Skocz do zawartości
Zdrowych i spokojnych Świąt dla Ciebie i rodzinki 🙌🎄
IGNOROWANY

[ALL] Zawieszenie gwintowane firmy AP ...słyszał ktoś może?


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

JAk w temacie.

A4 chyba zostanie u mnie jeszcze na troche i kupilem wczoraj prawie nowe zawieszenie Gwint Ap za bardzo male pieniadze.

Zawias FK-40 ( ktory jest do sprzedania jakby ktos chcial ) troche za wysoko pieje wg mnie i moich 19 :)

Slyszeliscie moze cos dobrego/zlego na temat tego zawieszenia?

Opublikowano

A co się działo ze starym FK, które zakładałeś, że chcesz już zmieniać na gwint?? Kolega Kristof2009 zamówił sobie właśnie jakiś gwint AP i powinien teoretycznie dziś odebrać - zagadaj, skonfrontujecie doświadczenia :wink4:

Opublikowano

Jak co się działo? Kolega pisze wyżej, że miał za wysoko... :) Sam mam FK -40 i chcę je zmienić na gwint, bo według moich upodobań jest za wysoko. :)

Opublikowano

Jak co się działo? Kolega pisze wyżej, że miał za wysoko... :) Sam mam FK -40 i chcę je zmienić na gwint, bo według moich upodobań jest za wysoko. :)

Dokladnie.

W sumie jestem z niego zadowolony ale dla mnie i tak za wysoko.

Tutaj fota z FK-40:

04d4d833899198e1.jpg

Opublikowano

Pytam bardziej dlatego, że moje 1BE pada i sam szukam czegoś na podmianę, tyle, że nieco niżej (oczywiście coś charakteryzujące się jakąś jakością). Nie wiem, czy sam nie zdecyduję się na jakiś gwint, ale mi akurat zależy na odrobinie komfortu, a nie betonu.

Opublikowano

witajcie dzis załozylem gwincior AP sportfahrwerke gleba poszła ostra, powiedzialem poprpstu mechaniorowi ze ma auto siedziec nisko nadkolem na oponie, wpadam na warsztat a tu :evil: masakra jak ja posadził przód idelanie dla mnie -62,5mm od standardu i mozna nizej ale mowił ze przy skrecaniu jak by byly jakies nierownosci to opona zachaczy o blotnik (nadkole) i mi uszkodzi, tył siedzi -63mm i moze tez przydaloby sie nizej te 0,5 albo ja taki wuczylony hehehe co do zawiasu to na tyle osobno mi zamontował amor i osobno springi tak jak jest ori (WOJTEK U SIEBIE TEZ TAK MASZ?) kolejna sprawa gwint AP ma zakres max do -65mm niby ale mechanior mi powiedział ze przód moze mi znizyc nawet do 10cm bo tak jak teraz jest -62.5 jest jeszcze jakies 3,5cm do maxu wiec darady tylko ze kolami by niedarady skrecac heheeh . Jesli chodzi o regulacje na przodzie to jest na amortyzatorze normlanie gwint i sie kreci jesli chodzi o tył to mechanior mi mowil ze tu jest inaczej tylu nie mozna znizyc tak jak pprzodu na max np te 10cm tyl sie reguluje na tych odbojnikach , skrecone ma maxa sa u mnie i nizej juz ponoc nie darady WOJTEK znowu pytanie - ty masz tez tak ze tył na maxa skrecony (daj fotki ,napisz jak ustawiles, ile cm, mm gleba), i dlatego mam tak ze przód -62.5mm a tył -63mm (bo jak siada z tylu 2 osoby to sie jest z tylu jak z przodu czyli -62.5mm) mechanior mowil ze spoko tak moze zostac. ogolnie zero przeswitu miedzy opona a nadkdolem autko zeszło tak jak w susmie chcialem, tlyko myslalem ze na tył mozna wiecej niz te -60mm , dzis nie robilem zdjec bo fura brudna i odebralem pozno auto, bylem w szoku jak o 10 auto wjechało na warsztat a wyjechalo o 14 :shocked: tyle sie z tym mocowali, nie umieli moze ustawic i poprpstu dali tyl mocno i pod tyl podpasowali przód, mierzylem i rowno z kazdej strony gleba KOZAK :naughty: co do zdjec jutro cyfrowka pojdzie w obieg bo auto juz umyte , gotowoe do sesji zeby tylko pogoda dopisała :> zdjecia beda tak około 18-19 zobaczycie jak siedzi. FELE teraz powrocily 18'' profil 225/40 . CO DO samej jazdy to szczerze jechalem dzis moze z 2km od memchaniora do domu i auto do garazu , ale..... jestem mega zadowolony z komfortu , wogole nie jest twardo, ani sztywno, auto sie trzyma ładnie na drodze, nic nie buja, nic nie rzuca.... komfort jest idealny dla mnie, no i wizulanie wypass :kox: wiec jak narazie same plusy co do gwintu jutro bardzieje przetestuje na drodze zakrety, prosta, lekkie nierownosci ... i jutro zbieznosc, bo niestety trzeba wyregulowac ponownie. co do AP ,to szkoda ze nie mozna regulowac tak samo tylu jaka przódu - chodzi o obnizenie np przód -70mm i tyl zeby był -70mm a tu tyl tylko -60mm, chyba ze cos moze zle rozumiem... lub mechanior zle cos moze sksumał :mysli::polew: jutro obadam wiecej i zdam relacje i fotorelacje. WOJTEK pisz jak tam masz u siebie jak ci sie jezdzi i porob foty :decayed: POZDRAWIAM!

