Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 AWM] Instalacja Stag czy warto???


Rekomendowane odpowiedzi

Gość otfwebd
Opublikowano

A co powiecie o instalacji STAG-bo mam gazownika który wmontuje mi gaz do mojej a4 1.8 turbo quattro po chipie za 2300 także i mówi że nie muszę płacić po wyjeździe z warsztatu tylko dopiero wtedy jak będe zadowolony po kilku dniach.( bo mam założona instalacje ale to chłam i muszę gość mówi żę robi takie rzeczy bez problemu i mówi że to co ja mam to chłam i muszę wymontować dlatego boję się i chciałem zapłacić dopiero jak będzie ok )

ma ktoś tego staga???

Faktycznie na placu stoi sporo aut turbo i takie amerykańskie bryki po 5 tys pojemności

Co wy na to??? Bbo za BRC w gliwiacch do mojego powiedzieli mi ok 3500 klocka to spora różnica :disgust:

Opublikowano

Stag jest dobrym sterownikiem o niebo lepszym od SEC:) ale to tylko sterownik nie instalacja wtryski na poczatek zostaw.

Dowiedz sie ile masz KM i czy program zapetla wtryski.

Opublikowano

80% tematów w dziale LPG jest o STAG'u wystarczy :szukaj:

Opublikowano

ja mam staga 300 czy jestem zadowolony ??? nie wiem bo gazownik ktory montowal zrobil chale bylo za bogato i za ubogo z tego skutek uszczelniacze zaworow jak pojechalem na serwis to powiekszyl dysze i bylo spoko kolo 1000km i jest za bogato znow puzniej pojehalem to powiedzial ze sonda jest pasywna i to musze zrobic jak bede w pl to pojade do pozadnego gazownika niech to ogarnie

Opublikowano

zapomnialem dodac ze wiekszosc to problemy ktore sa przez ta instalacje :przebiegly:

Opublikowano

zapomnialem dodac ze wiekszosc to problemy ktore sa przez ta instalacje :przebiegly:

Kolego umiesz czytać?? Stag nie jest instalacją!!!! to tylko sterownik i do niego można dołożyć wszystkie syfy jakie są na rynku jedyna przewaga brc to jest taka że w kicie BRC niema wtrysków waltek załóż takie do siebie zobaczymy jak długo pojeździsz BRC jest bardziej idioto odporne to jedyna przewaga.

Opublikowano

zapomnialem dodac ze wiekszosc to problemy ktore sa przez ta instalacje :przebiegly:

A kolega to widzę, że ma chyba udziały w BRC. Bo nic innego nie pisze, tylko, że BRC jest najlepsze.

Stag to sterownik. Jest sprzedawany jak BRC w kicie i tu się zgodzę, że jest to marny kit, tak samo jak BRC.

Ale różnica jest taka, że BRC to tylko kit, a w STAGu możemy sobie samemu skompletować instalację na dobrych podzespołach, dostajemy płytę z oprogramowaniem i dokładną instrukcją obsługi i po poprawnym montażu i odrobinie zmysłu technicznego możemy ustawić instalację perfekcyjnie. BRC tego nam nie daje i jesteśmy skazani tylko na zakłady gazownicze, a jakie one są każdy wie. Inaczej to forum by nie istniało.

A tak z autopsji, dobre zestrojenie instalacji wymaga czasu i jeżdżenia i żaden gazownik tak naprawdę tego nie zrobi.

Jak sobie zrobisz sam, to masz dobrze. To złota zasada.

Gość otfwebd
Opublikowano

oj kolego sam nie umiem to raz poza tym jak wyregulować jak ja mam syf włożony hehe

Opublikowano

zapomnialem dodac ze wiekszosc to problemy ktore sa przez ta instalacje :przebiegly:

A kolega to widzę, że ma chyba udziały w BRC. Bo nic innego nie pisze, tylko, że BRC jest najlepsze.

niom :kox: od kazdej zalozonej instalacji w polsce mam 5% a jak ktos z klubu zalozy to 30 :naughty:

zapomnialem dodac ze wiekszosc to problemy ktore sa przez ta instalacje :przebiegly:

Kolego umiesz czytać?? Stag nie jest instalacją!!!!

Ogolnie sie mowi o tej instalacji STAG, niezaleznie od tego co tam sie montuje, jak jedziesz to gazownika to on mowi ze zalozy staga a nie ze matrixa bo matrix nikomu nic nie mowi a stag owszem.

Pisalem kilka razy i napisze jeszcze raz. Chcesz miec problemy z instalacja zaloz Staga.

