olovski Opublikowano 14 Marca 2010 Opublikowano 14 Marca 2010 siemka zakupilem ssaka z AWXa jestem na etapie czyszczenia dorobione mam dwie flansze do zaslepienia rurki miedzy kolek. wydechowym a EGRem i teraz tak 1. czy miedzy rurka z EGRa a kolektorem wydechowym jest jakas podkladka ( miedzy rurka a EGRem jest owa podkladka i przy montazu wpadnie nowa ) nie moge dopatrzec sie w etce czy jest?? jesli w ori jej nie ma czy mozna dac taka sama jak ta od strony EGRa pod flansze?? 2. obecnie w ATJcie mam powietrze z ICa doprowadzone do EGRa na ori czesciach ale przy samym EGRze waz nachodzi na wlot i sciagniety jest opaska, patrze na kolek. z AWXa i jest tam sytuacja jak przy turbinie jest wejscie ale waz wchodzi do srodka i jest klamra ( taka jak przy redukcji srednicy wylotu z Turbiny przy zmianie na np. AWXa ) jak rozwiazac drobny problemik zalozyc jak mam teraz znaczy naciagnac gumowe kolanko na wejscie i sciahnac opaska czy jak w ori wsadzic weza do srodka i zalozyc klamre??? dzieki za info mam nadzieje ze opisalem zrozumiale
Kowi87 Opublikowano 14 Marca 2010 Opublikowano 14 Marca 2010 Tu masz dosyc obszerny wątek na temat wymiany http://www.a4-klub.pl/smf/empty-t97038.0.html;highlight=wymiana+kolektora a napisałes jakos tak niezrozumiale EGRu w ogóle nie zamontujesz już, flnasze miał Jarucki i z tego co opisywał rózniły sie one od wersji z silnikami na VP
olovski Opublikowano 14 Marca 2010 Autor Opublikowano 14 Marca 2010 hehe nom poczytalem ale nadal kilka niejasnosci mam hehe przy wymianie kolek. wiadomo uszczelka pod kolek. 028 129 717D to sie zgadza z uwagi na to ze sam EGR jako taki zostanie tylko wyjscie bedzie zaslepione nowy oring miedzy EGR a kolek N 909 273 02 sa tez uszczelki i tu kolega w temacie swoim pisze dwie 22mm i 32mm w etce widzialem ale teraz glowy nie dam sobie uciac czy i ta pod EGRem i ta na kolek. sa takie same czy nie jutro zamiawiam czesci i nie wiem co z tymi uszczelkami jedna 069 131 547D a u kolegi koncowka A sruby do kolek. norma zalozy sie nowe nom i problem wystepuje nadal z uwagi na pozostawienie obudowy EGRa i klapy gaszacej chlopaki calkiem EGRa out i wkladali redukcje na nia przejsciowke ( samco np. ) i dwie opaski u mnie EGR pozostaje jak w tym przypadku montowac gumowe kolanko kupic ori z AWXa i wlozyc czy naciagnac na EGRa i sciagnac opaska???? glupi sie robie powoli hehe
Michał Opublikowano 14 Marca 2010 Opublikowano 14 Marca 2010 z tego co wiem w AJM/ATJ nie ma możliwości żeby założyć kolektor z AWX i zostawić ori egr, jeśli tak bardzo zależy Ci na zaworze recyrkulacji to musisz założyć ten z AWX plus kilka innych gratów żeby to wszystko pasowało o ile pamiętam to Cristoforo robi tak u siebie :gwizdanie:
olovski Opublikowano 14 Marca 2010 Autor Opublikowano 14 Marca 2010 dlaczego nie ma mozliwosci?? EGR bedzie zaslepiony ale pozostanie przy kolek. razem z klapa gaszaca zamiast flanszy z rurka
Kowi87 Opublikowano 14 Marca 2010 Opublikowano 14 Marca 2010 Zaraz a jak ty chcesz EGR zostawić skoro kolektor AWX ma inne wejscie :gwizdanie: zakładając flansze nie zmieścisz tam juz EGR, i koleny problem z mocowaniem go Zostawienie EGR równa sie z zakupem wersji od AWXa i z zmiana rurki plastikowej A co do uszczelek one są wyszczególnione dla 1.9 na VP wiec bedziesz musiał etke przebadać albo napisać do Jaro4444 on temat EGRu w AJM przerabiał sa gdzies nawet fotki dlaczego nie ma mozliwosci?? EGR bedzie zaslepiony ale pozostanie przy kolek. razem z klapa gaszaca zamiast flanszy z rurka Nie pozostanie bo go nie przykręcisz do kolektora
olovski Opublikowano 14 Marca 2010 Autor Opublikowano 14 Marca 2010 mam kolek z EGRem z AWXa komplet ale chyba biega o to ze nie zmiesci sie miedzy kolek. a wezem z powietrza tak???[br]Dopisany: 14 Marzec 2010, 20:23_________________________________________________http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/5f2fb0010593e35c.html
Kowi87 Opublikowano 14 Marca 2010 Opublikowano 14 Marca 2010 mam kolek z EGRem z AWXa komplet ale chyba biega o to ze nie zmiesci sie miedzy kolek. a wezem z powietrza tak??? No to pisz od razu bo tak zakręciłes temat ze każdy zgłupiał o co ci w ogóle chodzi w takim wypadku ja bym sie rozejrzał za rurką plastikową od AWXa na alegro bo tą obecna raczej napewno bedziesz musiał przerobić na jakas złączke elastyczną <- rzeźba Tylko teraz o jakie flansze Ci chodziło do czego te flansze w takim razie
olovski Opublikowano 14 Marca 2010 Autor Opublikowano 14 Marca 2010 chodzi mi o uszczelki pod flansze ( zaslepki ) ta na kolektorze wydechowym i ta pod EGRem wrzocilem fotke obie uszczelki sa takie same czy jak kolega pisze jedna 22mm druga 32mm rurka z EGRa na obu koncach ma taka sama flansze wiec uszczelki chyba beda takie same??? co do rurki plastikowej z AWXa to o ktora dokladnie biega??? ta rownolegla do szyby w ktorej jest czujnik, na ktora nachodzi gumowe kolanko laczace te rurke z EGRem??