p.s. Mariusz kiedy jazda próbna i gratulacje z SOFTU :evil:

Opublikowano

witajcie dzis załozylem gwincior AP sportfahrwerke gleba poszła ostra, powiedzialem poprpstu mechaniorowi ze ma auto siedziec nisko nadkolem na oponie, wpadam na warsztat a tu :evil: masakra jak ja posadził przód idelanie dla mnie -62,5mm od standardu i mozna nizej ale mowił ze przy skrecaniu jak by byly jakies nierownosci to opona zachaczy o blotnik (nadkole) i mi uszkodzi, tył siedzi -63mm i moze tez przydaloby sie nizej te 0,5 albo ja taki wuczylony hehehe co do zawiasu to na tyle osobno mi zamontował amor i osobno springi tak jak jest ori (WOJTEK U SIEBIE TEZ TAK MASZ?) kolejna sprawa gwint AP ma zakres max do -65mm niby ale mechanior mi powiedział ze przód moze mi znizyc nawet do 10cm bo tak jak teraz jest -62.5 jest jeszcze jakies 3,5cm do maxu wiec darady tylko ze kolami by niedarady skrecac heheeh . Jesli chodzi o regulacje na przodzie to jest na amortyzatorze normlanie gwint i sie kreci jesli chodzi o tył to mechanior mi mowil ze tu jest inaczej tylu nie mozna znizyc tak jak pprzodu na max np te 10cm tyl sie reguluje na tych odbojnikach , skrecone ma maxa sa u mnie i nizej juz ponoc nie darady WOJTEK znowu pytanie - ty masz tez tak ze tył na maxa skrecony (daj fotki ,napisz jak ustawiles, ile cm, mm gleba), i dlatego mam tak ze przód -62.5mm a tył -63mm (bo jak siada z tylu 2 osoby to sie jest z tylu jak z przodu czyli -62.5mm) mechanior mowil ze spoko tak moze zostac. ogolnie zero przeswitu miedzy opona a nadkdolem autko zeszło tak jak w susmie chcialem, tlyko myslalem ze na tył mozna wiecej niz te -60mm , dzis nie robilem zdjec bo fura brudna i odebralem pozno auto, bylem w szoku jak o 10 auto wjechało na warsztat a wyjechalo o 14 :shocked: tyle sie z tym mocowali, nie umieli moze ustawic i poprpstu dali tyl mocno i pod tyl podpasowali przód, mierzylem i rowno z kazdej strony gleba KOZAK :naughty: co do zdjec jutro cyfrowka pojdzie w obieg bo auto juz umyte , gotowoe do sesji zeby tylko pogoda dopisała :> zdjecia beda tak około 18-19 zobaczycie jak siedzi. FELE teraz powrocily 18'' profil 225/40 . CO DO samej jazdy to szczerze jechalem dzis moze z 2km od memchaniora do domu i auto do garazu , ale..... jestem mega zadowolony z komfortu , wogole nie jest twardo, ani sztywno, auto sie trzyma ładnie na drodze, nic nie buja, nic nie rzuca.... komfort jest idealny dla mnie, no i wizulanie wypass :kox: wiec jak narazie same plusy co do gwintu jutro bardzieje przetestuje na drodze zakrety, prosta, lekkie nierownosci ... i jutro zbieznosc, bo niestety trzeba wyregulowac ponownie. co do AP ,to szkoda ze nie mozna regulowac tak samo tylu jaka przódu - chodzi o obnizenie np przód -70mm i tyl zeby był -70mm a tu tyl tylko -60mm, chyba ze cos moze zle rozumiem... lub mechanior zle cos moze sksumał :mysli::polew: jutro obadam wiecej i zdam relacje i fotorelacje. WOJTEK pisz jak tam masz u siebie jak ci sie jezdzi i porob foty :decayed: POZDRAWIAM!

