przemekmil Opublikowano 19 Marca 2010 Opublikowano 19 Marca 2010 Zrobiłem AutoScan koledze w Leonie 1,9 TDI ASV. Wyskoczyły takie błędy: Jakiś miesiąc temu załapał Notlaufa. Co oznaczają te błędy (Silnika) przede wszystkim no i przy okazji pozostałe.
przemik Opublikowano 19 Marca 2010 Opublikowano 19 Marca 2010 Skasuj je - pojezdzij troche i odczytaj znowu...
GRazny Opublikowano 19 Marca 2010 Opublikowano 19 Marca 2010 sterownik zgłasza przeładowanie turbiny... sporadycznie start silnika zablokowany przez immobiliser być może bo... sporadycznie kluczyk ma słabe bateryjki... sporadycznie silniczek w prawych tylnych drzwiach szwankuje... sporadycznie i z anteną zgłasza też problemy... ciągle...
Sztomel Opublikowano 19 Marca 2010 Opublikowano 19 Marca 2010 z pewnością ponownie wybije kod 17965 jak tylko przekroczy 3000 RPM gdyż silnik łapie tryb awaryjny z powodu przeładowania turbo, co do pozostałych kodów to może być różnie.
Dev Opublikowano 19 Marca 2010 Opublikowano 19 Marca 2010 sterownik zgłasza przeładowanie turbiny... sporadycznie start silnika zablokowany przez immobiliser być może bo... sporadycznie kluczyk ma słabe bateryjki... sporadycznie silniczek w prawych tylnych drzwiach szwankuje... sporadycznie i z anteną zgłasza też problemy... ciągle... napisz mu od razu co ma z tym wszystkim zrobic bo jak znam zycie zaraz padnie tego typu pytanie [br]Dopisany: 20 Marzec 2010, 00:15_________________________________________________ z pewnością ponownie wybije kod 17965 jak tylko przekroczy 3000 RPM gdyż silnik łapie tryb awaryjny z powodu przeładowania turbo, co do pozostałych kodów to może być różnie. prawdopodobnie kierownice zapieczone
Sztomel Opublikowano 19 Marca 2010 Opublikowano 19 Marca 2010 prawdopodobnie kierownice zapieczone owszem ale istnieje jeszcze możliwość, że sztanga może być zablokowana wewnątrz zardzewiałej gruchy gdyż w ASV grucha jest skierowana do dołu silnika i lubi sobie popić wody przez otworek wyrównujący ciśnienie - zwłaszcza jeśli nie ma dolnej osłony silnika zamontowanej.
Dev Opublikowano 19 Marca 2010 Opublikowano 19 Marca 2010 taaaaa.... to bardzo mozliwe, widziałem na elektrodzie Twoje zdjecia Kolego w tym temacie
przemekmil Opublikowano 20 Marca 2010 Autor Opublikowano 20 Marca 2010 bardzo dobra sugestia "owszem ale istnieje jeszcze możliwość, że sztanga może być zablokowana wewnątrz zardzewiałej gruchy gdyż w ASV grucha jest skierowana do dołu silnika i lubi sobie popić wody przez otworek wyrównujący ciśnienie - zwłaszcza jeśli nie ma dolnej osłony silnika zamontowanej." Sztomel bo to auto kolegi i mówił, że oberwał osłonę wcześniej.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się