Musashi Opublikowano 24 Kwietnia 2015 Opublikowano 24 Kwietnia 2015 tak. pod warunkiem że silnik ma dwa paski wieloklinowe, do osprzetu i do klimy. jezeli jest jednopaskowy, napinacz jest zupelnie inny.
lukaszooo Opublikowano 24 Października 2015 Opublikowano 24 Października 2015 Odkopie trochę ten temat, mam do wymiany rolkę napinacza która po 3 latach zaczęła piszczeć. ZAwsze wymieniam rolke napinacza przy wymianie rozrządu ponieważ gdy wszystko jest na wierzchu grzechem jest jej nie wymienić, nigdy nie wymieniałem samej rolki bez rozbierania przodu, odkręcenie wiskozy bedzie raczej dość trudne ponieważ nie było ruszane od nowości i teraz moje pytanie czy do wymiany samej rolki trzeba odkręcać wisko ?????
greg2505 Opublikowano 25 Października 2015 Opublikowano 25 Października 2015 Właśnie wymieniłem łożysko wisko ,te z podpory i napinacz ,musisz wyjąć alternator ,wisco i wtedy bez problemu odkręcisz cały napinacz inaczej nie odkręcisz kółka napinacza,u mnie wisco nie było odkręcane od nowości i poszło bez problemu, Opis dotyczy układu jeśli są 2 paski
kubassss Opublikowano 13 Marca 2016 Opublikowano 13 Marca 2016 witam, ile będzie kosztował napinacz do b7 1.9 ? oczywiście lepszy
woszu Opublikowano 24 Kwietnia 2016 Opublikowano 24 Kwietnia 2016 Ma ktoś może fotki z pierwszego posta?
marcinlbn1989 Opublikowano 10 Sierpnia 2016 Opublikowano 10 Sierpnia 2016 Czy napinacz z AWX będzie pasować do AVF? (wygląd ten sam) Czy prawidłowo działający napinacz powinien stać nieruchomo czy ruszać się troche podczas pracy
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się