p.s. Mariusz kiedy jazda próbna i gratulacje z SOFTU :evil:

Teraz nie mam za bardzo jak pisac.

Autko u mnie tez ladnie siedzi ale bede dopiero korygowal jak znajde jakies ciekawe alu bo na allegro na ta chwile nic nie moge znalezc :wallbash:

Umyje dzisiaj auto i postaram sie zrobic jakas fote i odpowiem na Twoje pytania.

Pozdrawiam

Opublikowano

Siemanko Wojtek! ok jak cos to napisz jak tam u ciebie siedzi :)

jesli chodzi o AP GWINT to przód reguluje sie na amorze tymi "nakretkami" pod sprężyną

347e486ee7f02884med.jpg

u mnie jest przód od podłoża do nadkola 62.5cm [koła 18''/225/40]

jesli chodzi o tył to reguluje sie nakretka na tym czarnym gwincie i tu jest on krotszy

a38a6b8fcaf185f2.jpg

u mnie jest tył od podłoża do nadkola 63cm [koła 18''/225/40] teraz na tył jakies dystanse trzeba wrzucić :naughty:

AP :evil:

1ad8395532ee2caem.jpg5aed2d17262b9bd2m.jpgcfad6f59e3134789m.jpg

[br]Dopisany: 29 Marzec 2010, 10:32_________________________________________________dzis podniosłem przód - zrownałem go z tylem, jutro wrzuce nowe foty i video. chyba auto pomalu sie układa na tym zawiasie wg mnie tyl ciutke siadł jutro pomierze i napisze co i jak. Pozdrawiam

P.S. DO SPRZEDANIA SA JUZ SPREZYNY EIBACH -30MM ZDJETE 3 DNI TEMU Z MEGO AUTA, STAN BDB, NOWECZKI.

Opublikowano

siemanko ostatnio było pare fotek na AP dzis mini video z setupu na AP SPORTFAHRWERKE (oto link)

p.s. piotrekb90 - priv :) lub gg .

Opublikowano

Slyszeliscie moze cos dobrego/zlego na temat tego zawieszenia?

zawias produkowany w fabryce KW, produkt niższej półki tej grupy

niby lepsze od MTS, ponieważ MTS robi jedna serie do wszystkich jednostek napędowych, a różnica w masie może być znaczna , AP robi pod konkretne silniki.

Opublikowano

Slyszeliscie moze cos dobrego/zlego na temat tego zawieszenia?

zawias produkowany w fabryce KW, produkt niższej półki tej grupy

niby lepsze od MTS, ponieważ MTS robi jedna serie do wszystkich jednostek napędowych, a różnica w masie może być znaczna , AP robi pod konkretne silniki.

Dobre jest to, że dobiera się sprężyny do konkretnego silnika. Mam takie u siebie i jest idealnie.

Nie ma różnicy, że przód jest nisko a tył wyżej. Wiele razy spingi były na sprzedaż na forum za psie pieniądze bo AP znane w Polsce jeszcze nie jest.

Opublikowano

hexx ja dałem równe 200zł za montaż całej zawieszki AP i wyregulowanie wysokości,

co do nastawienia (zbieżność, sprawdzenie % amortyzatorów, sprawdzenie regulacji świateł, chamownia, sprawdzenie jak tam wahacze się sprawują) to 50zł. Pozdrawiam :hi:

Opublikowano

hexx ja dałem równe 200zł za montaż całej zawieszki AP i wyregulowanie wysokości,

co do nastawienia (zbieżność, sprawdzenie % amortyzatorów, sprawdzenie regulacji świateł, chamownia, sprawdzenie jak tam wahacze się sprawują) to 50zł. Pozdrawiam :hi:

THX za info, ale powiedz mi prosze jeszcze czy to byla cena "przyjacielska" czy normalna dla kazdego smiertelnika :cool1: Czeka mnie to samo i chcial bym oszacowac koszty. pozdrawiam :hi:

