pawelk1910 Opublikowano 10 Marca 2010 Opublikowano 10 Marca 2010 Witam wszystkich, jak w temacie problem jest z ori alarmem. Niewiem jak to opisac, pewnego dnia alarm wlaczyl sie jak by nigdy nic (bez syreny, z innego watku wykapowalem ze chyba sie z*****a, a moze to ma jakis zwiazek z tym?!) i do samego rana tak sobie mrugal (aku padl ). Pilot przestal dzialac dopiero kluczykiem otwarlem tylko drzwi kierowcy sie otwarly a alarm rozbroil sie po przekreceniu zaplonu. Odpiolem aku i pilot zaczol dzialac Vag pokazal mase dziwnych bledow typu otwarcie: klapy bagaznika drzwi 1234 itp a tylko ja otwarlem drzwi kierowcy czemu tak? Dzis to samo tyle ze sasiad w pore mi dal znac ze mruga (uratowalem aku) ale pilot nie dzialal i znow odpiolem auku i wrocilo do normy. A i 0 bledow. I tu jest pytani czy ktos wie jak ten ori alarm ma naprawde dzialac i czy takie zachowanie to norma? I czy po uruchomieniu alarmu pilot przestaje dzialac a otwarcie kluczykiem otwiera tylko d.kierowcy Wogole to wydaje sie jakies niezrozumiale Przydlugawe troche ale moze zrozomie ktos moj problem Pytanko z innej beczki ma moze ktos wycinek z etki gdzie jest ta syrena, mowia ze zdiac bocczek ,tam jest sobufeer a rozbieralem to cale do"blachy" i niemoga przypomniec sobie gdzie to? Bede wdzieczny za jakies podpowiedzi. nie ma takiego slowa jak "orginalny" OK Moze byc "seryjny"?
cieszkop Opublikowano 11 Marca 2010 Opublikowano 11 Marca 2010 Jak będę w domu to postaram się wrzucić fotkę z ETKI. Próbowałeś może dezaktywować te czujniki wewnątrz tym przyciskiem przy drzwiach? Może tylko coś z nimi jest nie tak?
pawelk1910 Opublikowano 17 Marca 2010 Autor Opublikowano 17 Marca 2010 Mysle ze te dwa przyciski nie maja nic do tego bo dzialaly normalnie i teraz tez sa ok, problem w tym ze alarm wlancza sie kiedy chce a ja trace kontrole z pilota a i kluczykiem nie wszystko biega. Odepne aku i wraca do normy[br]Dopisany: 11 Marzec 2010, 18:53_________________________________________________I dzis znowu to samo alarm sobie mrogal (czujny sasiad pomoze) ale pilot nie zadzialal tylko dezaktywacja tj wlonczenie zaplonu pomoglo to wylaczyc!! Czy ktos wie jak ten problem sprawdzic, rozwiazac?? nieokrywam ze licze na jakies uczciwe podpowiedzi bo po ostatnim pytaniu jakos entuzjazmu nie doznalem
domjenick Opublikowano 17 Marca 2010 Opublikowano 17 Marca 2010 syrenkę masz z przodu w zderzaku-co do alarmu-skasuj wszystkie błędy w sterowniku modułu komfortu i zamknij auto pilotem,poczekaj,aż sie uzbroi alarm,jak znów zacznie wyć-otwórz i podepnij Vaga,sprawdz,jakie błędy pokazuje-będziesz wiedzieć,co powoduje uruchomienie alarmu
