Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 AJM] Pisk podczas skręcania kierownicą


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Panowie......Najpierw podczas manewrowania kierownicą piszczało tylko delikatnie w srodku samochodu.Wczoraj usłyszałem gdy otworzyłem szybe w aucie straszny pisk z układu kiedowniczego podczas skrecania....co tam mogło paśc???

Opublikowano

Panowie......Najpierw podczas manewrowania kierownicą piszczało tylko delikatnie w srodku samochodu.Wczoraj usłyszałem gdy otworzyłem szybe w aucie straszny pisk z układu kiedowniczego podczas skrecania....co tam mogło paśc???

np.wahacze....było :szukaj:
Opublikowano

Witam . kolego odnośnie tego piszczenia to jesli słyszysz to tak jakby spod koła kierownicy to problem jest na dolnym krzyżaku przy połączeniu kolumny z maglownicą. Jak jest ciepło w samochodzie to wysychają takie małe gumki dystansowe na krzyżaku i z tąd ten problem. Są tam dwa krzyżaki jeden pod drugim i przeważnie ten na samym dole skrzypi jak stary zawias u dziadka w szopie :hi: ja właśnie to dzisiaj opanowałem. Najpierw demontaż tej osłony pod kierownicą ( 4 śrubki i dwie kostki od regulacji swiateł i podświetlanie na nogi) a potem atak WD40 i na koniec smar w sprayu i po kłopocie. Mam nadzieje ze pomogłem . Pozdrawiam :hi:

Opublikowano

U mnie też piszczało jak u Ciebie głównie przy skręcaniu. Dziś był zabieg=strzykawka+igła+olej.

Wpuściłem trochę w gume od końcówki drążka i piszczenie ucichło. Z czasem muszę wymieniać końcówki.

Opublikowano

Tez mam ten sam problem najpierw sie zasugerowalem wachaczami pare wymienilem ale to na nic szczykawka i olej w gumki wachacza tez nie pomogly piszczy mi poczas krecenia kierownica na postoju i podczas jazdy .Transporter jeszcze twojego sposobu nie prubowalem . Bo ewidentnie piski dochodza z przekladni lub kolumny kierowniczej a co tam moze piszczec . Nawet gdy otworze maske to piszczy gdzies w okolicy przkladni .

Opublikowano

Tez mam ten sam problem najpierw sie zasugerowalem wahaczami pare wymienilem ale to na nic szczykawka i olej w gumki wachacza tez nie pomogly piszczy mi poczas krecenia kierownica na postoju i podczas jazdy .Transporter jeszcze twojego sposobu nie prubowalem . Bo ewidentnie piski dochodza z przekladni lub kolumny kierowniczej a co tam moze piszczec . Nawet gdy otworze maske to piszczy gdzies w okolicy przkladni .

wpuść olej do gumy w końcówce drążka kierowniczego, powinno pomóc, daj znać czy jest poprawa

Opublikowano

Tez mam ten sam problem najpierw sie zasugerowalem wahaczami pare wymienilem ale to na nic szczykawka i olej w gumki wachacza tez nie pomogly piszczy mi poczas krecenia kierownica na postoju i podczas jazdy .Transporter jeszcze twojego sposobu nie prubowalem . Bo ewidentnie piski dochodza z przekladni lub kolumny kierowniczej a co tam moze piszczec . Nawet gdy otworze maske to piszczy gdzies w okolicy przkladni .

wpuść olej do gumy w końcówce drążka kierowniczego, powinno pomóc, daj znać czy jest poprawa

Nie ma poprawy :confused4:

Opublikowano

A ja powiem,abyś przyjrzał się kolego bliżej tematu wymiany rolki alternatora :good: :good:

Stawiam,że jest to właśnie ten problem :hi:

Opublikowano

A ja powiem,abyś przyjrzał się kolego bliżej tematu wymiany rolki alternatora :good: :good:

Stawiam,że jest to właśnie ten problem :hi:

Nie mow ze mowisz powaznie :kox: co ma wspolnego rolka alternatora od piszczenie w ukladzie kierowniczym badz zawieszenia :cool1:

Opublikowano

A ja powiem,abyś przyjrzał się kolego bliżej tematu wymiany rolki alternatora :good: :good:

Stawiam,że jest to właśnie ten problem :hi:

Nie mow ze mowisz powaznie :kox: co ma wspolnego rolka alternatora od piszczenie w ukladzie kierowniczym badz zawieszenia :cool1:

To że stawia opór i pasek piszczy. Przerabiałem to u siebie w tamtym roku,więc podpowiadam na co zwrócić też uwagę :good:

Dodam jeszcze,że na postoju wystarczył lekki ruch kierownicą i piszczał jak szalony.

Opublikowano

Panowie na 100% rolka napinająca alternatora. Miałem to samo gdy skrecałem kołami a nawet w czasie jazdy sie odzywało przy końcu skręcania strasznie piszczało myślałem że może paski lużne na co mechanik mi powiedział że to naciąg automatyczny. Robiłem rozrzad i gościowi powiedziałem że jakby coś innego wykrył to niech mnie powiadomi i zadzwonił że to piszczenie to przez rolkę która była w tragicznym stanie. Wymieniłem chociaż kosztowała ponad 400 zł ale teraz nic ale to nic mi nie piszczy i nie brzęczy.

Opublikowano

U mnie ten pisk był efektem właśnie walniętego wahacza, piszczał na postoju przy ruchu kierownicą i to bardzo głośno, podczas jazdy też.

Co do rolki to u mnie piszczała rolka ale tylko jak coś maglowałem z elektryką czyli jak było większe obciążenie. Piszczał w sumie pasek na początku a potem był problem bo spadła rolka wraz z paskiem. Na szczęscie auto stało na parkingu więc nic się nie stało.

A może coś ze wspomaganiem ? Nie wiem pompa wspomagania może nie domaga ? dlatego koledze coś piszczy. Ale ja bym właśnie szukał albo zawieszenie albo właśnie rolka

Opublikowano

a po jakim czasie od jazdy można sprawdzić stan płynu wspomaganiu?? bo jak patrze teraz to nawet na bagnecie nic nie ma ale jak kiedyś dolewałem to po paru godzinach było dużo ponad maximum.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...