Opublikowano

hexx ja dałem równe 200zł za montaż całej zawieszki AP i wyregulowanie wysokości,

co do nastawienia (zbieżność, sprawdzenie % amortyzatorów, sprawdzenie regulacji świateł, chamownia, sprawdzenie jak tam wahacze się sprawują) to 50zł. Pozdrawiam :hi:

THX za info, ale powiedz mi prosze jeszcze czy to byla cena "przyjacielska" czy normalna dla kazdego smiertelnika :cool1: Czeka mnie to samo i chcial bym oszacowac koszty. pozdrawiam :hi:

Podejrzewam, że to normalna cena, bo nie ma większego problemu ze zdjęciem i założeniem kompletnych amortyzatorów wraz ze sprężynami. :good:

Opublikowano

Raczej normalna, mnie wymiana samych sprężyn i amortyzatorów kosztowała 150zł.

Opublikowano

hexx ja dałem równe 200zł za montaż całej zawieszki AP i wyregulowanie wysokości,

co do nastawienia (zbieżność, sprawdzenie % amortyzatorów, sprawdzenie regulacji świateł, chamownia, sprawdzenie jak tam wahacze się sprawują) to 50zł. Pozdrawiam :hi:

Kris to była cena normalna bo chcialem szybko wrzucic AP nawet w ten sam dzien co kuoilem, ale ze przyjechałem pozno z znimi do domu to na drugi dzien odmowilo mi 2 mechaniorów i został 3 - poprpstu zadzwonilem zapytalem czy ma wolny kanał czy moze wymienic i jaka cena , on mysli mysli i mowi ze 50zł od koła, a ja czy za 150zł darady on ze nie rowne 200zł , ale tamci mi tez tak krzykneli , tylko ze tamci moze by mi opuscili z 20zł max 30zł bo do nich przewaznie jezdze z roznymi ,,dolegliwosciami'' jak ma furka :) a co do zbieznosci, swiatła, hamownia, stan % amortyzatorów to pojechałem na zaklad ktory robi takie rzeczy i przeglady. facet kazał mi wjechac , posprawdzał to wszystko powiedzial co i jak i pyta faktura czy paragon ja ze nic nie trzeba chodzilo mi o zzbieznosc amory i swiatła jak to sie ma wszystko po wymianie zawieszki na gwint AP i on mowi 50zł i powiedzial co i jak , co do wymiany.tak sie to przedstawia. kiedys jak u mojego mechaniora wymieniałem na tył springi same EIBACHy to mi zawołał 60zł a za przód 120zł. :) tak sie to przedstawia, zyczed powodzenia i pozdrawiam. ps.a jaka zawieszke montujesz????

Opublikowano

Kristof2009 a ile dałeś za sam zawias i skąd brałeś allegro czy ebay ? :mysli:

Opublikowano

Kristof2009 a ile dałeś za sam zawias i skąd brałeś allegro czy ebay ? :mysli:

Piotr dałem za zawias 2200zł nowy sciagany pod zamówienie do mojej audi (tu licza sie wszystkie parametry tzn: nadwozie,silnik, pojemnosc, napęd, rocznik,max obciazenie na os przednia itp) czekałem 2 tyg. zanim go poskladali wyslali doszedł i odberałem :) kupowałem tu z bliska - WROCŁAW city ;) koles przewaznie zajmuje sie dystybucja TA TECHNIX ma ich troche na magazynach :naughty: mowił ze jestem 1 osoba ktorej sciagał AP do AUDI A4 B6. 2lata gwarancji. zdjecia masz na 1 stronie tutaj. oN ma stronke dbtuning.pl (chyba dobrze napisałem) jeszcze jest 1 koles z wwa ktory tez sciaga ale on to juz hurtem sciaga te rzeczy tez z niemiec u niego by szybciej było - jego stronka to chyba pitstop.pl wpisz w google pitstop powinno znalezc. on tez ma dobre ceny, ma na allelgro duzo wystawionych zawieszen. ten koles z dbtuning tez na allegro ma ale same TA TECHNIX'y.

P.S. ogólnie polecam AP , ktory jeszcze u nas w PL jest nieznany zbytnio, w niemczech co innego. nie ma betonu fajnie sie jezdzi , zadowolony jestem jak narazie. jesli chodzzi o glebe na AP to tył -65 mozna zglebic a przód jakies 2-3cm wiecej.

pozdrooo!!!

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...