Faktycznie forum by nie istnialo, niedlugo bedzie dzial "sam zakladam instalacje Stag" i mam juz nawet kandydatow na modow ktorzy przez telefon beda rad udzielac :wink4:

Opublikowano

zapomnialem dodac ze wiekszosc to problemy ktore sa przez ta instalacje :przebiegly:

A kolega to widzę, że ma chyba udziały w BRC. Bo nic innego nie pisze, tylko, że BRC jest najlepsze.

niom :kox: od kazdej zalozonej instalacji w polsce mam 5% a jak ktos z klubu zalozy to 30 :naughty:

zapomnialem dodac ze wiekszosc to problemy ktore sa przez ta instalacje :przebiegly:

Kolego umiesz czytać?? Stag nie jest instalacją!!!!

Ogolnie sie mowi o tej instalacji STAG, niezaleznie od tego co tam sie montuje, jak jedziesz to gazownika to on mowi ze zalozy staga a nie ze matrixa bo matrix nikomu nic nie mowi a stag owszem.

Pisalem kilka razy i napisze jeszcze raz. Chcesz miec problemy z instalacja zaloz Staga.

Faktycznie forum by nie istnialo, niedlugo bedzie dzial "sam zakladam instalacje Stag" i mam juz nawet kandydatow na modow ktorzy przez telefon beda rad udzielac :wink4:

Wiesz kolego,że żle założone BRC ,Landi Renzo ,czy też Prins spowoduje ,że nie będziesz zadowolony z jazdy na gazie?Ktoś wspomniał ,Stag to sterownik ,a jest ich wiele o różnych możliwościach.Pozostaje jeszcze reduktor ,wtryskiwacze i jakość montażu.BRC,LR i Prins VSI są gotowymi,dopracowanymi zestawami,a Staga można różnie skompletować .

Opublikowano

ja mam u siebie zamontowany STAG 4 i śmiga autko bez problemowo

Gość otfwebd
Opublikowano

kurde jeden mądrzejszy od drugiego nie dobrze

i bądź tu mądry

oj Panowie

dobra najpierw niech mi moją wymontują z zwrócą kasę potem będę się martwił

Opublikowano

ja posiadam staga 300 i autko smiga

sterownik akurat jest tu najmniej wazny ale nie znaczy to ze mozna wsadzic byle co

powiem tak w pl jest bardzo malo ludzi ktorzy znaja sie na instalacja gazowych i wiedza jakie graty wsadzic do danego auta, nie szuka jest zamontowac gaz w aucie, sztuka jest dobrac odpowiednie podzespoly i ustawic tak zeby autko jezdzilo a nie non stop stalo w warsztacie bo nie jedzie-- to taka moja sugestia

Opublikowano

I tu się zgodę z kolegą "NOKIA62" bo ma słuszną racje

Opublikowano

Prawda jest taka że jak ktoś chce wydać kasę założy BRC:) potem wstyd się przyznać ze pobiera benzynę albo coś innego się dzieje bo przecież ma najlepsza instalację a to że głowica spłynie do miski olejowej to wina silnika albo licznik był cofnięty z pół miliona do tyłu bo przecież te silniki robią większe przebiegi nikt nie napisze ze to przez LPG a już na pewno nie przez BRC:)[br]Dopisany: 04 Marzec 2010, 20:57_________________________________________________http://www.a4-klub.pl/smf/all_przy_ostrym_przyspieszaniu_sam_przelacza_sie_na_lpg-t117814.0.html

A jednak znalazł się jeden odważny.

Opublikowano

ja posiadam staga 300 i autko smiga

sterownik akurat jest tu najmniej wazny ale nie znaczy to ze mozna wsadzic byle co

powiem tak w pl jest bardzo malo ludzi ktorzy znaja sie na instalacja gazowych i wiedza jakie graty wsadzic do danego auta, nie szuka jest zamontowac gaz w aucie, sztuka jest dobrac odpowiednie podzespoly i ustawic tak zeby autko jezdzilo a nie non stop stalo w warsztacie bo nie jedzie-- to taka moja sugestia

wreszcie ktos sensownie napisal, szkoda ze wiekszosc tego nie rozumie. nigdy nie mowilem ze stag, czy jak kto lubi nazywac, jest zly. problem lezy w doborze podzespolow i pozniejszym montazu a malo jest mechanikow ktorzy naprawde sie przyloza do swojej pracy i ogarna temat bezproblemowo. dlatego uwazam ze brc ktore jest p&p jest lepszym rozwiazaniem.

dlatego lepiej dorzucic pare zlotych wiecej i miec swiety spokoj.

zrobisz co zechcesz, poczytaj na forum jakie sa problemy z kazda z tych instalacji i podejmij decyzje.

robilem testy ostatnio i jezdzilem z odlaczona pompa paliwa i nie pobiera benzyny wiec twoja kolejna teoria "wady brc" upada. wszystko zalezy od regulacji i jak podkreslam mechanika.

temat rzeka wiec nie bede bil piany.

