gzrybol Opublikowano 7 Marca 2010 Opublikowano 7 Marca 2010 Witam Od kilku dni zauważyłem, że na zimnym silniku po nocy np dziś przy -3 stopniach autko długo grzało świece i po odpaleniu weszło na 1200 obr na ok sekundę po czym unormowało się na jakiś 1050, miałem to już kilka razy, wchodzi na 1100-1200 obr. Miał ktoś podobny przypadek? Czytałem coś o AFN ale to inny silnik tam jest pompa a tu PD.
bryleks Opublikowano 7 Marca 2010 Opublikowano 7 Marca 2010 Przy mrozach to normalne, ze wskakuje na takie obroty... po chwili u mnie spada do około 900. Jak długo grzeje Ci świece? Przy mrozach -20*C dłużej jak 5s chyba nigdy mi nie grzał. Przy takich lekkich to około 2-3s.
krzyniek Opublikowano 8 Marca 2010 Opublikowano 8 Marca 2010 Jak długo grzeje Ci świece? Przy mrozach -20*C dłużej jak 5s chyba nigdy mi nie grzał. Przy takich lekkich to około 2-3s. 5s to kontrolka od świec, a przysłuchaj się że przekaźnik wyłączy świece po dłuższym czasie gzrybol czujnik temp cieczy sprawny ? jak miałem uwalony to mi właśnie podobnie się silnik zachowywał
blejk83 Opublikowano 8 Marca 2010 Opublikowano 8 Marca 2010 Ja też obstawiam czujnik,miałem to samo w pasku AVB.
gzrybol Opublikowano 8 Marca 2010 Autor Opublikowano 8 Marca 2010 Wymieniałem czujnik i termostat jakiś miesiąc temu wszytsko ori. dzis rano np przy - 4*C doliczyłem do 10 i dopiero mi kontrolka świec zgasła, i po odpaleniu na ułemek sekundy na 1200 obr wskakuje a - 4 to jeszcze nie mrozy, który czujnik jest odpowiedzialny za podawanie temperatury zewnętrznej do Eku bo mi to wyglada na to że daje zaniską i pompki pompują zadużo paliwa na rozruch.
yahoo Opublikowano 8 Marca 2010 Opublikowano 8 Marca 2010 Ja mam tak jak dluzej postoi autko i jest mroz jak np. dzis. To kontrolka swiec zapalila na 2sekundy silnik ladnie odpalil, ale tez byly obroty wieksze tak kolo 1000 i potem powoli spadały do odpowiednich obrotów. Wydaje mi się że to jest normalne. Ale 1200 obrotow to juz dosc duzo jak koledzy maja. Natomiast ja sie przy okazji zapytam bo ja mam rowniez przy zimnymi silniku tak ze mi dziwnie klekocze przed dobrych kilka sekund, nie wiem czy mozna okresli to metaliczny nie wiem jak to okreslic a potem jakby cichnie i juz wszystko ladnie chodzi.
Sztomel Opublikowano 8 Marca 2010 Opublikowano 8 Marca 2010 który czujnik jest odpowiedzialny za podawanie temperatury zewnętrznej do Eku to nie zależy od czujnika temperatury zewnętrznej tylko od czujnika G62 (temperatury płynu chłodzącego) i czujnika G81 - (temperatury paliwa).
gzrybol Opublikowano 8 Marca 2010 Autor Opublikowano 8 Marca 2010 Dziś Vag podpiąłem i nic na silniku nie wyszło żadnych błędów, może mi się tylko wydje że cosik nie halo, auto staoi na dworze więc wyziębione jest obiawy opisane wyżej są tylko po nocy po dłuższym staniu, poruszałem dziś kostką od czujnika płynu zobacze jutro.
macieek Opublikowano 8 Marca 2010 Opublikowano 8 Marca 2010 Te 1200 obrotów to jeszcze nic. W a3 (silnik BKD) mojej kobiety obroty po odpaleniu skaczą do ok 1800 ale doslownie na ulamek sekundy. Poprostu wskazówka wykonuje jeden szybki skok i momentalnie opada. Zignorowalem to myslac, że to przez DSG i tak widocznie musi być poza tym Nie mam vaga na hexa wiec niemoge sprawdzic swoim.
Musashi Opublikowano 9 Marca 2010 Opublikowano 9 Marca 2010 Zignorowalem to myslac, że to przez DSG DSG???? [br]Dopisany: 09 Marzec 2010, 07:44_________________________________________________ Nie mam vaga na hexa wiec niemoge sprawdzic swoim. silnik mozna zdiagnozowac poprzez K-line, czyli VAG KKL jednak musisz posiadac wersje zarejestrowana [br]Dopisany: 09 Marzec 2010, 07:46_________________________________________________ Witam Od kilku dni zauważyłem, że na zimnym silniku po nocy np dziś przy -3 stopniach autko długo grzało świece i po odpaleniu weszło na 1200 obr na ok sekundę po czym unormowało się na jakiś 1050, miałem to już kilka razy, wchodzi na 1100-1200 obr. Miał ktoś podobny przypadek? Czytałem coś o AFN ale to inny silnik tam jest pompa a tu PD. jezeli po uruchomieniu silnika nie miga kontrolka swiec zarowych, brak bledow a po paru minutach obroty stabilizuja sie na poziomie ponizej 900 rpm nie ma sie czym przejmowac.
spanky Opublikowano 9 Marca 2010 Opublikowano 9 Marca 2010 szukacie dziury w doopie ... auto stoi na dworze [temp ujemne] motor wychlodzony .. zeby przy takiej temperaturze rozbujac starego kibla sterownik podaje dawke gnoju zalezna od temp [im mniejsza tym wiecej] stad ten chwilowy skok obrotow na 1200 ... a czasami ta chwila trwa kilka chwil ... kazdy diesel tak ma ....
macieek Opublikowano 9 Marca 2010 Opublikowano 9 Marca 2010 DSG -automat. Myslalem, że one tak mają Co do vaga to mam 3.11 "zarejestrowanego" na lewo - ladnie smiga na B6 ale z 3P pewnie nie pojdzie. Sorry za brak cytowania ale pogubilem sie z cytowaniem cytatów A jednak dalo sie przeskanowac silnik w A3 (0 bledow) czyli mam poprawnie "zarejestrowana" wersje
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się