v1ck Opublikowano 3 Marca 2010 Opublikowano 3 Marca 2010 Witam. Mam maly problem mianowicie caly czas myslalem ze autko jest poprostu takie slabe na gazie itp, dzisiaj chcialem sie przekonac i przeciagnalem go troche na benzynie i mam wrazenie ze na 1,2 i 3 biegu autko przyspiesza bardzo slabo.. tzn pewnym momencie czuc jakby turbina sie zalaczyla, ale nie przeklada sie to na osiagi.. natomiast na 4 i 5 powyzej 2.5k obr. autko robi sie juz bardziej dynamiczniejsze.. Do tej pory sprawdzilem, filtr powietrza, paliwa, swiece. jest jeszcze obiaw podczas jazdy, metaliczny stukot w poblizu katalizatora. Czy moge wywalic caly jego srodek i zostawic sama puche? Jak tak to moge to zrobic samemu czy trzeba jakiegos magika ktory by to lepiej ogarnal ? no i czy moze miec to wplyw na osiagi auta? Zauwazylem jeszcze ze mam pekniety dolot powietrza do filtra, tuz przy wlocie powietrza. pozdrawiam. M.
udy Opublikowano 3 Marca 2010 Opublikowano 3 Marca 2010 Co do katalizatora to szukaj było o tym milion razy, a co do pęknięcia czy chodzi ci o pęknięcie na tej gumowej rurze idącej od filtra powietrza do turbiny ? Czy gdzie ?
Buba Opublikowano 3 Marca 2010 Opublikowano 3 Marca 2010 1. wywal kata 2. NIGDZIE w dolocie nie moze byc najmniejszej dziurki 3. 4. zamontuj wskaznik doladowania
v1ck Opublikowano 3 Marca 2010 Autor Opublikowano 3 Marca 2010 nie nie , jest pekniecie przy wlocie powietrza, przed tym lacznikiem plastikowym ktory idzie do filtra powietrza. a czy wywalenie bebechow z kata to trudna sprawa?
fend18 Opublikowano 3 Marca 2010 Opublikowano 3 Marca 2010 nie nie , jest pekniecie przy wlocie powietrza, przed tym lacznikiem plastikowym ktory idzie do filtra powietrza. a czy wywalenie bebechow z kata to trudna sprawa? nie jest trudna, ale troche rzezbienia jest u siebie odlaczylem tlumik srodkowy wzialem rurke i od strony kolektora walilem az wszystko sie wysypalo, pozbieraj sobie katalizator mozna to jeszcze sprzedac zawsze na piwo bedzie, a jak bedizesz mial juz odlaczony wydech od turbiny mozesz sprobowc sie przejechac i posluchac jak silnik pracuje jak prawdziwe V8
Buba Opublikowano 3 Marca 2010 Opublikowano 3 Marca 2010 nie nie , jest pekniecie przy wlocie powietrza, przed tym lacznikiem plastikowym ktory idzie do filtra powietrza. a czy wywalenie bebechow z kata to trudna sprawa? nie jest trudna, ale troche rzezbienia jest u siebie odlaczylem tlumik srodkowy wzialem rurke i od strony kolektora walilem az wszystko sie wysypalo, pozbieraj sobie katalizator mozna to jeszcze sprzedac zawsze na piwo bedzie, a jak bedizesz mial juz odlaczony wydech od turbiny mozesz sprobowc sie przejechac i posluchac jak silnik pracuje jak prawdziwe V8 jak V8 powiadasz?? to fajne masz odczucia bo z tego co wiadomo wywalenie samych bebechów powoduje straszne rzężenie i metaliczny odglos, ktore nie jest przyjemne, napisz do moskala to ci powie bo jezdzil z wywalonymi bebechami. tylko zwykla rurka 70mm
v1ck Opublikowano 3 Marca 2010 Autor Opublikowano 3 Marca 2010 ee czyli generalnie jak wywale kata to bede jezdzil jakbym mial dziurawy wydech? hmm..
Buba Opublikowano 3 Marca 2010 Opublikowano 3 Marca 2010 jak wywalisz bebechy z kata i zostawisz puszkę to będzie rzęził, jak wywalisz cały katalizator i wstawisz rurke to bedzie fajnie slychac, u mnie nawet jest gwizd jak w dieslu
v1ck Opublikowano 4 Marca 2010 Autor Opublikowano 4 Marca 2010 Wiec tak, pekniecie wyglada tak jak na zdjeciach: niestety, probowalem zrobic logi, jednak nie wiem gdzie w toruniu moge znalezc na tyle dluga, nieuczeszczana prosta zeby zrobic to w miare bezpiecznie ;/
Buba Opublikowano 4 Marca 2010 Opublikowano 4 Marca 2010 no to nic nie wykombinujemy jak nie sprawdzisz podstawowych parametrow
v1ck Opublikowano 4 Marca 2010 Autor Opublikowano 4 Marca 2010 a moze jest ktos z torunia kto moglby mi pomoc to zrobic ? jednak 2 osoba by sie przydala i opinia o tym jak autko sie zachowuje bo mam wrazenie ze jest naprawde mulowate.
