Milczar Opublikowano 15 Lipca 2011 Autor Opublikowano 15 Lipca 2011 Na przodzie od pewnego czasu siedzą dzielone zupełnie czarne bixy, wiem wiem jeszcze kierunki powinny być ciemne ale chyba tego nie zrobię bo przymierzam się do srebrnych zespolonych bixów z dziennymi w miejscu długich. Postojowe były na LEDach ale po miesiącu zaczęła się robić choinka aż w końcu padły i założyłem normalne żarówki. Lampy idą NA SPRZEDAŻ
KL4K50N Opublikowano 17 Lipca 2011 Opublikowano 17 Lipca 2011 Przecież za te lampy to dowód leci... Pomalowałeś odbłyśniki do długich na czarno
Milczar Opublikowano 17 Lipca 2011 Autor Opublikowano 17 Lipca 2011 Przecież za te lampy to dowód leci... Pomalowałeś odbłyśniki do długich na czarno Kolego a zastanowiłeś się chwilkę nad działaniem bixenonów, które mam u siebie Światła mijania i drogowe są NA JEDNEJ DUŻEJ SOCZEWCE, która ma przesłonę w momencie włączenia świateł drogowych przesłona się podnosi a światło z żarnika oświetla całą soczewkę. Ot cała filozofia A to, że dowód leci to wiem bo nie mam sprysków ani samopoziomu do tego
KL4K50N Opublikowano 17 Lipca 2011 Opublikowano 17 Lipca 2011 Kolego a zastanowiłeś się chwilkę nad działaniem bixenonów, które mam u siebie Światła mijania i drogowe są NA JEDNEJ DUŻEJ SOCZEWCE, która ma przesłonę w momencie włączenia świateł drogowych przesłona się podnosi a światło z żarnika oświetla całą soczewkę. Ot cała filozofia A to, że dowód leci to wiem bo nie mam sprysków ani samopoziomu do tego :tongue4 Aj, nie zauważyłem, że to bixy :gwizdanie:. Ale to tylko brakuje Ci sprysków, bo samo poziomowania nie trzeba u Ciebie
Milczar Opublikowano 18 Lipca 2011 Autor Opublikowano 18 Lipca 2011 Valeo czy Bosch? I tu kolegę zaskoczę bo to ani Valeo ani Bosch to jest ori xenon z S4 wyprodukowany przez Hella a zmodyfikowany przez klubowego kolegę Gwerty
qrczak91 Opublikowano 18 Lipca 2011 Opublikowano 18 Lipca 2011 a zaczepy na kierunki takie jak w valeo, czy takie jak w bosch?!
Milczar Opublikowano 18 Lipca 2011 Autor Opublikowano 18 Lipca 2011 a zaczepy na kierunki takie jak w valeo, czy takie jak w bosch?! No to teraz leżę bo nie mam pojęcia, szczerze powiedziawszy nawet nie wiedziałem, że była jakaś różnica pomiędzy kierunkami do lamp boscha a valeo. W każdym razie kierunki idą gratis z lampami bo to jakiś zamiennik depo na dodatek z uszkodzonymi zaczepami w jednym kierunku ale się trzyma bez problemu.
qrczak91 Opublikowano 18 Lipca 2011 Opublikowano 18 Lipca 2011 a jaka cena? i piszesz, że może być problem z dowodem... czemu? ile wyjdzie ogarnięcie tego?[br]Dopisany: 18 Lipiec 2011, 22:20_________________________________________________no i czemu tak drogo?!
Milczar Opublikowano 28 Sierpnia 2011 Autor Opublikowano 28 Sierpnia 2011 Dłubania ciąg dalszy. Na dniach powinny wpaść wtryski 0.216 a później program, ciekawe ile wypluje dodatkowo po drodze dojdą szmaciane kubełki i to na razie na tyle Z chęcią przygarnę również lampki zespolone ori Valeo H7+H7 najlepiej na zamianę z moimi dzielonymi bixami [br]Dopisany: 08 Sierpień 2011, 23:48_________________________________________________216stki na pokładzie, ksenon Valeo zespolony w garażu, półkubły w drodze i chyba to na tyle w tym sezonie :gwizdanie:
seba1-2 Opublikowano 28 Sierpnia 2011 Opublikowano 28 Sierpnia 2011 ahu + 216 to tak może 125 max 130hp wyjdzie [br]Dopisany: 28 Sierpień 2011, 22:01_________________________________________________aha i jak jest teraz dymu co nie miara co??
Gwerty Opublikowano 28 Sierpnia 2011 Opublikowano 28 Sierpnia 2011 dopisz ze w bixie masz soczewki z Q7 w naprawde dobrym stanie z kładzioną przesłoną na silniczku, co daje efekt flesha.
Milczar Opublikowano 12 Lutego 2012 Autor Opublikowano 12 Lutego 2012 ahu + 216 to tak może 125 max 130hp wyjdzie [br]Dopisany: 28 Sierpień 2011, 22:01_________________________________________________aha i jak jest teraz dymu co nie miara co?? Właśnie w te 130HP celuje Co do dymu to przy pełnym bucie puszcze bąka ale spodziewałem się więcej dymu z tego co czytałem na forum. [br]Dopisany: 28 Sierpień 2011, 21:35_________________________________________________Auto powoli szykuje pod młotek więc pewne niedogodności uzupełniam. Wczoraj wpadły nowe końcówki wydechu ponieważ stare odpadły gdzieś po drodze a nowe są i tak lepsze, dł. 200mm, śr. 63mm Fura trochę brudna ale cóż :gwizdanie:
wojtek162 Opublikowano 12 Lutego 2012 Opublikowano 12 Lutego 2012 Fajny wydeszek a jaka jest srednica rury ??
Milczar Opublikowano 12 Lutego 2012 Autor Opublikowano 12 Lutego 2012 Końcówki firmy WM Sport model R31 do kupienia tutaj http://allegro.pl/wm-sport-koncowka-tlumika-stal-nierdzewna-new-i2116327925.html Wymiary wyglądają tak: średnica montażowa: 65mm (aby zamontować ją w b5 TDI trzeba uciąć kolanka i dać jakąś redukcję bo średnica wydechu wynosi 50mm więc jest 15mm różnicy) średnica wylotu: 63mm długość końcówki: 200mm Wcześniej miałem przyspawane dwie takie http://allegro.pl/koncowka-wydechu-tlumika-skosna-i2066404769.html ale one są zmontowane z dwóch rurek (wewnętrzna do przyspawania i zewnętrzna ozdobna) złączonych nitami i nity puściły od drgań i pospadały te ozdobne zostały same wewnętrzne czarne.
Kriss SierraFan Opublikowano 12 Lutego 2012 Opublikowano 12 Lutego 2012 A nie kopci później tyłu jak są końcówki na wprost?
Patrycjusz Opublikowano 11 Grudnia 2013 Opublikowano 11 Grudnia 2013 Bardzo ładne a4;) Tylko dlaczego taka cisza w temacie od dawna? Zapowiadało się ciekawie
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się