wofka Opublikowano 12 Marca 2010 Opublikowano 12 Marca 2010 Witam wszystkich klubowiczów! Zwracam się z prośbą o odpowiedź na pytanie czy AJL 180KM różni się konstrukcyjnie od AEB czymś innym prócz elektroniki. Z gory dziękuję za wszystkie odpowiedzi. Serdecznie pozdrawiam
adrianus Opublikowano 13 Marca 2010 Opublikowano 13 Marca 2010 a ja sie do pytania kolegi wofka przylaczam, bo tez chcialbym wiedziec Buba-co do szukajki i sposobu jej dzialania to nie bede sie rozpisywal, ale skoros taki madry to poswiec chwile i wklej jakies linki odnoszace sie do tematu, a jak nie to daj sobie Panie spokoj z wypisywaniem postow typu "bylo juz, uzyj szukaj" itd itp pokoj!
michal_g84 Opublikowano 13 Marca 2010 Opublikowano 13 Marca 2010 ja nie rozumiem czemu nie chce Ci się szukać wystarczy w szukajce wpisać oznaczenia silnika i wyskakuje temat jak byk: http://www.a4-klub.pl/smf/b5_aeb_aeb_a_ajl_jakie_roznice-t115612.0.html
adrianus Opublikowano 13 Marca 2010 Opublikowano 13 Marca 2010 wpisywalem "aeb a ajl, aeb/ajl " i sporo innych kombinacji i ten temat mi sie nie wyswietlil :/ generalnie zadnych waznych informacji z niego nie ma, tyle ze inne turbo, glowica i elektronika, ale dokladnie nic nie opisane
Buba Opublikowano 13 Marca 2010 Opublikowano 13 Marca 2010 glowica, turbo i elektronika to nic?? chyba sam nie wiesz co chcesz wiedziec :gwizdanie:
adrianus Opublikowano 14 Marca 2010 Opublikowano 14 Marca 2010 chcialbym wiedziec jakie istotne zmiany sa w glowicy w ajl'u w stosunku do aeb, czym dokladnie sie rozni turbina, jakie zmiany w elektronice, czy tylko inaczej wystrojony program jest, czy cos glebiej? pytam bo zastanawiam sie nad zrobieniem chipa z agmatunning na 190km w aeb, a wiem ze ajl'a oni na 225km kreca i chcialbym wiedziec jakie sa te roznice bo nie wykluczam podrasowania aeb pod ajl'a tak zeby osignac wynik po chipie +200km
domjenick Opublikowano 14 Marca 2010 Opublikowano 14 Marca 2010 AJL ma wydajniejszą turbine,co juz pozwala na zwiekszeniu potencjału o ile dobrze pamiętam siedzi tam K03s-porównywalna z K04 225 koni,ale to nie samym programem robią...musi być coś jeszcze
marewel Opublikowano 14 Marca 2010 Opublikowano 14 Marca 2010 dobrze pamiętam siedzi tam K03s K03s siedzi w BEX i ile dobrze pamietam.
