Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[ALL B6] Fabryczny alarm


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam wszystkich, jak w temacie problem jest z ori alarmem.

Niewiem jak to opisac, pewnego dnia alarm wlaczyl sie jak by nigdy nic (bez syreny, z innego watku wykapowalem ze chyba sie z*****a, a moze to ma jakis zwiazek z tym?!) i do samego rana tak sobie mrugal (aku padl :rant:). Pilot przestal dzialac dopiero kluczykiem otwarlem tylko drzwi kierowcy sie otwarly a alarm rozbroil sie po przekreceniu zaplonu. Odpiolem aku i pilot zaczol dzialac :confused4:

Vag pokazal mase dziwnych bledow typu otwarcie: klapy bagaznika drzwi 1234 itp a tylko ja otwarlem drzwi kierowcy czemu tak?

Dzis to samo tyle ze sasiad w pore mi dal znac ze mruga (uratowalem aku) ale pilot nie dzialal i znow odpiolem auku i wrocilo do normy. A i 0 bledow.

I tu jest pytani czy ktos wie jak ten ori alarm ma naprawde dzialac i czy takie zachowanie to norma? I czy po uruchomieniu alarmu pilot przestaje dzialac a otwarcie kluczykiem otwiera tylko d.kierowcy Wogole to wydaje sie jakies niezrozumiale

Przydlugawe troche ale moze zrozomie ktos moj problem

Pytanko z innej beczki ma moze ktos wycinek z etki gdzie jest ta syrena, mowia ze zdiac bocczek ,tam jest sobufeer a rozbieralem to cale do"blachy" i niemoga przypomniec sobie gdzie to?

Bede wdzieczny za jakies podpowiedzi.

nie ma takiego slowa jak "orginalny"

OK Moze byc "seryjny"?

Opublikowano

Jak będę w domu to postaram się wrzucić fotkę z ETKI.

Próbowałeś może dezaktywować te czujniki wewnątrz tym przyciskiem przy drzwiach? Może tylko coś z nimi jest nie tak?

Opublikowano

Mysle ze te dwa przyciski nie maja nic do tego bo dzialaly normalnie i teraz tez sa ok, problem w tym ze alarm wlancza sie kiedy chce a ja trace kontrole z pilota a i kluczykiem nie wszystko biega. Odepne aku i wraca do normy[br]Dopisany: 11 Marzec 2010, 18:53_________________________________________________I dzis znowu to samo alarm sobie mrogal (czujny sasiad pomoze) ale pilot nie zadzialal tylko dezaktywacja tj wlonczenie zaplonu pomoglo to wylaczyc!! Czy ktos wie jak ten problem sprawdzic, rozwiazac??

nieokrywam ze licze na jakies uczciwe podpowiedzi bo po ostatnim pytaniu jakos entuzjazmu nie doznalem :(

Opublikowano

syrenkę masz z przodu w zderzaku-co do alarmu-skasuj wszystkie błędy w sterowniku modułu komfortu i zamknij auto pilotem,poczekaj,aż sie uzbroi alarm,jak znów zacznie wyć-otwórz i podepnij Vaga,sprawdz,jakie błędy pokazuje-będziesz wiedzieć,co powoduje uruchomienie alarmu :wink4:

Opublikowano

To ja podepnę się pod temat...

Zacznę od syreny - Dominik czy na pewno bzyk siedzi w przednim zderzaku? Rysunek z ELSY sugerowałby, że jednak w tylnym (po prawej stronie przy kratce wylotów powietrza). Popraw mnie jeśli się mylę...

alarmhorn.jpg

Kolejna sprawa to temat "czuników" zbicia tylnych szyb. Wg. schematu jest to realizowane następujący sposób - z panelu klimy leci sobie biało-fioletowy kabelek o przekroju 4.0, który grzeje tylną szybę. Na wysokości lewego boczka w bagażniku kabelek się rozwidla - do czujnika w tylnej lewej bocznej szybie leci kabelek o tym samym kolorze i przekroju 0.35. Jako czujnik rozumiem tutaj wiązkę anteny idącą przez szybę. Następnie przechodzi do prawej szyby i wraca prawą stroną do modułu komfortu. Czyli generalnie zbicie którejkolwiek z tylnych szyb przerywa obwód i załącza alarm. Proszę o potwierdzenie czy dobrze to rozumiem? Bardzo też chciałbym się dowiedzieć w jaki sposób (gdzie dokładnie) prowadzona jest opisana przeze mnie wiązka (szczególnie połączenie między bocznymi szybami - może ktoś z Was dobierał się kiedyś do fabrycznego alarmu i będzie potrafił udzielić odpowiedzi). Mam wszystkie graty - chciałbym już odpalić alarm ale nie chcę na odpierdal kłaść wiązki...