Michał Opublikowano 14 Marca 2010 Opublikowano 14 Marca 2010 w takim wypadku ja bym sie rozejrzał za rurką plastikową od AWXa na alegro dokładnie, a później zaślepiasz EGR tak jak jest to opisane w wątku który podesłał Kowi i po robocie pytanie tylko po co montować EGR i go zaślepiać? nie lepiej kupić przejściówkę i złączkę elastyczną?
Kowi87 Opublikowano 14 Marca 2010 Opublikowano 14 Marca 2010 Jak ktoś lubi utrudniać sobie życie i marnować pieniadze na elementy które nie będą i tak działac to sie opłaca
olovski Opublikowano 14 Marca 2010 Autor Opublikowano 14 Marca 2010 no zaslepienie to juz maly problem jak juz go kupilem to go zaloze chociaz zobaczymy czy znajdzie sie jaka redukcja na allegro :>[br]Dopisany: 14 Marzec 2010, 20:34_________________________________________________chodzi o to by nie wywalalo zadnego bledu na VAGu a z tego co pisza to jednemu wywala cos tam drugiemu nie chyba bedzie znow wiecej kombinacji chociaz przy tym tez troche jest heheh
Kowi87 Opublikowano 14 Marca 2010 Opublikowano 14 Marca 2010 no zaslepienie to juz maly problem jak juz go kupilem to go zaloze chociaz zobaczymy czy znajdzie sie jaka redukcja na allegro :>[br]Dopisany: 14 Marzec 2010, 20:34_________________________________________________chodzi o to by nie wywalalo zadnego bledu na VAGu a z tego co pisza to jednemu wywala cos tam drugiemu nie chyba bedzie znow wiecej kombinacji chociaz przy tym tez troche jest heheh chyba nie myślisz o moim problemie z tamtego wątku ja niefortunnie przez zmiane kolektora zabiłem przepływomierz czy to zbieg okolicznosci nie wiem, ale teraz nie mam żadnych błędów a EGRu nie ma
olovski Opublikowano 14 Marca 2010 Autor Opublikowano 14 Marca 2010 heh nom szukam poki co szukam na allegro jakiejs redukcji jak nie znajde moze sie skusze na dorobienie flanszy z ori EGRa i dospawa sie rurke a jak wyjdzie lipa to zaloze co mam
sebulba Opublikowano 15 Marca 2010 Opublikowano 15 Marca 2010 Man pytanie czy zaślepka na kolektor wydechowy i EGR ma te same wymiary chodzi mi o rozstaw otworów żeby nie odkręcać wszystkiego naraz.
olovski Opublikowano 15 Marca 2010 Autor Opublikowano 15 Marca 2010 Man pytanie czy zaślepka na kolektor wydechowy i EGR ma te same wymiary chodzi mi o rozstaw otworów żeby nie odkręcać wszystkiego naraz. wlasnie zmierzylem ma takie same
Cristoforo Opublikowano 15 Marca 2010 Opublikowano 15 Marca 2010 a tak wogole to o co biega może pomogę :gwizdanie:
sebulba Opublikowano 15 Marca 2010 Opublikowano 15 Marca 2010 a tak wogole to o co biega może pomogę :gwizdanie: chodzi oto żeby zrobić 2 takie same zaślepki mierząc tylko jedną stronę :>
Cristoforo Opublikowano 15 Marca 2010 Opublikowano 15 Marca 2010 muszę chyba więcej wypić bo ja z tego wątku nic nie kumam
Kowi87 Opublikowano 15 Marca 2010 Opublikowano 15 Marca 2010 no wątek jest nieźle zakręcony :polew: pomijając juz fakt ze sa watki na ten temat z fotkami i wszystkim ogólnie wytłumaczonym :gwizdanie:
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się