zaba84 Opublikowano 21 Marca 2010 Opublikowano 21 Marca 2010 Witam. W piątek założyłem do auta sekwencje "BRC sekwent". Wszystko ładnie pięknie i byłem zadowolony ale dziś zauważyłem że auto pali chyba ok 20L gazu na 100Km. Chodzi o to że miałem pełną butle gazu (butla 56 wchodzi 44,8L gazu) i już zgasły mi dwie lampki z czterech czyli niby zostało pół butli a przejechałem na tym 116km ... O co tu chodzi?
Buba Opublikowano 21 Marca 2010 Opublikowano 21 Marca 2010 ehhh... moze poczekaj az sie butla skonczy i wtedy zobacz
chudineze Opublikowano 21 Marca 2010 Opublikowano 21 Marca 2010 Na to nie zwracaj uwagi, bo czasami ten wskaźnik jak jest źle ustawiony to tak będzie pokazywał najlepiej dotankuj na tej samej stacji do pełna i będziesz wiedział.
d4rk Opublikowano 21 Marca 2010 Opublikowano 21 Marca 2010 Na to nie zwracaj uwagi, bo czasami ten wskaźnik jak jest źle ustawiony to tak będzie pokazywał najlepiej dotankuj na tej samej stacji do pełna i będziesz wiedział. Dokładnie tak jak pisze chudineze, a najlepiej spalanie sprawdzić po przejechaniu 3 zbiorników i tankowaniu na tej samem stacji.
lapek85 Opublikowano 21 Marca 2010 Opublikowano 21 Marca 2010 jak jeździłem na LPG z instaloacją BRC sequent 24 to też tak miałem, że kontrolki wskazujące poziom paliwa gasły nierównomiernie z faktycznym stanem w zbiorniku. Wyglądało to tak, że pierwsze 2 diody gasły już po 100km, a na kolejnych jeździłem i jeździłem... dlatego nauczyłem się jeździć na "kilometry", zawsze po tankowaniu kasowłem liczniki i wiedziałem, że średnio moege przejechać ok 450km
zaba84 Opublikowano 21 Marca 2010 Autor Opublikowano 21 Marca 2010 Aha... to zobacze ile km nabije jescze na tych 2 diodach;) narazie mam 116km i 2 diody;) no zobaczymy...
rafi_a4 Opublikowano 21 Marca 2010 Opublikowano 21 Marca 2010 kontrolki szwankuja a mi powiedziano ze po 1000km mam przyjechac na regulacje.wiec sie nie martw jak bedzie duze spalanie to zrob 1000km i pojedz na regulacje
greghoryy Opublikowano 26 Marca 2010 Opublikowano 26 Marca 2010 Mi na zbiorniku 40 L tez szybko gasna. Nie ma sie czym przejmowac. Za to na ostatniej czerwonej diodzie robie okolo 100km.
lapek85 Opublikowano 26 Marca 2010 Opublikowano 26 Marca 2010 jak tam zaba84 wyjeździłeś już ten zbiornik gazu, wiesz ile pali?? :gwizdanie:
zaba84 Opublikowano 27 Marca 2010 Autor Opublikowano 27 Marca 2010 jak tam zaba84 wyjeździłeś już ten zbiornik gazu, wiesz ile pali?? :gwizdanie: jeszcze nie... ale juz prawie.... narazie zrobilem ok 290km i mruga mi juz ostatnia kontrolka czyli rezerwa gazu, na wskazniku w butli jest ponizej 1/4 butli... jeszcze chwila i sie skonczy ale mysle ze do 350km powinienem dobic... [br]Dopisany: 27 Marzec 2010, 08:05_________________________________________________aaaa wlasnie.... zauwazylem cos nowego .... nieraz jak odpale auto i jade jeszcze na benzynie zanim osiagnie te 40st zeby sie przelaczyc na gaz to auto nie ma sily jechac wogole i nieraz szarpie ale zdarzylo mi sie to dopiero 3 razy....
michal_g84 Opublikowano 30 Marca 2010 Opublikowano 30 Marca 2010 nie ma się co sugerować tymi kontrolkami, mnie po 200 km czyli połowie zbiornika gasną wszystkie cztery zielone kontrolki i zostaje tylko czerwona, musisz sprawdzić ile km robisz na całym zbiorniku i wtedy policzysz sobie spalanie i będziesz wiedział czy wszystko jest ok
zaba84 Opublikowano 31 Marca 2010 Autor Opublikowano 31 Marca 2010 dzis bylem tam gdzie zakladalem, mniejszyli mi dawke gazu bo prawdopobobnie byla za duza i dlatego na zimnym silniku na pb nie mial mocy i szarpal.... dotego robili cos wlasnie z tymi kontrolkami... no zobaczymy jak to bedzie.... na poprzedniej butli zrobilem ok 370km ale nie wyjechalem do konca zatankowalem bo mrugala ta rezerwa, zobaczymy ile na nowej butli zrobie..
moskal Opublikowano 31 Marca 2010 Opublikowano 31 Marca 2010 mniejszyli mi dawke gazu bo prawdopobobnie byla za duza i dlatego na zimnym silniku na pb nie mial mocy i szarpal.... możliwe żeby od regulacji lpg zależała praca na Pb ???? pytam powaznie
Dawid0 Opublikowano 31 Marca 2010 Opublikowano 31 Marca 2010 mniejszyli mi dawke gazu bo prawdopobobnie byla za duza i dlatego na zimnym silniku na pb nie mial mocy i szarpal.... możliwe żeby od regulacji lpg zależała praca na Pb ???? pytam powaznie nie ma takiej opcji , w sekwencji pracą silnika steruje ECU silnika, a dopiero potem komp gazowy który przełącza wtryski PB lub na wtryski LPG z odpowiednią korektą.
Buba Opublikowano 31 Marca 2010 Opublikowano 31 Marca 2010 mniejszyli mi dawke gazu bo prawdopobobnie byla za duza i dlatego na zimnym silniku na pb nie mial mocy i szarpal.... możliwe żeby od regulacji lpg zależała praca na Pb ???? pytam powaznie nie ma takiej opcji , w sekwencji pracą silnika steruje ECU silnika, a dopiero potem komp gazowy który przełącza wtryski PB lub na wtryski LPG z odpowiednią korektą. tylko jak na lpg wywali blad mieszanki to ecu zapamietuje, jak jedziesz pozniej na pb to blad dalej jest wiec jak nie ma wplywu
wojci Opublikowano 31 Marca 2010 Opublikowano 31 Marca 2010 jak masz wątpliwości to jedź na stację i zatankuj do pełna gazu i będziesz wiedział ja też mam tą instalację i taką samą pojemność zbiornika i mi w miarę równomiernie gasną lampki, co ok 100km gaśnie kolejna na jednym zbiorniku przejeżdżam ok 440 do 470km
zaba84 Opublikowano 3 Kwietnia 2010 Autor Opublikowano 3 Kwietnia 2010 no ja oblukam teraz do 0 wyjezdze ta butle i zobacze.. Ale jezeli chodzi o te lampki to nadal lipa.... Niby cos poustawiali ale powiedzieli jak nadal bedzie nie halo to cos w butli jest do wymiany a biestety nadal jest nie halo bo juz zaczelem zapisywac jak gasna te lampki i narazie 1 lampka zgasla po 36km a 2 jak na liczniku pokazalo sie 97km wiec jest lipa...:/
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się