Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B7 BPW] Drgania silnika, spalanie.


kaos

Rekomendowane odpowiedzi

Naprawde dużo palą te BPW w porównaniu do BLB. Podam dane z FIS'u:

Dystans: 193km

Średnia prędkość: 67km/h

Średnie spalanie: 5,5 l/100

Spokojna jazda - były odcinki gdzie jechałem 120km/h a były też wioski z 50km/h + trochę jazdy miejskiej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To chyba nie miales stycznosci z 2.0 TDI BPW :D :D

logowalem mnostwo roznych silnikow, ostatnio szczcegolnie duzo 2.0 tdi, rowniez BPW i zuzycie paliwa odbiega od podawanych przez was wartosci.

natomiast spotalem sie z jedna B7 wlasnie BPW, w ktorej byly znaczne przeklamania FIS-a w stosunku do odczytow VAG-iem z ECU. FIS pokawzywal o wiele wieksze zuzycie paliwa niz bylo w rzeczywistosci.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To chyba nie miales stycznosci z 2.0 TDI BPW :D :D

logowalem mnostwo roznych silnikow, ostatnio szczcegolnie duzo 2.0 tdi, rowniez BPW i zuzycie paliwa odbiega od podawanych przez was wartosci.

natomiast spotalem sie z jedna B7 wlasnie BPW, w ktorej byly znaczne przeklamania FIS-a w stosunku do odczytow VAG-iem z ECU. FIS pokawzywal o wiele wieksze zuzycie paliwa niz bylo w rzeczywistosci.

oczywiscie zartowalem, chodzilo mi o to ze przy tych silnikach ciezko o dobre spalanie. Raz mi sie udalo 4.6 uzyskac jadac bez zatrzyman okolo 70km/h, a srednie na FIS'ie odkad mam auto (2) to 7.9 - 75% jazdy po trasie...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

oczywiscie zartowalem, chodzilo mi o to ze przy tych silnikach ciezko o dobre spalanie. Raz mi sie udalo 4.6 uzyskac jadac bez zatrzyman okolo 70km/h, a srednie na FIS'ie odkad mam auto (2) to 7.9 - 75% jazdy po trasie...

testowo powinno sie ustawic 90km/h - tempomat i obserwowac. wartosc spalania chwilowego tak jak napisalem powinina byc w okolicy 5 l/100km

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

z zaciagnietym recznym jechales? :cool1:[br]Dopisany: 21 Marzec 2010, 10:08_________________________________________________

Mój najlepszy wynik to 6.8l na setkę przy jeździe za firmową ciężarówką z prędkością max 90km/h :naughty:

albo jechales na tzecim biegu, albo tak samo na recznym. przy sprawnym silniku na 5/6 biegu 90Km/h zuzycie paliwa nie ma prawa przekroczyc 5.o L/100km

Generalnie to 4 i 5-tka była w użyciu, chociaż dwa razy przystawałem żeby pogadać przez telefon i coś zanotować, później musiałem troszkę podgonić.

Poza tym to jest Q. :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z doswiadczenia wiem ze FIS w miare dokladnie pokazuje spalanie , ja jednak tankuje pod korek i puzniej dziele przez przejechane kilometry.Ta metode tez trzeba usrednic ze wzgledu na poduszke powietrzna. Nadal twierdze ze zejscie ponizej 6 L nawet manualem jest malo prawdopodobne w BPW-pie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

z zaciagnietym recznym jechales? :cool1:[br]Dopisany: 21 Marzec 2010, 10:08_________________________________________________

Mój najlepszy wynik to 6.8l na setkę przy jeździe za firmową ciężarówką z prędkością max 90km/h :naughty:

albo jechales na tzecim biegu, albo tak samo na recznym. przy sprawnym silniku na 5/6 biegu 90Km/h zuzycie paliwa nie ma prawa przekroczyc 5.o L/100km

Generalnie to 4 i 5-tka była w użyciu, chociaż dwa razy przystawałem żeby pogadać przez telefon i coś zanotować, później musiałem troszkę podgonić.

Poza tym to jest Q. :)

Q + 0,7-1 L wiecej

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Spalanie :)....

Zalezy od b. wielu czynnikow, jak na pewno wiecie

Ja dojezdzam do pracy 35 km, 5 miasto reszta trasa i srednie wychodzi mi wg FIS 7,2-7,6

w tym wyprzedzanie, troszke X ze swiatlami ciezko naprawde zejsc ponizej 7 :) ( Chyba ze L przed nami jedzie caly czas),

za pirata sie nie uwazam :evil:

Biegi zmieniam tak aby po redukcji miec 1700, 1800 obr

Pamietam 1 raz mialem 6,5 ale to jadac na meczyk grzecznie w kolumnie bez zadnych wariactw, takze wszystko zalezy od stylu jazdy wystarczy wiecej wyprzedzac i juz wieksze spalanie

Jadac nad morze z boxem na dachu , full zaladowany i srednia mialem 9

Opony 205/55/16 i zawsze wylaczony ECON

Zreszta przy dzisiejszej cenie paliwa ok 4,18 to roznica na 100 km chyba jest niewielka :gwizdanie:

Spali 7 dobrze 8 tez niezle wazne aby nie zapalila sie kontrolka oleju :D

Pozdro dla skrupulatnych :hi:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak jest, najważniejsze żeby auto jechało :tongue4: jak bym chciał jeździć "o kropelkę" bym sobie kupił Lupo 1,4TDI :naughty:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dodam 3 grosze od siebie. Fis w moim BPW pokazuje idealnie tyle ile pali auto w rzeczywistosci. Az bylem w szoku i robilem pomiar "pod korek" pare razy. Czy to trasa czy miasto wychodzilo tak samo dokladnie - przynajmniej tu niemcy nie dali ciala;)

W miescie pali nie wiecej niz 8l ( staram sie zachowywac zasady ecodrivingu), a trasa to zalezy czy polska czy niemiecka autostrada ale nie przekracza 7l przy cisnieciu. :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja wam powiem tak ja zmagam sie z tymi drganiami i teraz wymieniac lub czyscic bede EGR do tego ta gaszaca klapa okarze sie . Do tego jak mi wypala sie filter to buczy z wydechu i turbo mocno syczy ale silnik niema drgan wiec jak filter sie niewypala to na postoju drga a jak wypala to silnik chodzi jak zloto wiec umnie jest na odwrot :wallbash:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...