Na koniec aby nie odbiegać od tematu przewodniego... Kolego pawelk1910 - może sam moduł komfortu pada (to on odpowiada za alarm). Jeśli masz możliwość - spróbuj podmienić i zobacz co się będzie działo... BTW dopóki nie rozkminisz problemu aby uniknąć rozładowania aku po prostu wyłącz obsługę alarmu odejmując od kodowania modułu komfortu liczbę 10.

Opublikowano

Zacznę od syreny - Dominik czy na pewno bzyk siedzi w przednim zderzaku?

masz rację :good: pomyliłem syrenkę z klaksonem :embarrassed:
Opublikowano

Sprawdzilen bledy i tak ja ostatnio jest ich od ch**a,

VAG-COM Version: Release 311.2-N

Control Module Part Number: 8E0 959 433 BD

Component and/or Version: Komfortgerát TBF 1110

Software Coding: 07115

Work Shop Code: WSC 63251

12 Faults Found:

01134 - Alarm Horn (H12)

49-00 - No Communications

01370 - Alarm triggered by Interior Monitoring

35-00 - -

00962 - Alarm via. Tilt Sensor

35-00 - -

01369 - Alarm triggered by Hood Switch

35-00 - -

01371 - Alarm triggered by Door Contact Switch: Driver's Side

35-00 - -

01384 - Alarm triggered by Glass Breakage Sensor

35-00 - -

01562 - Right Rear Door

59-10 - Can't Unlock - Intermittent

01562 - Right Rear Door

61-10 - Won't De-Safe - Intermittent

01366 - Opened Due to Crash Signal

35-00 - -

00955 - Key 1

35-00 - -

00956 - Key 2

35-10 - - - Intermittent

01403 - Glass-Break Sensors: Rear

36-10 - Open Circuit - Intermittent

Oczywiscie skasowalem, zeby pilot zaczol dzialac musialem odpiac aku co mnie zreszta dziwi. Powiedzcie panowie czy i jak mozna sprawdzic czy ten modul dziala poprawnie lub jest na wykonczeniu? Zaczne rozgladac sie za nowym tylko niewiem czy np o innych numerach tez pasuja do B6 czy musi byc dokladnie ten 8E0 959 433 BD ?

Opublikowano

Zaczne rozgladac sie za nowym tylko niewiem czy np o innych numerach tez pasuja do B6 czy musi byc dokladnie ten 8E0 959 433 BD ?

tu masz link http://www.a4-klub.pl/smf/all_b6_zamiennik_modulu_komforu-t96568.0.html;msg1101689#msg1101689

co do błędów-to są uruchamiane przez wszystkie chyba czujniki-co już zakrawa o zwarcie,lub koniec modułu komfortu

Opublikowano

BD to ostatni model komfortu wypuszczony dla B6 wyposażonego w fabryczny alarm - jeśli masz go fabrycznie to szukałbym dokładnie tego samego... Sam przesiadałem się z AS na BD - na allegro cena to jakieś 200zł. Metody na sprawdzenie czy część odpowiedzialna za alarm pada raczej nie ma :confused4:

Opublikowano

to ja trochę z innej beczki, czy w każdej B7 był montowany seryjnie autoalarm? I jak ewentualnie sprawdzić czy jest on w aucie? pozdro!

Opublikowano

to ja trochę z innej beczki, czy w każdej B7 był montowany seryjnie autoalarm? I jak ewentualnie sprawdzić czy jest on w aucie? pozdro!

Nie w każdej - alarm fabryczny był dodatkową opcją za którą trzeba było zapłacić.

Jeśli masz fabryczne zabezpieczenie to w drzwiach tapicerki drzwi kierowcy powinien być panel deaktywujący poszczególne funkcje alarmu:

alarmfab.JPG

Opublikowano

@Bart-S i wrclaguna:

podziękował :wink4::hi:

i jeszcze jedno co mnie w sumie ciekawi, po co jest ta czerwona dioda w drzwiach, która mruga po zamknięciu auta? pozdro!

Opublikowano
To ja podepnę się pod temat...

Kolejna sprawa to temat "czuników" zbicia tylnych szyb. Wg. schematu jest to realizowane następujący sposób - z panelu klimy leci sobie biało-fioletowy kabelek o przekroju 4.0, który grzeje tylną szybę. Na wysokości lewego boczka w bagażniku kabelek się rozwidla - do czujnika w tylnej lewej bocznej szybie leci kabelek o tym samym kolorze i przekroju 0.35. Jako czujnik rozumiem tutaj wiązkę anteny idącą przez szybę. Następnie przechodzi do prawej szyby i wraca prawą stroną do modułu komfortu. Czyli generalnie zbicie którejkolwiek z tylnych szyb przerywa obwód i załącza alarm. Proszę o potwierdzenie czy dobrze to rozumiem? Bardzo też chciałbym się dowiedzieć w jaki sposób (gdzie dokładnie) prowadzona jest opisana przeze mnie wiązka (szczególnie połączenie między bocznymi szybami - może ktoś z Was dobierał się kiedyś do fabrycznego alarmu i będzie potrafił udzielić odpowiedzi). Mam wszystkie graty - chciałbym już odpalić alarm ale nie chcę na odpierdal kłaść wiązki...