Bart-S Opublikowano 17 Marca 2010 Opublikowano 17 Marca 2010 To ja podepnę się pod temat... Zacznę od syreny - Dominik czy na pewno bzyk siedzi w przednim zderzaku? Rysunek z ELSY sugerowałby, że jednak w tylnym (po prawej stronie przy kratce wylotów powietrza). Popraw mnie jeśli się mylę... Kolejna sprawa to temat "czuników" zbicia tylnych szyb. Wg. schematu jest to realizowane następujący sposób - z panelu klimy leci sobie biało-fioletowy kabelek o przekroju 4.0, który grzeje tylną szybę. Na wysokości lewego boczka w bagażniku kabelek się rozwidla - do czujnika w tylnej lewej bocznej szybie leci kabelek o tym samym kolorze i przekroju 0.35. Jako czujnik rozumiem tutaj wiązkę anteny idącą przez szybę. Następnie przechodzi do prawej szyby i wraca prawą stroną do modułu komfortu. Czyli generalnie zbicie którejkolwiek z tylnych szyb przerywa obwód i załącza alarm. Proszę o potwierdzenie czy dobrze to rozumiem? Bardzo też chciałbym się dowiedzieć w jaki sposób (gdzie dokładnie) prowadzona jest opisana przeze mnie wiązka (szczególnie połączenie między bocznymi szybami - może ktoś z Was dobierał się kiedyś do fabrycznego alarmu i będzie potrafił udzielić odpowiedzi). Mam wszystkie graty - chciałbym już odpalić alarm ale nie chcę na odpierdal kłaść wiązki... Na koniec aby nie odbiegać od tematu przewodniego... Kolego pawelk1910 - może sam moduł komfortu pada (to on odpowiada za alarm). Jeśli masz możliwość - spróbuj podmienić i zobacz co się będzie działo... BTW dopóki nie rozkminisz problemu aby uniknąć rozładowania aku po prostu wyłącz obsługę alarmu odejmując od kodowania modułu komfortu liczbę 10.
domjenick Opublikowano 17 Marca 2010 Opublikowano 17 Marca 2010 Zacznę od syreny - Dominik czy na pewno bzyk siedzi w przednim zderzaku? masz rację pomyliłem syrenkę z klaksonem
pawelk1910 Opublikowano 18 Marca 2010 Autor Opublikowano 18 Marca 2010 Sprawdzilen bledy i tak ja ostatnio jest ich od ch**a, VAG-COM Version: Release 311.2-N Control Module Part Number: 8E0 959 433 BD Component and/or Version: Komfortgerát TBF 1110 Software Coding: 07115 Work Shop Code: WSC 63251 12 Faults Found: 01134 - Alarm Horn (H12) 49-00 - No Communications 01370 - Alarm triggered by Interior Monitoring 35-00 - - 00962 - Alarm via. Tilt Sensor 35-00 - - 01369 - Alarm triggered by Hood Switch 35-00 - - 01371 - Alarm triggered by Door Contact Switch: Driver's Side 35-00 - - 01384 - Alarm triggered by Glass Breakage Sensor 35-00 - - 01562 - Right Rear Door 59-10 - Can't Unlock - Intermittent 01562 - Right Rear Door 61-10 - Won't De-Safe - Intermittent 01366 - Opened Due to Crash Signal 35-00 - - 00955 - Key 1 35-00 - - 00956 - Key 2 35-10 - - - Intermittent 01403 - Glass-Break Sensors: Rear 36-10 - Open Circuit - Intermittent Oczywiscie skasowalem, zeby pilot zaczol dzialac musialem odpiac aku co mnie zreszta dziwi. Powiedzcie panowie czy i jak mozna sprawdzic czy ten modul dziala poprawnie lub jest na wykonczeniu? Zaczne rozgladac sie za nowym tylko niewiem czy np o innych numerach tez pasuja do B6 czy musi byc dokladnie ten 8E0 959 433 BD ?
