bylem w sklepie i porownalem Febi z HIPOLEM orlenowskim mineralnym i wyszlo ze Febi w porownaniu do hipola to jakby woda zabarwiona na mocny zielony a hipol bardzo gesty wiec chyba sie skusze na hipola Myślę, że za bardzo kombinujesz kup oryginalny olej do wspomagania w ASO jest gęściejszy od oleju FEBI ponadto nie zmienia koloru. miałem w rekach jeden i drugi i z czystym sumieniem polecam oryginalny ale to już twoja sprawa co wlejesz. Mnie eksperymenty z Febi kosztowały wymianę pompy.
ROBERT Opublikowano 28 Lutego 2010 Opublikowano 28 Lutego 2010 panowie dzis bylem w sklepie i porownalem Febi z HIPOLEM orlenowskim mineralnym i wyszlo ze Febi w porownaniu do hipola to jakby woda zabarwiona na mocny zielony a hipol bardzo gesty wiec chyba sie skusze na hipola A ten HIPOL posiada odpowiednie aprobaty ... ??? (lej tylko i wyłącznie FEBI 6162 lub ORI z ASO ) Nie kombinuj z płynem, według mnie to wina magla ... tak to jest (bardzo często ) po "regeneracji". PS. Ja kupiłem używkę i śmiga do dziś
rafi1985 Opublikowano 28 Lutego 2010 Autor Opublikowano 28 Lutego 2010 wymieniony plyn na hipol i wspomaganie chodzi lzej i nic nie skrzypi takze polecam hipola
SZYNKAR Opublikowano 5 Grudnia 2011 Opublikowano 5 Grudnia 2011 Konkretnie jaki hipol dałeś do przekładni (sporo tego)?
burus2 Opublikowano 7 Grudnia 2011 Opublikowano 7 Grudnia 2011 ja jeżdze na orlenowskim atfiid i nie wleje nic innego szczerze polecam , nie porównywałem z ori tylko z febi bo zalałem kiedyś febi i lipa przepłukałem wymieniłem i dalej lipa, wymieniłem na orlenowski i jest ze dwa lata
SZYNKAR Opublikowano 8 Grudnia 2011 Opublikowano 8 Grudnia 2011 http://www.orlenoil.pl/oferta/samochody_ciezarowe,8,7.html 13-15zł/litr (Febi 20+) bańka 5l około 55-60zł[br]Dopisany: 08 Grudzień 2011, 06:25_________________________________________________Największa różnica to lepkość w 40 stop Febi 20 mm2/s , ATF 40 mm2/s Wcześniej jeden z kolegów napisał że z ASO jest gęstszy od FEBI. To może gęstszy ATF bardziej podobny do ORI? Chyba będę następnym królikiem doświadczalnym.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się