Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 AVV] Problem z kontrolką paliwa i wskaźnikiem


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Witam wszystkich.Może ktoś z Was jest w stanie mi pomóc.Mam problem z kontrolką paliwa.Kiedy jadę przez dłuższy czas z jednakową prędkością (np.120km/h na autostradzie)co jakiś czas zapala mi się kontrolka rezerwy paliwa a wskażnik spada do zera.Po chwili wszystko wraca do normy(wskażnik działa a kontrolka gaśnie) i za jakiś czas(ok minuty) znowu to samo.Kiedy jeżdżę po mieście problem nie występuje,pojawia się na autostradzie.Z góry Wam dziękuję za pomoc.

Opublikowano

jedyne co mi przychodzi do głowy to trzeba przeczyścić styki w baku... dziwi mnie trochę zachowanie [miasto i trasa] ale właśnie tam zacząłbym przygodę... w baku:)

Opublikowano

witam a u mnie caly czas rezerwa sie pali i wskaznik na zero lezy ,nie zaleznie od ilosci paliwa, tylko jak koleczka krece lub ostro z ronda wyjade i kierownica szybko skrece, przy malej ilosci paliwa, to wtedy mi czasami zgasnie ta rezerwa i wskaznik sie podniesie, moze ktos wie jak to naprawic???????

Opublikowano

na początek sprawdźcie czujnik poziomu paliwa w baku, czyszczenie styków może pomóc

Opublikowano

Dzięki wszystkim za pomoc,mam nadzieję że to coś pomoże.Zastanawiam się tylko czy gdyby to były styki to czy ten sam efekt nie pojawiałby się także na mieście?Mimo to sprawdzę i dam znać.Jeszcze raz dziękuję za dobre rady.

Opublikowano

Koledzy u mnie jest tak: przeczyściłem styki w baku, sprawdziłem kostki w nogach kierowcy i nic wskaźnik jak wariował tak wariuje często jak przestanie wariować to pokazuje zbyt dużo paliwa bądź zbyt mało po podłączeniu komputera występuje błąd 00771 ( czujnik rezerwy przerwa obwodu lub zwarcie do plusa)- tak wyczytałem. Błąd ten kasuje i ok za parę dni powtórka. Proszę o radę co z tym dalej robić elektryk, serwis a może coś innego. Pozdrawiam wszystkich :hi:

Opublikowano

Koledzy u mnie jest tak: przeczyściłem styki w baku, sprawdziłem kostki w nogach kierowcy i nic wskaźnik jak wariował tak wariuje często jak przestanie wariować to pokazuje zbyt dużo paliwa bądź zbyt mało po podłączeniu komputera występuje błąd 00771 ( czujnik rezerwy przerwa obwodu lub zwarcie do plusa)- tak wyczytałem. Błąd ten kasuje i ok za parę dni powtórka. Proszę o radę co z tym dalej robić elektryk, serwis a może coś innego. Pozdrawiam wszystkich :hi:

ja bym na twoim miejscu pociągnął na probe nowe przewody i zobaczył czy będzie sie blad powtarzał
Opublikowano

witam

miałem taką samą przygodę ze wskaźnikiem paliwa -wariował,rezerwa zapalała się nieraz przy połowie zbiornika-przeczyściłem styki i tą płytkę że ścieżkami od pływaka niestety nic nie pomogło,wreszcie wymieniłem cały pływak i teraz mam spokój,pokazuje jak trzeba,a chcę dodać że też pokazywało mi błąd 00771 ( czujnik rezerwy przerwa obwodu lub zwarcie do plusa)zmieniałem również wagiem wartości dla wskaźnika paliwa i nic nie pomagało.pozdrawiam

Opublikowano

Kolego wymieniłeś sam pływak czy całość? Jaki to jest koszt? no i oczywiście czy nowe czy używane? Powiem szczerze że już mam dosyć tego tyle czasu się z tym męcze :wallbash: ... Jak pomoże będę chyba w siódmym niebie...

Opublikowano

witam

założyłem używane w całości-smok+pływak,gdyż stwierdziłem że w całości to będzie pewniejsze.koszt 30zł z tym że wymieniałem sam- żadna filozofia.pozdrawiam i powodzenia

Opublikowano

Dziękuję za wsparcie Ja również zmienię całość i dam znać czy pomogło!

Tylko znajdę to wszystko ale podejrzewam że nie będzie problemu pozdrawiam :hi:

Opublikowano

ja mam to samo, tankuję do pełna i jeżdżę i jak schodzi mi poniżej połowy zbiornika włącza się rezerwa. Za pierwszym razem nieświadomy tego jeździłem i raz zgasł mi na światłach. Czyściłem styki kilka razy ale małe są tego efekty, po jakimś czasie problem powraca. Za jakiś czas zamierzam wymienić pływak.

A jaki wstyd jak brat mnie holował na stację :embarrassed:

Opublikowano

no to kolego faktycznie tylko schować głowę w piach :>

no ale tak czasami bywa

ja już mam wszystko tylko pojechać po to i założyć jak zrobię to się odezwę

pozdrowionka

Opublikowano

Panowie ja mam podobny problem mianowicie wskaźnik paliwa nie dochodził do końca jak tankowałem do pełna a na rezerwie mogłem przejechać 260km więc wyjąłem pływak i go przeczyściłem od tej pory nic się nie zmieniło a wskazówka raz działała a raz leżała i w ogóle nie reagowała zmieniłem licznik na pełnego fisa ale dalej było to samo ze wskaźnikiem, postanowiłem wymienić pływak kupiłem używkę ale o tym samym numerze i teraz pokazuje pływak ilość paliwa (nie wiem czy dobrze ale pokazuje) ale niestety nie zgrywa się z rezerwą mianowicie na liczniku jest lekko ponad rezerwą a rezerwa już się pali i moje pytanie czy można jakoś zsynchronizować rezerwę ze wskaźnikiem na liczniku żeby rezerwa zapalała się jak wskazówka jest w polu czerwonym a nie jeszcze przed nim?? dodam że skazówka jest wyskalowana dobrze bo na teście idzie do końca i zatrzymuje się w połowie tak jak być powinno.

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...