Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 1Z] Proszę o pomoc 1Z brak mocy-objawy


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Koledzy co o tym myślicie:?

-auto równo ciągnie w całym zakresie obrotów

-nie wchodzi powyżej 5000obr/min

-na vag-u nie ma błędów żadnych(jutro wrzuce logi)

-pali jakieś 1,5l więcej niż zwykle

-przy odpalaniu zimnego błękitna chmurka z tyłu(później nie kopci-chyba że dam mu właśnie tak do 4000obr to chmurka błekitna chwilowa i brak dymienia)

-oleju nie ubywa

i ostatnia rzecz jaka mnie nurtuje ja u siebie nie mogę jedną ręką (bez zaparcia się drugą o turbine)poruszyć sztangą gruchy-bardzo ciężko chodzi czy tak w 1Z jest(najlepiej gdyby się wypowiedział ktoś kto ma 1Zeciora)?

Pytam bo to auto nie chodzi jak 90km tylko ze 60km :wallbash:

[br]Dopisany: 11 Marzec 2010, 19:28_________________________________________________dodam że jak kiedyś poruszałem sztangą ale nie tak lewa-prawa tylko te kontre poluzowałem i obróciłem o pół obrotu sztange w prawo(skracając ją) to wszystko było wporządku przez tydzień -później znów to samo :wallbash:teraz spowrotem ustawiłem ją w pozycję w której była bo i tak jest to samo :embarrassed:już miałem przepływke kupić ale błędów niema(kidyś miałem sporadyczny 0575 chyba w każdym razie przepływki teraz nic)więc dałem spokój.

Opublikowano

Witaj

nie mogę jedną ręką (bez zaparcia się drugą o turbine)poruszyć sztangą gruchy-bardzo ciężko chodzi czy tak w 1Z jest(

tak to normalne,jest dość ciężko[turbo na zaworze upustowym]

co do

-przy odpalaniu zimnego błękitna chmurka z tyłu(później nie kopci-chyba że dam mu właśnie tak do 4000obr to chmurka błekitna chwilowa i brak dymienia)
to prawdopodobnie żle ustawiony kąt początku wtrysku :wink4:

Zrób porządnie logi wstaw do działu http://www.a4-klub.pl/smf/diagnostyka_vag-b24.0/

Co do porządnie zrobionych logów lektura

http://www.a4-klub.pl/smf/diagnostyka_vag/tdi_diagnostyka_aktualizacja_30_vii_2008-t18478.0.html

dodam że jak kiedyś poruszałem sztangą ale nie tak lewa-prawa tylko te kontre poluzowałem i obróciłem o pół obrotu sztange w prawo(skracając ją) to wszystko było wporządku przez tydzień -później znów to samo :wallbash:teraz spowrotem ustawiłem ją w pozycję w której była bo i tak jest to samo :embarrassed:już miałem przepływke kupić ale błędów niema(kidyś miałem sporadyczny 0575 chyba w każdym razie przepływki teraz nic)więc dałem spokój.

No raczej nie powinno się kręcić [regulować] cięgna zaworu upustowego na PAŁĘ :cool1:

Zrób porządne logi ..... to tyle

Błąd 0575 może świadczyć o przeładowaniu lub braku wymaganego ciśnienia doładowania generowanego przez turbosprężarke :wink4:

Pozdrawiam Paweł

Opublikowano

może ktoś z forum wie gdzie w Częstochowie można kupić wężyki ciśnieniowe?chciałbym zacząć od tego bo nie są w dobrym stanie,

i pytanie jeszcze jedno -jeżeli nie ma błędu przepływki znaczy że w 99%jest ok czy może być padnięta?

pozdrawiam

Opublikowano

podjedz na spota :cool1: zobaczy sie co w trawie piszczy

Opublikowano

może ktoś z forum wie gdzie w Częstochowie można kupić wężyki ciśnieniowe?chciałbym zacząć od tego bo nie są w dobrym stanie,

bardzo słusznie...

pytanie jeszcze jedno -jeżeli nie ma błędu przepływki znaczy że w 99%jest ok czy może być padnięta?

pozdrawiam

zostaw przepływke w spokoju najpierw trzeba doprowadzić ciśnienie doładowania do porządku :cool1: potem po

przeanalizowaniu logów powiemy Ci co dalej :decayed:

Opublikowano

-nie wchodzi powyżej 5000obr/min

:blink: :blink:

po co do takich obrotów silnik kręcisz przecież czerwona skala zaczyna się od 4500 tyś i to już jest MAX

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...