domjenick Opublikowano 18 Marca 2010 Opublikowano 18 Marca 2010 Zaczne rozgladac sie za nowym tylko niewiem czy np o innych numerach tez pasuja do B6 czy musi byc dokladnie ten 8E0 959 433 BD ? tu masz link http://www.a4-klub.pl/smf/all_b6_zamiennik_modulu_komforu-t96568.0.html;msg1101689#msg1101689co do błędów-to są uruchamiane przez wszystkie chyba czujniki-co już zakrawa o zwarcie,lub koniec modułu komfortu
Bart-S Opublikowano 18 Marca 2010 Opublikowano 18 Marca 2010 BD to ostatni model komfortu wypuszczony dla B6 wyposażonego w fabryczny alarm - jeśli masz go fabrycznie to szukałbym dokładnie tego samego... Sam przesiadałem się z AS na BD - na allegro cena to jakieś 200zł. Metody na sprawdzenie czy część odpowiedzialna za alarm pada raczej nie ma
emil82 Opublikowano 10 Lutego 2011 Opublikowano 10 Lutego 2011 to ja trochę z innej beczki, czy w każdej B7 był montowany seryjnie autoalarm? I jak ewentualnie sprawdzić czy jest on w aucie? pozdro!
wrclaguna Opublikowano 10 Lutego 2011 Opublikowano 10 Lutego 2011 Nie w kazdej byl montowany alarm fabryczny Mozesz sprawdzic czy w tapicerce drzwi kierowcy masz dodatkowe przyciski takie jak w poscie Bartka http://www.a4-klub.pl/smf/index.php?topic=129290.0
Bart-S Opublikowano 10 Lutego 2011 Opublikowano 10 Lutego 2011 to ja trochę z innej beczki, czy w każdej B7 był montowany seryjnie autoalarm? I jak ewentualnie sprawdzić czy jest on w aucie? pozdro! Nie w każdej - alarm fabryczny był dodatkową opcją za którą trzeba było zapłacić. Jeśli masz fabryczne zabezpieczenie to w drzwiach tapicerki drzwi kierowcy powinien być panel deaktywujący poszczególne funkcje alarmu:
emil82 Opublikowano 10 Lutego 2011 Opublikowano 10 Lutego 2011 @Bart-S i wrclaguna: podziękował i jeszcze jedno co mnie w sumie ciekawi, po co jest ta czerwona dioda w drzwiach, która mruga po zamknięciu auta? pozdro!
done Opublikowano 4 Czerwca 2013 Opublikowano 4 Czerwca 2013 To ja podepnę się pod temat...Kolejna sprawa to temat "czuników" zbicia tylnych szyb. Wg. schematu jest to realizowane następujący sposób - z panelu klimy leci sobie biało-fioletowy kabelek o przekroju 4.0, który grzeje tylną szybę. Na wysokości lewego boczka w bagażniku kabelek się rozwidla - do czujnika w tylnej lewej bocznej szybie leci kabelek o tym samym kolorze i przekroju 0.35. Jako czujnik rozumiem tutaj wiązkę anteny idącą przez szybę. Następnie przechodzi do prawej szyby i wraca prawą stroną do modułu komfortu. Czyli generalnie zbicie którejkolwiek z tylnych szyb przerywa obwód i załącza alarm. Proszę o potwierdzenie czy dobrze to rozumiem? Bardzo też chciałbym się dowiedzieć w jaki sposób (gdzie dokładnie) prowadzona jest opisana przeze mnie wiązka (szczególnie połączenie między bocznymi szybami - może ktoś z Was dobierał się kiedyś do fabrycznego alarmu i będzie potrafił udzielić odpowiedzi). Mam wszystkie graty - chciałbym już odpalić alarm ale nie chcę na odpierdal kłaść wiązki... Czy coś udało się namierzyć w kwestii systemu zbicia tylnych szyb? Jak faktycznie poprowadzone są przewody.