moskal Opublikowano 14 Marca 2010 Opublikowano 14 Marca 2010 dobrze pamiętam siedzi tam K03s K03s siedzi w BEX i ile dobrze pamietam. tak ale w B6 , tu chodzi o bude B5
Buba Opublikowano 14 Marca 2010 Opublikowano 14 Marca 2010 tutaj masz turbinki montowane w audi i mozesz sobie poszukac co tam siedzi http://www.turboost.lt/eng/catalog.php?om=Audi pytam bo zastanawiam sie nad zrobieniem chipa z agmatunning na 190km w aeb, a wiem ze ajl'a oni na 225km kreca i chcialbym wiedziec jakie sa te roznice bo nie wykluczam podrasowania aeb pod ajl'a tak zeby osignac wynik po chipie +200km kolego malo realne sa te cyferki ktore piszesz na seryjnych podzespolach, trzeba troche kasy zainwestowac zeby myslec o zblizeniu do 190-200KM bez zmiany dmuchawki
adrianus Opublikowano 14 Marca 2010 Opublikowano 14 Marca 2010 dlaczego uwazasz ze malo realne? przegladajac forum widzialem sporo seryjnych aeb po chipie i wartosci oscylowaly w granicach 190km. gosciu z agmatunning tez mowi ze na seryjnych podzespolach robi lekko 190km. w moim silniku nie bylo nic podkrecane,a na hamowni wyszlo 160,1km wiec mysle ze samym programem te 190km osiagne. co do granicy +200 wtedy juz bym wlasnie chcial myslec o turbo k04, sztywnym dolocie, srodkowym coolerze, wywaleniu kata[br]Dopisany: 14 Marzec 2010, 11:23_________________________________________________ok znalazlem roznice w turbo aeb k03 nr 53039700005, a ajl k03 53039700052 pytanie za 100pkt czy mozna jakos upgreadowac ta slabsza na mocniejsza
d4rk Opublikowano 14 Marca 2010 Opublikowano 14 Marca 2010 AJL ma wydajniejszą turbine,co juz pozwala na zwiekszeniu potencjału o ile dobrze pamiętam siedzi tam K03s-porównywalna z K04 225 koni,ale to nie samym programem robią...musi być coś jeszcze U mnie w AJL jest turbinka K03-005 i z tego co czytałem to żaden szał to nie jest. pytam bo zastanawiam sie nad zrobieniem chipa z agmatunning na 190km w aeb, a wiem ze ajl'a oni na 225km kreca i chcialbym wiedziec jakie sa te roznice bo nie wykluczam podrasowania aeb pod ajl'a tak zeby osignac wynik po chipie +200km kolego malo realne sa te cyferki ktore piszesz na seryjnych podzespolach, trzeba troche kasy zainwestowac zeby myslec o zblizeniu do 190-200KM bez zmiany dmuchawki Niedawno CS robił program w seryjnym AEB (wyrzucony CAT i środkowy tłumik) i wyszło 201KM tylko że seryjnie miał 166KM. Tylko że niestety nie wiadomo co tam dmuch, trzeba to sprawdzić w najbliższym czasie Ale i tak jak na seryjny intercooler to bardzo dobry wynik, ale nie wiadomo jak to będzie w lato. http://www.a4-klub.pl/smf/a4_18t_2015km_i_2816nm_by_egon_elyta_sg-t121147.0.html;msg1444410#msg1444410 Na turbinie 53039700005 też robiłi 132kW i rocznikowo zgadza się to z AJL. A4 8D2, B5 1,8 T 132kW 12.97-11.00 WK03, K03 art:53039700005, 1100°C, 18000rpm 79-701 A4 Avant 8D5, B5 1,8 T 132kW 12.97-9.01 WK03, K03 art:53039700005, 1100°C, 18000rpm 79-701
moskal Opublikowano 14 Marca 2010 Opublikowano 14 Marca 2010 dlaczego uwazasz ze malo realne? przegladajac forum widzialem sporo seryjnych aeb po chipie i wartosci oscylowaly w granicach 190km hamownie dzielą sie na : 1. hamownie 2. Hamownie Ad.1 - właściciele tych urządzeń robia wykres pod własciciela , w takim sensie ze dostajesz rysunek na którym wyraźnie widać ze masz 195KM a w zasadzie masz 179KM Ad.2 - własciciele tych urządzeń daja ci FAKTYCZNY wykres z mocą Twojego auta bo wola zachować renome i nieskalaną opinie niż oszukiwac klientów jakie to mocne auta od nich wychodzą w moim silniku nie bylo nic podkrecane,a na hamowni wyszlo 160,1km wiec mysle ze samym programem te 190km osiagne. gratuluje zdrowej jednostki co do granicy +200 wtedy juz bym wlasnie chcial myslec o turbo k04, sztywnym dolocie, srodkowym coolerze, wywaleniu kata pamiętaj ze mocy nigdy za wiele i po samym sofcie bedziesz na bank chciał więcej , pomysl czy od razu nie założyć fmica , Tipa i Test Pipe'a , koszt w zasadzie nie jest duży , zamknąłbys sie w 1500pln jesli sam zamontowałbyś klamoty a różnica byłaby na duży + i zaznaczam ze wynik w dużej mierze zależy od hamowni , jedne dodają , inne pokazują faktyczne wyniki życze Ci tej drugiej opcji
Buba Opublikowano 14 Marca 2010 Opublikowano 14 Marca 2010 kierownik moskal powiedzial wszystko w temacie
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się