Opublikowano

Może podam przykład,nie chodzi o reklamę.Do silnika 4 cyl w naszej firmie za instalację można zapłacic 2300zł,ale i 3400zł.I dlaczego to jest możliwe?W obu przypadkach jest to Stag.

Opublikowano

zapomnialem dodac ze wiekszosc to problemy ktore sa przez ta instalacje :przebiegly:

Stag to sterownik. Jest sprzedawany jak BRC w kicie i tu się zgodzę, że jest to marny kit, tak samo jak BRC.

Ale różnica jest taka, że BRC to tylko kit, a w STAGu możemy sobie samemu skompletować instalację na dobrych podzespołach, dostajemy płytę z oprogramowaniem i dokładną instrukcją obsługi i po poprawnym montażu i odrobinie zmysłu technicznego możemy ustawić instalację perfekcyjnie. BRC tego nam nie daje i jesteśmy skazani tylko na zakłady gazownicze, a jakie one są każdy wie. Inaczej to forum by nie istniało.

A tak z autopsji, dobre zestrojenie instalacji wymaga czasu i jeżdżenia i żaden gazownik tak naprawdę tego nie zrobi.

Jak sobie zrobisz sam, to masz dobrze. To złota zasada.

Kolego marny kit BRC :polew:, błagam odrobinę obiektywizmu i przyzwoitości prosze... No tak wydajesz 3 tys. na instalację a potem sam sobie stroisz?!-sorki,no chyba musiałoby mnie nieźle popier..., monter ma: dobrze dobrać graty, dobrze zamontować i doskonale zestroić, jasne? I wtedy zapomnisz, że masz gaz i jezdzisz tylko na przeglady okresowe :)[br]Dopisany: 05 Marzec 2010, 10:30_________________________________________________

Może podam przykład,nie chodzi o reklamę.Do silnika 4 cyl w naszej firmie za instalację można zapłacic 2300zł,ale i 3400zł.I dlaczego to jest możliwe?W obu przypadkach jest to Stag.

Witam

A można się dowiedzieć jaki jest ten najtańszy zestaw a jaki ten najdroższy, jeśli to nie tajemnica handlowa?

Opublikowano

zapomnialem dodac ze wiekszosc to problemy ktore sa przez ta instalacje :przebiegly:

Stag to sterownik. Jest sprzedawany jak BRC w kicie i tu się zgodzę, że jest to marny kit, tak samo jak BRC.

Ale różnica jest taka, że BRC to tylko kit, a w STAGu możemy sobie samemu skompletować instalację na dobrych podzespołach, dostajemy płytę z oprogramowaniem i dokładną instrukcją obsługi i po poprawnym montażu i odrobinie zmysłu technicznego możemy ustawić instalację perfekcyjnie. BRC tego nam nie daje i jesteśmy skazani tylko na zakłady gazownicze, a jakie one są każdy wie. Inaczej to forum by nie istniało.

A tak z autopsji, dobre zestrojenie instalacji wymaga czasu i jeżdżenia i żaden gazownik tak naprawdę tego nie zrobi.

Jak sobie zrobisz sam, to masz dobrze. To złota zasada.

Kolego marny kit BRC :polew:, błagam odrobinę obiektywizmu i przyzwoitości prosze... No tak wydajesz 3 tys. na instalację a potem sam sobie stroisz?!-sorki,no chyba musiałoby mnie nieźle popier..., monter ma: dobrze dobrać graty, dobrze zamontować i doskonale zestroić, jasne? I wtedy zapomnisz, że masz gaz i jezdzisz tylko na przeglady okresowe :)[br]Dopisany: 05 Marzec 2010, 10:30_________________________________________________

Może podam przykład,nie chodzi o reklamę.Do silnika 4 cyl w naszej firmie za instalację można zapłacic 2300zł,ale i 3400zł.I dlaczego to jest możliwe?W obu przypadkach jest to Stag.

Witam

A można się dowiedzieć jaki jest ten najtańszy zestaw a jaki ten najdroższy, jeśli to nie tajemnica handlowa?

Zanim się coś napisze, to warto to przeczytać ze zrozumieniem. Kit to "zestaw". Powinieneś o tym wiedzieć.

A BRC jest kitem czyli zestawem. I jeśli chcesz mieć w nim coś lepszego, musisz to wyraźnie zaznaczyć. Inaczej będzie to tylko podstawowy kit, nie zawsze jest pierwszych polotów (np. wtryski) i nie koniecznie pasujący do wszystkich aut, a szczególnie turbo.

Troszkę pokory kolego, bo gwarancja nie trwa wiecznie, a jak zaczniesz pyszczyć w zakładzie to i tak sam będziesz stroił.

Cwaniactwa raczej w tej branży nikt nie toleruje. Takie jest moje zdanie.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...