Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Wymiana napinacza paska wielorowkowego


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

tak. pod warunkiem że silnik ma dwa paski wieloklinowe, do osprzetu i do klimy.

jezeli jest jednopaskowy, napinacz jest zupelnie inny.

Opublikowano

Odkopie trochę ten temat, mam do wymiany rolkę napinacza która po 3 latach zaczęła piszczeć. ZAwsze wymieniam rolke napinacza przy wymianie rozrządu ponieważ gdy wszystko jest na wierzchu grzechem jest jej nie wymienić, nigdy nie wymieniałem samej rolki bez rozbierania przodu, odkręcenie wiskozy bedzie raczej dość trudne ponieważ nie było ruszane od nowości i teraz moje pytanie czy do wymiany samej rolki trzeba odkręcać wisko ?????

Opublikowano

Właśnie wymieniłem łożysko wisko ,te z podpory i napinacz ,musisz wyjąć alternator ,wisco i wtedy bez problemu odkręcisz cały napinacz inaczej nie odkręcisz kółka napinacza,u mnie wisco nie było odkręcane od nowości i poszło bez problemu,

Opis dotyczy układu jeśli są 2 paski

Opublikowano

witam, ile będzie kosztował napinacz do b7 1.9 ? oczywiście lepszy :D

Opublikowano

Ma ktoś może fotki z pierwszego posta?

Opublikowano

Podpinam sie do pytania?

Opublikowano

Czy napinacz z AWX będzie pasować do AVF? (wygląd ten sam)

Czy prawidłowo działający napinacz powinien stać nieruchomo czy ruszać się troche podczas pracy

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...