Czy coś udało się namierzyć w kwestii systemu zbicia tylnych szyb? Jak faktycznie poprowadzone są przewody.

Opublikowano

to ja trochę z innej beczki, czy w każdej B7 był montowany seryjnie autoalarm? I jak ewentualnie sprawdzić czy jest on w aucie? pozdro!

Nie w każdej - alarm fabryczny był dodatkową opcją za którą trzeba było zapłacić.

Jeśli masz fabryczne zabezpieczenie to w drzwiach tapicerki drzwi kierowcy powinien być panel deaktywujący poszczególne funkcje alarmu:

http://www.bye-clan.neostrada.pl/A4K/storyline/alarmfab.JPG

Też ostatnio się zastanawiałem czy mam autoalarm w swojej B7. Ogólnie myslałem że nie, jednak ostatnio przeglądając dokumenty znalazłem w wycenie pojazdu robionej przez rzeczoznawcę (przed sprawadzeniem auta z Niemiec) w opcjach dodatkowych jest podliczony autoalarm i trochę mnie to zdzwiwiło. Przycisków jak powyżej u mnie brak, co by świadczyło że chyba jednak nie mam alarmu, ale po zamknięciu mryga dioda w drzwiach ale to pewnie jakiś straszak tylko. Potwierdzi ktoś, ewentualnie gdzie jeszcze zajrzeć zeby stwierdzić że napewno alarmu brak

Opublikowano
Potwierdzi ktoś, ewentualnie gdzie jeszcze zajrzeć zeby stwierdzić że napewno alarmu brak

Kody wyposażenia.

Chcesz mieć pewność to sprawdź czy masz syrenę w bagażniku.

Dioda sprzężona jest z modułem komfortu.

Opublikowano

Wsiądź do środka, zamknij pilotem i po minucie otwórz maskę, jak będzie wyć to masz alarm.

Opublikowano

Ok, dzieki za podpowiedzi:-)

Opublikowano
W dniu 18.03.2010 o 00:36, Bart-S napisał:

To ja podepnę się pod temat...

Zacznę od syreny - Dominik czy na pewno bzyk siedzi w przednim zderzaku? Rysunek z ELSY sugerowałby, że jednak w tylnym (po prawej stronie przy kratce wylotów powietrza). Popraw mnie jeśli się mylę...

alarmhorn.jpg

Kolejna sprawa to temat "czuników" zbicia tylnych szyb. Wg. schematu jest to realizowane następujący sposób - z panelu klimy leci sobie biało-fioletowy kabelek o przekroju 4.0, który grzeje tylną szybę. Na wysokości lewego boczka w bagażniku kabelek się rozwidla - do czujnika w tylnej lewej bocznej szybie leci kabelek o tym samym kolorze i przekroju 0.35. Jako czujnik rozumiem tutaj wiązkę anteny idącą przez szybę. Następnie przechodzi do prawej szyby i wraca prawą stroną do modułu komfortu. Czyli generalnie zbicie którejkolwiek z tylnych szyb przerywa obwód i załącza alarm. Proszę o potwierdzenie czy dobrze to rozumiem? Bardzo też chciałbym się dowiedzieć w jaki sposób (gdzie dokładnie) prowadzona jest opisana przeze mnie wiązka (szczególnie połączenie między bocznymi szybami - może ktoś z Was dobierał się kiedyś do fabrycznego alarmu i będzie potrafił udzielić odpowiedzi). Mam wszystkie graty - chciałbym już odpalić alarm ale nie chcę na odpierdal kłaść wiązki...

Na koniec aby nie odbiegać od tematu przewodniego... Kolego pawelk1910 - może sam moduł komfortu pada (to on odpowiada za alarm). Jeśli masz możliwość - spróbuj podmienić i zobacz co się będzie działo... BTW dopóki nie rozkminisz problemu aby uniknąć rozładowania aku po prostu wyłącz obsługę alarmu odejmując od kodowania modułu komfortu liczbę 10.

Witam

Czy mógłbyś mi napisać jak wyłączyć alarm fabryczny w B7?

Męczę się z nim już drugi tydzień.

Opublikowano
W dniu 20.02.2020 o 16:26, dominik25062005 napisał:

Witam

Czy mógłbyś mi napisać jak wyłączyć alarm fabryczny w B7?

Męczę się z nim już drugi tydzień.

W module komfortu wchodzisz w kodowanie i od wartości, którą tam masz odejmujesz 8 i taką wpisujesz i alarm zostanie dezaktywowany.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...