Buba Opublikowano 4 Marca 2010 Opublikowano 4 Marca 2010 a moze jest ktos z torunia kto moglby mi pomoc to zrobic ? jednak 2 osoba by sie przydala i opinia o tym jak autko sie zachowuje bo mam wrazenie ze jest naprawde mulowate. a ty sam chciales logi robic???? [br]Dopisany: 04 Marzec 2010, 18:02_________________________________________________napisz na swoim regionalnym to moze sie kotos znajdzie
v1ck Opublikowano 4 Marca 2010 Autor Opublikowano 4 Marca 2010 nieno, bylem ze znajomym, ale sam nie jestem pewien czy robie to poprawnie.
Buba Opublikowano 4 Marca 2010 Opublikowano 4 Marca 2010 3 bieg, 1500RPM wciskasz LOG, ogien do konca, STOP ot cala filozofia, bylo na forum wiec szukaj, nawet na youtubie chyba jest filmik
Dev Opublikowano 4 Marca 2010 Opublikowano 4 Marca 2010 Witam. Mam maly problem mianowicie caly czas myslalem ze autko jest poprostu takie slabe na gazie itp, dzisiaj chcialem sie przekonac i przeciagnalem go troche na benzynie i mam wrazenie ze na 1,2 i 3 biegu autko przyspiesza bardzo slabo.. tzn pewnym momencie czuc jakby turbina sie zalaczyla, ale nie przeklada sie to na osiagi.. natomiast na 4 i 5 powyzej 2.5k obr. autko robi sie juz bardziej dynamiczniejsze.. Do tej pory sprawdzilem, filtr powietrza, paliwa, swiece. jest jeszcze obiaw podczas jazdy, metaliczny stukot w poblizu katalizatora. Czy moge wywalic caly jego srodek i zostawic sama puche? Jak tak to moge to zrobic samemu czy trzeba jakiegos magika ktory by to lepiej ogarnal ? no i czy moze miec to wplyw na osiagi auta? Zauwazylem jeszcze ze mam pekniety dolot powietrza do filtra, tuz przy wlocie powietrza. pozdrawiam. M. sprawdz działanie WG moze nie jest domkniety
obrus1 Opublikowano 13 Marca 2010 Opublikowano 13 Marca 2010 podobne objawy miałem jak posiadałem passata 1,9 TDI okazało się,że jest nieszczelność na intercoolerze.
v1ck Opublikowano 13 Marca 2010 Autor Opublikowano 13 Marca 2010 sprawdz działanie WG moze nie jest domkniety a jak to sprawdzic?
Dev Opublikowano 13 Marca 2010 Opublikowano 13 Marca 2010 odepnij przewód idący od zaworu N75 do gruszki na turbinie i załóż przewód gumowy i zapodaj ciśnienie, wystarczy 0.2bar-a bedziesz widział czy sie porusza ale czy klapa od WG jest w poprządku i czy jest domknięta sprawdzisz jak wymontujesz katalizator lub całe turbo jak możesz to podepnij manometr i zobacz ile pompuje turbo
fend18 Opublikowano 13 Marca 2010 Opublikowano 13 Marca 2010 nie nie , jest pekniecie przy wlocie powietrza, przed tym lacznikiem plastikowym ktory idzie do filtra powietrza. a czy wywalenie bebechow z kata to trudna sprawa? nie jest trudna, ale troche rzezbienia jest u siebie odlaczylem tlumik srodkowy wzialem rurke i od strony kolektora walilem az wszystko sie wysypalo, pozbieraj sobie katalizator mozna to jeszcze sprzedac zawsze na piwo bedzie, a jak bedizesz mial juz odlaczony wydech od turbiny mozesz sprobowc sie przejechac i posluchac jak silnik pracuje jak prawdziwe V8 jak V8 powiadasz?? to fajne masz odczucia bo z tego co wiadomo wywalenie samych bebechów powoduje straszne rzężenie i metaliczny odglos, ktore nie jest przyjemne, napisz do moskala to ci powie bo jezdzil z wywalonymi bebechami. tylko zwykla rurka 70mm przejechalem sie troche z odlaczonym calym wydechem za turbina i mi sie podobalo, a katalizator wywalilem nie wspawujac zadnej rurki i chodzi tak samo jak z katalizatorem, zadnego rzezenia.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się