Bieniu Opublikowano 5 Maja 2014 Opublikowano 5 Maja 2014 to ja trochę z innej beczki, czy w każdej B7 był montowany seryjnie autoalarm? I jak ewentualnie sprawdzić czy jest on w aucie? pozdro! Nie w każdej - alarm fabryczny był dodatkową opcją za którą trzeba było zapłacić. Jeśli masz fabryczne zabezpieczenie to w drzwiach tapicerki drzwi kierowcy powinien być panel deaktywujący poszczególne funkcje alarmu: http://www.bye-clan.neostrada.pl/A4K/storyline/alarmfab.JPG Też ostatnio się zastanawiałem czy mam autoalarm w swojej B7. Ogólnie myslałem że nie, jednak ostatnio przeglądając dokumenty znalazłem w wycenie pojazdu robionej przez rzeczoznawcę (przed sprawadzeniem auta z Niemiec) w opcjach dodatkowych jest podliczony autoalarm i trochę mnie to zdzwiwiło. Przycisków jak powyżej u mnie brak, co by świadczyło że chyba jednak nie mam alarmu, ale po zamknięciu mryga dioda w drzwiach ale to pewnie jakiś straszak tylko. Potwierdzi ktoś, ewentualnie gdzie jeszcze zajrzeć zeby stwierdzić że napewno alarmu brak
done Opublikowano 5 Maja 2014 Opublikowano 5 Maja 2014 Potwierdzi ktoś, ewentualnie gdzie jeszcze zajrzeć zeby stwierdzić że napewno alarmu brak Kody wyposażenia. Chcesz mieć pewność to sprawdź czy masz syrenę w bagażniku. Dioda sprzężona jest z modułem komfortu.
feniks Opublikowano 5 Maja 2014 Opublikowano 5 Maja 2014 Wsiądź do środka, zamknij pilotem i po minucie otwórz maskę, jak będzie wyć to masz alarm.
dominik25062005 Opublikowano 20 Lutego 2020 Opublikowano 20 Lutego 2020 W dniu 18.03.2010 o 00:36, Bart-S napisał: To ja podepnę się pod temat... Zacznę od syreny - Dominik czy na pewno bzyk siedzi w przednim zderzaku? Rysunek z ELSY sugerowałby, że jednak w tylnym (po prawej stronie przy kratce wylotów powietrza). Popraw mnie jeśli się mylę... Kolejna sprawa to temat "czuników" zbicia tylnych szyb. Wg. schematu jest to realizowane następujący sposób - z panelu klimy leci sobie biało-fioletowy kabelek o przekroju 4.0, który grzeje tylną szybę. Na wysokości lewego boczka w bagażniku kabelek się rozwidla - do czujnika w tylnej lewej bocznej szybie leci kabelek o tym samym kolorze i przekroju 0.35. Jako czujnik rozumiem tutaj wiązkę anteny idącą przez szybę. Następnie przechodzi do prawej szyby i wraca prawą stroną do modułu komfortu. Czyli generalnie zbicie którejkolwiek z tylnych szyb przerywa obwód i załącza alarm. Proszę o potwierdzenie czy dobrze to rozumiem? Bardzo też chciałbym się dowiedzieć w jaki sposób (gdzie dokładnie) prowadzona jest opisana przeze mnie wiązka (szczególnie połączenie między bocznymi szybami - może ktoś z Was dobierał się kiedyś do fabrycznego alarmu i będzie potrafił udzielić odpowiedzi). Mam wszystkie graty - chciałbym już odpalić alarm ale nie chcę na odpierdal kłaść wiązki... Na koniec aby nie odbiegać od tematu przewodniego... Kolego pawelk1910 - może sam moduł komfortu pada (to on odpowiada za alarm). Jeśli masz możliwość - spróbuj podmienić i zobacz co się będzie działo... BTW dopóki nie rozkminisz problemu aby uniknąć rozładowania aku po prostu wyłącz obsługę alarmu odejmując od kodowania modułu komfortu liczbę 10. Witam Czy mógłbyś mi napisać jak wyłączyć alarm fabryczny w B7? Męczę się z nim już drugi tydzień.
kdawid Opublikowano 22 Lutego 2020 Opublikowano 22 Lutego 2020 W dniu 20.02.2020 o 16:26, dominik25062005 napisał: Witam Czy mógłbyś mi napisać jak wyłączyć alarm fabryczny w B7? Męczę się z nim już drugi tydzień. W module komfortu wchodzisz w kodowanie i od wartości, którą tam masz odejmujesz 8 i taką wpisujesz i alarm zostanie dezaktywowany.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się