kamilo319 Opublikowano 4 Marca 2010 Opublikowano 4 Marca 2010 Witam. Koledzy od pewnego czasu mam problemy z wrzuceniem 1 i R. Biegi wchodzą idealnie przy wyłączonym silniku, na zimnym również, gorzej jest gdy silnik jest rozgrzany. Nie ma zgrzytów, tylko opór w połowie biegu. Po lekturze naszego forum i VW ustaliem, że może to być spowodowane przez: 1. luzy na wybieraku, lub jakieś tulejki, które się wyrabiają (koszt podobno 10zł w ASO) 2. dosick sprzęgła 3. Poduszki pod skrzynią lub silnikiem 4. Synchronizatory Dodam że wymieniłem i nic to nie dało, a w oleju nie było żadnych opiłek. Czekam na jakieś podpowiedzi, może ktoś wpadnie na coś innego? Lub przerabiał ten temat już wcześniej.
Daimos Opublikowano 4 Marca 2010 Opublikowano 4 Marca 2010 obstawiam na sprzęgło, tzn do końca nie rozłącza napędu
Bulik Opublikowano 4 Marca 2010 Opublikowano 4 Marca 2010 a może płyn jest do d*py? przecierz to siłownik jest nie linka ..wymien
kamilo319 Opublikowano 8 Marca 2010 Autor Opublikowano 8 Marca 2010 Czy te skrzynie mają w swojej budowie jakieś tulejki, które się wyrabiają. Na forum passata pisali, że właśnie padają owe tulejki. Skoro to grupa VW to pewnie i tu tak jest. Wie ktoś może jak się zabrać do tego?? Moje drugie pytanie jak sprawdzić czy sprzęgło jest dobre??[br]Dopisany: 07 Marzec 2010, 22:16_________________________________________________ a może płyn jest do d*py? przecierz to siłownik jest nie linka(może jak sie płyn nagrzeje to traci swoje własciwości) wymien A o jaki płyn chodzi?
kamilo319 Opublikowano 9 Marca 2010 Autor Opublikowano 9 Marca 2010 Ruszyłem dziś z czwórki i wolno puszczałem sprzęgło. Samochód nie zgasł, tylko wolno się toczył. Czyli sprzęgło się kończy-Tak??? I tu raczej trzeba upatrywać ciężkiego wrzucania 1 i R????
Malinaa Opublikowano 9 Marca 2010 Opublikowano 9 Marca 2010 A ja postawił bym na siłowniczek sprzęgła bo pewnie przy braku możliwości wbicia biegu wciskasz sprzęgło raz jeszcze i wtedy jest oki?!Ciekaw jestem czy jest szczelne?!
kamilo319 Opublikowano 10 Marca 2010 Autor Opublikowano 10 Marca 2010 Dotarłem do książki w pdf-ie SAM NAPRAWIAM samochód i: Obajwy-trudno włączyć nie można włączyć biegów Przyczyna: 1. Zatarty lub nieszczelny siłownik sterujący sprzęgłem Sposób Pestępowania - sprawdzić wzrokowo 2. Tarcza sprzęgła zatarta na wałku sprzęgłowym, wielowypust pozbawiony smaru lub zatarty SP - Oczyścić wielowypust, usunąć zadziory, w razie potrzeby usunąć produkty korozji i nałożyć cienką wartswę smaru MoS2 3. Powietrze w układzie hydraulicznym sterowania sprzęgła; SP - odpowietrzyć układ 4. Okładzina zasklepiona produktami ścierania - SP - wymiana tarczy 5. Tarcza sprzęgła ma bicie boczne - SP - zlecić sprawdzenie tarczy 6. Uszkodzony zespół dociskowy - SP - wymienić docisk DOBRZE ŻE TO NIE SKRZYNIA... NIEKTÓRZY MIELI TE SAME OBJAWY, WYMIENILI SKRZYNIĘ, A ZA 3 MIESIĄCE TEN SAM PROBLEM Z 1 i R. Pozdrawiam
Malinaa Opublikowano 10 Marca 2010 Opublikowano 10 Marca 2010 To napisz jaką diagnoze postawiłeś ? Na bank P 1! Pozdrawiam
kamilo319 Opublikowano 11 Marca 2010 Autor Opublikowano 11 Marca 2010 Diagnoze postawi mechanior. Link to książek: http://www.tuningforum.pl/viewtopic.php?f=33&t=100314
Malinaa Opublikowano 11 Marca 2010 Opublikowano 11 Marca 2010 jeśli masz swojego zaufanego !!!! reszta to naciągacze !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
piotrsob1 Opublikowano 11 Marca 2010 Opublikowano 11 Marca 2010 a może płyn jest do d*py? przecierz to siłownik jest nie linka(może jak sie płyn nagrzeje to traci swoje własciwości) wymien Taaak , zamarza lub wyparowywuje.............. a może płyn pod wpływem temperatury staje się ściśliwy A czy pozostałe biegi jesteś w stanie wrzucić przy pracującym silniku i wciśniętym sprzęgle ?
Bulik Opublikowano 11 Marca 2010 Opublikowano 11 Marca 2010 a może płyn jest do d*py? przecierz to siłownik jest nie linka(może jak sie płyn nagrzeje to traci swoje własciwości) wymien Taaak , zamarza lub wyparowywuje.............. A czy pozostałe biegi jesteś w stanie wrzucić przy pracującym silniku i wciśniętym sprzęgle ? nie filozuj :gwizdanie:
piotrsob1 Opublikowano 11 Marca 2010 Opublikowano 11 Marca 2010 a może płyn jest do d*py? przecierz to siłownik jest nie linka(może jak sie płyn nagrzeje to traci swoje własciwości) wymien Taaak , zamarza lub wyparowywuje.............. A czy pozostałe biegi jesteś w stanie wrzucić przy pracującym silniku i wciśniętym sprzęgle ? nie filozuj :gwizdanie: Nie filozofuje, wytłumacz mi co może się stać z płynem pod wpływem temperatury silnika i jego przetłaczania , że układ przestaje poprawnie pracować ?
Bulik Opublikowano 11 Marca 2010 Opublikowano 11 Marca 2010 Nie cwaniakuj ok dziadku (dobra koniec,to nie temat na takie słodzenie)
piotrsob1 Opublikowano 11 Marca 2010 Opublikowano 11 Marca 2010 K@#wa, czuję się jeszcze całkiem młodo :> Sory za
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się